Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετω την ομαδα, θελω να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο μεχρι 4.000.

Μενω αθηνα κ θελω κατι μικρο τυπου Opel corsa, λογω εργασιας μετακινουμε συχνα μεσα στη μερα , οποτε θελω κατι που να μην καει πολυ κ να μην βγαζει προβληματα αλλα επισης να μπορει να κανει κ το ταξιδι ανετα (εκτος αθηνας), γενικα δε θελω κατι σε τυπου smart.

Δε ξερω πολλα απο αμαξια κ απο κινητηρες, γενικα τι αξιζει?

Opel corsa , vw polo αξιζουν?

πετρελαιο ή βεντζινη?

Οποιαδηποτε συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη, ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

σε αυτά τα μεταχειρισμένα πάντα παίζει ρόλο η συντήρηση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλά όσο καλύτερα συντηρημένο, τόσο πιο ακριβό θα είναι. δεν κανένα micra, κανένα hondaki κτλ

  • Like 1
Δημοσ.

Πετρέλαιο δεν θα σε συμβούλευα σε αυτά τα χρήματα γιατί θα πάρεις κάποιο παλιό, που άμα βγάλει πρόβλημα θα πληρώσεις άλλο ένα αυτοκίνητο.

Δες μικρά όπως Toyota Yaris, Honda Jazz, Mitsubishi Colt, Suzuki Swift, Nissan Micra.

Χειροκίνητα πάντα, όχι μετατροπές σε αέριο. Εκδόσεις με 1000 κυβικά μην κοιτάς, 1250cc ή 1350cc που βγαίνουν τα περισσότερα σου κάνουν.

Χρονολογίες από 2004-05 και χιλιόμετρα έως 125.000, άμα βάλεις αυτές τις παραμέτρους στο car.gr θα δεις αρκετά.

Προσωπικά προτιμώ ιδιώτη από έμπορα, το βασικό όμως είναι να το ελέγξεις το αυτοκίνητο σε δικό σου συνεργείο και ακόμη καλύτερα αν έχεις κάποιον γνωστό σε ασφαλιστική για να δει αν έχει εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα.

Γενικά δεν θέλεις το αυτοκίνητο να έχει αλλάξεις πολλούς ιδιοκτήτες, αυτό φυσικά δεν μπορείς να το δεις σε περίπτωση που είναι εισαγωγής και εδώ μιλάμε για εμπόρους κυρίως.

Το αυτοκίνητο θέλεις να είναι όσο πιο "μαμά" γίνεται, αλλαγμένες ζάντες και φιμέ τζάμια δεν μας κάνουν, όπως και οποιαδήποτε μετατροπή στον κινητήρα ή επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου, το πιο πιθανό είναι να μην το έκανε τόσο χαλαρή χρήση η προηγούμενος ιδιοκτήτης.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, skoudouflis88 είπε

Χαιρετω την ομαδα, θελω να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο μεχρι 4.000.

Μενω αθηνα κ θελω κατι μικρο τυπου Opel corsa, λογω εργασιας μετακινουμε συχνα μεσα στη μερα , οποτε θελω κατι που να μην καει πολυ κ να μην βγαζει προβληματα αλλα επισης να μπορει να κανει κ το ταξιδι ανετα (εκτος αθηνας), γενικα δε θελω κατι σε τυπου smart.

Δε ξερω πολλα απο αμαξια κ απο κινητηρες, γενικα τι αξιζει?

Opel corsa , vw polo αξιζουν?

πετρελαιο ή βεντζινη?

Οποιαδηποτε συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη, ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας.

Τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι εντός πόλης ;

Σε αυτά τα χρήματα κοίταξε μόνο βενζίνη. Σε πετρέλαιο θα είναι και εισαγωγής αλλά εάν σου βγάλει πρόβλημα στα μπέκ ή αντλία καυσίμου θα βάλεις βαθία το χέρι στην τσέπη.

Θα σου πρότεινα corsa C ή D . Το Corsa C του 2004 το είχα και έκανα 350.000 χιλιόμετρα . Δέν βγάζουν ιδιαίτερα προβλήματα.

Να υπολογίσεις και ένα πλήρη Service και να κοιτάξεις απο ιδιώτη και έλεγχο σε συνεργείο επιλογής σου .

  • Like 1
Δημοσ.

Για τσεκαρε εδώ αυτην την αναζητηση https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&condition=new&condition=used&offer_type=sale&price-from=>2500&price-to=<4500&registration-from=>2005&mileage-from=>80000&mileage-to=<150000&fuel_type=1&engine_size-from=>900&engine_size-to=<1400&gearbox_type=manual&significant_damage=f&rg=3&hi=1&st=private

Γενικα πρεπει να εισαι και λιγο τυχερος..>Σε αυτά τα λεφτα καποια θα είναι σκουπίδια, και αλλα υπερκοστολογιμενα. Πχ το corsa που λες. Στα 4k για μοντελο 2008 και μετα είναι καπως λιγα...Για το παλιοτερο είναι παρα πολλα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στους μαντραδες ολα με γυρισμενα πρεπει να ειναι ..... "Επίσης οι ιδιοκτήτες των κομμένων από τα ΚΤΕΟ οχημάτων θα πρέπει να κινηθούν νομικά εναντίον των εμπόρων ή ιδιωτών καταναλωτών που έχουν αγοράσει τα οχήματα" δηλαδη πληρωνεις το προστιμο και μετα τρεχεις στα δικαστηρια να βρεις ακρη ; Γιατι δε βαζουν χερι στους εμπορους που τα κανουν  ;

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
11 ώρες πριν, skoudouflis88 είπε

Χαιρετω την ομαδα, θελω να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο μεχρι 4.000.

Μενω αθηνα κ θελω κατι μικρο τυπου Opel corsa, λογω εργασιας μετακινουμε συχνα μεσα στη μερα , οποτε θελω κατι που να μην καει πολυ κ να μην βγαζει προβληματα αλλα επισης να μπορει να κανει κ το ταξιδι ανετα (εκτος αθηνας), γενικα δε θελω κατι σε τυπου smart.

Δε ξερω πολλα απο αμαξια κ απο κινητηρες, γενικα τι αξιζει?

Opel corsa , vw polo αξιζουν?

πετρελαιο ή βεντζινη?

Οποιαδηποτε συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη, ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας.

1)Aν ειναι ευκολο να κοιταξεις να ειναι με καδενα για να μην εχεις μεγαλο service!

2)Λιγα ειναι αυτα που εχουν χαμηλη καταναλωση για μεσα στην πολη! corsa c 1.2 και polo 1.2 ειναι κοντα στα 8λ!

Αν σου αρεσουν τα γερμανικα κοιτα το corsa c. Την vw κανε πως δεν την βλεπεις..!

Ενα αμαξι με χαμηλη καταναλωση εντος 6λ,καλες επιδοσεις.. οικονομικο.. και αξιοπιστο ειναι το picanto 1.1! Σαν αρνητικο δεν ειναι με καδενα!

Ενα αλλο τιμιο με χωρους ειναι το micra k12 1.2(καδενα) με καταναλωση κοντα στα 7.5λ

Δεν σου λεω για yaris γιατι ειναι ολα ταλαιπωρημενα και θελουν ελεγχο για καταναλωση λαδιου!

Επισης τα corsa c οπως και τα micra k12 εβγαζαν θεμα με κρεμαργερα! Στα corsa c μονο του 05-06 δεν εβγαλαν προβλημα!

 

 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

1)Aν ειναι ευκολο να κοιταξεις να ειναι με καδενα για να μην εχεις μεγαλο service!

2)Λιγα ειναι αυτα που εχουν χαμηλη καταναλωση για μεσα στην πολη! corsa c 1.2 και polo 1.2 ειναι κοντα στα 8λ!

Αν σου αρεσουν τα γερμανικα κοιτα το corsa c. Την vw κανε πως δεν την βλεπεις..!

Ενα αμαξι με χαμηλη καταναλωση εντος 6λ,καλες επιδοσεις.. οικονομικο.. και αξιοπιστο ειναι το picanto 1.1! Σαν αρνητικο δεν ειναι με καδενα!

Ενα αλλο τιμιο με χωρους ειναι το micra k12 1.2(καδενα) με καταναλωση κοντα στα 7.5λ

Δεν σου λεω για yaris γιατι ειναι ολα ταλαιπωρημενα και θελουν ελεγχο για καταναλωση λαδιου!

Επισης τα corsa c οπως και τα micra k12 εβγαζαν θεμα με κρεμαργερα! Στα corsa c μονο του 05-06 δεν εβγαλαν προβλημα!

Το corsa c είχα το 1200 .

Το είχα από 1ο χέρι. Δεν ισχύει ότι δεν αλλάζουμε ποτέ καδένα.

Αλλάζουμε μετά τις 200.000 και όταν αρχίσει να χτυπάει.

Όλο το σετ έχει 280€ γνήσιο.

Από προβλήματα βγάζει η βαλβίδα πίεσης λαδιού που θέλει προσοχή να το δεις εγκαιρως .

Αλλιώς περνάει λάδι στη φισα και μετά στον εγκέφαλο.

Αντλία βενζίνης θα βγάλει σίγουρα αλλάζεις με 110 €

Και το Παλαντζο ταχυτήτων το είχαν βελτιώσει βάζεις μεταλλικό και τελειωνει

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Το corsa c είχα το 1200 .

Το είχα από 1ο χέρι. Δεν ισχύει ότι δεν αλλάζουμε ποτέ καδένα.

Αλλάζουμε μετά τις 200.000 και όταν αρχίσει να χτυπάει.

Όλο το σετ έχει 280€ γνήσιο.

Από προβλήματα βγάζει η βαλβίδα πίεσης λαδιού που θέλει προσοχή να το δεις εγκαιρως .

Αλλιώς περνάει λάδι στη φισα και μετά στον εγκέφαλο.

Αντλία βενζίνης θα βγάλει σίγουρα αλλάζεις με 110 €

Και το Παλαντζο ταχυτήτων το είχαν βελτιώσει βάζεις μεταλλικό και τελειωνει

Συνηθως η καδενα αλλαζεται μετα απο πολλα χλμ αλλα εχει να κανει με το αυτοκινητο.. πχ σε μοντελα vw χρειαστηκε να αλλαξουν κατω απο τις 100000χλμ!

Δημοσ.
10 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Συνηθως η καδενα αλλαζεται μετα απο πολλα χλμ αλλα εχει να κανει με το αυτοκινητο.. πχ σε μοντελα vw χρειαστηκε να αλλαξουν κατω απο τις 100000χλμ!

Ρόλο παίζει και τα λάδια κινητήρα τι ποιότητα βάζεις.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, meletis_m είπε

Άρα μην κοιτάς πετρελαιο

Δεν έχει να λέει μια χαρά κάνουν μεσα στην πόλη χιλιόμετρα . Είναι μύθος ότι τα ντίζελ είναι μόνο για εθνική εάν ήταν έτσι δεν θα ήταν όλα σχεδόν  τα ταξι ντίζελ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...