ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Τα στοπ και τα κόκκινα είναι μεγάλη μάστιγα. Χθες στα Σίδερα Χαλανδρίου στο φανάρι που στρίβει αριστερά προς Χαλάνδρι απο κάθοδο Κηφισίας, χωρίς πλάκα τα μισά αυτοκίνητα πέρασαν με κόκκινο. Κάμερα και πρόστιμο σπίτι σε μια βδομάδα. Αλλά η τροχαία νοιάζεται να τη στήνει στα διόδια για να γράψει κανέναν που πάει 20χμ/ω παραπάνω απο το αστεία χαμηλό όριο. Επίσης, έχουμε μεγάλη παραβατικότητα στους δρόμους όχι μόνο γιατί ειμαστε ψευτόμαγκες αλλά και γιατί έχουμε αντικειμενικά πάρα πολλά απαγορευτικά στους δρόμους. Στη Γερμανία επιτρέπεται σχεδόν σε κάθε διασταύρωση να στρίψεις αριστερά. Στις περισσότερες έχει και έξτρα φανάρι μικρό, πας μέχρι το σωστό σημείο (περίπου στη μέση των δυο κατευθύνσεων), περιμένεις να αδειάσει η κίνηση, μόλις ανάψει το βελάκι φεύγεις. Εδώ άμα χάσεις τη διασταύρωση, το επόμενο φανάρι αριστερά θα είναι σε ένα χιλιόμετρο. Κι αν υπάρχει καν, γιατί σε πολλές κύριες διασταυρώσεις δεν επιτρέπεται καν να στρίψεις αριστερά, γιατί έτσι. Π.χ. Λ. Ηρακλείου αριστερά προς Λ. Καποδιστρίου στη Ν. Ιωνία απαγορεύεται. Ένωση δύο μεγαλων δρόμων. Ε και συνέχεια κάποιος πάει να στρίψει παράνομα, αυξάνοντας τον κίνδυνο για τράκα. Αντίστοιχα απαγορεύεται σχεδόν παντού η αναστροφή. Στη Γερμανία έχει σε πολλά σημεία πριν τη διασταύρωση κενό που μπορείς να στρίψεις και να περιμένεις για αναστροφή (περίπου την ίδια στιγμή που οι άλλοι στρίβουν πριβέ αριστερά). Ή στο παρκάρισμα πάνω στο πεζοδρόμιο, υπάρχει σήμανση μέχρι που επιτρέπεται να "καβαλήσεις" ώστε πάντα να υπάρχει κενό για τους πεζούς. Καλύτερα να ρυθμίζεις και να ελέγχεις την κατάσταση, παρά να τιμωρείς. Γιατί στην πρώτη περίπτωση προλαμβάνεις ατυχήματα ενώ στη δεύτερη περίπτωση η συνεισφορά σου είναι ανούσια. Κι όταν βάζεις εμπόδια στην κυκλοφορία, τόσο πιο πιθανό είναι ο άλλος να παρανομήσει. Ενώ άμα του κάνεις τη ζωή εύκολη, είναι πιο πιθανό να τηρήσει τον κώδικα γιατί δεν έχει ανάγκη να τον παρακάμψει. Αλλά όταν φτιάχνουν τη σήμανση και την κυκλοφορία άτομα που το πιθανότερο είναι πως το μόνο τιμόνι που έχουν πιάσει στη ζωή τους είναι στα συγκρουόμενα, αυτά τα αποτελέσματα έχεις... 8
palawiaris Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, bill999r είπε Φυσικά την πλήρωσα και χάρηκα το σύστημα τους. Eγώ που μένω μόνιμα εκεί πάντως δεν το χαίρομαι το σύστημά τους που αποσκοπεί μόνο στο να μαζεύουν λεφτά. Ένα παράδειγμα το blitzmarathon (24άωρος αστυνομικός μαραθώνας με κάμερες ελέγχου ) που γίνεται.Μεγάλο κατόρθωμα,κάνανε. Στατιστικά: 3.275 πεθάνανε το 2018, 396.000 τραυματισμούς μαζί με ποδηλάτες και πεζούς, το 2018. 2.636.468 συνολικά ατυχήματα που καταγράφηκαν από την αστυνομία το 2018 στην Γερμανία. Κάνε μια βόλτα πεζός,και δες πόσοι οδηγάνε με το κινητό στο χέρι,πόσοι ποδηλάτες οδηγάνε στον δρόμο για αυτοκίνητα,και δίπλα να είναι ο ποδηλατόδρομος και αν είσαι ξένος και τους πεις να πάνε στον ποδηλατόδρομο,σου δείχνουν το μεσαίο δάχτυλο.Και επειδής όλοι βιάζονται και τα μποτιλιαρίσματα είναι τεράστια,οι σφήνες λόγω νεύρων είναι καθημερινό φαινόμενο σε όλους. Παλιότερα πριν αλλάξει αναγκαστικά ο νόμος,πόσοι πατούσαν απότομα φρένο χωρίς λόγο για να τους κολλήσεις και να τα πάρουν από την ασφάλεια; Και πολλά πολλά άλλα από την τέλεια χώρα. Και σίγουρα 100% για 5 χιλιόμετρα παραπάνω,οι γερμανοί μπάτσοι δεν γράφουν,είχες πιο πολύ,και καταγράφηκε 5 χιλιόμετρα.Καταρχήν 3 χιλιόμετρα από τον νόμο σε χαρίζουν. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2019 από palawiaris
dimpa16 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 12 ώρες πριν, isay είπε Ως γνωστόν το dna του ανθρώπου πάει προς την αναρχία και παραβατικοτητα και για αυτό δημιουργουνται κανονες Για τον έλεγχο ορίζονται αρχές ελέγχου και τιμωρίας Τους κανονες του 1, άλλοι τους ακολουθούν και αλλου συνειδητά του παραβαίνουν Οι αρχές ελεγχου περιοριζουν τους παραβάτες του 3, είτε με δικές τους ενέργειες ή με τη βοήθεια των πολιτων (εδω αρχίζει η αιτία) Οταν οι αρχές ελέγχου αδυνατουν να επιβάλουν τον έλεγχο και τιμωρία οι παραβάτες αυξάνονται και κάποια στιγμή και αυτοι που θελουν να υπάρχουν κανονες (γιατί κατανοούν τη χρησιμοτητα τους) αποφασιζουν να σταματήσουν να ειναι οι μαλακες της υποθεσης, γινονται και αυτοι κάγκουροι, οποτε οδευουμε σε τραγικά αποτελέσματα Οσο οι αρχές ελεγχου δεν αναιρουν την ανομια βλέπε 5 Με δυο λογια, οσο δεν πηδάς το μαλακα, πρεπει ολοι να γινουν μαλακες για να επιβιωσουν Πόσο δίκιο έχεις. Ειδικά το ρεζουμέ, ισχύει σε πολλάαααα ακόμα... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, bill999r είπε Σε πρόσφατο ταξίδι μου στη Γερμανία είχα νοικιάσει αυτοκίνητο κ οδηγούσα σεβόμενος τα όρια και τους νόμους. Έξω από τη Στουτγάρδη σε δρόμο με όριο τα 60 πήγαινα με 65 καθώς όταν είδα την πινακίδα με το όριο ταχύτητας άφησα το γκάζι για να επιβραδύνει μόνο του το αυτοκίνητο αλλά η κάμερα ήταν πολύ κοντά κ με φωτογράφισε Έκοψες μπόλικα χλμ,με 65 κοντέρ και οριο 60 δεν σε γράφει Γερμανία κανένας και τίποτα,αρκετα πανω απο 70 θα πηγαινες. Τα πρόστιμα εκεί είναι στη πλειοψηφία τους κοντά στη κοινή λογική.Επισης η αναστροφή επιτρέπεται σχεδόν παντού. Όσο για τους νεκρούς και ατυχήματα που αναφέρθηκαν πιο πάνω,είναι μια χώρα δεκαπλάσιο πληθυσμο και δεκαπλάσια οχήματα. Το 2018 709 νεκροί Ελλάδα από τροχαία και 3.275 εκεί. Επίσης υπάρχει πολύ καλύτερη οδηγική παιδεία.Ενα απλό παράδειγμα οι θέσεις αναπήρων. 1 ώρα πριν, palawiaris είπε Κάνε μια βόλτα πεζός,και δες πόσοι οδηγάνε με το κινητό στο χέρι,πόσοι ποδηλάτες οδηγάνε στον δρόμο για αυτοκίνητα,και δίπλα να είναι ο ποδηλατόδρομος και αν είσαι ξένος και τους πεις να πάνε στον ποδηλατόδρομο,σου δείχνουν το μεσαίο δάχτυλο.Και επειδής όλοι βιάζονται και τα μποτιλιαρίσματα είναι τεράστια,οι σφήνες λόγω νεύρων είναι καθημερινό φαινόμενο σε όλους. Και μετά κάνε μια βόλτα Ελλάδα σαν πεζός σε διαβάσεις πεζών και πράσινο φανάρι για πεζό,αν έχεις και γνωστό ΑΜΕΑ παρτον και αυτό βόλτα μαζί σου, μετά πανε βόλτα με το αμάξι Ελλάδα και πρόσεχε σε φανάρια και STOP που έχουν αλλοι,και πολλά πολλά αλλά από τη χώρα μας. Ποδηλατοδρομος;;;Υπάρχει τέτοιο πράγμα; Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2019 από jmmys
skiabox Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Ενας τύπος χθες βγαίνει από Πλαταμόνα στην εθνική οδό με αγροτικό για να μεταφέρει κάπου μια μεταλλική δοκό. Ο τύπος παρόλο το επικίνδυνο φορτίο έτρεχε με 160 τουλάχιστον (μέχρι 130 πάω εγώ μιας και είμαι αυτός ο ένας στους χίλιους νομοταγής Έλληνας, για να καταλάβετε στις σήραγγες των Τεμπών είμαι ο μόνος που πάει στο όριο, με 80 δηλαδή). Ε λοιπόν μετά από μερικά λεπτά του έφυγε προς τα πίσω η μεταλλική δοκός! Ευτυχώς εγώ και ένα τζιπ από δίπλα οδηγούσαμε σε απόσταση και προσεκτικά και την αποφύγαμε εν κινήση! Χειρότεροι οι ελληνικοί δρόμοι και από την ταινία βλέπω τον θάνατό σου! 2
palawiaris Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, jmmys είπε Έκοψες μπόλικα χλμ,με 65 κοντέρ και οριο 60 δεν σε γράφει Γερμανία κανένας και τίποτα,αρκετα πανω απο 70 θα πηγαινες. Τα πρόστιμα εκεί είναι στη πλειοψηφία τους κοντά στη κοινή λογική.Επισης η αναστροφή επιτρέπεται σχεδόν παντού. Όσο για τους νεκρούς και ατυχήματα που αναφέρθηκαν πιο πάνω,είναι μια χώρα δεκαπλάσιο πληθυσμο και δεκαπλάσια οχήματα. Το 2018 709 νεκροί Ελλάδα από τροχαία και 3.275 εκεί. Επίσης υπάρχει πολύ καλύτερη οδηγική παιδεία.Ενα απλό παράδειγμα οι θέσεις αναπήρων. Και μετά κάνε μια βόλτα Ελλάδα σαν πεζός σε διαβάσεις πεζών και πράσινο φανάρι για πεζό,αν έχεις και γνωστό ΑΜΕΑ παρτον και αυτό βόλτα μαζί σου, μετά πανε βόλτα με το αμάξι Ελλάδα και πρόσεχε σε φανάρια και STOP που έχουν αλλοι,και πολλά πολλά αλλά από τη χώρα μας. Ποδηλατοδρομος;;;Υπάρχει τέτοιο πράγμα; Πιο πολύ πιστεύω ότι είναι γενικό το κακό και όχι μόνο στην Ελλάδα.Αλλού άλλες περιπτώσεις πιο πολύ,άλλες περιπτώσεις πιο λίγο. π.χ. πόσα ατυχήματα γίνανε με τις σκουπιδιέρες στην γερμανία λόγω του υπερβολικού φόρτου που έχουν + επειδής είναι υπηρεσιακά αυτοκίνητα τους δείνουν και το δικαίωμα να οδηγάνε με προτεραιότητα. https://www.google.de/search?q=müllwagen+unfall+kinder&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjL8KyVuLTkAhUS6aQKHQFHDu4Q_AUIEygD&biw=2560&bih=889#spf=1567506344479 Πρόσφατα μου είχε πει η γυναίκα σε θανατηφόρο δυστύχημα με παιδί και σκουπιδιάρα,αθωώθηκε ο οδηγός γιατί ο πατέρας είχε το παιδί πίσω του.Πήγαιναν και οι δύο με ποδήλατο,δεν τους είδε και σκότωσε τον μικρό.Άσε που παραλίγο και σε μένα να συμβεί τέτοιο με τον πεντάχρονό μου.
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, skiabox είπε Ενας τύπος χθες βγαίνει από Πλαταμόνα στην εθνική οδό με αγροτικό για να μεταφέρει κάπου μια μεταλλική δοκό. Ο τύπος παρόλο το επικίνδυνο φορτίο έτρεχε με 160 τουλάχιστον (μέχρι 130 πάω εγώ μιας και είμαι αυτός ο ένας στους χίλιους νομοταγής Έλληνας, για να καταλάβετε στις σήραγγες των Τεμπών είμαι ο μόνος που πάει στο όριο, με 80 δηλαδή). Ε λοιπόν μετά από μερικά λεπτά του έφυγε προς τα πίσω η μεταλλική δοκός! Ευτυχώς εγώ και ένα τζιπ από δίπλα οδηγούσαμε σε απόσταση και προσεκτικά και την αποφύγαμε εν κινήση! Χειρότεροι οι ελληνικοί δρόμοι και από την ταινία βλέπω τον θάνατό σου! Καλεσατε την τροχαία;
NickTG Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 11 hours ago, Klausx said: Μόνο όταν είναι να πάρουν το δώρο Χριστουγέννων & Πάσχα γράφουνε 🤣 Δεν παίρνουν δώρο βέβαια αλλά ΟΚ.
pontez2 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Υπάρχουν κάποια ζητήματα που επικρατούν στη οδήγηση ενός ποσοστού στη χώρα μας Οι άλλοι που την έπαθαν ήταν άσχετοι. Σε εμένα δε θα συμβεί ποτέ. Φυσικά και μπορώ να δω το like στο κινητό Κανένα εμπόδιο δεν δημιουργεί η οδήγηση στη χρήση κινητού τηλεφώνου, σύμφωνα με νέα έρευνα Δεν κρατάω ποτέ αποστάσεις. Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να έρθει κάποιος εξυπνότερος και να χωθεί μπροστά μου Οδηγώ πάντα με 200 στην αριστερή λωρίδα. Αν προς στιγμήν κάποιος αποφασίσει να κάνει προσπέραση από τη μεσαία, κολλάω πάνω του αναβοσβήνοντας φώτα, κορνάροντας και βρίζοντας. Η δεξιά λωρίδα είναι αποδεδειγμένο πως έχει νάρκες από τον β παγκόσμιο πόλεμο, ειδικοί λένε Το όριο ταχύτητας εντός πόλεως στο 50, αποτελεί βλακεία του συστήματος. Κανείς δεν μπορεί να κινηθεί με τέτοιες ταχύτητες διότι ως γνωστών όλοι βιαζόμαστε Είναι τέλειο να παίρνω το αμάξι, την ίδια ώρα που το παίρνουν όλοι και μετά να βρίζω για τη κίνηση. Είναι γνωστό πως οι γυναίκες οδηγοί πρέπει να βρίσκονται στη κουζίνα τους Είναι γνωστό πως μπορώ να βάφομαι στον καθρέφτη και να βρίζω ως «μουλάρι» τους άντρες οδηγούς που μου φωνάζουν Φυσικά και θα χωθώ χωρίς φλας, τώρα που βρήκα την ευκαιρία Τα αλαρμ απευθείας κάνουν το αυτοκίνητο νόμιμο προς στάση ακόμα και στο κέντρο του δρόμου 5 λεπτάκια θα κάνω μόνο μωρέ. Πελάτης…εννοείται σταματάω χωρίς αλαρμ. Αν με χτυπήσει ο πίσω με πληρώνει άλλωστε! Οδηγώ φορτηγό άρα έχω προτεραιότητα Μηχανάκι έχω…σιγά τώρα με τα κόκκινα, μονόδρομους Τι πα να πει πάνω στο πεζοδρόμιο υπάρχουν πεζοί; Και πως εγώ θα αποφύγω την κίνηση; Όχι, ρε με τον %@#%@# τον μηχανόβιο, δε θα τον αφήσω να περάσει. Να περιμένει στη κίνηση όπως όλοι μας (άραγε η γυναίκα μου να μου καθάρισε το κράνος, να μη φάω κίνηση με το παπί το απόγευμα; ) Tον @#$@#$ τον ρουφιάνο που πήρε το 100 και μας πήραν όλους τις πινακίδες. Τι σημασία έχει που είχαμε παρκάρει όλοι πάνω σε πεζοδρόμια; Και που να παρκάρω; 2 στενά πιο κάτω και να περπατάω 3 λεπτά; Εώς και 50% μειώνει το iq των οδηγών η βροχόπτωση, ειδικοί εικάζουν Φυσικά όλα τα παραπάνω συμβαίνουν λόγω ατιμωρησίας. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2019 από pontez2 7 2
koeltzakoatl Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 45 λεπτά πριν, pontez2 είπε Φυσικά όλα τα παραπάνω συμβαίνουν λόγω ατιμωρησίας. Θα συμφωνήσω, αλλά συμβαίνει και λόγω βλακείας (όπως λέει και ο Ιαβέρης). Δηλαδή, πραγματικά, όταν ο εγκέφαλός σου δίνει εντολή να γίνουν όλα όσα έγραψες είσαι βλάκας (όχι εσύ pontez2 που κάνω quote, μην παρεξηγηθώ χωρίς λόγο!!!). Πραγματικά πιστεύω πως με αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ, όχι μόνο θα γλιτώναμε ζωές, αλλά θα πληρώναμε 13η-14η σύνταξη, θα είχαμε απαλοιφή της έκτακτης εισφοράς και αρκετά χρήματα να ανακαινίσουμε γηροκομεία και παιδικούς σταθμούς (στους οποίους θα πρόσφεραν μερικές χιλιάδες ώρες κοινωνικής εργασίας οι παραβάτες). Η κατάσταση είναι πλέον ανυπόφορη και η βλακεία τείνει να γίνει η νόρμα (οδήγηση στη ΛΕΑ, το κόκκινο είναι για τον 3ο ή 4ο μετά που θα ανάψει, ο μονόδρομος είναι μόνο για τις νταλίκες όλοι οι άλλοι περνάμε, το stop είναι για τους τουρίστες, το κινητό είναι στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου ενώ το...φλας στον έξτρα, κτλ.) 2
skiabox Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Καλεσατε την τροχαία; Τους μίλησα στα διόδια πριν τη Λάρισα και θα παίρνανε τηλέφωνο το βανάκι της εταιρίας να πάει να μαζέψει τη δοκό!
ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Παιδιά δεν είναι η μαγική λύση το πρόστιμο. Η λύση ειναι να μάθουμε να οδηγούμε. Γιατί υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις καθημερινά που γίνονται παραβάσεις που δε γίνεται να ελεγχθούν και μπορεί να οδηγήσουν σε πολύ σοβαρό ατύχημα. Οκ να βάλουμε κάμερες στα κόκκινα, κι εγώ το έγραψα πάνω. Αλλά στα stop τι θα κάνουμε; Που τα παραβιάζουν για πλάκα. Στις κυκλικές πορείες θα βάλουμε κι απο ένα τροχονόμο να ελέγχει οτι θα τηρούμε την προτεραιότητα; Στους μονόδρομους θα στήσουμε μπλόκο να δούμε ποιος μπαίνει ανάποδα και μάλιστα γκαζωμένος; Η υπερ-αυστηροποίηση του ΚΟΚ αντι να βοηθήσει στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς, το μόνο που έχει καταφέρει είναι να δώσει στους αστυνομικούς τη δύναμη να γράφουν ηλίθιες παραβάσεις ίσα για να γράψουν κάτι, ενώ στα σημαντικά κάνουν την πάπια. Δεν ελέγχουμε ποιοι περνάνε τα κόκκινα σε λεωφόρους αλλά στη στήνουμε στα 100 μετρα επαρχιακού δρόμου που κατεβάσαμε επίτηδες το όριο 20-30χλμ ή ψάχνουμε κανένα που να μην έχει τυπωμένη ασφάλεια να του βάλουμε ενα 10αρικο πρόστιμο.
Vasileios-gr Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, skiabox είπε Ενας τύπος χθες βγαίνει από Πλαταμόνα στην εθνική οδό με αγροτικό για να μεταφέρει κάπου μια μεταλλική δοκό. Ο τύπος παρόλο το επικίνδυνο φορτίο έτρεχε με 160 τουλάχιστον (μέχρι 130 πάω εγώ μιας και είμαι αυτός ο ένας στους χίλιους νομοταγής Έλληνας, για να καταλάβετε στις σήραγγες των Τεμπών είμαι ο μόνος που πάει στο όριο, με 80 δηλαδή). Ε λοιπόν μετά από μερικά λεπτά του έφυγε προς τα πίσω η μεταλλική δοκός! Ευτυχώς εγώ και ένα τζιπ από δίπλα οδηγούσαμε σε απόσταση και προσεκτικά και την αποφύγαμε εν κινήση! Χειρότεροι οι ελληνικοί δρόμοι και από την ταινία βλέπω τον θάνατό σου! Πήγαινες με 130 και αυτός με 160 . 2 λεπτά μετά βρισκόταν 1 χιλιόμετρο μπροστά σου. 3 λεπτά μετά βρισκόταν 1,5 χιλιόμετρα μπροστά σου Μετά από μερικά λεπτά γράφεις του έφυγε η μεταλλική δοκός και ευτυχώς που πήγαινες προσεκτικά Στην πραγματικότητα δεν θα πρέπει καν να το είδες . Αν το είδες πήγαινες με λίγο μικρότερη ταχύτητα και όχι με 30 χιλιόμετρα διαφορά..... . Συγνώμη για την μαθηματική ανάλυση αλλά αυτά λεν οι αριθμοί. 1
costacurta Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Όλοι γνωρίζουν πως παίρνουν τα διπλώματα στην Ελλάδα. Όχι μόνο για αυτοκίνητο ακόμα και για πει. Προσπάθησαν όλο αυτό το διάστημα να το κάνουν σε ευρωπαϊκά πρότυπα με κάμερες και σε σχολές και στις εξετάσεις οδήγησης. Δημιουργήθηκε ένα μπάχαλο μετά τις ασφαλιστικές τις σχολές οδηγών και το αρμόδιο υπουργείο. 100000πλας υποψήφιοι κόλλησαν και περίμεναν μήνες. Μες τη βδομάδα ανακοινώθηκε ό,τι επιστρέφει το παλιό σύστημα.... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ας το γραψω και εδω μαι και το εχω ξαναποσταρει. Οταν κυριο μελημα του υπουργειου ηταν να ξεκλειδωσει τα διπλωματα για τους ανω των 74 ετων, κλαφτα χαραλαμπε και ζητω ο ψηφοφορος που δεν κακοκαρδιζουμε πανω απο ολα. Σε μια αρκετ αμεγαλη μεριδα απο ατυχηματα, μου κανει εντυπωση ποσο νεα αμαξια και ποσο μεγαλοι οδηγοι. Και μετα διαβαζεις κατι κουλα "Αγιο ειχε ο 80χρονος που εφυγε απο το δρομο" αντι να λενε καλα που δεν σκοτωσε κανεναν ο μαλακας με τον εγωισμο του. Ξερω. Σεβασμος στους μεγαλυτερους, σσσ.... τι ντροπης πραματα ειναι αυτα... 😕 edit το σχολιο δεν ειναι πολιτικο ουτε στοχευει σε αυτη την κυβερνηση. Τα ιδια σκατα νομοθετουν ολοι, η ταριφα αλλαζει. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα