Προς το περιεχόμενο

Σχολή Ικάρων - Πιλοτος


PilotGuy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, PilotGuy είπε

Ξερεις κατι συγκεκριμενο σχετικα με τις υποτροφιες που αναφερεις;

Έτρεχε μέχρι προσφατα το πρόγραμμα 

https://el.about.aegeanair.com/etaireia/programma-ypotrofion-aegean-gia-ekpaideysi-piloton/

 

https://www.makthes.gr/ypotrofies-ekpaideysis-se-40-ypopsifioys-pilotoys-apo-tin-aegean-219523

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, paylidis είπε

Καλή τιμή το έχουν και αυτοί. Έχω ακούσει και με 45-50 όπως έγραψα. Δε ξέρουμε καν σε ποια περιοχή βρίσκεται ο φίλος...κ εάν έχει κοντά Σχολη. 

Ειμαι απο Αθηνα, υπαρχουν εδω περα αρκετες σχολες πιλοτων. Απο οτι μαθαινω απο ιντερνετ και γνωστους ομως το κοστος δεν παραμενει στα 50-60k,οπως στις σχολες που μου στειλατε. Πρεπει να κανεις type rating σε συγκεκριμενο ειδος αεροσκαφους που ειναι πανω κατω αλλα 15k. Και για να γινεις πιλοτος αερογραμμων πρεπει να χεις και καποιες ωρες πτησεις πριν, τις οποιες φυσικα τις πληρωνεις εξτρα. Ανεβαινει δηλαδη οπως καταλαβαινετε αρκετα το ποσο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά στη σχολή Ικάρων στους ιπτάμενους δεν είναι τόσο δύσκολα να μπεις αλλά να βγεις.Στο πρώτο έτος αν σε κόψουν λόγω διαφόρων προβλημάτων που ίσως αντιμετωπίσεις μέσα.στο εκπαιδευτικό αεροπλάνο(ζαλαδες,μειωμένη αντίληψη του χώρου,αγχος,πρόβλημα στα μάτια κλπ) πας αυτομάτως στην επόμενη στο μηχανογραφικό σχολή που δήλωσες.Αν κοπεις σε μεγαλύτερο έτος τότε σε βαζουν ελεγκτη αεράμυνας νομίζω ωστόσο και πάλι σε διώχνουν από τους ιπτάμενους.Γενικα επειδή και εγώ είχα μεγάλη τρελα από πιτσιρικάς με τα αεροπλάνα και εξακολουθώ λόγω διαφόρων επιδειξεων που διοργάνωνε η ΠΑ παλαιότερα αν είχα τη δυνατότητα θα το κυνηγούσα με νύχια και με δόντια να μπω.Ωστοσο παρουσιάστηκε πρόβλημα με την όραση στην εφηβεία οπότε κατεληξα στην ιατρική (καμιά σχέση).Επειδή όμως η Ικάρων σου δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσεις σε κάποια αλληωσχολη αν σε κόψουν και αφού δεν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα το οποίο σε κρίνει άμεσα ακατάλληλο (όραση κυρίως) η γνώμη μου είναι να μην την αφήσεις την σχολή.Εγω προσωπικά σε ζηλεύω να ξέρεις αν μπορούσαν να με δεχτούν με λέιζερ θα το είχα κανει χτες.

Επεξ/σία από AgnwstosY
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 minutes ago, PilotGuy said:

Ειμαι απο Αθηνα, υπαρχουν εδω περα αρκετες σχολες πιλοτων. Απο οτι μαθαινω απο ιντερνετ και γνωστους ομως το κοστος δεν παραμενει στα 50-60k,οπως στις σχολες που μου στειλατε. Πρεπει να κανεις type rating σε συγκεκριμενο ειδος αεροσκαφους που ειναι πανω κατω αλλα 15k. Και για να γινεις πιλοτος αερογραμμων πρεπει να χεις και καποιες ωρες πτησεις πριν, τις οποιες φυσικα τις πληρωνεις εξτρα. Ανεβαινει δηλαδη οπως καταλαβαινετε αρκετα το ποσο. 

για αυτο αναφεραμε οτι ειναι ο πατος το 45-50. σιγουρα θα υπαρχουν τιποτα αστερακια οτι δεν συμπεριλαμβανεται αυτο και αυτο και σιγουρα μπορει να χρειαστουν παραπανω ωρες.πχ στο υπερελαφρυ αεροπλανο το Minimum ειναι 25 ωρες.δεν σημαινει οτι ολοι θα βγουν στις 25 ωρες.οποτε θα πληρωθουν καποια πραγματα παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, AgnwstosY είπε

Γενικά στη σχολή Ικάρων στους ιπτάμενους δεν είναι τόσο δύσκολα να μπεις αλλά να βγεις.Στο πρώτο έτος αν σε κόψουν λόγω διαφόρων προβλημάτων που ίσως αντιμετωπίσεις μέσα.στο εκπαιδευτικό αεροπλάνο(ζαλαδες,μειωμένη αντίληψη του χώρου,αγχος,πρόβλημα στα μάτια κλπ) πας αυτομάτως στην επόμενη στο μηχανογραφικό σχολή που δήλωσες.Αν κοπεις σε μεγαλύτερο έτος τότε σε βαζουν ελεγκτη αεράμυνας νομίζω ωστόσο και πάλι σε διώχνουν από τους ιπτάμενους.Γενικα επειδή και εγώ είχα μεγάλη τρελα από πιτσιρικάς με τα αεροπλάνα και εξακολουθώ λόγω διαφόρων επιδειξεων που διοργάνωνε η ΠΑ παλαιότερα αν είχα τη δυνατότητα θα το κυνηγούσα με νύχια και με δόντια να μπω.Ωστοσο παρουσιάστηκε πρόβλημα με την όραση στην εφηβεία οπότε κατεληξα στην ιατρική (καμιά σχέση).Επειδή όμως η Ικάρων σου δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσεις σε κάποια αλληωσχολη αν σε κόψουν και αφού δεν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα το οποίο σε κρίνει άμεσα ακατάλληλο (όραση κυρίως) η γνώμη μου είναι να μην την αφήσεις την σχολή.Εγω προσωπικά σε ζηλεύω να ξέρεις αν μπορούσαν να με δεχτούν με λέιζερ θα το είχα κανει χτες.

Δυστυχως το θεμα δεν ειναι μονο να εχεις τρελα για τα αεροπλανα ομως. Ειναι στρατιωτικη σχολη και για να την επιλεξεις πρεπει να εστιασεις και σε αλλους παραγοντες που ειναι πολυ σημαντικοι. Μακαρι να υπηρχε μια σχολη πιλοτων του δημοσιου και στην οποια θα περνουσες με πανελληνιες, εκει τα πραγματα θα ηταν τελειως διαφορετικα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, PilotGuy said:

Δυστυχως το θεμα δεν ειναι μονο να εχεις τρελα για τα αεροπλανα ομως. Ειναι στρατιωτικη σχολη και για να την επιλεξεις πρεπει να εστιασεις και σε αλλους παραγοντες που ειναι πολυ σημαντικοι. Μακαρι να υπηρχε μια σχολη πιλοτων του δημοσιου και στην οποια θα περνουσες με πανελληνιες, εκει τα πραγματα θα ηταν τελειως διαφορετικα. 

+1.δυστυχως η νοοτροπια στο στρατο περα απο μεταθεσεις ειναι αστα να πανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, PilotGuy είπε

Δυστυχως το θεμα δεν ειναι μονο να εχεις τρελα για τα αεροπλανα ομως. Ειναι στρατιωτικη σχολη και για να την επιλεξεις πρεπει να εστιασεις και σε αλλους παραγοντες που ειναι πολυ σημαντικοι. Μακαρι να υπηρχε μια σχολη πιλοτων του δημοσιου και στην οποια θα περνουσες με πανελληνιες, εκει τα πραγματα θα ηταν τελειως διαφορετικα. 

Αφού έχεις τη δυνατότητα για Ικάρους γιατί προβληματίζεται?Απλά διάβασε και δώσε πανελληνιες.Αφου πλήρεις τις σωματικες προϋποθέσεις που θέτει η σχολή για τους νεοεισαχθεντες τότε δεν βρίσκω κάποιο λόγο να μην πας,και να κυνηγήσεις τις ιδιωτικές.Μην σκεφτεσαι τη φοιτητική ζωή εξοδοι σαφώς και θα υπάρχουν μια χαρά θα είσαι.Τωρα αν θες κάθε μέρα έξω πήγαινε σε κάποια άλλη σχολή.Επισης μπορείς να πας τον πρώτο χρονο δοκιμαστικά να δεις αν σου ταιριάζει η νοοτροπία του στρατού και αν όχι να αλλάξεις σχολη έτσι και αλλιώς 18 είσαι άλλοι δίνουν πανελλήνιες μέχρι και 3-4 φορες.Παντως το να "θυσιάσεις" 4 χρόνια για μια ολόκληρη ζωή ακούγεται καλό deal.

Επεξ/σία από AgnwstosY
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σε ενδιαφέρει η πολιτική αεροπορία, τσέκαρε και αυτή τη σχολή που είναι στη Σουηδία: https://www.osmaviationacademy.com/

από φίλο μου, ξέρω ότι μέρος των διδάκτρων καλύπτονται από κρατική επιχορήγηση, ΑΛΛΑ δεν γνωρίζω εάν δέχονται μη Σουηδούς υπηκόους.  Ο φίλος μου είναι μισός Σουηδός, οπότε δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Μπορείς να τους στείλεις ένα mail να μάθεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, AgnwstosY είπε

Αφού έχεις τη δυνατότητα για Ικάρους γιατί προβληματίζεται?Απλά διάβασε και δώσε πανελληνιες.Αφου πλήρεις τις σωματικες προϋποθέσεις που θέτει η σχολή για τους νεοεισαχθεντες τότε δεν βρίσκω κάποιο λόγο να μην πας,και να κυνηγήσεις τις ιδιωτικές.Μην σκεφτεσαι τη φοιτητική ζωή εξοδοι σαφώς και θα υπάρχουν μια χαρά θα είσαι.Τωρα αν θες κάθε μέρα έξω πήγαινε σε κάποια άλλη σχολή.Επισης μπορείς να πας τον πρώτο χρονο δοκιμαστικά να δεις αν σου ταιριάζει η νοοτροπία του στρατού και αν όχι να αλλάξεις σχολη έτσι και αλλιώς 18 είσαι άλλοι δίνουν πανελλήνιες μέχρι και 3-4 φορες.Παντως το να "θυσιάσεις" 4 χρόνια για μια ολόκληρη ζωή ακούγεται καλό deal.

Προβληματιζομαι για την Ικαρων ακριβως γιατι ειναι στρατιωτικη σχολη και δεν ξερω αν θα μου ταιριαξει. Για αυτο που λες (για να παω τον πρωτο χρονο δοκιμαστικα) μπορω να σου πω οτι μου εχει περασει απο το μυαλο. Παρολαυτα ειναι καποια πραγματα που θελω να μαθω πριν αποφασισω κατι τετοιο, οπως για παραδειγμα αν θα χρειαστει μετα να κανω θυτεια σαν φανταρος και ακομα πιο σημαντικο, αν θα μπορω να καταταχθω μετα την παραιτηση μου απο την σχολη ικαρων, στην επομενη σχολη επιλογης μου απο το μηχανογραφικο. Και αν μπορει να συμβει αυτο, μεχρι ποιο διαστημα της παραμονης μου στην Ικαρων;  Εχω ακουσει διαφορα πραγματα σχετικα με αποζημιωσεις και τετοια αλλα νομιζω βεβαια αυτα εχουν να κανουν αν παραιτηθεις αφου βγεις απο την Ικαρων και δεν εχεις δουλεψει 12 χρονια.  

13 λεπτά πριν, rg550 είπε

Αν σε ενδιαφέρει η πολιτική αεροπορία, τσέκαρε και αυτή τη σχολή που είναι στη Σουηδία: https://www.osmaviationacademy.com/

από φίλο μου, ξέρω ότι μέρος των διδάκτρων καλύπτονται από κρατική επιχορήγηση, ΑΛΛΑ δεν γνωρίζω εάν δέχονται μη Σουηδούς υπηκόους.  Ο φίλος μου είναι μισός Σουηδός, οπότε δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Μπορείς να τους στείλεις ένα mail να μάθεις.

Φανταζομαι οτι θα δεχονται υποψηφιους απο ολον τον κοσμο αλλα θα παρεχουν την επιχορηγηση σε αυτους που εχουν σουηδικη υπηκοοτητα. Παντως σε ευχαριστω και θα κοιταξω να μαθω τι ισχυει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, PilotGuy είπε

Προβληματιζομαι για την Ικαρων ακριβως γιατι ειναι στρατιωτικη σχολη και δεν ξερω αν θα μου ταιριαξει. Για αυτο που λες (για να παω τον πρωτο χρονο δοκιμαστικα) μπορω να σου πω οτι μου εχει περασει απο το μυαλο. Παρολαυτα ειναι καποια πραγματα που θελω να μαθω πριν αποφασισω κατι τετοιο, οπως για παραδειγμα αν θα χρειαστει μετα να κανω θυτεια σαν φανταρος και ακομα πιο σημαντικο, αν θα μπορω να καταταχθω μετα την παραιτηση μου απο την σχολη ικαρων, στην επομενη σχολη επιλογης μου απο το μηχανογραφικο. Και αν μπορει να συμβει αυτο, μεχρι ποιο διαστημα της παραμονης μου στην Ικαρων;  Εχω ακουσει διαφορα πραγματα σχετικα με αποζημιωσεις και τετοια αλλα νομιζω βεβαια αυτα εχουν να κανουν αν παραιτηθεις αφου βγεις απο την Ικαρων και δεν εχεις δουλεψει 12 χρονια.  

Λοιπόν με την φοίτηση σου στην Ικάρων δεν χρειάζεται να κάνεις στρατιωτική θητεία όπως οι υπόλοιποι.Αν αποφασίσεις να διακόψεις τις σπουδές σου στην Ικάρων μπορείς να ξαναδώσεις πανελλήνιες τυπικά κρατώντας τα μόρια που είχες γράψει την πρώτη φορά το λεγόμενο 10%.Στην ουσία δεν εξετάζεσαι πάλι στα μαθήματα απλά υποβάλλεις ένα καινούργιο μηχανογραφικο τον προσεχή Ιούλιο.Το δικαίωμα του 10% το έχεις για δύο χρόνια χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η χρονιά που έδωσες συνεπώς μπορείς να κάτσεις στην Ικάρων δοκιμαστικά έως δύο χρονια (αρκετά μεγάλο διάστημα).Μηχανογραφικό θα πρέπει να κάνεις καινούργιο αλλά δεδομένου ότι η Ικάρων έχει υψηλότερη βάση παραδοσιακά κάθε χρόνο από τους αεροναυπηγους τότε η εισοδος σου ειναι σχεδόν δεδομενη υπό την προϋπόθεση ότι έπιασες Ικάρων προφανώς.Γενικα υπάρχουν πολλές λύσεις.Για μένα ο στόχος σου θα πρέπει να είναι τώρα να πιάσεις τα μόρια για Ικάρους και μετά θα έχεις την ελευθερία κινήσεων να κάνεις ότι θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, PilotGuy είπε

Προβληματιζομαι για την Ικαρων ακριβως γιατι ειναι στρατιωτικη σχολη και δεν ξερω αν θα μου ταιριαξει. Για αυτο που λες (για να παω τον πρωτο χρονο δοκιμαστικα) μπορω να σου πω οτι μου εχει περασει απο το μυαλο. Παρολαυτα ειναι καποια πραγματα που θελω να μαθω πριν αποφασισω κατι τετοιο, οπως για παραδειγμα αν θα χρειαστει μετα να κανω θυτεια σαν φανταρος και ακομα πιο σημαντικο, αν θα μπορω να καταταχθω μετα την παραιτηση μου απο την σχολη ικαρων, στην επομενη σχολη επιλογης μου απο το μηχανογραφικο. Και αν μπορει να συμβει αυτο, μεχρι ποιο διαστημα της παραμονης μου στην Ικαρων;  Εχω ακουσει διαφορα πραγματα σχετικα με αποζημιωσεις και τετοια αλλα νομιζω βεβαια αυτα εχουν να κανουν αν παραιτηθεις αφου βγεις απο την Ικαρων και δεν εχεις δουλεψει 12 χρονια.  

Φανταζομαι οτι θα δεχονται υποψηφιους απο ολον τον κοσμο αλλα θα παρεχουν την επιχορηγηση σε αυτους που εχουν σουηδικη υπηκοοτητα. Παντως σε ευχαριστω και θα κοιταξω να μαθω τι ισχυει. 

Θα καβαλάς ένα πολεμικό αεροπλάνο και δεν θα πρέπει να υπάρχει η στρατιωτική πειθαρχία; τι ακριβώς σε προβληματίζει; δεν θα είσαι φαντάρος ούτε θα βαράς σκοπιές και ούτε θα έχεις μεταθέσεις κάθε δύο χρόνια. Στη σχολή το σίγουρο είναι ότι θα έχεις διάβασμα πάρα πολύ αλλά αν αγαπάς τα αεροπλάνα και την δουλειά του αεροπόρου θα τα καταφέρνεις. 

  • Like 1
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Θα καβαλάς ένα πολεμικό αεροπλάνο και δεν θα πρέπει να υπάρχει η στρατιωτική πειθαρχία; τι ακριβώς σε προβληματίζει; δεν θα είσαι φαντάρος ούτε θα βαράς σκοπιές και ούτε θα έχεις μεταθέσεις κάθε δύο χρόνια. Στη σχολή το σίγουρο είναι ότι θα έχεις διάβασμα πάρα πολύ αλλά αν αγαπάς τα αεροπλάνα και την δουλειά του αεροπόρου θα τα καταφέρνεις. 

Μια χαρα σκοπετα βαρας και στην ικαρων και μετα τη σχολη μια χαρα μεταθεσεις θα τρως.

 

Ημουν στην Ικαρων αλλα εφυγα στο 1ο ετος λογω θεματος υγειας και ξανα εδωσα.

Το πιο πολυ ζορι προφανως ειναι η στρατιωτικη ζωη.Το 1ο ετος πιο πολυ καθως μετα χαλαρωνουν τα πραγματα αλλα και παλι.

Παντως και να τη βγαλεις,τα χρηματα δεν ειναι και τρελα,δεδομενου για τη δουλεια που κανεις προφανως.

Η καυλα σου ειναι τωρα,το θεμα ειναι αν σε 3-4 χρονια θα υπαρχει ακομα.

Πρεπει να τα βαλεις καλα κατω και να το σκεφτεις.

Παντως φιλος μου που μπηκε στο ιδιο στρατοπεδο,μου ειπε οτι η πλειοψηφια οταν επηξε το μυαλο,εφευγαν και πηγαιναν  ελικοπτερα,μεταγωγικα κτλ καθως ειδαν και τους κινδυνους των μαχητικων και αρχισε να μπαινει το αισθημα της αυτοσυντηρησης,το οποιο και συνηθως στα 18 δε το εχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ.Αν έχεις το μικρόβιο και την δυνατότητα να πας είναι μονόδρομος.Θα σου μείνει παράπονο όλη σου τη ζωή.Προσωπικα αν είχα δυνατότητα για Π.Α και αν αντεχα τον τρόπο ζωής θα πήγαινα στα πυροσβεστικά χωρίς δεύτερη σκέψη.

3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Μια χαρα σκοπετα βαρας και στην ικαρων και μετα τη σχολη μια χαρα μεταθεσεις θα τρως.

Ημουν στην Ικαρων αλλα εφυγα στο 1ο ετος λογω θεματος υγειας και ξανα εδωσα.

Το πιο πολυ ζορι προφανως ειναι η στρατιωτικη ζωη.Το 1ο ετος πιο πολυ καθως μετα χαλαρωνουν τα πραγματα αλλα και παλι.

Παντως και να τη βγαλεις,τα χρηματα δεν ειναι και τρελα,δεδομενου για τη δουλεια που κανεις προφανως.

Η καυλα σου ειναι τωρα,το θεμα ειναι αν σε 3-4 χρονια θα υπαρχει ακομα.

Πρεπει να τα βαλεις καλα κατω και να το σκεφτεις.

Παντως φιλος μου που μπηκε στο ιδιο στρατοπεδο,μου ειπε οτι η πλειοψηφια οταν επηξε το μυαλο,εφευγαν και πηγαιναν  ελικοπτερα,μεταγωγικα κτλ καθως ειδαν και τους κινδυνους των μαχητικων και αρχισε να μπαινει το αισθημα της αυτοσυντηρησης,το οποιο και συνηθως στα 18 δε το εχεις.

Σπούδασες κάτι παρεμφερές η σου έφυγε τελείως η τρέλα μετά την επαφή σου με τη σχολή?Οι περισσότεροι ξέρω τι ρίχνουν στη μηχανολογία έχω δύο παραδείγματα γνωστών.

Επεξ/σία από AgnwstosY
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Dantε είπε

Μια χαρα σκοπετα βαρας και στην ικαρων και μετα τη σχολη μια χαρα μεταθεσεις θα τρως.

Ημουν στην Ικαρων αλλα εφυγα στο 1ο ετος λογω θεματος υγειας και ξανα εδωσα.

Το πιο πολυ ζορι προφανως ειναι η στρατιωτικη ζωη.Το 1ο ετος πιο πολυ καθως μετα χαλαρωνουν τα πραγματα αλλα και παλι.

Παντως και να τη βγαλεις,τα χρηματα δεν ειναι και τρελα,δεδομενου για τη δουλεια που κανεις προφανως.

Η καυλα σου ειναι τωρα,το θεμα ειναι αν σε 3-4 χρονια θα υπαρχει ακομα.

Πρεπει να τα βαλεις καλα κατω και να το σκεφτεις.

Παντως φιλος μου που μπηκε στο ιδιο στρατοπεδο,μου ειπε οτι η πλειοψηφια οταν επηξε το μυαλο,εφευγαν και πηγαιναν  ελικοπτερα,μεταγωγικα κτλ καθως ειδαν και τους κινδυνους των μαχητικων και αρχισε να μπαινει το αισθημα της αυτοσυντηρησης,το οποιο και συνηθως στα 18 δε το εχεις.

Ποίες εννοείς μεταθέσεις; από το Τατόι στην Καλαμάτα; μετά δεν πρέπει να πάρεις τύπο; δεν θα πρέπει να πας σε αντίστοιχη μονάδα; εσύ μετράς τις εκπαιδεύσεις σαν μεταθέσεις; 

Όταν πάρεις τύπο αεροπλάνου(μαχητικού) μεταθέσεις για 15 τουλάχιστον χρόνια δεν θα έχεις αν πας μεταγωγικα θα είσαι μια ζωή Αθήνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...