vaggooss Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 31 λεπτά πριν, mp123 είπε Ετσι πληροφοριακά ότι μπαταρια και να έχουν τα ηλεκτρικά κάθε χρόνο χάνουν στην καλύτερη 3% της απόδοσης τους.Βάλτε και αυτό στην εξίσωση με το ποσό κοστίζει η κιλοβατώρα. Σε 8 χρόνια έχουν χάσει 24% της απόδοσης τους.Άσε που σε 8 χρόνια αν το πουλήσεις κανείς δεν το παίρνει ,( α ξέχασα στην Ουγκάντα ζούμε κάποιο κορόιδο σαν εδώ που θέλουν ηλεκτρικά μτχ θα το αγοράσει , υπάρχει ελπίδα δλδ ) που και να το πουλήσεις χάνουν παρά πολυ την αξία τους. Τωρα όσο αγορά τα ηλεκτρικα σκουτερ πήγα να δω και τρόμαξα. Άσε καλύτερα να καίω 4/100 με την μηχανή παρά αυτό και τζάμπα. ( μόνο 100αρα στην μηχανή πάντα ). Ότι πεις.
mp123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 15 λεπτά πριν, vaggooss είπε Ότι πεις. Δεν είναι ετσι Φιλε μου. Σε 10 χρόνια μπορεί να συμφέρει η τεχνολογία πάει γρηγορα μπροστά. Τωρα όχι .Πρεπει να πέσει το κόστος απόκτησης , ο χρόνος φόρτισης , και να αυξηθεί η αυτονομία .Πράγμα λίγο δύσκολο σήμερα.
Ribopaido Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, NT1G είπε 75-150 Wh/kg, 250-350 Wh/L λένε για τις Na-ion. Σωστη πληροφορηση αλλα ειναι η πυκνοτητα ενεργειας αυτη - energy density - δηλαδη ποση ενεργεια αποθηκευει ανα μαζα ή ογκο . Εγω λεω για την πυκνοτητα ενεργειας σε κιλοβατ ανα κιλο.Εκεί είναι και το μεγάλο πρόβλημα της μπαταρίας Εξαλλου ενεργεια= Ισχυ * χρονος Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2021 από Ribopaido
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, mp123 είπε Τωρα όσο αγορά τα ηλεκτρικα σκουτερ πήγα να δω και τρόμαξα. Άσε καλύτερα να καίω 4/100 με την μηχανή παρά αυτό και τζάμπα. ( μόνο 100αρα στην μηχανή πάντα ). άλλη χρήση το ένα ,άλλη χρήση το άλλο
vaggooss Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 41 λεπτά πριν, mp123 είπε Δεν είναι ετσι Φιλε μου. Σε 10 χρόνια μπορεί να συμφέρει η τεχνολογία πάει γρηγορα μπροστά. Τωρα όχι .Πρεπει να πέσει το κόστος απόκτησης , ο χρόνος φόρτισης , και να αυξηθεί η αυτονομία .Πράγμα λίγο δύσκολο σήμερα. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει ήδη πάρα πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βγήκαν πέρυσι έχουν πολλά χρόνια. Τα tesla μπορούν να φορτίσουν με 300 κιλοβάτ πλέον όπως και η porce taycan. Εννοείται ότι είναι ακριβά και δεν είναι ακόμη για τον μέσο Έλληνα όπως ξαναεγραψα. Η αυτονομία των 400 χιλιομέτρων που έχουν σήμερα είναι υπεραρκετή και πριν μια εβδομάδα ήρθε ένας Έλληνας του εξωτερικού από Αγγλία υπερανετα όπως δήλωσε. 1
mp123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, vaggooss είπε Η τεχνολογία έχει προχωρήσει ήδη πάρα πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βγήκαν πέρυσι έχουν πολλά χρόνια. Τα tesla μπορούν να φορτίσουν με 300 κιλοβάτ πλέον όπως και η porce taycan. Εννοείται ότι είναι ακριβά και δεν είναι ακόμη για τον μέσο Έλληνα όπως ξαναεγραψα. Η αυτονομία των 400 χιλιομέτρων που έχουν σήμερα είναι υπεραρκετή και πριν μια εβδομάδα ήρθε ένας Έλληνας του εξωτερικού από Αγγλία υπερανετα όπως δήλωσε. Ωραία παρε τεσλα η πορσε. Τι συζηταμε τοτε ; Προσωπικα εμένα μου αρέσει να μιλαω για πράγματα που είναι εφικτό να τα κάνω και να τα αποκτήσω. Αν δεν μπορώ να τα κάνω και να τα αποκτήσω τα διαβαζω μόνο ετσι για εγκυκλοπαιδική γνώση . 2
NT1G Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 46 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Σωστη πληροφορηση αλλα ειναι η πυκνοτητα ενεργειας αυτη - energy density - δηλαδη ποση ενεργεια αποθηκευει ανα μαζα ή ογκο . Εγω λεω για την πυκνοτητα ενεργειας σε κιλοβατ ανα κιλο.Εκεί είναι και το μεγάλο πρόβλημα της μπαταρίας Εξαλλου ενεργεια= Ισχυ/χρονο που το βρίσκεις αυτό; σπάνια να αναφέρεται ? για τις μπαταρίες. 🤔 διόρθωση, ενέργεια=ισχύς × χρόνος
Ribopaido Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, NT1G είπε που το βρίσκεις αυτό; σπάνια να αναφέρεται ? για τις μπαταρίες. 🤔 διόρθωση, ενέργεια=ισχύς × χρόνος Οχι βρε το βρισκεις ευκολα αν ψαξεις υπαρχουν και διαγραμματα. ευχαριστω για τη διορθωση , πρεπει να σταματησω την καταγραφη φωνης τα κανει @@ το αηφον
mp123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 32 λεπτά πριν, korakios είπε άλλη χρήση το ένα ,άλλη χρήση το άλλο Θα διαφωνήσω . Και τα δυο στον δρόμο είναι. Μπορεί να έχουν γρήγορη και φτηνη φόρτιση συν φτηνό κόστος αλλά είναι επικίνδυνα στον δρόμο.ούτε φρενα ούτε γκάζι ούτε κρατήματα ούτε τιποτα.
Ribopaido Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Απο paper του 2020, εξαιρετικα αποτελεσματα σε σχεση με την ιοντων λιθιου .. με τετοιο power density δεν θα εχει και θεμα μεγαλο με τις θερμοκρασιες Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2021 από Ribopaido
vaggooss Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 10 λεπτά πριν, mp123 είπε Ωραία παρε τεσλα η πορσε. Τι συζηταμε τοτε ; Προσωπικα εμένα μου αρέσει να μιλαω για πράγματα που είναι εφικτό να τα κάνω και να τα αποκτήσω. Αν δεν μπορώ να τα κάνω και να τα αποκτήσω τα διαβαζω μόνο ετσι για εγκυκλοπαιδική γνώση . Και το hundai ionig υποστηρίζει που είναι ποιο προσιτό αλλά όχι πάντως για μένα. Ενδεικτικά στο είπα γι'αυτό τα 2 και το ότι δεν μπορούμε εμείς να τα αποκτήσουμε δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα συζητήσουμε. Αλλά ούτος η άλλος όλα τα μοντέλα πλέον υποστηρίζουν 100-150 κιλοβάτ φόρτιση. 8 λεπτά πριν, mp123 είπε Θα διαφωνήσω . Και τα δυο στον δρόμο είναι. Μπορεί να έχουν γρήγορη και φτηνη φόρτιση συν φτηνό κόστος αλλά είναι επικίνδυνα στον δρόμο.ούτε φρενα ούτε γκάζι ούτε κρατήματα ούτε τιποτα. Φίλε μου ειλικρινά δεν γνωρίζεις τίποτα από οτι καταλαβαίνω για την ηλεκτροκίνηση και δεν το λέω ειρωνικά. Δεν έχουν γκάζι τα ηλεκτρικά σκούτερ??? Όλα έχουν τις μπαταρίες στο πάτωμα οπότε έχουν πολύ καλύτερα κρατήματα από τα ανάλογα βενζινοκίνητα. Έχω από 14 χρόνων δίκυκλα στην κατοχή μου όλων των ειδών και μπορώ να κάνω την σύγκριση. Εφόσον δεν έχεις ηλεκτρικό σκούτερ πως σχολιάζεις ότι δεν τραβάνε?? 1
mp123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 16 λεπτά πριν, vaggooss είπε Και το hundai ionig υποστηρίζει που είναι ποιο προσιτό αλλά όχι πάντως για μένα. Ενδεικτικά στο είπα γι'αυτό τα 2 και το ότι δεν μπορούμε εμείς να τα αποκτήσουμε δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα συζητήσουμε. Αλλά ούτος η άλλος όλα τα μοντέλα πλέον υποστηρίζουν 100-150 κιλοβάτ φόρτιση. Φίλε μου ειλικρινά δεν γνωρίζεις τίποτα από οτι καταλαβαίνω για την ηλεκτροκίνηση και δεν το λέω ειρωνικά. Δεν έχουν γκάζι τα ηλεκτρικά σκούτερ??? Όλα έχουν τις μπαταρίες στο πάτωμα οπότε έχουν πολύ καλύτερα κρατήματα από τα ανάλογα βενζινοκίνητα. Έχω από 14 χρόνων δίκυκλα στην κατοχή μου όλων των ειδών και μπορώ να κάνω την σύγκριση. Εφόσον δεν έχεις ηλεκτρικό σκούτερ πως σχολιάζεις ότι δεν τραβάνε?? Πήγα και τα είδα. Δεν λέω λόγια του αέρα. Και τα citycoco 2200 και κάτι αλλά που πήγαιναν μέχρι 5 6κ. Συγνώμη αλλά δεν μου γέμισαν το μάτι.Δεν βγαίνω στον δρόμο με αυτά. Βέβαια αν βγάλουν κάτι σε στυλ Xmax 300 δεν θα πω όχι αλλά το κόστος θα είναι πολυ μεγάλο.
vaggooss Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, mp123 είπε Πήγα και τα είδα. Δεν λέω λόγια του αέρα. Και τα citycoco 2200 και κάτι αλλά που πήγαιναν μέχρι 5 6κ. Συγνώμη αλλά δεν μου γέμισαν το μάτι.Δεν βγαίνω στον δρόμο με αυτά. Βέβαια αν βγάλουν κάτι σε στυλ Xmax 300 δεν θα πω όχι αλλά το κόστος θα είναι πολυ μεγάλο. Το xmax έχει 6.000 ευρώ. Δες το tiger με 5.500 110 τελική και 140 αυτονομία τα οποία έχουν παρόμοιο καλούπι.το citycoco είναι πατίνι οπότε δεν το βάζεις στην κατηγορία των σκούτερ. Εγώ μια χαρά πάω και σε άλλο δήμο για δουλειές που έχω με 80 χιλιόμετρα τελική 70 χιλιόμετρα πήγαινε έλα και κόστος ρεύματος 30 λεπτά. 4
dimos15 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 6 ώρες πριν, NT1G είπε αν είναι τόσο φτηνά άντε με το καλό να πάρεις. Πες μου που θα βρεις υδρογόνο στην Ελλάδα. Εγω κοιτάω κάτι τέτοιο https://www.homepowersolutions.de/en/product#content για να μην πληρώνω και ρεύμα για το σπίτι. Αλλιώς περιμένεις να φτιάξουν τα πρατήρια υδρογόνου https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/sto-idrogono-ependioun-ta-ellinika-diilistiria/
Black Demis Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Στις 8/9/2019 στις 12:59 ΠΜ, jgeorgiou είπε αυτό με τα 300+ χλμ μην το πολυλες , δεν ισχύει αν ιδίως ανάψεις a/c και θέλεις να μην οδηγείς σαν γέρος 150χρονών υπολόγισε τα μισά. δεν ξέρω τι λες εγώ με το model 3 long range με 135 χιλομετρα ώρα πιλότος ενεργός έβγαλα θεσσαλονικη αθηνα με ac στους 25 βαθμούς και είχα ακομη μπαταρια (όχι κάτι φανταστικό 7% είχα όταν πάρκαρα) δεν το λες άσχημο πιστεύω εγώ 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα