Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, k_w_t είπε

Ασφαλειες - τραπεζες κτλ οταν ειναι να δωσουν πισω σε ταλαιπωρουν οσο δεν παει..

Οταν ειναι να εισπραξουν ακριβως το αντιθετο.....

Πλήρωσε το παραπάνω τότε.

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Πλήρωσε το παραπάνω τότε.

Δεν σε καταλαβα....

Εννοω οτι κατι που πληρωνεις για να σε καλυψει ή να σε διευκολυνει οταν  πρεπει να το  κανει κωλυσιεργεί .

Γιατι να πληρωσω παραπανω....?

Δηλαδη εαν πληρωσω στην καρτα μου αντι για 1000€ 1100€ και ακυρωσω την συναλλαγή  θα μου τα επιστρεψει πιο γρηγορα η ApatiBANK ?

Εαν κανω ασφαλεια στο αμαξι μου που να καλυπτει ακομα και τις ταπες απο τις βαλβιδες στα λαστιχα ,θα με καλυψουν πιο γρηγορα ?

Οχι ..

Και οσο πιο πολυ κραταει τα χρηματα σου μια τραπεζα ή μια ασφαλεια  κερδιζει επιτοκιο ....

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.

Άλλο λέω άλλο λες

Έχω χάσει στο παρελθόν παρά πολλές φορές αεροπορικά εισιτήρια για διαφόρους λόγους, σπάνια για λόγους υγείας.

Το ποσό δεν είναι πάνω από 2-3%, πολύ χαμηλότερο σε σχέση με την αυξημένη τιμή που θα έχεις λίγες μέρες πριν το ταξίδι.

Όλα βέβαια είναι σχετικά

Δημοσ.

 

Στείλε γραπτό e-mail στο Booking και εξήγησε τους την περίπτωση. Βρές το e-mail του καταλύματος και βάλε το cc στο e-mail στο Booking. Εξήγησε τους τι συνέβει και επισύναψε αποδεικτικά στοιχεία (την κατάθεση στην τράπεζα, το σημείο της κράτησης όπου λέει ότι μπορεί να κάνεις ακύρωση κλπ). Διανύουμε ακόμη την περίοδο όπου μπορείς να κάνεις ακύρωση; Είναι σημαντικό να έχεις αποδείκτικό στοιχείο ότι ζήτησες ακύρωση εντός της περιόδου. Αν θες να του δώσεις μια ευκαιρία, γράψτου τώρα e-mail όπου θα επαναλαμβάνεις το αίτημα σου για ακύρωση γραπτώς και θα του εξηγείς ότι εφόσον δεν επιστρέψει τα χρήματα, το επόμενο e-mail θα είναι στο booking με cc το ξενοδοχείο. 

Επαναλαμβάνω, ΓΡΑΠΤΑ. To τελευταίο που θές είναι να περάσει η περίοδος όπου μπορείς να ζητήσεις ακύρωση και να μην έχεις αποδείξεις ότι ζήτησες ακύρωση και ο ξενοδόχος να ισχυρίζεται ότι δεν ζήτησες ποτέ. ΓΡΑΠΤΑ.

 

  • Like 2
Δημοσ.

αληθεια καποια στιγμη πρεπει να μπει ενας περιορισμος στην δημιουργια νεου θεματος .

Κανουνε ολοι 10 account κ επειδη εχουν μαλωσει σε καποιο νημα με το μισο ινσομνια δημιουργουν θεματα με ta  νεα account.Και το χειροτερο ειναι ΠΟΤΕ δεν μαθαινουμε την καταληξη  του θεματος.

Ετσι ψαχνοντας ενα θεμα στο google βρισκεις κατι παρομοιο στο ινσομνιο το οποιο θεμα δεν καταληγει ποτε σε απαντηση !

  • Like 2
Δημοσ.

μπα...η λύση είναι να πάψει να υπάρχει ανοικτού τύπου δημόσιο φόρουμ αλλά να γίνει κλειστού τύπου blog και να γράφουν μόνο συγκεκριμένοι άνθρωποι άρθρα/ειδήσεις κτλ

όλοι οι υπόλοιποι να είμαστε απλοί αναγνώστες χωρίς δικαιώματα δημοσίευσης

έτσι η κατάσταση θα είναι ελεγχόμενη και δεν θα υπάρχουν θέματα "φωτοβολίδες" τα οποία δεν έχουν απαντήσεις

γιατί αυτός που ξεκίνησε το θέμα τσακώθηκε με το μισό ή όλο ινσομνια έτσι αναγκάστηκε να φτιάξει νέο λογαριασμό και να γράψει ξανά μήνυμα για άλλο θέμα...

Δημοσ.

Το 90% ειναι offtopic, οπου ο καθενας λεει τον πονο του. Απλα τα πραγματα:

Τσεκαρεις ειτε στο booking.com ειτε στο σαιτ του ξενοδοχειου για πολιτικη ακυρωσης. Αν δικαιουσαι επιστροφη χρηματων (πληρες ποσο ή κουτσουρεμενο) επικοινωνεις με τον ξενοδοχο, αρχικα με το καλο. Αν δεν παιρνει με το καλο, του πετας ενα θα μιλησεις με το δικηγορο μου. Αν δεν παιρνει ουτε με αυτο, επικοινωνεις με συνηγορο του καταναλωτη (δεν ειμαι σιγουρος γι αυτο). Αν δε βρισκεις παλι ακρη, ζυγιζεις το αν σε συμφερει να τον κυνηγησεις νομικα. Αν δε δικαιουσαι επιστροφη λογω πολιτικης (που οφειλες να διαβασεις πριν κανεις κρατηση) ή δε σε συμφερει να το κυνηγησεις γιατι προκειται για μικρο ποσο, απλα το αφηνεις και κανεις αρνητικη κριτικη για τον ξενοδοχο.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sexymwro7 είπε

Το 90% ειναι offtopic, οπου ο καθενας λεει τον πονο του. Απλα τα πραγματα:

Τσεκαρεις ειτε στο booking.com ειτε στο σαιτ του ξενοδοχειου για πολιτικη ακυρωσης. Αν δικαιουσαι επιστροφη χρηματων (πληρες ποσο ή κουτσουρεμενο) επικοινωνεις με τον ξενοδοχο, αρχικα με το καλο. Αν δεν παιρνει με το καλο, του πετας ενα θα μιλησεις με το δικηγορο μου. Αν δεν παιρνει ουτε με αυτο, επικοινωνεις με συνηγορο του καταναλωτη (δεν ειμαι σιγουρος γι αυτο). Αν δε βρισκεις παλι ακρη, ζυγιζεις το αν σε συμφερει να τον κυνηγησεις νομικα. Αν δε δικαιουσαι επιστροφη λογω πολιτικης (που οφειλες να διαβασεις πριν κανεις κρατηση) ή δε σε συμφερει να το κυνηγησεις γιατι προκειται για μικρο ποσο, απλα το αφηνεις και κανεις αρνητικη κριτικη για τον ξενοδοχο.

Για το συνηγορο του καταναλωτη καλα το λες, απλα υπαρχει ξεχωριστη υπηρεσία για τις υποθεσεις της ΕΕ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/8/2019 στις 11:37 ΠΜ, vagf είπε

Ο ξενοδόχος μου ζήτησε λεφτά 15 μέρες νωρίτερα για να επιβεβαιώσει λέει την κράτηση και του τα έβαλα μέσω τράπεζας.

game over

Επεξ/σία από CptBill
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sexymwro7 είπε

Το 90% ειναι offtopic, οπου ο καθενας λεει τον πονο του. Απλα τα πραγματα:

Τσεκαρεις ειτε στο booking.com ειτε στο σαιτ του ξενοδοχειου για πολιτικη ακυρωσης. Αν δικαιουσαι επιστροφη χρηματων (πληρες ποσο ή κουτσουρεμενο) επικοινωνεις με τον ξενοδοχο, αρχικα με το καλο. Αν δεν παιρνει με το καλο, του πετας ενα θα μιλησεις με το δικηγορο μου. Αν δεν παιρνει ουτε με αυτο, επικοινωνεις με συνηγορο του καταναλωτη (δεν ειμαι σιγουρος γι αυτο). Αν δε βρισκεις παλι ακρη, ζυγιζεις το αν σε συμφερει να τον κυνηγησεις νομικα. Αν δε δικαιουσαι επιστροφη λογω πολιτικης (που οφειλες να διαβασεις πριν κανεις κρατηση) ή δε σε συμφερει να το κυνηγησεις γιατι προκειται για μικρο ποσο, απλα το αφηνεις και κανεις αρνητικη κριτικη για τον ξενοδοχο.

Ναι αλλά πάνω σε αυτό, ρωτώ: 
Μπαίνεις στο site του ξενοδοχείου και σου λέει, κλείνεις τις μέρες που θέλεις, πληρώνεις με κάρτα αλλά σε περίπτωση ακύρωσης δεν παίρνεις ευρώ πίσω. Η νομοθεσία που λέει πως αν ακυρώσω 21 μέρες πριν ισχύει ακόμη, καθώς αποδέχτηκα τους δικούς τους όρους;

Δημοσ.

ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΦΙΛΟΣ

νομιζω πως αν κανεις κρατηση μεσω απο το site της booking τα στειχεια ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ δεν ειναι ορατα στον ξενοδοχο

παρα μονο στην booking.Πως λοιπον ηρθατε σε επαφη εσεις οι δυο????Εκτος και αν εκανες κρατηση μεσω booking

οπως λες και ηρθες εσυ πρωτος σε επαφη με τον ξενοδοχο οποτε και σε τσιμπησε ετσι.Για διευκρινησε μας σε παρακαλω για να ξερουμε γιατι συζηταμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Cell_7 είπε

σε περίπτωση ακύρωσης δεν παίρνεις ευρώ πίσω

Αν λεει κατι τετοιο τοτε rip...Υποτιθεται η συναλλαγη/κρατηση εγινε με τους ορους που αναγραφονται και υποτιθεται ειναι συμφωνημενοι. Τωρα αν οι οροι/πολιτικη αντικρουονται με καποια νομοθεσια/κανονισμο, προφανως θελει τρεξιμο (νομικα), οποτε δε νομιζω να συμφερει...

1 ώρα πριν, cd2matheos είπε

ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΦΙΛΟΣ

Μια χαρα τα λεει ο φιλος, τα υπολοιπα ειναι για κουτσομπολιο και offtopic...Εχετε να πειτε κατι στο θεμα καποιοι για να βοηθηθει ο φιλος και να μην το παιζετε ντεντεκτιβ και πονηροι?

Δημοσ.

Προς το παρόν το παιδί είναι νέο μέλος με μόνο 2 μηνύματα (σε αυτό το θέμα), το τελευταίο μήνυμά του ήταν χθες στις 2 το μεσημέρι όπου ήταν και η τελευταία του επίσκεψη, μάλλον θα ψάχνει με άλλο τρόπο να πάρει τα χρήματα πίσω.

Δημοσ.

Λοιπόν

Το booking δεν δίνει στοιχεία επικοινωνίας αν δεν έχεις κάνει κράτηση.

Πολλοί λοιπόν, κάνουν κράτηση, λαμβάνουν τα στοιχεία επικοινωνίας του καταλύματος και ακυρώνουν την κράτηση.

Μπορεί να έγινε λοιπόν κάπως έτσι...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...