gbras Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 7/9/2019 στις 11:32 ΠΜ, dimos15 είπε Σκεφτομαι να παρω δευτερο αμαξι (ηλεκτροκινητο) για την πολη, αλλα με τοσους φορους που πληρωνουμε στη δεη (οι οποιοι πανε αναλογα με το ποσο ρευμα καις) δεν ξερω αν αξιζει.. Είναι το τελευταίο που πρέπει να σε προβληματίζει . Ξεκινα από τα βασικά . Γιατί θέλεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο ; Για οικονομια ; Επειδή γουσταρεις να έχεις ηλεκτρικό; Επειδή θες ίσως να μπορείς να κινείσαι άσχετα αν κανει απεργία ο οποιοσδήποτε; Θέση πάρκιγκ έχεις ; Που θα βάλεις το φορτιστή ; Αν δεν έχεις κλειστό κιολας μαλλον τελειώνει εκεί η συζήτηση . Αν έχεις και είναι ανοιχτό φρόντισε να μην έχεις γύφτους κοντά . Έχεις δει μοντέλα που σε ενδιαφέρουν ; Ανάλογα με το αυτοκίνητο είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας ( οπότε υπολογίζεις πόσο θα σου κοστίσει η φόρτιση ) και πόση απόσταση μπορεί ς να διανυσεις. Η αγορά ηλεκτρικού έχει νόημα στην Ελλάδα υπό προϋποθέσεις και περιορισμούς που πρέπει να τους έχεις υποψην σου. Επίσης καλό θα ήταν να περιμένεις γιατι τον επόμενο χρόνο θα κυκλοφορήσουν πολλά καινούργια μοντέλα από τις περισσότερες εταιρίες . Προσωπικά αν ειχα πάρκιγκ θα είχα πάρει ήδη το leaf . Το έχω οδηγήσει και είναι πολύ ωραίο σε όλα . 250 χιλιόμετρα αυτονομια που αυτό βέβαια παίζει προς το πάνω η προς τα κάτω ανάλογα με το πώς οδηγεις . 32000 ευρώ η πιο φθηνή έκδοση που έχει νόημα. Υπάρχει βέβαια και το καινουργιο με αυτονομία 350+ χιλιόμετρα αλλά αυτό έρχεται κοντά στα 40.000 Και κάτι τελευταίο. ΔΕΗ γιατί ; Μαζοχισμός ; Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2019 από gbras 1
dimos15 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 10 ώρες πριν, gbras είπε Είναι το τελευταίο που πρέπει να σε προβληματίζει . Ξεκινα από τα βασικά . Γιατί θέλεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο ; Για οικονομια ; Επειδή γουσταρεις να έχεις ηλεκτρικό; Επειδή θες ίσως να μπορείς να κινείσαι άσχετα αν κανει απεργία ο οποιοσδήποτε; Θέση πάρκιγκ έχεις ; Που θα βάλεις το φορτιστή ; Αν δεν έχεις κλειστό κιολας μαλλον τελειώνει εκεί η συζήτηση . Αν έχεις και είναι ανοιχτό φρόντισε να μην έχεις γύφτους κοντά . Έχεις δει μοντέλα που σε ενδιαφέρουν ; Ανάλογα με το αυτοκίνητο είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας ( οπότε υπολογίζεις πόσο θα σου κοστίσει η φόρτιση ) και πόση απόσταση μπορεί ς να διανυσεις. Η αγορά ηλεκτρικού έχει νόημα στην Ελλάδα υπό προϋποθέσεις και περιορισμούς που πρέπει να τους έχεις υποψην σου. Επίσης καλό θα ήταν να περιμένεις γιατι τον επόμενο χρόνο θα κυκλοφορήσουν πολλά καινούργια μοντέλα από τις περισσότερες εταιρίες . Προσωπικά αν ειχα πάρκιγκ θα είχα πάρει ήδη το leaf . Το έχω οδηγήσει και είναι πολύ ωραίο σε όλα . 250 χιλιόμετρα αυτονομια που αυτό βέβαια παίζει προς το πάνω η προς τα κάτω ανάλογα με το πώς οδηγεις . 32000 ευρώ η πιο φθηνή έκδοση που έχει νόημα. Υπάρχει βέβαια και το καινουργιο με αυτονομία 350+ χιλιόμετρα αλλά αυτό έρχεται κοντά στα 40.000 Και κάτι τελευταίο. ΔΕΗ γιατί ; Μαζοχισμός ; Καλησπερα, Ηλεκτρικο αυτοκινητο θελω για οικονομια στην πολη.. Parking δεν εχω αλλα εχω θεση εξω απο το σπιτι μου, γυφτους δεν εχω εχω δει αρκετα μοντελα οπως το renault zoe , θελω κατι φθηνο γιατι εχω ηδη ενα αυτοκινητο.. Εκτος απο δεη τι μπορω να βαλω? Θα εχει μεγαλη διαφορα στον λογαριασμο?
gbras Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 59 λεπτά πριν, dimos15 είπε Καλησπερα, Ηλεκτρικο αυτοκινητο θελω για οικονομια στην πολη.. Parking δεν εχω αλλα εχω θεση εξω απο το σπιτι μου, γυφτους δεν εχω εχω δει αρκετα μοντελα οπως το renault zoe , θελω κατι φθηνο γιατι εχω ηδη ενα αυτοκινητο.. Εκτος απο δεη τι μπορω να βαλω? Θα εχει μεγαλη διαφορα στον λογαριασμο? Οικονομια στην πολη εννοειται οτι θα εχεις. Ειναι οτι πιο φθηνο αυτοκινητο μπορεις να εχεις στην χρηση του. Αλλα! πληρωνεις ενα καρο λεφτα στην αρχη. Απο την αλλη κατι φθηνο στην αγορα του και ηλεκτρικο δεν συμβαδιζουν. Νομιζω το πιο φθηνο που μπορεις να παρεις ( μιλαμε για κανονικο αυτοκινητο οχι κινεζικο κουβαδακι) ειναι το e-UP της VW. σου βγαινει γυρω στα 20κ. Αλλα οτι και να λεμε δεν εχεις parking οποτε οπως ειπα και πριν ξεχνας το ηλεκτρικο. Κοιτα καλυτερα για το υβριδικο yaris. Οσον αφορα την ΔΕΗ δες εδω και συγκρινε https://allazorevma.gr/compare/current
NikosKallithea Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Οσο διαβάζω το θέμα τόσο πιο πολύ μου αρέσει ο τιτλος. Δηλαδη δεν υπαρχει κανενα αλλο θέμα για ενα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στην Ελλάδα παρα μονο ποσο εχει η kwh της δεη ολα τα άλλα είναι λυμένα
zio10 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Τα eco car κάνουν κάπου 7-8 χιλιάδες. Δεν είναι ακριβώς αυτοκίνητο αλλά για δεύτερο στην πόλη νομίζω βολεύει.
NT1G Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Οπότε, ο TS, έχει ήδη ένα αμάξι. Σκέφτεται να δώσει άλλα €18-20k περίπου (τόσο έχει το Zoe), για να πάρει ένα ηλεκτρικό, για να κάνει οικονομία (στο καύσιμο φαντάζομαι). και θα πετάει και μπαλαντέζα στο πεζοδρόμιο. 100 % λογικά όλα. 👌 5
gbras Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, NT1G είπε Σκέφτεται να δώσει άλλα €18-20k περίπου (τόσο έχει το Zoe) Τοσο εχει αν παρεις την μπαταρια με leasing
dimos15 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, NT1G είπε Οπότε, ο TS, έχει ήδη ένα αμάξι. Σκέφτεται να δώσει άλλα €18-20k περίπου (τόσο έχει το Zoe), για να πάρει ένα ηλεκτρικό, για να κάνει οικονομία (στο καύσιμο φαντάζομαι). και θα πετάει και μπαλαντέζα στο πεζοδρόμιο. 100 % λογικά όλα. 👌 🤣😂😅 βασικα ναι το σκεφτομαι γιατι καθε φορα που βαζω βενζινη 50€ και βλεπω οτι τα 35€ ειναι φοροι μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι το zoe το εχω βρει 17κ και εχω βρει και αρκετα ηλεκτρικα smart στα 11-12κ εννοειτε οτι θα πεταω κ μπαλαντεζα στο πεζοδρομιο 😄 5 ώρες πριν, zio10 είπε Τα eco car κάνουν κάπου 7-8 χιλιάδες. Δεν είναι ακριβώς αυτοκίνητο αλλά για δεύτερο στην πόλη νομίζω βολεύει. μου φαινεται πολυ μικρο θελω κατι με το οποιο πχ να μπορω να βγω στην κηφισιας Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2019 από dimos15 1
Fubar.gr Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, dimos15 είπε εννοειτε οτι θα πεταω κ μπαλαντεζα στο πεζοδρομιο Έχε υπόψιν οτι είναι παράνομα τα καλώδια πάνω απο πεζοδρόμιο. Αν αυτός είναι ο μοναδικός διαθέσιμος τρόπος φόρτισης τότε το ξεχνάς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
dimos15 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Έχε υπόψιν οτι είναι παράνομα τα καλώδια πάνω απο πεζοδρόμιο. Αν αυτός είναι ο μοναδικός διαθέσιμος τρόπος φόρτισης τότε το ξεχνάς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 😩😩 σοβαρα τωρα? Δηλαδη μονο στους σταθμους φορτισης μπορω να το φορτιζω?
Thanar Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Πριν από 3 μήνες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο NISSAN Leaf. Μπορείς να βρεις στην αγορά πενταετίας σε άριστη κατάσταση με €13000-€15000. Το όχημα το χρησιμοποιώ καθημερινά στην Κοζάνη, χρήση εντός πόλης και στα περίχωρα. Έχω δικό μου χώρο στάθμευσης, κάτι που είναι βασικό. Φορτίζω κάθε βράδυ σε μειωμένο τιμολόγιο. Το κόστος σε ηλεκτρισμό είναι μόλις €1.8/100χλμ., βγαίνει 10 φορές κάτω σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητο βενζίνης που είχα. Το 24άρι μοντέλο του 2013 που πήρα έχει αυτονομία μόλις 160χλμ, παρ’ όλ’ αυτά έχω πάει ταξίδι τόσο Θεσσαλονίκη, όσο και Γιάννενα: Για την καθημερινή χρήση, φόρτιση εκτός σπιτιού δεν χρειάζεται, ενώ αν τοποθετηθούν ταχυφορτιστές στις εθνικές οδούς, δεν υπάρχει περιορισμός στα ταξίδια. Το ταξίδι στην θεσσαλονίκη με το Leaf: 4 1
kostasgr78 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Εξαιρετικό τεστ σε πραγματικές συνθήκες ελληνικών δρόμων.
Thanar Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Για να δώσω μια απάντηση και στο αρχικό ερώτημα, ο φτηνότερος προμηθευτής σε σχέση με τη ΔΕΗ είναι περίπου 15% φτηνότερος για φόρτιση αυτοκινήτου. ΠΟΛΥ μεγάλη διαφορά κάνει το μειωμένο τιμολόγιο (νυχτερινό), με το οποίο μπορείς να δεις ακόμη και 50% μείωση, αν φορτίζεις τις ώρες που πρέπει. Στην Κοζάνη, υπάρχουν 8 σταθμοί φόρτισης, από ένα πρόβλημα της Ευρωπαϊκής ένωσης, οι οποίοι όμως (εννοείται πως) δεν λειτουργούν: Ακόμη όμως και να λειτουργούσαν, δεν θα τους είχα χρησιμοποιήσει -εκτιμώ- ούτε μια φορά, καθώς είναι απίστευτα βολικό να φεύγεις κάθε μέρα από το σπίτι με «γεμάτο ρεζερβουάρ»! 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Thanar είπε Πριν από 3 μήνες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο NISSAN Leaf. Μπορείς να βρεις στην αγορά πενταετίας σε άριστη κατάσταση με €13000-€15000. Το όχημα το χρησιμοποιώ καθημερινά στην Κοζάνη, χρήση εντός πόλης και στα περίχωρα. Έχω δικό μου χώρο στάθμευσης, κάτι που είναι βασικό. Φορτίζω κάθε βράδυ σε μειωμένο τιμολόγιο. Το κόστος σε ηλεκτρισμό είναι μόλις €1.8/100χλμ., βγαίνει 10 φορές κάτω σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητο βενζίνης που είχα. Το 24άρι μοντέλο του 2013 που πήρα έχει αυτονομία μόλις 160χλμ, παρ’ όλ’ αυτά έχω πάει ταξίδι τόσο Θεσσαλονίκη, όσο και Γιάννενα: Για την καθημερινή χρήση, φόρτιση εκτός σπιτιού δεν χρειάζεται, ενώ αν τοποθετηθούν ταχυφορτιστές στις εθνικές οδούς, δεν υπάρχει περιορισμός στα ταξίδια. Το ταξίδι στην θεσσαλονίκη με το Leaf: Καλά τι είχες πριν και έκαιγες 18€ τα 100χλμ; Δίλιτρο ατμόσφαιρα;
NikosKallithea Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Καλά τι είχες πριν και έκαιγες 18€ τα 100χλμ; Δίλιτρο ατμόσφαιρα; Ένταξη και εσυ αμεσως να κάνεις τον πολλαπλασιασμό
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα