Προς το περιεχόμενο

KIA-HYUNDAI-FORD


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Στα + της KIA/HYUNDAI η μεγάλη εγγύηση - φθηνά ανταλλακτικά/σερβις και αξιοπιστία.

Στα + του FOCUS - ποιοτικότερο σε όλα τα επίπεδα (πλαστικά , κύλιση , κτλ) αλλά μικρή εγγύηση - ακριβότερα σερβις/ανταλλακτικά

Προσωπικά θα μάζευα το κόστος σέρβις 5ετίας και το κόστος κτήσης των 3 υποψηφίων και θα τα συνέκρινα

Αν η διαφορά κόστους κτήσης/συντήρησης του FOCUS δεν ξέφευγε υπερβολικά θα το προτιμούσα αρκεί να ήταν καλά εξοπλισμένο. Δεν υποτιμώ τους Κορεάτες πλέον κονταροκτυπιούνται με ευρωπαίους/ιάπωνες στα ίσα και σε κάποια σημεία είναι καλύτεροι. Προσωπικά παρήγγειλα hyundai (άλλο μοντέλο) και το περιμένω σε λίγες ημέρες.

 8 χρονια (ή 100.000χλμ) εργοστασιακη εγγυηση μεχρι την τελευταια του βιδα δινει η αντιπροσωπεια της ford χωρις κανενα εξτρα κοστος. Δεν την λες και μικρη εγγυηση.

Eπισης, τι ακριβοτερο service η ford? Ανα 20.000χλμ θελει σερβις το focus, οταν πχ το kia πρεπει να το πας μεσα στα 15.000χλμ. Οσο για τις τιμες των σερβις κυμαινονται σχεδον στα ιδια επιπεδα, αρα καταλαβαινεις οτι το καθε χιλιομετρο που κανει το kia κοστιζει παραπανω σε service.

To hyundai θελει ανα 30.000 και οντως βγαινει φθηνοτερα απο τα αλλα 2 , όμως εγω προσωπικα να ειχα νεο αμαξι και να του αλλαζα λαδια ανα 30.000χλμ δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω, ασχετως τι λεει η αντιπροσωπεια. Αλλοι μπορει να αισθανονται οκ με αυτο, προσωπικα θεωρω οτι δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα τα ιδια λαδια να καλυπτουν τοσο μεγαλες αποστασεις χωρις αλλαγη. Αλλα σαν εμπορικη πολιτικη, ναι η huyndai ειναι φθηνοτερη στα σερβις.

Στο δρομο το focus ειναι ανωτερο απο τα υπολοιπα.

Επεξ/σία από BackFromHell
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

 8 χρονια (ή 100.000χλμ) εργοστασιακη εγγυηση μεχρι την τελευταια του βιδα δινει η αντιπροσωπεια της ford χωρις κανενα εξτρα κοστος. Δεν την λες και μικρη εγγυηση.

Eπισης, τι ακριβοτερο service η ford? Ανα 20.000χλμ θελει σερβις το focus, οταν πχ το kia πρεπει να το πας μεσα στα 15.000χλμ. Οσο για τις τιμες των σερβις κυμαινονται σχεδον στα ιδια επιπεδα, αρα καταλαβαινεις οτι το καθε χιλιομετρο που κανει το kia κοστιζει παραπανω σε service.

To hyundai θελει ανα 30.000 και οντως βγαινει φθηνοτερα απο τα αλλα 2 , όμως εγω προσωπικα να ειχα νεο αμαξι και να του αλλαζα λαδια ανα 30.000χλμ δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω, ασχετως τι λεει η αντιπροσωπεια. Αλλοι μπορει να αισθανονται οκ με αυτο, προσωπικα θεωρω οτι δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα τα ιδια λαδια να καλυπτουν τοσο μεγαλες αποστασεις χωρις αλλαγη. Αλλα σαν εμπορικη πολιτικη, ναι η huyndai ειναι φθηνοτερη στα σερβις.

Στο δρομο το focus ειναι ανωτερο απο τα υπολοιπα.

Σωστά όλα αυτά αλλά πόσο έχει το focus με τον πλούσιο εξοπλισμό και τα 8 χρόνια εγγύηση? (προσωπικά τα service θα τα έκανα όπως επιτάσσει η αντιπροσωπία και δεν θα ρίσκαρα την εγγύηση)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Σωστά όλα αυτά αλλά πόσο έχει το focus με τον πλούσιο εξοπλισμό και τα 8 χρόνια εγγύηση? (προσωπικά τα service θα τα έκανα όπως επιτάσσει η αντιπροσωπία και δεν θα ρίσκαρα την εγγύηση)

Για τα μοντελα που αναφερει ο ts , τα οποια ειναι ιδια κατηγορια και φερουν παρεμφερη χαρακτηριστικα, με προχειρο googlαρισμα:

Focus ST-Line 150ps 5d - 21.154 τιμη καταλογου (χωρις εκπτωση)

Kia ceed 1.4T 140PS GT Line - Απο 20.990 με την εκπτωση

Hyundai I30 5D 1.4T 140PS DISTINCTIVE  - 20.290

Μονο το huyndai ειναι ελαφρως φθηνοτερο αλλα η διαφορα ειναι αμελητεα αν συνυπολογισεις εξοπλισμο, ιπποδυναμη και εγγυηση του focus. Ουσιαστικα συμφερει και σε θεματα κοστους το focus. Γενικα περα απο το design που ειναι υποκειμενικο (πχ εμενα το design του focus δεν με πολυτρελαινει), σε ολα τα υπολοιπα θεματα overall , δεν υπαρχει καν 2η επιλογη πισω απο τo st-line.

 

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Για τα μοντελα που αναφερει ο ts με προχειρο googlαρισμα:

Focus ST-Line 150ps 5d - 21.154 τιμη καταλογου (χωρις εκπτωση)

Kia ceed 1.4T 140PS GT Line - Απο 20.990 με την εκπτωση

Hyundai I30 5D 1.4T 140PS DISTINCTIVE  - 20.290

Μονο το huyndai ειναι ελαφρως φθηνοτερο αλλα η διαφορα ειναι αμελητεα αν συνυπολογισεις εξοπλισμο, ιπποδυναμη και εγγυηση του focus.

Αν πας μέσα στο ελληνικό site της FORD και βάλεις μέσα στο "ανεση - ασφάλεια - εργονομια - εμφάνιση" μερικά featutes που τα άλλα έχουν στανταρ ανεβαίνεις στα 25Κ για την πλάκα , δοκίμασε το. Γυμνό , πράγματι έχει αυτή την τιμή αλλα με εξοπλισμό επιπέδου DISTINCTIVE ανεβαίνεις 4000ευρώ τουλαχιστον. Αν ανεβαίνει στα 25Κ+ ο ενδιαφερόμενος τότε εγώ θα του πρότεινα και άλλες επιλογές πέρα από αυτά που σκέφτεται.

 

Επιεικώς  θα τα συγκρίνεις με το μοντέλο

Νέο Ford Focus, 5Dr Titanium, 1.5L Dsl EcoBlue 120PS,  αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει 23.800 γιατί έχει και την έκδοση vignale φτάνει τα 33Κ.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Αν πας μέσα στο ελληνικό site της FORD και βάλεις μέσα στο "ανεση - ασφάλεια - εργονομια - εμφάνιση" μερικά featutes που τα άλλα έχουν στανταρ ανεβαίνεις στα 25Κ για την πλάκα , δοκίμασε το. Γυμνό , πράγματι έχει αυτή την τιμή αλλα με εξοπλισμό επιπέδου DISTINCTIVE ανεβαίνεις 4000ευρώ τουλαχιστον. Αν ανεβαίνει στα 25Κ+ ο ενδιαφερόμενος τότε εγώ θα του πρότεινα και άλλες επιλογές πέρα από αυτά που σκέφτεται.

Επιεικώς  θα τα συγκρίνεις με το μοντέλο

Νέο Ford Focus, 5Dr Titanium, 1.5L Dsl EcoBlue 120PS,  αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει 23.800

Η τιμη που εδωσα ειναι απο το site της Ford και αφορα την εκδοση ST-Line η οποια εχει συγκεκριμενο εξοπλισμο και ειναι ιδιος-πλουσιοτερος απο του distictive.

Το titanium ειναι αλλη κατηγορια εξοπλισμου τελειως και φυσικα δεν εχει τα σπορ χαρακτηριστικα των μοντελων που κοιταει ο ts.

Το ford ειναι φθηνοτερο,  ειναι καλυτερο, ειναι πλουσιοτερο σε εξοπλισμο, ειναι γρηγοροτερο σε ιπποδυναμη, ειναι στη μεση σε κοστος συντηρησης, αρα περαν του design δεν υπαρχει καν 2η επιλογη, οπως προειπα.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, jgeorgiou είπε

Αφού συγκρίνεις τον εξοπλισμό DISTINCTIVE  με του st-line , δεν έχω κάτι να προσθέσω καλό μεσημέρι (πάω για μπάνιο)

Δεν τον συγκρινω εγω, αλλα ο ts ειναι αυτος που εθεσε αυτη τη συγκριση. Καλο σου μεσημερι.

Και ναι μια χαρα συγκρισιμοι ειναι οι εξοπλισμοι. Το ST-Line ειναι σχεδον full extra, σε περιπτωση που σου διαφευγει.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Δεν τον συγκρινω εγω, αλλα ο ts ειναι αυτος που εθεσε αυτη τη συγκριση. Καλο σου μεσημερι.

Και ναι μια χαρα συγκρισιμοι ειναι οι εξοπλισμοι. Το ST-Line ειναι σχεδον full extra, σε περιπτωση που σου διαφευγει.

Τώρα συμφωνούμε , γούστα είναι αυτά.

Προσωπικά κάποιο επίπεδο εξοπλισμού τον θεωρώ μη διαπραγματεύσιμο εν-έτη 2019. 

Ας πάρει το focus που είναι με φτωχό εξοπλισμό(όχι δεν είναι full extra , αν μπεις στο ford.gr και δεις τις επιλογές των έξτρα θα καταλάβεις πόσο φτωχό είναι) αλλά ποιο μούρη. Ο καθένας με τα κριτήρια του.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
3 ώρες πριν, BackFromHell είπε

 8 χρονια (ή 100.000χλμ) εργοστασιακη εγγυηση μεχρι την τελευταια του βιδα δινει η αντιπροσωπεια της ford χωρις κανενα εξτρα κοστος. Δεν την λες και μικρη εγγυηση.

Eπισης, τι ακριβοτερο service η ford? Ανα 20.000χλμ θελει σερβις το focus, οταν πχ το kia πρεπει να το πας μεσα στα 15.000χλμ. Οσο για τις τιμες των σερβις κυμαινονται σχεδον στα ιδια επιπεδα, αρα καταλαβαινεις οτι το καθε χιλιομετρο που κανει το kia κοστιζει παραπανω σε service.

To hyundai θελει ανα 30.000 και οντως βγαινει φθηνοτερα απο τα αλλα 2 , όμως εγω προσωπικα να ειχα νεο αμαξι και να του αλλαζα λαδια ανα 30.000χλμ δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω, ασχετως τι λεει η αντιπροσωπεια. Αλλοι μπορει να αισθανονται οκ με αυτο, προσωπικα θεωρω οτι δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα τα ιδια λαδια να καλυπτουν τοσο μεγαλες αποστασεις χωρις αλλαγη. Αλλα σαν εμπορικη πολιτικη, ναι η huyndai ειναι φθηνοτερη στα σερβις.

Στο δρομο το focus ειναι ανωτερο απο τα υπολοιπα.

Με ποια λογικη να το ΚΙΑ να θελει ανα  15.000χλμ service και το hyundai 30.000 ? Ιδιο κινητηρα φορανε...

Δημοσ.

Νομίζω ότι έκδοση st line δεν είναι φουλ extra, ενώ το Hyundai τα έχει όλα και στα 21590 το αγοράζεις και με αυτόματο κιβώτιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Kostas_ms είπε

Με ποια λογικη να το ΚΙΑ να θελει ανα  15.000χλμ service και το hyundai 30.000 ? Ιδιο κινητηρα φορανε...

Με την ιδια λογικη που αμαξια του ιδιου group με ολοιδιους κινητηρες εχουν αντιστοιχες διαφορες στα σερβις (βλεπε group vag).

Εμπορικη αποφαση-πολιτικη του εισαγωγεα ειναι αυτα συνηθως, oταν βλεπεις τετοιου τυπου διαφορες.

Παραδειγμα το 2004, στο ibiza 1.4 75ps οι αλλαγες λαδιων ηταν ανα 7.500 χλμ με το που το αγοραζες απο αντιπροσωπεια.

Ακριβως ιδιο κινητηρα φοραγε τοτε και το skoda fabia, αλλα εκει οι αλλαγες λαδιων ηταν ανα 15.000χλμ.

extra hint: Το ibiza ηταν φθηνοτερο στην αγορα απο το fabia. Στα επαιρνε μετα ομως :)

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Η αλήθεια είναι ότι οι «πλούσιες» εκδόσεις του Focus είναι εκθετικά ακριβές γι' αυτά που προσφέρουν.

Δεν είναι μόνο το FOCUS , προσωπικά τον Ιουλιο που έψαχνα για αυτοκίνητο ρώτησα για fiesta. Μου πρότεινε ένα μοντέλο σε "λογική" τιμή και μόλις του είπα του πωλητή ότι θέλω εξοπλισμό πλούσιο (του εξήγησα τι χρειάζομαι ΄- αυτόματο κιβώτιο & κάτι άλλα) μου απαντάει μια τιμή 30% πάνω!!! Τον ρώτησα ατάραχος αν πουλάει και mercedes και έπεσε κάτω από την καρέκλα γελώντας. Τα FORD η τα παίρνετε γυμνά όπως είναι στην προσφορά αλλιώς πηγαίνετε κατευθείαν σε premium μάρκα.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...