ALMPANIS Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, MTX είπε τι να σου πω φιλαράκι πρόσεχε , τις περισσότερες φορες η φθηνή λύση είναι πιο ακριβή στο τέλος , μπορεί όλα αυτά να σου κοστίσουνε περισσότερο από το να πας σε μεταχειρισμένο μηχανάκι άλλο στα κυβικά που θέλεις , αστο καλύτερα μην κανεις μαϊμουδιές ξεχνα αυτό που είπα πιο πάνω , μια φορα γίνετε η στραβή Είδη μου βγήκε ποιο ακριβή αυτη η διαδικασία αλλα χάλασε και επρεπε να το φτιάξω γτ δουλευω delivery να φανταστείς 450 ευρώ πηρα το μηχανάκι και το μοτερ με πλεξούδα ηλεκτρονικοί πολλαπλασιαστη μου πήγε 360 ευρω θελω να το κανω νόμιμο γτ σε περιπτώση ατυχήματος δεν θα με καλυπτει θα περιμένω την συμβουλή σου σε ευχαριστώ
MTX Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2019 κοίταξε αφού το θέλεις για δουλειά και θα είσαι ώρες πάνω στο μηχανάκι καλύτερα πας σε κάτι πιο αξιόπιστο , μην ανεβάζεις κυβισμό σε σασί που προορίζεται για 50cc , δεν θα σε σταματήσουνε τα ταμπουρά με μεγάλες ταχύτητες και επιτάχυνσης , προτίμησε ένα modenas δεκαετίας 100-125cc γύρο στα 50000km είναι σκυλιά για δουλειά έχουνε και δισκόφρενα και θα τα βρείς γύρο στα 600-800 ευρώ
ALMPANIS Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, MTX είπε κοίταξε αφού το θέλεις για δουλειά και θα είσαι ώρες πάνω στο μηχανάκι καλύτερα πας σε κάτι πιο αξιόπιστο , μην ανεβάζεις κυβισμό σε σασί που προορίζεται για 50cc , δεν θα σε σταματήσουνε τα ταμπουρά με μεγάλες ταχύτητες και επιτάχυνσης , προτίμησε ένα modenas δεκαετίας 100-125cc γύρο στα 50000km είναι σκυλιά για δουλειά έχουνε και δισκόφρενα και θα τα βρείς γύρο στα 600-800 ευρώ Δεν καταλαβες εγω εχω kawasaki kaze r 110 και το εκανα 125 14 λεπτά πριν, ALMPANIS είπε Δεν καταλαβες εγω εχω kawasaki kaze r 110 και το εκανα 125 Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2019 από ALMPANIS
SaFiS Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2019 Όπως σου είπα ισχύουν τα προηγούμενα. Πλήρη νομιμοποίηση μόνο με μπόλικη χαρτούρα (τιμολόγια, μηχανολόγους, τμήμα συγκοινωνιών, κτλ.) και μετά ΚΤΕΟ Ελληνικού για πιστοποίηση και υπολογίζεις σύνολο από 1 ~ 3 χιλιάρικα... Αλλιώς, αν τα κάρτερ είναι ίδια μεταξύ τους, όλα τα εντόσθια σε κάρτερ που έχουν ίδιο πρόθεμα και είσαι ΟΚ... Χτύπημα νούμερα που κάνουν μερικοί δεν στο συνιστώ. Μια φορά θα κάτσει η στραβή και έχεις μπλέξει...
OldJohn Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ρε μαν, εσυ θα μας τρελανεις τελειως.😁 Πηρες ολοκληρο παπι 450€ και εδωσες 360€ για μοτερ και περιφερειακα?? Για μ'ενα λαθος σου ειναι οτι πηρες kazer. Καλυτερα ενα honda ή εναν καλο κινεζο να εχεις το κεφαλι σου ησυχο στα ανταλλακτικα (Ειχα ενα zongzen απο τα πρωτα που ειχαν ερθει το 2006/7 και μου βγηκε σκυλος.) Μετα... πηρες ενα αλλο μοτερ χωρις να ρωτησεις κανεναν και τωρα τρεχεις. Λες οτι το παλιο εσπασε το καρτερ. Συμφωνω. Το καλυτερο που ειχες να κανεις ειναι να παρεις ενα αλλο καρτερ ή ενα ελλατωματικο μοτερ απο μαγαζι με τιμολογιο κανονικα και να κανεις τραμπα τα εντοσθια. Ο μηχανικος ξυνει τα παλια νουμερα και σου χτυπαει καινουρια. Σου δινει τα χαρτια που πρεπει και πας και το δηλωνεις κανονικα. Με τα 360€ που εδωσες εφτιαχνες το παλιο σου μοτερ και αν χρειαζοταν εκανες και μια light επισκευη/συντηρηση. Μακαρι να βρεις ακρη και να πανε ολα καλα. Φιλικα Γιαννης Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2019 από OldJohn
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα