Προς το περιεχόμενο

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το είδα πουθενά να υπάρχει συζήτηση ή topic για το συγκεκριμένο τίτλο, και μου φάνηκε πολύ περίεργο.

Αnw εδώ ήμαστε.

 

 To Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint είναι ένα third person open world tactical shooter. Είναι sequel και άμεσα σχετιζόμενο με το προηγούμενο τίτλο της Ubisoft Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands.

Κυκλοφορεί στις 4 Οκτωβρίου για PC/Xbox One/PS4

Εδώ περισσότερες πληροφορίες: https://gamingbolt.com/tom-clancys-ghost-recon-breakpoint-wiki-everything-you-need-to-know-about-the-game

 

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 3
  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Είχα εγγραφεί στη beta και την κατέβασα χθες 

Ενδιαφέρον όσο μπορώ να παίξω έχει θεματακια εννοείται.

Το βασικότερο πρόβλημα μου είναι ότι με 290 μόνο σε potato mode μπορώ να έχω τα settings , δεν περίμενα να είναι τόσο βαρύ (που πάω και εγώ γυμνός στο αμπέλι)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο αφορά το perfomance ναι, είναι λίγο κάπως ακόμα το game.

Δεν θα πω το κλασσικό ότι είναι beta και ότι θα φτιάξει στην τελικη του μορφή αλλά θα πάρεις και τους κατάλληλους drivers είτε από nvidia είτε από AMD συν ότι θα βάλουν θέλω να πιστεύω 2-3 ρυμθίσεις in game για να είναι όσο γίνεται πιο smooth το experience.

Στο σύστημα της υπογραφής μου, παίζω avg 50-55 με όλα τερματισμένα στα 1440p. (Ultimate settings) Αν παίξω στα ultra πειράζοντας 2-3 settings στο High το 60αρι είναι πιο ''σίγουρο''. Μπορεί βέβαια να μην υπάρχουν ουσιαστικές visual διαφορές μεταξύ Ultimate/Ultra/High, δεν το έχω τσεκάρει αυτό.  Eπίσης θα πρέπει να βελτιώσουν το image quality γιατί σε μερικά σημεία το βλέπεις ακόμα ''αδούλευτο'' το game.

Το gameplay είναι λίγο πολύ σαν το Wildlands αλλά σαφώς πιο βελτιωμένο ως πρώτη εικόνα με περισσότερο cutomization στο gear/weapons/ρουχισμό γενικά.

 Το map όπως συνηθίζεται είναι πανέμορφα σχεδιασμένο (το έχουν αυτό τα games της Ubi) και μπαίνεις στην διαδικασία να ψαχτείς, είναι αρκετά ενδιαφέρον. Το Ghost Wars φαίνεται επίσης ενδιαφέρον + όλα τα pvp modes που θα δούμε στην συνέχεια. Τώρα αν πας και το χτυπήσεις άμεσα το Breakpoint ενώ κουβαλάς κάποιες εκατοντάδες ώρες στο Wildlands είναι λίγο πολύ λογικό να σου ''ξυνίζει'' όλη η φάση του..

Δεν νομίζω πως θα ειναι ένα game που θα παίζουμε πχ 1 χρόνο τύπου Odyssey καθώς όλος του ο σχεδιασμός έχει σαφώς επιροές από το συγκεκριμένο, αλλά όσο μας κρατήσει. Γούστα είναι αυτά και αν υπάρχει παρεάκι όλα αυτα τα games προφανώς γίνονται πολύ καλύτερα αυτομάτως.

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Δημοσ.

Για ακομα μια φορα θα ειναι απο τα παιχνιδια που θα ριχνει σαγονια στα γραφικα οπως το wildlands και οπως ειπαν θα εχει καλυτερο main story μιας και στο wildlands εκανες συνεχεια τα ιδια με τους εμπορους ναρκωτικων. Εννοειται θα το παιξουμε το πρωτο προσφερε πανω απο 80 ωρες μαζι με το fallen ghosts που ηταν αρκετα καλυτερο του βασικου παιχνιδιου.

 

Γραφικαρες αλλα στα ultimate ρημαζει τα παντα

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κλασικα παλι στο terrain και στα textures θα ριχνει σαγονια οπως στο wildlands. Απο οτι ειδα και στο χορτο ειναι πολυ καλυτερο απο το wildlands. Θεοβαρο στα high και αν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν έπειτα από καμιά 20αριά ώρες στη beta και μην έχοντας παίξει σχεδόν καθόλου το Ghost Recon Wildlands εκτός από την πρώτη αποστολή όταν ήταν δωρεάν για κάποιο τριήμερο από το Uplay έχω να πω τα εξής:

Κόσμος:

Δεν έχω λόγια για να περιγράψω τους κόσμους που δημιουργεί η Ubisoft. Πραγματικά δεν έχω ιδέα πόσες προγραμματιστικές ομάδες εργάζονται σε όλα της τα παιχνίδια, ολοκληρωμένα ή προς κατασκευή, αλλά οι τύποι έχουν ξεφύγει. Τόσο στο σχεδιασμό τους, το μέγεθος του χάρτη και την ποικιλομορφία του, τις περιοχές, τις αποστολές όσο και στο λεγόμενο lore επάνω στο οποίο βασίζεται η κάθε ιδέα τους η σημασία που δείχνουν στη λεπτομέρεια είναι αξιοθαύμαστη.

Γραφικά - Ήχος:

Τα γραφικά είναι απλά Ubisoft στα καλύτερά της. Μετά το Odyssey (κυρίως), αλλά και το The Division 2 η εταιρία μας επισημαίνει ότι δεν έχει σκοπό να πατήσει φρένο και ότι θα συνεχίσει την προσπάθειά της να ρίχνει σαγόνια επιδεικνύοντας μας έναν από τους λόγους για τον οποίο ξεχωρίζει και έχει καθιερωθεί ως μία από τις κορυφαίες, αν όχι η κορυφαία, του χώρου. Η θέα σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού είναι απλά σαγηνευτική. Κάθεσαι απλά και χαζεύεις. Ειδικά στις βόλτες με ελικόπτερο σταματάς και απλά γυρίζεις την κάμερα για να θαυμάσεις.

Οι σημάνσεις, ηχητικές ή γραφικές στην ολοκλήρωση των αποστολών, το level up είναι και αυτές το κάτι άλλο.

Τα ηχητικά εφέ εννοείται ότι δεν υπολείπονται και η δουλειά που έχει γίνει είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, αν και θα περίμενα διαφορετικά themes κατά τη διάρκεια της μάχης καθώς προς το παρόν χρησιμοποιείται μόνο ένα και καταντά μονότονο.

Εννοείται ότι με τους συμπαίκτες σου υπάρχει ενσωματωμένη φωνητική επικοινωνία με το που μπουν στο party σου χωρίς να χρειάζεται επιπλέον λογισμικό.

Κάτι όσον αφορά το φωτισμό. Επιτέλους όλες οι εταιρίες, Ubi συμπεριλαμβανομένης θα πρέπει να καταλάβουν ότι όταν μπαίνουμε σε ένα σκοτεινό χώρο δεν πέφτουμε για ύπνο για οκτώ ώρες πριν βγουμε από την επόμενη πόρτα. Αυτές οι υπερβολικές εναλλαγές φωτισμού σα να ξυπνήσαμε μόλις και να αντικρύζουμε τον ήλιο κατάματα μόνο ζημιά μας κάνουν και αφαιρούν από την εμπειρία. Είπαμε σημαντικός ο φωτισμός αλλά για να τον δούμε και να τον απολαύσουμε πρέπει να διατηρούμε τα μάτια μας υγιή και δε βοηθάτε.

Αποστολές:

Οι αποστολές, η αρχική που ουσιαστικά βοηθάει στην εισαγωγή σου στο παιχνίδι, η πρώτη της κύριας ιστορίας αλλά και μία πλευρική οι οποίες ήταν οι μόνες διαθέσιμες στη beta ήταν πραγματικά εντυπωσιακές και με τα απαραίτητα cutscenes να δημιουργούν την κατάλληλη ατμόσφαιρα πραγματικά με έκαναν να θέλω δω και τη συνέχεια.

Οι  αποστολές χωρίζονται σε καθημερινές, Faction Missions όπως ονομάζονται αλλά και σε αποστολές με κύριο στόχο την απόκτηση blueprints για τη δημιουργία όπλων αλλά και σε αυτές ανεύρεσης στοιχείων σχετικά με το χάρτη, είτε αυτό έχει να κάνει με τοποθεσίες που ανοίγονται χωρίς να χρειάζεται να πας εκεί είτε με διάφορα μυστικά που πρέπει να ανακαλύψεις και τα οποία σου δίνουν διάφορων τύπου επιβραβεύσεις. Όλες οι αποστολές απαιτούν αναγνώριση και στρατηγική σχετικέ με το ποιον εχθρό θα χτυπήσεις πρώτα, ειδικά αν τις ολοκληρώνεις μόνος.

Οι τοποθεσίες που ανοίγονται αυτόματα είναι ιδιαίτερα χρήσιμες ειδικά αν ανήκουν στα λεγόμενα bivouac, τα οποία είναι σημεία στα οποία παίρνεις διάφορα buffs, ανάλογα με την προτίμησή σου για κάποια συγκεκριμένη ώρα, αλλά και σημεία τηλεμεταφοράς στο χάρτη έτσι ώστε να μην περπατάς με τις ώρες.

Κάτι σημαντικό: Η εξερεύνηση στο συγκεκριμένο παιχνίδι επιβραβεύεται.

Εχθροί:

Οι εχθροί σου, δηλαδή οι μισθοφόροι διαφόρων κλάσεων της Skell Tech και οι Wolves (πρώην συνάδελφοί σου που αυτομόλησαν) έχουν από τα καλύτερα AI που έχω δει σε παιχνίδι. Επικοινωνούν ταχύτατα μεταξύ τους, σου κάνουν επίθεση από όλες τις πλευρές, ειδοποιούν άμεσα επιπρόσθετες μονάδες για βοήθεια, ψάχνουν και βομβαρδίζουν το τελευταίο σημείο στο οποίο σε είδαν και γενικά σου κάνουν το βίο αβίωτο και τις αποστολές ακατόρθωτες ή πολύ χρονοβόρες αν δεν προσκαλέσεις κάποιον φίλο σε coop.

Η πρόκληση και ο βαθμός δυσκολίας που προσφέρουν είναι ικανοποιητικότατοι και θα τους χαρακτήριζα καλύτερους από αυτούς του The Division 2. Σε οποιαδήποτε στιγμή δε κινδυνεύεις να ανακαλυφθείς από drones, περιπολίες από ελικόπτερα και το κυριότερο από ένα αεροπλάνο το οποίο χτενίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τις περιοχές που διασχίζεις ακόμη και εν μέσω μάχης και αν δε φροντίσεις να καμουφλαριστείς στη βλάστηση ή σε κάποιο κοντινό κτίριο και ολοκληρώσει την αναγνώρισή σου σε χρόνο dt βρίσκεις τον εαυτό σου περικυκλωμένο από ένα τσούρμο εχθρών οι οποίοι 99% σε εξολοθρεύουν.

Αν δοκιμάσεις να ξεπεράσεις τα όρια του χάρτη το Drone Swarm που είναι και υπεύθυνο για να μη μπορέσει να φύγει κανείς από το νησί στο οποίο βρίσκεσαι θα φροντίσει να αποτύχεις. Εκτός αν βλέποντας το προειδοποιητικό μήνυμα, κάνεις πίσω και επιστρέψεις στην playable περιοχή.

Αν σε αυτά προσθέσειςτα turrets και τα κανόνια, τα Behemoth tanks και όσα δεν είχα το χρόνο να ανακαλύψω καταλαβαίνεις ότι έχεις να αντιπαλέψεις ένα πλήρες, οργανωμένο στρατιωτικό μόρφωμα με άριστη επικοινωνία και αυτό προσθέτει πολύ στην εμπειρία του παιχνιδιού.

Γενικά και κατά την εισαγωγή σου στο παιχνίδι αλλά και κατά τη διάρκεια των περιπλανήσεών σου υπάρχει μία αίσθηση διαρκούς κινδύνου και όλα τα  σημεία στο χάρτη είναι φρούρια, κάτι που έχει σκοπό να ευνοήσει προφανώς τη συνεργασία μεταξύ παικτών.

Φυσικά όλα αυτά σε γενικές γραμμές, καθώς υπήρχαν, λίγες ευτυχώς, περιπτώσεις που εχθροί κολλούσαν, δεν ανταποκρίνονταν σε θάνατο δίπλα τους και τα σχετικά, αλλά υποθέτω θα διορθωθούν μέχρι τις 4 του Οκτώβρη.

Οχήματα:

Εδώ υπάρχει πραγματικά μεγάλη ποικιλία και μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα πάντα εκτός από αεροπλάνο. Από μηχανές enduro, οχήματα πολιτικά ή στρατιωτικά έως μηχανοκίνητες Βάρκες, ταχύπλοα και ελικόπτερα είτε ως οδηγός είτε ως συνεπιβάτης με το συμπαίκτη σου.

Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο διαφοροποίησης του Ghost Recon Breakpoint και του δίνει μία άλλη διάσταση καθώς ειδικά με το ελικόπτερο διασχίζει το χάρτη σε πολύ μικρότερους χρόνους και ανακαλύπτεις πολλές τοποθεσίες (interest points) από τις οποίες συλλέγεις εξοπλισμό αλλά και bivouac τα οποία και αναγνωρίζεις από τον καπνό που υψώνεται στον ουρανό.

Κλάσεις - Σύστημα δεξιοτήτων - Αντικείμενα:

Στο παιχνίδι επιλέγεις αρχικά μεταξύ τεσσάρων κλάσεων (υποθέτω ότι θα προσθέσουν και άλλες αργότερα):

  • Assault - Specialises in direct assault and carries more health.
  • Sharpshooter - The quintessential sniper, you can utilize special long-range ammo, reload faster when wielding long-range weapons, and the ability to steady aim by holding your breath.
  • Panther - Enemies are dead before they even know you’re there. Your stealth capabilities and suppressed weapons pair well with your Smoke Bomb gadget which allows you to get the drop on nearby enemies or make a fast exit.
  • Engineer - Equipped with a rocket launcher, this class specializes in destroying vehicles and heavy drones. The African American male, Fixit, is seen using this class in the 13 minute gameplay reveal

Έπαιξα με τον Panther κυρίως για το stealth και πραγματικά τον ευχαριστήθηκα αν και λόγω beta και περιορισμού στο level δεν είχα την ευκαιρία να δω όλα τα skills της κλάσης και πως θα ήταν δυνατό άλλωστε σε τόσες μικρό χρονικό διάστημα. Έχω την εντύπωση όμως ότι ανά πάσα στιγμή αλλάζεις κλάση, δεν είμαι όμως σίγουρος.

Τα skill σου επιτρέπουν να επιλέξεις την κατεύθυνση που θα πάρεις όσον αφορά το ρόλο του χαρακτήρα σου στη μονάδα που θα συμμετέχεις. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση αλλά μου φάνηκαν λίγα. Αναμένουμε την open beta και την επίσημη έναρξη του παιχνιδιού, αλλά νομίζω ότι αυτό το στοιχείο θα βελτιωθεί σε βάθος χρόνου, τουλάχιστον ενός εξαμήνου και μέχρι να βελτιώσει η Ubi το όλο σύστημα με βάση και το feedback των χρηστών.

Για το Pvp δυστυχώς δεν έχω άποψη. Ήθελα να το δοκιμάσω όμως καταπιανόμουν συνέχεια με solo αποστολές για να ανοίξω το χάρτη και να μάθω περισσότερα για το παιχνίδι στην PVE μορφή του.

 Οσον αφορα τα αντικείμενα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, υπάρχει μεγάλη πληθώρα από αυτά για όλα τα γούστα, είτε αυτά έχουν να κάνουν με τον εξοπλισμό σου είτε με το crafting. Έως το σημείο που έπαιξα είδα απλά, πράσινα ή μπλε ανάλογα με την αξία του; και τον εχθρό ή την αποστολή από την οποία προέρχονταν.

Μπορείς φυσικά να κάνεις craft και τα δικά σου αντικείμενα διαλύοντας παλιότερα όπως κάνεις και στα The Division και χρησιμοποιώντας υλικά που συλλέγεις κατά τις περιπλανήσεις σου.

Και φυσικά υπάρχει και το shop στη βάση της αντίστασης κατά της Skell Tech, το Erewhon, στο οποίο μπορείς να αγοράσεις ή να πουλήσεις τα πάντα.

Μάχες και Injury system:

Οι μάχες όπως είπαμε είναι πολύ έντονες και με πολλούς εχθρούς, κάτι που αν δε βελτιώνεται στα μεγαλύτερα επίπεδα θα είναι τεράστια απογοήτευση.

Μία ακόμη καινοτομία που εμφανίζεται στο συγκεκριμένο τίτλο είναι το injury system. Υπάρχουν τρία επίπεδα τραυματισμού:

Injury System

Now when your Ghost takes damage they may also become injured. These injuries will slow you down and reduce your combat effectiveness requiring additional time and resources to heal your Ghost back up to peak fighting condition.  There are three tiers of injury-

  1. Minor Wound: You have a limp when walking/sprinting, stamina is reduced, and aiming can be wobbly.
  2. Major Wound: You are bleeding out, your limp gets much worse, reducing your speed, you can only hipfire with one arm, and stamina is greatly reduced.
  3. Severe Injury: You will bleed to death if you don't stop the bleeding, you can barely walk, stamina is near non-existant, you can only defend yourself with your sidearm.

Bandages will cure any of the above.

Το καλό είναι ότι μπορείς να "αυτοεπιδιορθωθείς" αλλά αν δεν έχεις τις ειδικές σύριγγες για άμεσο healing, το να μπαντάρεις τα τραύματά σου έως το σημείο του να είσαι full health παίρνει δεκαπέντε δευτερόλεπτα και εν μέσω μάχης αυτό είναι αδύνατο.

Φυσικά μπορείς να κάνεις revive το συμπαίκτη σου ή και να τον κουβαλήσεις μέχρι να βρεθείτε εκτός κινδύνου.

Το τεραίν σου δημιουργεί επιπλέον τραυματισμούς, αν ας πούμε κατεβαίνεις ένα πολύ απότομο ύψωμα ο παίκτης χάνει την πρόσφυση αρχικά παραπατώντας πολύ γρήγορα και στο τέλος κυριολεκτικά "κουτρουβαλώντας" χάνει stamina και αν αυτή τελειώσει αρχίζει και χάνει ζωή.

Κατόρθωσα ας πούμε να σκοτώσω τον παίκτη μου πέφτοντας όσο οδηγούσα μία μηχανή πάνω σε ένα δέντρο ή κόντεψα να αυτοκτονήσω πέφτοντας σε ένα βαρέλι με εκρηκτικά οδηγώντας ένα αντιαρματικό.

Φυσικά έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις το περιβάλλον προς όφελός σου και να γίνεις αόρατος από τους εχθρούς κάνοντας proning ή μπαίνοντας μέσα σε θάμνους.

Τέλος υπάρχει και μάχη χέρι με χέρι όπου πάντα φυσικά κερδίζεις εσύ, απλά πρέπει να είσαι κοντά στον εχθρό και να πατήσεις το F για να παρακολουθήσεις ένα μικρό ξέσπασμα με μαχαίρι επάνω του, σε stealth ή όχι κατάσταση. Το συγκεκριμένο ήταν ένα από τα πιο bugged σημεία του παιχνιδιού.

Συμπέρασμα:

Το Ghost Recon Breakpoint είναι ένα The Division 2 στην άγρια φύση και σε υλοποίηση Ghost Recon Wildlands. Στα φόρουμ της beta έφαγε πολύ κράξιμο σε κάποια post από πρώην ή νυν παίκτες Wildlands που περίμεναν τη συνέχεια του πρώτου παιχνιδιού, κάτι σαν το Wildlands 2.

Πέρα από τα bugs, θεωρώ την κριτική άδική, θα δείξει όμως το τελικό αποτέλεσμα και όπως σημείωσα δεν έχω παίξει το πρώτο οπότε μπορεί να χάνω και κάτι που τα παιδιά αυτά γνωρίζουν.

Μετά την ολοκλήρωση της κυρίως ιστορίας το ίσως έχουμε κάτι σαν τα Division και γίνονται σχετικά επαναλαμβανόμενα στο end game, ("χρονοσπαταλητές":D) πρόκειται όμως για μία πολύ αξιόλογη προσπάθεια που αξίζει την προσοχή μας και σε τελική ανάλυση όλα τα online παιχνίδια κινούνται στο ίδιο μοτίβο από κάποια φάση και έπειτα. Quest, Daily Quest, Raids, Pvp και τα σχετικά.

Για 60 ευρώ δεν ξέρω αν αξίζει, δεν το νομίζω και άλλωστε ποτέ δε δίνω τόσα χρήματα σε προϊόν πρωτοεμφανιζόμενο. Μην ξεχνάμε άλλωστε τι έγινε με τις προπαραγγελίες του Fallout 76 και πόσος κόσμος την πάτησε. Αυτός που δίνει εξηντάρια για να παίξει τους νέους τίτλους Day One θα έπρεπε να το έχει στις επιλογές του.  Σίγουρα στη beta υπήρχαν κάποια bugs, περιμένω όμως να διορθωθούν με την επίσημη πρεμιέρα.

Είπαμε: 793 μυστικά σε 332 μίλια χάρτη δεν είναι και λίγα.

Το παιχνίδι σε γενικές γραμμές και μέχρι να ολοκληρωθεί το main campaign πιστεύω ότι θα είναι υπέροχο, από ότι διάβασα θα υπάρχουν και 4 man raids  και από ότι λέει η Ub κάθε τέσσερις μήνες το περιεχόμενο του παιχνιδιού (ιστορία, raids, εξοπλισμός, ειδικά event" θα ανανεώνεται:

Raids, Endgame, and Postlaunch

Day one is only the beginning for Ghost Recon: Breakpoint. Every four months new seasonal post-launch content will be added to the game including new story content, special events, weapons, gear, equipment, challenging game modes, missions, and for the first time ever in the Ghost Recon franchise – Raids.

"

Αυτή νομίζω είναι η καλύτερη υπόσχεση.

Επίσημο site.

Επεξ/σία από DsLmAnIaC
  • Like 5
  • Thanks 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, DsLmAnIaC είπε

Day one is only the beginning for Ghost Recon: Breakpoint. Every four months new seasonal post-launch content will be added to the game including new story content, special events, weapons, gear, equipment, challenging game modes, missions, and for the first time ever in the Ghost Recon franchise – Raids.

Thanks για τα info dude. Αυτό πάντως για μένα είναι το χειρότερο, με λίγα λόγια σε ωθούν να το αγοράσεις μετά από ένα χρόνο με όλο το content στην μιση τιμή και μέχρι τότε χαλαρά μπορεί να μην παίζει κανένας. Η Ubisoft ακόμα να δεχτεί ότι το online services λίγο πολύ είναι fail imho.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, DsLmAnIaC είπε

Λοιπόν έπειτα από καμιά 20αριά ώρες στη beta και μην έχοντας παίξει σχεδόν καθόλου το Ghost Recon Wildlands εκτός από την πρώτη αποστολή όταν ήταν δωρεάν για κάποιο τριήμερο από το Uplay έχω να πω τα εξής:

Κόσμος:

Δεν έχω λόγια για να περιγράψω τους κόσμους που δημιουργεί η Ubisoft. Πραγματικά δεν έχω ιδέα πόσες προγραμματιστικές ομάδες εργάζονται σε όλα της τα παιχνίδια, ολοκληρωμένα ή προς κατασκευή, αλλά οι τύποι έχουν ξεφύγει. Τόσο στο σχεδιασμό τους, το μέγεθος του χάρτη και την ποικιλομορφία του, τις περιοχές, τις αποστολές όσο και στο λεγόμενο lore επάνω στο οποίο βασίζεται η κάθε ιδέα τους η σημασία που δείχνουν στη λεπτομέρεια είναι αξιοθαύμαστη.

Γραφικά - Ήχος:

Τα γραφικά είναι απλά Ubisoft στα καλύτερά της. Μετά το Odyssey (κυρίως), αλλά και το The Division 2 η εταιρία μας επισημαίνει ότι δεν έχει σκοπό να πατήσει φρένο και ότι θα συνεχίσει την προσπάθειά της να ρίχνει σαγόνια επιδεικνύοντας μας έναν από τους λόγους για τον οποίο ξεχωρίζει και έχει καθιερωθεί ως μία από τις κορυφαίες, αν όχι η κορυφαία, του χώρου. Η θέα σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού είναι απλά σαγηνευτική. Κάθεσαι απλά και χαζεύεις. Ειδικά στις βόλτες με ελικόπτερο σταματάς και απλά γυρίζεις την κάμερα για να θαυμάσεις.

Οι σημάνσεις, ηχητικές ή γραφικές στην ολοκλήρωση των αποστολών, το level up είναι και αυτές το κάτι άλλο.

Τα ηχητικά εφέ εννοείται ότι δεν υπολείπονται και η δουλειά που έχει γίνει είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, αν και θα περίμενα διαφορετικά themes κατά τη διάρκεια της μάχης καθώς προς το παρόν χρησιμοποιείται μόνο ένα και καταντά μονότονο.

Εννοείται ότι με τους συμπαίκτες σου υπάρχει ενσωμετωμένη φωνητική επικοινωνία με το που μπουν στο party σου χωρίς να χρειάζεται επιπλέον λογισμικό.

Κάτι όσον αφορά το φωτισμό. Επιτέλους όλες οι εταιρίες, Ubi συμπεριλαμβανομένης θα πρέπει να καταλάβουν ότι όταν μπαίνουμε σε ένα σκοτεινό χώρο δεν πέφτουμε για ύπνο για οκτώ ώρες πριν βγουμε από την επόμενη πόρτα. Αυτές οι υπερβολικές εναλλαγές φωτισμού σα να ξυπνήσαμε μόλις και να αντικρύζουμε τον ήλιο κατάματα μόνο ζημιά μας κάνουν και αφαιρούν από την εμπειρία. Είπαμε σημαντικός ο φωτισμός αλλά για να τον δούμε και να τον απολαύσουμε πρέπει να διατηρούμε τα μάτια μας υγιή και δε βοηθάτε.

Αποστολές:

Οι αποστολές, η αρχική που ουσιαστικά βοηθάει στην εισαγωγή σου στο παιχνίδι, η πρώτη της κύριας ιστορίας αλλά και μία πλευρική οι οποίες ήταν οι μόνες διαθέσιμες στη beta ήταν πραγματικά εντυπωσιακές και με τα απαραίτητα cutscenes να δημιουργούν την κατάλληλη ατμόσφαιρα πραγματικά με έκαναν να θέλω δω και τη συνέχεια.

Οι  αποστολές χωρίζονται σε καθημερινές, Faction Missions όπως ονομάζονται αλλά και σε αποστολές με κύριο στόχο την απόκτηση blueprints για τη δημιουργία όπλων αλλά και σε αυτές ανεύρεσης στοιχείων σχετικά με το χάρτη, είτε αυτό έχει να κάνει με τοποθεσίες που ανοίγονται χωρίς να χρειάζεται να πας εκεί είτε με διάφορα μυστικά που πρέπει να ανακαλύψεις και τα οποία σου δίνουν διάφορων τύπου επιβραβεύσεις. Όλες οι αποστολές απαιτούν αναγνώριση και στρατηγική σχετικέ με το ποιον εχθρό θα χτυπήσεις πρώτα, ειδικά αν τις ολοκληρώνεις μόνος.

Οι τοποθεσίες που ανοίγονται αυτόματα είναι ιδιαίτερα χρήσιμες ειδικά αν ανήκουν στα λεγόμενα bivouac, τα οποία είναι σημεία στα οποία παίρνεις διάφορα buffs, ανάλογα με την προτίμησή σου για κάποια συγκεκριμένη ώρα, αλλά και σημεία τηλεμεταφοράς στο χάρτη έτσι ώστε να μην περπατάς με τις ώρες.

Κάτι σημαντικό: Η εξερεύνηση στο συγκεκριμένο παιχνίδι επιβραβεύεται.

Εχθροί:

Οι εχθροί σου, δηλαδή οι μισθοφόροι διαφόρων κλάσεων της Skell Tech και οι Wolves (πρώην συνάδελφοί σου που αυτομόλησαν) έχουν από τα καλύτερα AI που έχω δει σε παιχνίδι. Επικοινωνούν ταχύτατα μεταξύ τους, σου κάνουν επίθεση από όλες τις πλευρές, ειδοποιούν άμεσα επιπρόσθετες μονάδες για βοήθεια, ψάχνουν και βομβαρδίζουν το τελευταίο σημείο στο οποίο σε είδαν και γενικά σου κάνουν το βίο αβίωτο και τις αποστολές ακατόρθωτες ή πολύ χρονοβόρες αν δεν προσκαλέσεις κάποιον φίλο σε coop.

Η πρόκληση και ο βαθμός δυσκολίας που προσφέρουν είναι ικανοποιητικότατοι και θα τους χαρακτήριζα καλύτερους από αυτούς του The Division 2. Σε οποιαδήποτε στιγμή δε κινδυνεύεις να ανακαλυφθείς από drones, περιπολίες από ελικόπτερα και το κυριότερο από ένα αεροπλάνο το οποίο χτενίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τις περιοχές που διασχίζεις ακόμη και εν μέσω μάχης και αν δε φροντίσεις να καμουφλαριστείς στη βλάστηση ή σε κάποιο κοντινό κτίριο και ολοκληρώσει την αναγνώρισή σου σε χρόνο dt βρίσκεις τον εαυτό σου περικυκλωμένο από ένα τσούρμο εχθρών οι οποίοι 99% σε εξολοθρεύουν.

Αν δοκιμάσεις να ξεπεράσεις τα όρια του χάρτη το Drone Swarm που είναι και υπεύθυνο για να μη μπορέσει να φύγει κανείς από το νησί στο οποίο βρίσκεσαι θα φροντίσει να αποτύχεις. Εκτός αν βλέποντας το προειδοποιητικό μήνυμα, κάνεις πίσω και επιστρέψεις στην playable περιοχή.

Αν σε αυτά προσθέσειςτα turrets και τα κανόνια, τα Behemoth tanks και όσα δεν είχα το χρόνο να ανακαλύψω καταλαβαίνεις ότι έχεις να αντιπαλέψεις ένα πλήρες οργανωμένο στρατιωτικό μόρφωμα με άριστη επικοινωνία και αυτό προσθέτει πολύ στην εμπειρία του παιχνιδιού.

Γενικά και κατά την εισαγωγή σου στο παιχνίδι αλλά και κατά τη διάρκεια των περιπλανήσεών σου υπάρχει μία αίσθηση διαρκούς κινδύνου και όλα τα  σημεία στο χάρτη είναι φρούρια, κάτι που έχει σκοπό να ευνοήσει προφανώς τη συνεργασία μεταξύ παικτών.

Φυσικά όλα αυτά σε γενικές γραμμές, καθώς υπήρχαν, λίγες ευτυχώς, περιπτώσεις που εχθροί κολλούσαν, δεν ανταποκρίνονταν σε θάνατο δίπλα τους και τα σχετικά, αλλά υποθέτω θα διορθωθούν μέχρι τις 4 του Οκτώβρη.

Οχήματα:

Εδώ υπάρχει πραγματικά μεγάλη ποικιλία και μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα πάντα εκτός από αεροπλάνο. Από μηχανές enduro, οχήματα πολιτικά ή στρατιωτικά έως μηχανοκίνητες Βάρκες, ταχύπλοα και ελικόπτερα είτε ως οδηγός είτε ως συνεπιβάτης με το συμπαίκτη σου.

Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο διαφοροποίησης του Ghost Recon Breakpoint και του δίνει μία άλλη διάσταση καθώς ειδικά με το ελικόπτερο διασχίζει το χάρτη σε πολύ μικρότερους χρόνους και ανακαλύπτεις πολλές τοποθεσίες (interest points) από τις οποίες συλλέγεις εξοπλισμό αλλά και bivouac τα οποία και αναγνωρίζεις από τον καπνό που υψώνεται στον ουρανό.

Κλάσεις - Σύστημα δεξιοτήτων - Αντικείμενα:

Στο παιχνίδι επιλέγεις αρχικά μεταξύ τεσσάρων κλάσεων (υποθέτω ότι θα προσθέσουν και άλλες αργότερα):

  • Assault - Specialises in direct assault and carries more health.
  • Sharpshooter - The quintessential sniper, you can utilize special long-range ammo, reload faster when wielding long-range weapons, and the ability to steady aim by holding your breath.
  • Panther - Enemies are dead before they even know you’re there. Your stealth capabilities and suppressed weapons pair well with your Smoke Bomb gadget which allows you to get the drop on nearby enemies or make a fast exit.
  • Engineer - Equipped with a rocket launcher, this class specializes in destroying vehicles and heavy drones. The African American male, Fixit, is seen using this class in the 13 minute gameplay reveal

Έπαιξα με τον Panther κυρίως για το stealth και πραγματικά τον ευχαριστήθηκα αν και λόγω beta και περιορισμού στο level δεν είχα την ευκαιρία να δω όλα τα skills της κλάσης και πως θα ήταν δυνατό άλλωστε σε τόσες μικρό χρονικό διάστημα. Έχω την εντύπωση όμως ότι ανά πάσα στιγμή αλλάζεις κλάση, δεν είμαι όμως σίγουρος.

Τα skill σου επιτρέπουν να επιλέξεις την κατεύθυνση που θα πάρεις όσον αφορά το ρόλο του χαρακτήρα σου στη μονάδα που θα συμμετέχεις. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση αλλά μου φάνηκαν λίγα. Αναμένουμε την open beta και την επίσημη έναρξη του παιχνιδιού, αλλά νομίζω ότι αυτό το στοιχείο θα βελτιωθεί σε βάθος χρόνου, τουλάχιστον ενός εξαμήνου και μέχρι να βελτιώσει η Ubi το όλο σύστημα με βάση και το feedback των χρηστών.

Για το Pvp δυστυχώς δεν έχω άποψη. Ήθελα να το δοκιμάσω όμως καταπιανόμουν συνέχεια με solo αποστολές για να ανοίξω το χάρτη και να μάθω περισσότερα για το παιχνίδι στην PVE μορφή του.

Όσον αφορά τα αντικέιμενα υπάρχει πληθώρα από αυτά σε όλες τα γούστα τόσο όσον αφορά τον εξοπλισμό σου και έως το σημείο που έπαιξα είδα απλά, πράσινα ή μπλε ανάλογα με την αξία του; και τον εχθρό ή την αποστολή από την οποία προέρχονταν.

Μπορείς βέβαια να κάνεις craft και τα δικά σου αντικείμενα διαλύοντας παλιότερα όπως κάνεις και στα The Division και χρησιμοποιώντας υλικά που συλλέγεις κατά τις περιπλανήσεις σου.

Και φυσικά υπάρχει και το shop στη βάση της αντίστασης κατά της Skell Tech, το Erewhon, στο οποίο μπορείς να αγοράσεις ή να πουλήσεις τα πάντα.

Μάχες και Injury system:

Οι μάχες όπως είπαμε είναι πολύ έντονες και με πολλούς εχθρούς, κάτι που αν δε βελτιώνεται στα μεγαλύτερα επίπεδα θα είναι τεράστια απογοήτευση.

Μία ακόμη καινοτομία που εμφανίζεται στο συγκεκριμένο τίτλο είναι το injury system. Υπάρχουν τρία επίπεδα τραυματισμού:

Injury System

Now when your Ghost takes damage they may also become injured. These injuries will slow you down and reduce your combat effectiveness requiring additional time and resources to heal your Ghost back up to peak fighting condition.  There are three tiers of injury-

  1. Minor Wound: You have a limp when walking/sprinting, stamina is reduced, and aiming can be wobbly.
  2. Major Wound: You are bleeding out, your limp gets much worse, reducing your speed, you can only hipfire with one arm, and stamina is greatly reduced.
  3. Severe Injury: You will bleed to death if you don't stop the bleeding, you can barely walk, stamina is near non-existant, you can only defend yourself with your sidearm.

Bandages will cure any of the above.

Το καλό είναι ότι μπορείς να "αυτοεπιδιορωθείς" αλλά αν δεν έχεις τις ειδικές σύριγγες για άμεσο healing, το να μπαντάρεις τα τραύματά σου έως το σημείο του να είσαι full health παίρνει δεκαπέντε δευτερόλεπτα και εν μέσω μάχης αυτό είναι αδύνατο.

Φυσικά μπορείς να κάνεις revive το συμπαίκτη σου ή και να τον κουβαλήσεις μέχρι να βρεθείτε εκτός κινδύνου.

Το τεραίν σου δημιουργεί επιπλέον τραυματισμούς, αν ας πούμε κατεβαίνεις ένα πολύ απότομο ύψωμα ο παίκτης χάνει την πρόσφυση αρχικά παραπατώντας πολύ γρήγορα και στο τέλος κυριολεκτικά "κουτρουβαλώντας" χάνει stamina και αν αυτή τελειώσει αρχίζει και χάνει ζωή.

Κατόρθωσα ας πούμε να σκοτώσω τον παίκτη μου πέφτοντας όσο οδηγούσα μία μηχανή πάνω σε ένα δέντρο ή κόντεψα να αυτοκτονήσω πέφτοντας σε ένα βαρέλι με εκρηκτικά οδηγώντας ένα αντιαρματικό.

Φυσικά έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις το περιβάλλον προς όφελός σου και να γίνεις αόρατος από τους εχθρούς κάνοντας proning ή μπαίνοντας μέσα σε θάμνους.

Τέλος υπάρχει και μάχη χέρι με χέρι όπου πάντα φυσικά κερδίζεις εσύ, απλά πρέπει να είσαι κοντά στον εχθρό και να πατήσεις το F για να παρακολουθήσεις ένα μικρό ξέσπασμα με μαχαίρι επάνω του, σε stealth ή όχι κατάσταση. Το συγκεκριμένο ήταν ένα από τα πιο bugged σημεία του παιχνιδιού.

Συμπέρασμα:

Το Ghost Recon Breakpoint είναι ένα The Division 2 στην άγρια φύση και σε υλοποίηση Ghost Recon Wildlands. Στα φόρουμ της beta έφαγε πολύ κράξιμο σε κάποια post από πρώην ή νυν παίκτες Wildlands που περίμεναν τη συνέχεια του πρώτου παιχνιδιού, κάτι σαν το Wildlands 2.

Πέρα από τα bugs, θεωρώ την κριτική άδική, θα δείξει όμως το τελικό αποτέλεσμα και όπως σημείωσα δεν έχω παίξει το πρώτο οπότε μπορεί να χάνω και κάτι που τα παιδιά αυτά γνωρίζουν.

Μετά την ολοκλήρωση της κυρίως ιστορίας το ίσως έχουμε κάτι σαν τα Division και γίνονται σχετικά επαναλαμβανόμενα στο end game, ("χρονοσπαταλητές":D) πρόκειται όμως για μία πολύ αξιόλογη προσπάθεια που αξίζει την προσοχή μας και σε τελική ανάλυση όλα τα online παιχνίδια κινούνται στο ίδιο μοτίβο από κάποια φάση και έπειτα. Quest, Daily Quest, Raids, Pvp και τα σχετικά.

Για 60 ευρώ δεν ξέρω αν αξίζει, δεν το νομίζω και άλλωστε ποτέ δε δίνω τόσα χρήματα σε προϊόν πρωτοεμφανιζόμενο. Μην ξεχνάμε άλλωστε τι έγινε με τις προπαραγγελίες του Fallout 76 και πόσος κόσμος την πάτησε. Αυτός που δίνει εξηντάρια για να παίξει τους νέους τίτλους Day One θα έπρεπε να το έχει στις επιλογές του.  Σίγουρα στη beta υπήρχαν κάποια bugs, περιμένω όμως να διορθωθούν με την επίσημη πρεμιέρα.

Είπαμε: 793 μυστικά σε 332 μίλια χάρτη δεν είναι και λίγα.

Το παιχνίδι σε γενικές γραμμές και μέχρι να ολοκληρωθεί το main campaign πιστεύω ότι θα είναι υπέροχο, από ότι διάβασα θα υπάρχουν και 4 man raids  και από ότι λέει η Ub κάθε τέσσερις μήνες το περιεχόμενο του παιχνιδιού (ιστορία, raids, εξοπλισμός, ειδικά event" θα ανανεώνεται:

Raids, Endgame, and Postlaunch

Day one is only the beginning for Ghost Recon: Breakpoint. Every four months new seasonal post-launch content will be added to the game including new story content, special events, weapons, gear, equipment, challenging game modes, missions, and for the first time ever in the Ghost Recon franchise – Raids.

"

Αυτή νομίζω είναι η καλύτερη υπόσχεση.

Επίσημο site.

Έκανες ένα πολύ ωραίο review και πολύ καλύτερο από πολλά που διαβάζω από τους ντεμεκ επαγγελματίες του χώρου.. Και το έκανες παίζοντας την Beta. Αnw

Στo ερώτημα σου για το αν μπορείς να αλλάξεις κλάση ανα πάσα στιγμή, τον μόνο τρόπο που βρήκα ήταν όταν είσαι στα σημεία που ανοίγεις σκηνή (δεν θυμάμαι πως λέγονταν) στο κομμάτι tactics. Εκεί μπορούσες να επιλέξεις τι θέλεις να παίξεις. 😉

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Thanks για τα info dude. Αυτό πάντως για μένα είναι το χειρότερο, με λίγα λόγια σε ωθούν να το αγοράσεις μετά από ένα χρόνο με όλο το content στην μιση τιμή και μέχρι τότε χαλαρά μπορεί να μην παίζει κανένας. Η Ubisoft ακόμα να δεχτεί ότι το online services λίγο πολύ είναι fail imho.

Όχι μη με παρεξηγήσεις. Έχει πολύ περιεχόμενο το παιχνίδι ήδη. Τουλάχιστον ο χάρτης για αυτό προδιαθέτει.

3 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Έκανες ένα πολύ ωραίο review και πολύ καλύτερο από πολλά που διαβάζω από τους ντεμεκ επαγγελματίες του χώρου.. Και το έκανες παίζοντας την Beta. Αnw

Στo ερώτημα σου για το αν μπορείς να αλλάξεις κλάση ανα πάσα στιγμή, τον μόνο τρόπο που βρήκα ήταν όταν είσαι στα σημεία που ανοίγεις σκηνή (δεν θυμάμαι πως λέγονταν) και κάνεις, ήταν στο κομμάτι tactics αυτό όπου μπορούσες να επιλέξεις τι θέλεις να παίξεις. 

Ευχαριστώ. Τα bivouac είναι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DsLmAnIaC είπε

Όχι μη με παρεξηγήσεις. Έχει πολύ περιεχόμενο το παιχνίδι ήδη. Τουλάχιστον ο χάρτης για αυτό προδιαθέτει.

Okay, απλά συνήθως τα games τους είναι γεμάτα busy work και αδιάφορα sides. Μακάρι να είναι καλο γιατί το Wildlands ήταν αδιάφορο και βαρετό. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται λίγο πιο tactical σε σχέση με το προηγούμενο που θα έπρεπε να ντρέπεται που λέγεται Ghost Recon, imho as always.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Okay, απλά συνήθως τα games τους είναι γεμάτα busy work και αδιάφορα sides. Μακάρι να είναι καλο γιατί το Wildlands ήταν αδιάφορο και βαρετό. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται λίγο πιο tactical σε σχέση με το προηγούμενο που θα έπρεπε να ντρέπεται που λέγεται Ghost Recon, imho as always.

Ναι μόνο αν οι πρώτες αποστολές ήταν κράχτης για να τις δούμε και καλά και το υπόλοιπο σενάριο είναι μούφα.

Επεξ/σία από DsLmAnIaC
  • Moderators
Δημοσ.
6 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Okay, απλά συνήθως τα games τους είναι γεμάτα busy work και αδιάφορα sides. Μακάρι να είναι καλο γιατί το Wildlands ήταν αδιάφορο και βαρετό. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται λίγο πιο tactical σε σχέση με το προηγούμενο που θα έπρεπε να ντρέπεται που λέγεται Ghost Recon, imho as always.

Ghost Recon: Vacation Edition ήταν το Wildlands. :P

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Ghost Recon: Vacation Edition ήταν το Wildlands. :P

Ηταν αρκετα ευκολο κακα τα ψεμματα. Το fallen ghosts αντιθετως ειχε καποιο challenge. Πολυ καλο το review του Νικου εννοειται θα παιχτει στο single player οπως και το wildlands. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...