raikieva Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Η καταγγελία αφορά τη παροχή service από τη Media Markt, και συγκεκριμένα το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής στην Αττική, για laptop ASUS αγορασμένο από την αλυσίδα. Το μηχάνημα είχε αγοραστεί στις 31/12/2017 μαζί με ασφαλιστήριο συμβόλαιο και επέκταση εγγύησης (Allianz Global Assistance). Η επέκταση εγγύησης κατασκευαστή καλύπτει ανταλλακτικά και εργασία και θα βρίσκεται σε ισχύ μέχρι τις 31/12/2021. Στις 16/7/2019 το μηχάνημα παραδόθηκε στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής για έλεγχο και επισκευή με δικαιολόγηση “ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ-ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 100 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ”. Προφορικά μου ανακοινώθηκε πως θα ήταν έτοιμο για παραλαβή σε 10-15 εργάσιμες μέρες (5-6 Αυγούστου στο μέγιστο). Με τηλεφωνική επικοινωνία, με δική μου πρωτοβουλία, στις 5/8/2019, ενημερώθηκα (χωρίς να έχει υπάρξει καμία προηγούμενη ενημέρωση για την πορεία της επισκευής) ότι υπάρχει πρόβλημα με το συνεργαζόμενο πάροχο service, καθώς το κατάστημα δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με κάποιον υπάλληλο. Η συγκεκριμένη εταιρεία ονομάζεται “Westnet distribution” και την εποχή της επισκευής συνεργαζόταν με τη Media Markt για την επισκευή όλων των συσκευών ASUS. Ωστόσο κατάφερα να μιλήσω με την εν λόγω εταιρεία η ίδια και μου διέψευσαν πως ισχύει αυτή η έλλειψη επικοινωνίας με την Media Markt. Μετά από πληροφορίες που πήρα και από τις δύο εταιρείες κατέληξα στο εξής συμπέρασμα για την πορεία του μηχανήματος: 16/7: Παραδόθηκε στο κατάστημα Media Markt Αγίας Παρασκευής 17/7: Μεταφέρθηκε στο κατάστημα Media Markt Καλλιθέας 30/7: Παραδόθηκε στο service (11 εργάσιμες μετά την αρχική παράδοσή του) 19/8: Μέχρι τότε δεν είχε γίνει έλεγχός του, αν και είχα ήδη επικοινωνήσει με τη Media Markt 21/8: Επισκευάστηκε με καθαρισμό και αλλαγή σκληρού δίσκου 22/8: Αποστάλθηκε από τις εγκαταστάσεις του service στον Ασπρόπυργο μέσω ACS με αριθμό αποστολής 4443314212 28/8: Παραδόθηκε στο κατάστημα Media Markt Καλλιθέας 29/8: Μεταφέρθηκε στο κατάστημα Media Markt Αγίας Παρασκευής και παραλήφθηκε από εμένα (32 εργάσιμες μετά την αρχική παράδοσή του) Στο διάστημα 19-28 Αυγούστου βρισκόμουν σε καθημερινή επικοινωνία και με τις δύο εταιρείες, με δική μου πρωτοβουλία όπως και πρώτα, χωρίς να μπορώ να συνεννοηθώ και να εξυπηρετηθώ με προτεραιότητα, όπως άρμοζε στην τόσο μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής της συσκευής μου. Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας αυτής δεν μου προτάθηκε ποτέ από τους υπαλλήλους της Media Markt η χορήγηση προσωρινής συσκευής αντικατάστασης, και η ίδια δεν ζήτησα κάτι τέτοιο, καθώς δεν μου είχε γνωστοποιηθεί πως είχα αυτό το δικαίωμα. Να σημειωθεί πως είμαι φοιτήτρια και η συσκευή μού ήταν απολύτως απαραίτητη για προετοιμασία στις εξετάσεις μου, κάτι που είχα αναφέρει αρκετές φορές στους υπαλλήλους. Επίσης να σημειωθεί πως κάθε φορά μιλούσα με διαφορετικό υπάλληλο (στο ταμείο του καταστήματος και όχι σε κάποιο τηλεφωνικό κέντρο), κανένας από τους οποίους δεν μου είχε αναφέρει το όνομά του (βέβαια δεν το ζήτησα ούτε εγώ καθώς δεν περίμενα να πάρει τέτοιες διαστάσεις η ταλαιπωρία μου). Εν κατακλείδι, όταν άνοιξα τη συσκευή μετά την παραλαβή της διαπίστωσα ότι το πρόβλημα που είχα αναφέρει ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΥΘΕΙ, καθώς μετά από 1 ώρα λειτουργίας (απλώς πλοήγηση στο διαδίκτυο), με καινούργιο το υποτιθέμενο προβληματικό εξάρτημα, παρουσίαζε την ίδια αύξηση θερμοκρασίας. Ούτε το service, ούτε η Media Markt μου έδωσαν κάποιο πιστοποιητικό παραλαβής της συσκευής, στο οποίο να αναγράφεται το είδος και η δικαιολόγηση της επισκευής που έγινε. Συνεπώς δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το αν όντως πραγματοποιήθηκε επισκευή στο μηχάνημά μου, πόσο μάλλον για το αν η υποτιθέμενη επισκευή στόχευε όντως στην επίλυση του προβλήματός του ή έγινε απλά για κλείσει η εκκρεμότητα. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2019 από raikieva 3 1 1 2
zx1234r Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Κάνε καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή όχι στο φόρουμ. 5
christakos07 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών της Mediamarkt τηλεφωνικά και ενημέρωσε τους για τα τεκταινόμενα. Ζήτα τους να σου αποστείλουν το αποδεικτικό της επισκευής και ανέφερε τους πως δεν είσαι ικανοποιημένη από την επίλυση του προβλήματος, οπότε θα ήθελες το laptop να πάει πάλι στο service. Ζητάς επιπλέον λάπτοπ αντικατάστασης και ενημερώνεις πως αν δεν ικανοποιήσουν άμεσα τα αιτήματα σου θα απευθυνθείς στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
sotirisl Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 καλά κάνει και τα γράφει η κοπέλα για να ενημερώνονται και οι υπόλοιποι... 5 1 1
raikieva Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 16 λεπτά πριν, zx1234r είπε Κάνε καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή όχι στο φόρουμ. Η καταγγελία στο φόρουμ είναι προς ενημέρωση άλλων καταναλωτών και δημοσιοποίηση της κατάστασης. Έχω απευθυνθεί ήδη στον συνήγορο του καταναλωτή. 2 1
sphinxgr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Το συμπέρασμα? Αγοράζουμε πάντα Dell, ειδικά όταν μας απασχολεί να δουλεύει κάθε ημέρα ο εξοπλισμός μας! Γιατί? Γιατί έχουν σχεδόν μηδενικές βλάβες και γιατί έχουν απίθανη υποστήριξη Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2019 από sphinxgr 7 2 1
forgotten Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 13 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Το συμπέρασμα? Αγοράζουμε πάντα Dell, ειδικά όταν μας απασχολεί να δουλεύει κάθε ημέρα ο εξοπλισμός μας! Γιατί? Γιατί έχουν σχεδόν μηδενικές βλάβες και γιατί έχουν απίθανη υποστήριξη και η dell εχει χαλασει τελευταιως αν κρινουμε απο παραπονα στο forum....
DrLo Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 16 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Το συμπέρασμα? Αγοράζουμε πάντα Dell, ειδικά όταν μας απασχολεί να δουλεύει κάθε ημέρα ο εξοπλισμός μας! Γιατί? Γιατί έχουν σχεδόν μηδενικές βλάβες και γιατί έχουν απίθανη υποστήριξη Σε 2 Dell μου έχουν χαλάσει ακριβώς με τον ίδιο τροπο και "κλείδωσαν" στα 800MHz και είναι πρακτικά για πέταμα. Μακρυά.
l337 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Εμένα πάντως από dell μου αλλάξανε πληκτρολόγιο laptop (on site και την επόμενη εργάσιμη), ενώ είχε λήξει η διετής εγγύηση πριν 2 μήνες, χωρίς καμία χρέωση.
Mhlogiatros Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Στους 100 βαθμους θα εχουν ξεκολλησει ολα απο το mobo σε λιγο θα παρει και αλλα στο χερι με πρωτο το gpu που θα θελει reflow .... δηλαδη σε κανα 3μηνο ; γεια σας παλι service . Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2019 από Mhlogiatros
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε Στους 100 βαθμους θα εχουν ξεκολλησει ολα απο το mobo σε λιγο θα παρει και αλλα στο χερι με πρωτο το gpu που θα θελει reflow .... δηλαδη σε κανα 3μηνο ; γεια σας παλι service . Ξέρεις εσύ κάνα μέταλλο που χρησιμοποιείται σε κυκλώματα/ pcb να λιώνει στους 100 βαθμούς;
Mhlogiatros Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Xρειαζεται να λιωσει ; απλως να χαλαρωσουν οι κολλησεις ετσι δε τη παταγαμε με τις παλιες geforce go ; Που αν ο σενσορας πηγαινε 90 μεσα εβραζε πολυ παραπανω . Δυστηχως και καθαρισμο και reflow που εκανα στο δικο μου εβγαλε παλι αλλα τουλαχιστο δε το πηγα να πουν οτι ειναι δισκος η κατι ασχετο με θερμοκρασιες Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2019 από Mhlogiatros
txcellas Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 Παρόμοιο περιστατικό έτυχε και σε μένα πριν από κανένα χρόνο από το κατάστημα electroholic στο Αιγάλεω για asus rog laptop. Μετά από την καταγγελία που τους έκανα στο Συνήγορος Καταναλωτή πηρα τα λεφτά μου πίσω από τους καραγκιόζηδες και αγορασα Dell (G5). Dell = εγγύηση 1 2
Ntinaras Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 3 ώρες πριν, DrLo είπε Σε 2 Dell μου έχουν χαλάσει ακριβώς με τον ίδιο τροπο και "κλείδωσαν" στα 800MHz και είναι πρακτικά για πέταμα. Μακρυά. το χω παθει κι εγω αυτο, και εφτιαξε μετα απο φορματ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα