Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, zio10 είπε

Όσο δεν μπορείς να φορτίσεις σε 1 λεπτό και να φύγεις όπως κανείς με τη βενζίνη για μένα δεν αποτελούν λύση...

Στην ουσια αγοραζεις αυτοκίνητο το οποιο ειναι διαθέσιμο μονο 16 ωρες το 24ωρο, ή 20 μέρες το μήνα και η εμβέλεια του με ασφάλεια ειναι μέχρι την Κηφισιά για καφέ :) :)

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Το 2050 και βλέπουμε

Να ξέρεις ότι το ποιο μεγάλο πρόβλημα είναι το ενεργειακό , αν υπήρχε σχετικά φθηνή ηλεκτροπαραγωγή με μη βρώμικο τρόπο ακόμη και με την παρούσα τεχνολογία θα την προωθούσαν πολύ την ηλεκτροκίνηση. Θα επιδοτούσαν την έννοια του διαμοιρασμού και θα αύξαναν τους φόρους στα καύσιμα περισσότερο. 

Ακόμα και τα περίφημα TESLA πουλάνε όπου υπάρχουν υψηλές επιδοτήσεις , όπου καταργούνται οι επιδοτήσεις αμέσως βυθίζονται οι πωλήσεις. Αποψη μου είναι ότι τα ηλεκτρικά ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ίσως και το υδρογόνο απλά δεν είναι ακόμη ώριμες τεχνολογίες και θα χρειαστεί να ξεπεράσουν τις παιδικές ασθένειες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι απόψεις των διεθνών αναλυτών δεν συμβαδίζουν και πολύ με την άποψη του μεγαλοστελέχους της BMW, για την ηλεκτροκίνηση.

Μην ξεχνάμε ένα πολύ βασικό πράγμα. ΔΕΝ θα ακούσουμε ΠΟΤΕ την αλήθεια μιας αγοράς από τα μεγάλα στελέχη μιας εταιρείας. Η δουλειά τους είναι να προστατεύσει τα συμφέροντα της εταιρείας.

Η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση θίγει άμεσα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των γερμανών κατασκευαστών. Έχουν συμφέρον να καθυστερήσουν αυτή την πορεία, άσχετα αν αντιλαμβάνονται ότι πηγαίνουμε προς τα εκεί.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.

Ναι ρε τυπε άσχετος γερμανός , επικεφαλής εξέλιξης της BMW btw οχι CEO. Ας ακούσουν καλύτερους τους ανώνυμους τυχαίους αναλυτές του insomnia.

 

Δημοσ.

Η ηλεκτροκίνηση φέρνει σημαντικές ανακατατάξεις στην παγκόσμια αυτοκίνηση και αυτό έχει οδηγήσει να έχουν πάρει φωτιά όλα τα στρατηγικά επιτελεία των εταιρειών.

Υπάρχει ρίσκο να χάσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που είχαν χτίσει, και μερικές φορές και με lobbying στις Βρυξέλλες και αλλού.

Δημοσ.

H BMW πουλάει το i3 από το 2013 αλλά δεν έχει ιδέα από το που πάει η ηλεκτροκίνηση και το ζητάει το αγοραστικό κοινό. 

Δημοσ.

Το i3, είναι πιθανόν το χειρότερο ηλεκτρικό της αγοράς. Προφανώς πουλάει ένα ηλεκτρικό που είναι μίλια πίσω από τα άλλα ηλεκτρικά της αγοράς, και αυτό ίσως σε ένα βαθμό να δείχνει ότι έχει μείνει πίσω στο κομμάτι αυτό.

Εντωμεταξύ, έχει άπειρο γέλιο το range extender που έβγαλε, με χρήση καυσίμου για φόρτιση μπαταρίας.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

 Θα επιδοτούσαν την έννοια του διαμοιρασμού και θα αύξαναν τους φόρους στα καύσιμα περισσότερο.

Διαμοιρασμος αυτοκινητου χωρις καποια μορφη autopilot δεν προκοιτε να υπαρξει με τα υπαρχοντα τουλαχιστον δεδομενα. Εδω καλα καλα δεν μπορουν με ακριβεια να αναγνωρισουν εναν οδηγο αναμεσα σε μια οικογενεια αν γινει ενα ατυχημα με μονη αποδειξη την πινακινδα θα ψαχνουν μετα και ποιος πιθανος ειχε ανταλαξει το οχημα του? Και αν εχεις εσυ δηλώμενο το οχημα στο ονομα σου και το πραω εγω μεσω διαμοιρασμου και κανω μια ληστεια πχ. ποιον θα ψαξουν? Και ας μην το παμε τοσο μακρυα, απλα μερικοι βρωμιαριδες να υπαρχουν φτανει για να μην θες να παρεις το αμαξι σου. Εκτως και αν εννοεις να μην υπαρχουν πια ιδιοκτητα αυτοκινητα και να ειναι απλα ενας στολος κοινοχρηστος οπου απλα αυτο ειναι ανεκδοτο για το σημερα.

Δημοσ.
Στις 7/9/2019 στις 9:36 ΜΜ, NT1G είπε

Ωστόσο στην Ευρώπη ανέβηκαν ακόμα και μέσα στην «κοιλιά» του περασμένου Ιουλίου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...