Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπέρα στην ομάδα είμαι φοιτητής ΑΕΙ συγκεκριμένα στο μαθηματικό και βρίσκομαι στο 2ο ετος.Ομως συνειδητοποίησα πως δεν Μ αρέσει και το παρακολουθώ με το ζορι.Ασχολουμαι συνέχεια με την φωτογραφία και γενικά μου αρέσει πάρα πολύ .Θα άξιζε να πάω σε ΙΕΚ έτσι ώστε να ακολουθήσω αυτό που αγαπώ και με γεμίζει?
isay Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, tomisktl1 είπε Καλησπέρα στην ομάδα είμαι φοιτητής ΑΕΙ συγκεκριμένα στο μαθηματικό και βρίσκομαι στο 2ο ετος.Ομως συνειδητοποίησα πως δεν Μ αρέσει και το παρακολουθώ με το ζορι.Ασχολουμαι συνέχεια με την φωτογραφία και γενικά μου αρέσει πάρα πολύ .Θα άξιζε να πάω σε ΙΕΚ έτσι ώστε να ακολουθήσω αυτό που αγαπώ και με γεμίζει? Και τι σε εμποδίζει να κάνεις και τα 2 παραλληλα; Εχω φιλους που παραλληλα με τη κυρια σχολή τους, εβγαλαν και καποιο ιεκ που γουσταραν. Τοτε δεν το πολυκαταλάβαινα το γιατί, αλλα τώρα (μετα απο πολλα χρονια) τους θαυμάζω. Αν τώρα δεν σου αρέσει η σχολή σου και σκέφτεσαι να την αφήσεις, κάνε το συνειδητα και απομονωμένα, δηλαδη οτι θες να την σταματήσεις γιατί δεν σου αρεσει ή γιατί δεν τα καταφέρνεις οσο κι αν το παλευεις, λαμβάνοντας υποψη τις πιθανες συνεπειες της επιλογής σου. Αν το αποφασίσεις τοτε μονο να σκεφτείς το ιεκ (ή κατι αλλο) Ολιγον offtopic : Αφου εχεις περάσει απο τροπο διδασκαλιας πανεπιστημιου, αν πας σε ιεκ, θα παθεις πολιτισμικο σοκ με τη διδασκαλια και τους συμμαθητές σου. Θα ακους ατάκες τύπου "μα καλα, θα πρεπει να διαβάσουμε 30 σελίδες για να δώσουμε εξετάσεις; Ελεος! " 🤣 1