Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα audi ειναι group VAG 😃!

Κοίτα, αν σου αρέσουν πολύ τα audi και δη το Α3, τότε πάρε αυτό να κάνεις και αυτό που γουστάρεις. Αλλιώς θα σου μείνει απωθημένο και ότι και να πάρεις θα σκέφτεσαι πάντα το audi. 

Κάνε όμως μια βόλτα στις αντιπροσωπείες να δεις διάφορα αυτοκίνητα γιατί μπορεί να κολλήσεις με κάποιο άλλο.

Εγώ το A3 το οδήγησα αρκετά πέρισυ που ψαχνόμουν για αυτοκίνητο και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Οδήγησα το χιλιάρι και μου άρεσε τόσο πολύ που δε με πείραζε που ήταν χιλιάρι. Εντέλλει δεν προχώρησα στην αγορά γιατί στα 22-23 χιλιάρικα που ήθελα να δώσω ήταν πραγματικά πολύ φτωχό από άποψη εξοπλισμού (άλλο που τελικά έδωσα 26 για άλλο αμάξι 😎 ) αλλά εσύ  στα 25-26 χιλιάρικα υποθέτω ότι θα μπορείς να βάλεις εξοπλισμό στο χιλιάρι ή να πάρεις (φτωχό) το 1.5 αν ενδιαφέρεσαι για περισσότερο γκάζι. Όπως είπαμε και πριν, αλλάζει μοντέλο σε πολύ λίγο καιρό. Κάποιον θα τον πείραζε να δώσει τόσα λεφτά και σε μερικούς μήνες να έχει το παλιό μοντέλο. Εσένα;

Αν θέλεις αναβάθμιση από το σιρόκο σου, μπορείς επίσης να κατευθυνθείς σε mercedes a class και bmw 1 series. Και τα 2 είναι καινούργια οπότε για 6-7 χρόνια δεν αλλάζουν μοντέλο. Τα έχεις δει; Σε ενδιαφέρουν;

Το ford focus είναι επίσης ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σε πολύ καλές τιμές, το οποίο δίνει βάρος στην ενθουσιώδη-συμμετοχική οδήγηση και  όχι τόσο στην πολυτέλεια της καμπίνας και το γενικότερο "πρίμιουμ" φήλινγκ των ακριβότερων Γερμανικών.

Φρόντισε να οδηγήσεις πολλά αυτοκίνητα. Δεν αγοράζεις ψυγείο. Κάποιο θα σου κάθεται καλύτερα από κάποιο άλλο στο δρόμο και πρέπει να τα οδηγήσεις για να το καταλάβεις.

Τα ψηλά; Σε ενδιαφέρουν; Γιατί οι κατασκευαστές ρίχνουν όλο το βάρος εκεί και φτιάχνουν πολύ ωραία αυτοκίνητα. Peugeot 3008 (και το 2008 θα βγει σύντομα), VW T-roc και ίσως με μια μικρή υπέρβαση Tiguan, Τοyota chr, Skoda Karoq, Opel Grandland (δες και το insignia από χαμηλά αν πουλιέται ακόμη-είναι αεροπλάνο!).

Πόσα χρόνια θα το κρατήσεις; Για πάνω από 5 χρόνια, θα σου έλεγα να μην πάρεις πετρέλαιο για να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις να το πουλήσεις μετά.

  • Like 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ι30Ν 250hp αλλά όχι στο μπανιέρα default χρώμα. Μπορεί να μην έχει το premium του audi αλλά η παραπάνω δύναμη και όλα τα ψιψιψινια και κοκοψαρα που κουβαλάει το κάνουν ιδανικό πακέτο.

Δημοσ.

Εάν Είσαι Αθήνα - Λαμία - Βόλο - Λάρισα - Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα κοντά... 

Seat Leon tgi με dsg κιβώτιο, full εξοπλισμένο , 1500κ. εκ. με 130 hp. 

Φυσικό αέριο, οικονομική οδήγηση, vag, το νεο  golf αργεί, το Α3 με τον ίδιο κινητήρα φεύγει 30Κ+ 

Ωραία, φθηνότερα και νεανικά τα μικρά αδελφάκια polo & ibiza. 

Η αλήθεια είναι ότι έχεις πολύ καλό budget και έχεις πολλές επιλογές, ξεκίνησε να κάνεις test drives. 

 

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tutuyo είπε

Ας κανουμε την παραδοχη οτι το ντιζελ (τουλαχιστον απο Euro6 και μετα) δεν απαγορευεται στις πολεις. Βλεπεις οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες σιγα σιγα παρατανε το ντιζελ και ο λογος ειναι απλος. Δεν μπορει να εξελιχθει παραπανω η αποδοση του ντιζελοκινητηρα με βαση το υπαρχον πετρελαιο ως καυσιμο εχει πιασει το ταβανι της αποδοσης του. Εχει τερματισει και οσον αφορα στην αποδοση αλλα και στην οικονομια.

Γι'αυτο και βλεπεις οτι στους νεους ντιζελ κινητηρες,δεν "πειραζουν" τον κινητηρα αυτον καθ'αυτον αλλα τοποτθετουν εξτρα φιλτρα (ad blue) ωστε να περιορισουν τις εκομπες ρυπων.

Οταν βλεπεις Toyota και Honda να παιρνουν στρατηγικη αποφαση να μην δινουν πια ντιζελ στα μοντελα τους κατι πρεπει να σου λεει αυτο. Οτι σε ενα βαθος 10ετιας δεν θα πωλουνται πλεον μοντελα με μοτερ ντιζελ. 

Εκει λοιπον πρεπει να σκεφτεις την μεταπωλητικη αξια του αυτοκινητου σου. Ποιος θα αγορασει ενα αυτοκινητο που εχει σταματησει να πωλειται?

Στα του αυτοκινητου που ρωτας το Α3 ειναι σουπερ.

Αλλα το πιο hot αμαξι των τελευταιων ετων ειναι το Peugeot 3008

Αυτό ειναι τελείως αυθαίρετο συμπέρασμα. Όλα τα αφεντικά των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν κάνει σαφές πως το ντίζελ συνεχίζει κανονικά για πολλά χρόνια ακόμα και θα εξελίξουν νέα μοτέρ. Οι Γάλλοι επίσης παράγουν νέα μοτέρ και εφοδιάζουν πλέον κι άλλες φίρμες. Οπότε όχι σε 10, ούτε σε 30 χρόνια δε θα καταργηθεί το ντίζελ.

Όσο για την Toyota και τη Honda, βάλτε στην εξίσωση πως η μερίδα του λέοντος των πωλήσεων τους είναι εκτός Ευρώπης (και πολύ ΗΠΑ) ενώ το ντίζελ είναι ένα καύσιμο που το αγαπάει η Ευρώπη, οι Αμερικάνοι δε το ξέρουν ως καύσιμο αυτοκινήτων. Οπότε είναι απολύτως λογικό να παρατήσουν το R&D στο ντίζελ γιατί ειναι κοστοβόρο και αφορά ένα πολύ μικρό ποσοστό των πωλήσεων τους, θα κάτσει η Toyota να φτιάξει νέο κινητήρα ντίζελ Euro 6 για να πουλάει Yaris στην Ελλάδα και την Ιταλία; Οι άλλες χώρες της Ευρώπης ούτως ή άλλως αγοράζουν VW, Peugeot και Renault. 

Μη διαβάζετε πολύ Autotriti και Τρακουσέλη, κάνει κακό. 

8 ώρες πριν, agelosLX είπε

Θα ελεγα κατι ενδιαμεσο σε οδηγηση.

Χιλιομετρα δε ξερω να σου πω ακριβως αλλα θελω να κανω καποια ταξιδακια, αλλα μακρινα και αλλα κοντινα.

Group  vag εχω αυτη τη στιγμη αλλα να πω την αμαρτια μου, μου αρεσουν πολυ τα Audi.

Ναι θα ηθελα να ειναι οικονομικο οσο γινεται αλλα οχι ταφος απο επιδοσεις. Το CHR επισης το εχω στα υποψην και θα παω να τσεκαρω σε αντιπροσωπεια αν και δε ξερω πως τα παει απο καταναλωση.

Αν μετά το Scirocco πας σε CHR θα είναι τιμωρία. 

Έχεις πολύ καλό μπάτζετ για να συνδυάσεις επιδόσεις με ποιότητα. Θέλει καλό ψάξιμο και να τα οδηγήσεις όλα ώστε να σχηματίσεις αποψη. 

6 ώρες πριν, sargus είπε

Τα audi ειναι group VAG 😃!

Κοίτα, αν σου αρέσουν πολύ τα audi και δη το Α3, τότε πάρε αυτό να κάνεις και αυτό που γουστάρεις. Αλλιώς θα σου μείνει απωθημένο και ότι και να πάρεις θα σκέφτεσαι πάντα το audi. 

Κάνε όμως μια βόλτα στις αντιπροσωπείες να δεις διάφορα αυτοκίνητα γιατί μπορεί να κολλήσεις με κάποιο άλλο.

Εγώ το A3 το οδήγησα αρκετά πέρισυ που ψαχνόμουν για αυτοκίνητο και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Οδήγησα το χιλιάρι και μου άρεσε τόσο πολύ που δε με πείραζε που ήταν χιλιάρι. Εντέλλει δεν προχώρησα στην αγορά γιατί στα 22-23 χιλιάρικα που ήθελα να δώσω ήταν πραγματικά πολύ φτωχό από άποψη εξοπλισμού (άλλο που τελικά έδωσα 26 για άλλο αμάξι 😎 ) αλλά εσύ  στα 25-26 χιλιάρικα υποθέτω ότι θα μπορείς να βάλεις εξοπλισμό στο χιλιάρι ή να πάρεις (φτωχό) το 1.5 αν ενδιαφέρεσαι για περισσότερο γκάζι. Όπως είπαμε και πριν, αλλάζει μοντέλο σε πολύ λίγο καιρό. Κάποιον θα τον πείραζε να δώσει τόσα λεφτά και σε μερικούς μήνες να έχει το παλιό μοντέλο. Εσένα;

Αν θέλεις αναβάθμιση από το σιρόκο σου, μπορείς επίσης να κατευθυνθείς σε mercedes a class και bmw 1 series. Και τα 2 είναι καινούργια οπότε για 6-7 χρόνια δεν αλλάζουν μοντέλο. Τα έχεις δει; Σε ενδιαφέρουν;

Το ford focus είναι επίσης ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σε πολύ καλές τιμές, το οποίο δίνει βάρος στην ενθουσιώδη-συμμετοχική οδήγηση και  όχι τόσο στην πολυτέλεια της καμπίνας και το γενικότερο "πρίμιουμ" φήλινγκ των ακριβότερων Γερμανικών.

Φρόντισε να οδηγήσεις πολλά αυτοκίνητα. Δεν αγοράζεις ψυγείο. Κάποιο θα σου κάθεται καλύτερα από κάποιο άλλο στο δρόμο και πρέπει να τα οδηγήσεις για να το καταλάβεις.

Τα ψηλά; Σε ενδιαφέρουν; Γιατί οι κατασκευαστές ρίχνουν όλο το βάρος εκεί και φτιάχνουν πολύ ωραία αυτοκίνητα. Peugeot 3008 (και το 2008 θα βγει σύντομα), VW T-roc και ίσως με μια μικρή υπέρβαση Tiguan, Τοyota chr, Skoda Karoq, Opel Grandland (δες και το insignia από χαμηλά αν πουλιέται ακόμη-είναι αεροπλάνο!).

Πόσα χρόνια θα το κρατήσεις; Για πάνω από 5 χρόνια, θα σου έλεγα να μην πάρεις πετρέλαιο για να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις να το πουλήσεις μετά.

Αφού είναι εργένης και δεν ενδιαφέρεται για χώρους, είναι λάθος να πάει σε ένα βαρύ SUV αφού μπορεί να πάρει καλύτερο hatchback σε αυτά τα λεφτά. 

Παρ'ολα αυτά, είδα το T-Roc προχθες που το αγόρασε ένας γνωστός και με ενθουσίασε, παρότι δε μου αρέσουν τα SUV αυτού του είδους :P 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το DIESEL θα καταργηθεί όταν καταργηθεί και η βενζίνη (δηλαδή θα αργήσει). Γιατί?

Γιατί όπως μάθαμε στην χημεία γυμνασίου τα διυλιστήρια ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ποσοστό του αργού(ακατέργαστου) πετρελαίου που διυλίζουν το κάνουν βενζίνη , ένα άλλο ποσοστό πετρέλαιο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

Οπότε αν διυλίζουμε για να πάρουμε τα παράγωγα , πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να υπάρχουν καταναλωτές βενζίνης και πετρελαίου σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αναλογία. Πράγματι οι ΗΠΑ είναι πλεονασματικές σε πετρέλαιο κίνησης και η δυτική Ευρώπη ελλειμματική οπότε έχει ισορροπήσει.  

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας! 

Σχετικα με το T-Roc που αναφερθηκε πιο πανω ,το ειδα χτες και ειναι αρκετα τιμιο, αλλα να πω την αληθεια δε θα ηθελα να παω παλι σε VW... οπως επισης το οτι με προβληματιζει το 110ps σε τοσο μεγαλο αμαξι...

Το Α3 το οποιο θα αλλαξει μοντελο (facelift) ποτε πιστευετε οτι θα βγει προς πωληση? Αρχες του χρονου ας πουμε ή πιο μετα??

Γιατι δε ξερω ποσο μπορω να μεινω και χωρις αμαξι.

Δημοσ.

 

 

6 λεπτά πριν, agelosLX είπε

Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας! 

Σχετικα με το T-Roc που αναφερθηκε πιο πανω ,το ειδα χτες και ειναι αρκετα τιμιο, αλλα να πω την αληθεια δε θα ηθελα να παω παλι σε VW... οπως επισης το οτι με προβληματιζει το 110ps σε τοσο μεγαλο αμαξι...

Το Α3 το οποιο θα αλλαξει μοντελο (facelift) ποτε πιστευετε οτι θα βγει προς πωληση? Αρχες του χρονου ας πουμε ή πιο μετα??

Γιατι δε ξερω ποσο μπορω να μεινω και χωρις αμαξι.

https://www.drive.gr/news/nea-montela/audi-a3-erhetai-2020-me-epta-diaforetikes-ekdoseis

Δημοσ.

Αν ήθελε ο ts όπως λέει ο ίδιος να «αναβαθμιστεί» και δε θα κοίταζε seat και γιαπωνέζικα, φαντάζομαι δε θα κοίταζε ούτε ford, ούτε chr, ούτε t-roc.

Αλλά εδώ που τα λέμε, δε θα κοίταζε ούτε Α3 που είναι ένα golf/leon με άλλα ρούχα.

Αν ήταν ειλικρινής η αναζήτηση του ts για κάτι διαφορετικό, μάλλον υα πήγαινε κατ'ευθειαν σε bmw/mb. Αν και δε νομίζω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

Αν ήθελε ο ts όπως λέει ο ίδιος να «αναβαθμιστεί» και δε θα κοίταζε seat και γιαπωνέζικα, φαντάζομαι δε θα κοίταζε ούτε ford, ούτε chr, ούτε t-roc.

Αλλά εδώ που τα λέμε, δε θα κοίταζε ούτε Α3 που είναι ένα golf/leon με άλλα ρούχα.

Αν ήταν ειλικρινής η αναζήτηση του ts για κάτι διαφορετικό, μάλλον υα πήγαινε κατ'ευθειαν σε bmw/mb. Αν και δε νομίζω.

Γιατί η Audi ας πουμε δε θεωρειται αναβαθμιση απο το VW? Για BMW + MB νομιζω ειναι εκτος budget εκτος και αν ειναι τελειως βασικες οι εκδοσεις.

 

Όσον αφορά τα παραπανω σχόλια από τους <<δικαστες>>,  θα σας απαντησω και γω αυτό που σας εχουν πει πολλακις σε αλλα νηματα που κανετε ακριβως το ιδιο... δε σας αρεσει το περιεχομενο ή θεωρειτε εμενα ψευτη κ <<πιτσιρικα εργενη>> που δε ξερει τι ψαχνει, απλως προσπεραστε το post χωρις να κανετε κομπλεξικα σχολια.

Δημοσ.
17 hours ago, agelosLX said:

Θα ηθελα τη γνωμη σας για επιλογη αυτοκινητου στο παραπανω ευρος τιμης, οπως επισης και το αν θα ειναι safe να αγορασω diesel με αυτα που ακουγονται περι τερματισμου παραγωγης τους.

Με ενδιαφερουν κυριως αυτοκινητα τυπου Audi A3 οντας εργενης ακομα, με λιγα λογια δεν πεθαινω για τεραστιους χωρους και πορτμπαγκαζ κλπ.

 

16 hours ago, agelosLX said:

το Ford focus θα το δω απο κοντα φαινεται ενδιαφερον.

Ιαπωνικα δεν τρελαινομαι... οπως επισης ουτε Seat και λοιπα. Αυτη τη στιγμη εχω ενα scirocco οποτε θα ηθελα να αναβαθμιστω σχετικα.

 

13 hours ago, agelosLX said:

Το CHR επισης το εχω στα υποψην και θα παω να τσεκαρω σε αντιπροσωπεια αν και δε ξερω πως τα παει απο καταναλωση.

 

2 hours ago, agelosLX said:

Σχετικα με το T-Roc που αναφερθηκε πιο πανω ,το ειδα χτες και ειναι αρκετα τιμιο, αλλα να πω την αληθεια δε θα ηθελα να παω παλι σε VW... οπως επισης το οτι με προβληματιζει το 110ps σε τοσο μεγαλο αμαξι...

 

22 minutes ago, agelosLX said:

Γιατί η Audi ας πουμε δε θεωρειται αναβαθμιση απο το VW? Για BMW + MB νομιζω ειναι εκτος budget εκτος και αν ειναι τελειως βασικες οι εκδοσεις.

αυτά όλα δεν κολλάνε

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, agelosLX είπε

ή θεωρειτε εμενα ψευτη κ <<πιτσιρικα εργενη>> που δε ξερει τι ψαχνει

Φυσικά και ξέρεις, θέλεις ένα audi a3. Απορώ όμως γιατί άνοιξες το θέμα αφού ξέρεις τι ψάχνεις

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, agelosLX είπε

Γιατί η Audi ας πουμε δε θεωρειται αναβαθμιση απο το VW? Για BMW + MB νομιζω ειναι εκτος budget εκτος και αν ειναι τελειως βασικες οι εκδοσεις.

 

Το Α3 δεν θα το έλεγα και φοβερή αναβάθμιση. Σχεδόν όλα τα μοντέλα του group την ίδια κοψιά  έχουν πλέον. 

Η   118I  ναι είναι αναβάθμιση και έχει τιμή 26 χιλ. Είναι δε ολοκαίνουργιο μοντέλο με σαφως καλύτερη μεταπωλητική αξία. 

https://www.drive.gr/news/agora/anakoinosi-timon-gia-ti-nea-bmw-seira-1

Αν θέλεις και κάποια έξτρα,  ε, βρες άλλο 1,5 χιλιάρικο.  

 

Το i30 N είναι μια ειδική περίπτωση,  ότι rewiew  διάβασα είναι από θετικό έως πολύ θετικό. Όμως δεν ξέρω αν μπορείς να χειριστείς ή αν έχεις ανάγκη από αμάξι 250-275 ίππων. 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Γιατι του προτεινετε τοσο γρηγορα και σπορ αυτοκινητα; Καταλαβαινετε οτι αυτα τα αμαξια απευθυνονται σε πολυ συγκεκριμενο και περιορισμενο target group?

οντος 

ουτε ενα jeep renegade ουτε νισσαν quasqai η xtrail citroen c5 , 

μονο κουβαδες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...