Προς το περιεχόμενο

KIA-HYUNDAI-FORD


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάπου διάβασα ότι Μάρτιο με Απρίλιο θα έρθει με τον υβριδικό κινητήρα που φοράει και το puma.μονο κάποιες εκδόσεις του focus θα συνεχίσουν να βγαίνουν με τον υπάρχων κινητήρα οι οποίες είναι η πιο ακριβές.

 

Επεξ/σία από kmeles
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γενικά τα έχουν κάνει χάλια με τους ρύπους και τους κινητήρες. Έτσι όπως το πάνε μέχρι του χρονου μόνο τρικυλινδροι των 1.0 - 1.2 θα βρίσκεις. Όλοι οι άλλοι ήδη έχουν καταργηθεί ή πάνε για κατάργηση.

Και εγώ εδώ και λίγο καιρό είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα των τρικυλινδρων αλλά μάλλον εκεί θα πάω αναγκαστικά 

Τώρα την  αξιοπιστία τους μένει να την δούμε στο μέλλον. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, StormGr είπε

Γενικά τα έχουν κάνει χάλια με τους ρύπους και τους κινητήρες. Έτσι όπως το πάνε μέχρι του χρονου μόνο τρικυλινδροι των 1.0 - 1.2 θα βρίσκεις. Όλοι οι άλλοι ήδη έχουν καταργηθεί ή πάνε για κατάργηση.

Και εγώ εδώ και λίγο καιρό είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα των τρικυλινδρων αλλά μάλλον εκεί θα πάω αναγκαστικά 

Τώρα την  αξιοπιστία τους μένει να την δούμε στο μέλλον. 

Καιρός ήταν.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O Ecoboost της  Ford κυκλοφορει ηδη απο το '12 και θεωρειται η καλυτερη υλοποιηση σε 3κυλινδρο απο τοτε που λανσαριστηκε με βραβευσεις παγκοσμιως. Με εξυπηρετει ηδη απο το 2015 και εξακολουθει να ειναι ροπατος, δυνατος, αξιοπιστος και πολιτισμενος. Η αλλη μου εμπειρια απο τον 3κυλινδρο Puretech του PSA Group ειναι εξισου εξαιρετικη παροτι κινει μεγαλυτερο και βαρυτερο σκαφος ειναι εντυπωσιακος. .

Ειναι εντελως λαθος να προσεγγιζουμε αυτα τα μοτερ με την παραδοσιακη λογικη οτι οσο περισσοτεροι κυλινδροι τοσο καλυτερα, ειναι εντελως διαφορετικη η υλοποιηση τους σε σχεση με τους ατμοσφαιρικους. Εχουν απαλλαχθει απο τις παιδικες ασθενειες του παρελθοντος (κραδασμοι λογω χρονισμου, turbo lag) σε μεγαλο βαθμο και πλεον ειναι η νορμα για ολους τους μεγαλους κατασκευαστες BMW, Audi, Skoda, VW, Peugeot, Opel,  Honda, Renault λογω μικρου βαρους, μικρου ογκου, λιγοτερων κινουμενων μερων, χαμηλων ρυπων και μικροτερης καταναλωσης.

Εχω ακουσει πολλα περι "ζορισμενων", "κουρασμενων" και γενικα προσπαθειες να αποδοσουμε ανθρωπινα χαρακτηριστηκα σε τετοια μοτερ και ειναι ολα εντελως μπαρουφες.

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, StormGr είπε

Γενικά τα έχουν κάνει χάλια με τους ρύπους και τους κινητήρες. Έτσι όπως το πάνε μέχρι του χρονου μόνο τρικυλινδροι των 1.0 - 1.2 θα βρίσκεις. Όλοι οι άλλοι ήδη έχουν καταργηθεί ή πάνε για κατάργηση.

Και εγώ εδώ και λίγο καιρό είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα των τρικυλινδρων αλλά μάλλον εκεί θα πάω αναγκαστικά 

Τώρα την  αξιοπιστία τους μένει να την δούμε στο μέλλον. 

Υπαρχουν και θα υπαρχουν 4κυλινδρα.

Το θεμα ειναι πως βλεπεις το αυτοκινητο.

Αν θες να το σκισεις για 9-10 χρονια, να μην πληρωνεις πολλα σε τελη και να μην καις πολυ σε βενζινη, το κινεις κυριως στην πολη και κανεις 1-2 ταξιδια, τοτε οκ, μαγκια το 3κυλινδρο! 

Αν σκεφτεσαι σε βαθος 15ετιας και βαλε -και δυστυχως στην ελλαδα δεν εχουν ολοι δυνατοτητα να αλλαζουν αμαξια καθε 10 χρονια- τοτε ψαχνεις τη σταθεροτητα ενος 4κυλινδρου.

Ετσι το σκεφτομαι! Και θα εμπιστευομουν μονο τον ecoboost τον 1.0 της ford για αυτο!

56 λεπτά πριν, tutuyo είπε

O Ecoboost της  Ford κυκλοφορει ηδη απο το '12 και θεωρειται η καλυτερη υλοποιηση σε 3κυλινδρο απο τοτε που λανσαριστηκε με βραβευσεις παγκοσμιως. Με εξυπηρετει ηδη απο το 2015 και εξακολουθει να ειναι ροπατος, δυνατος, αξιοπιστος και πολιτισμενος. Η αλλη μου εμπειρια απο τον 3κυλινδρο Puretech του PSA Group ειναι εξισου εξαιρετικη παροτι κινει μεγαλυτερο και βαρυτερο σκαφος ειναι εντυπωσιακος. .

Ειναι εντελως λαθος να προσεγγιζουμε αυτα τα μοτερ με την παραδοσιακη λογικη οτι οσο περισσοτεροι κυλινδροι τοσο καλυτερα, ειναι εντελως διαφορετικη η υλοποιηση τους σε σχεση με τους ατμοσφαιρικους. Εχουν απαλλαχθει απο τις παιδικες ασθενειες του παρελθοντος (κραδασμοι λογω χρονισμου, turbo lag) σε μεγαλο βαθμο και πλεον ειναι η νορμα για ολους τους μεγαλους κατασκευαστες BMW, Audi, Skoda, VW, Peugeot, Opel,  Honda, Renault λογω μικρου βαρους, μικρου ογκου, λιγοτερων κινουμενων μερων, χαμηλων ρυπων και μικροτερης καταναλωσης.

Εχω ακουσει πολλα περι "ζορισμενων", "κουρασμενων" και γενικα προσπαθειες να αποδοσουμε ανθρωπινα χαρακτηριστηκα σε τετοια μοτερ και ειναι ολα εντελως μπαρουφες.

Φιλε μου εχεις εικονα για το κοστος σερβις στη ford??εχεις focus?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, giacid είπε

Φιλε μου εχεις εικονα για το κοστος σερβις στη ford??εχεις focus?

Λαδια φιλτρο στη ford 89€

Λάδια φιλτρο στην BMW 80€

😂

 

Απο τη στιγμή που εγιναν εμπορικά επιτυχημένα τα ford βαρεσαν ασχημα στις τιμές σερβις (οχι οτι παλιοτερα ήταν φθηνοί αλλα π.χ. mercedes-bmw εριξαν τιμές)...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, StormGr είπε

Γενικά τα έχουν κάνει χάλια με τους ρύπους και τους κινητήρες. Έτσι όπως το πάνε μέχρι του χρονου μόνο τρικυλινδροι των 1.0 - 1.2 θα βρίσκεις. Όλοι οι άλλοι ήδη έχουν καταργηθεί ή πάνε για κατάργηση.

Και εγώ εδώ και λίγο καιρό είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο και δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα των τρικυλινδρων αλλά μάλλον εκεί θα πάω αναγκαστικά 

Τώρα την  αξιοπιστία τους μένει να την δούμε στο μέλλον. 

Γενικά δεν αξίζει πολύ η ανάπτυξη "μεγάλων" βενζινοκινητήρων για αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας. Αν κινείσαι κυρίως σε πόλη, το τρικύλινδρο κάνει τη δουλειά και ας το ζορίσεις αραιά και που οταν το βγάλεις στον αυτοκινητόδρομο. Αμα κάνεις συνέχεια χιλιόμετρα εκτός πόλης, πας σε ντίζελ γιατί δε σε συμφέρει η κατανάλωση της βενζίνης. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Γενικά δεν αξίζει πολύ η ανάπτυξη "μεγάλων" βενζινοκινητήρων για αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας. Αν κινείσαι κυρίως σε πόλη, το τρικύλινδρο κάνει τη δουλειά και ας το ζορίσεις αραιά και που οταν το βγάλεις στον αυτοκινητόδρομο. Αμα κάνεις συνέχεια χιλιόμετρα εκτός πόλης, πας σε ντίζελ γιατί δε σε συμφέρει η κατανάλωση της βενζίνης. 

Συμφωνώ μένω σε επαρχιακή πόλη, και κινουμαι κυριως με σκουτερ οπότε το τρικυλινδρο τουρμπο θα ήταν μια χαρα για μια βόλτα με την οικογένειά κλπ. Άντε να κάνω 7-8 χιλιαδες κμ τον χρόνο. 

Αλλά 1 φορά το χρόνο θα παίζει μεγάλο ταξίδι 3.5 χιλιάδες κμ πήγαινε έλα κεντρική Ευρώπη. Το τρικυλινδρο θα αντεπεξέλθει? Τουλάχιστον 16 ώρες ταξίδι προς τα εκεί και άλλες τόσες πίσω μετά από καμία βδομάδα.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, StormGr είπε

Συμφωνώ μένω σε επαρχιακή πόλη, και κινουμαι κυριως με σκουτερ οπότε το τρικυλινδρο τουρμπο θα ήταν μια χαρα για μια βόλτα με την οικογένειά κλπ. Άντε να κάνω 7-8 χιλιαδες κμ τον χρόνο. 

Αλλά 1 φορά το χρόνο θα παίζει μεγάλο ταξίδι 3.5 χιλιάδες κμ πήγαινε έλα κεντρική Ευρώπη. Το τρικυλινδρο θα αντεπεξέλθει? Τουλάχιστον 16 ώρες ταξίδι προς τα εκεί και άλλες τόσες πίσω μετά από καμία βδομάδα.

Κοιτα, απο οσα εχω διαβάσει, ενας 1.0 τρικυλινδρος ειναι ισαξιος με εναν κλασσικο 1.6 

Δεν μπορω να σκεφτώ γιατι να μην αντέξει να κάνει μια τέτοια διαδρομή, ειδικα με 125HP. Τωρα το ποσο θα κάψει ειναι μια άλλη ιστορια. Σίγουρα θα ζοριστεί περισσότερο απο ενα 1.4 τεταρκύλινδο πχ.  Ειναι σχεδιασμένα για πόλη, ειναι στη λογική να μειωθούν οι ρύποι και να κάνεις τη δουλειά σου. Ομως ακριβώς επειδή σαν τρικυλινδρο δουλευει στην τσιτα για να διατηρησει ισορροπια, θεωρω οτι σε 10 χρονια θα εχουν αρκετά φθινουσα δυναμική. 

Δημοσ.

Επειδή έχω οδηγήσει το Fiesta με τον Ecoboost θέλω να πω ότι είναι πολύ ήσυχος κινητήρας, ελαστικός, με δύναμη από χαμηλά, αλλά αν μπουν 4 άτομα χωρίς αποσκευεές και πας ταξίδι ρουφάει από τα 120 και πάνω. Το συγκεκριμένο αμάξι με 90.000 χλμ έχει κάνει ταξίδια εξωτερικό (το τελευταίο μέχρι Σουηδία και πίσω) χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι συγχρονοι turbo 3κυλινδροι ειναι εξισου ικανοι για μεγαλα ταξιδια οσο οι ατμοσφαιρικοι. Καμια σχεση με τσιτες και ταρζαν, ουτε υπαρχει διαχωρισμος σε ταξιδι-κινηση στην πολη.

Η γραφικη δειχνει την κατανομη ταχυτητα/rpm του Puretech 1.2, κατι αντιστοιχο θα υπαρχει και για τον Ecoboost.

130χλμ/ω με 6η στις 3000 στροφες

Οσον αφορα στην καταναλωση, αυτοι οι turbo κινητήρες είναι ιδιαίτερα οικονομικοί, όσο οδηγούνται σε χαμηλομεσαίες στροφές. Σε ψηλές στροφές λειτουργίας, ειδικα και με φουλ φορτίο, η τουρμπινα θα αποδοσει την μεγιστη ισχυ αλλα προφανως θα τσιμπησει σε καταναλωση

image.png.22a711da2da2e26a576173280917f08f.png

 

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά

Σε σύγκριση των τριών αυτων αυτοκινήτων που κυμαίνονται λίγο πάνω από τα 20000 ευρώ σε σχέση με την Mercedes A160 η οποία βρίσκεται στα 22000 τι γνώμη έχετε?

Είμαι μεταξυ του Focus και της Α160, αλλά κλίνω προς την A160 κυρίως λόγου του κινητήρα (1330 cc με 4 κυλίνδρους).

 

Δημοσ.

Η νέα A class είναι ομορφη αλλά όπως και το νέο Corolla υπερβολικά χαμηλή. Βρίσκει για πλάκα από κάτω στο εμπρός μέρος του προφυλακτήρα σε υπόγεια πάρκινγκ, λακούβες, σαμαράκια κλπ.

 

Για τους ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους πρόβλημα. Αλλά και στην Αθήνα ανάλογα την περιοχή τα απρόσμενα ντουκ δίνουν και παίρνουν...

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...