ProponitisTouKanape Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 6 λεπτά πριν, Occultist είπε Όλοι έχουμε καταλάβει ότι το booking το χρησιμοποίησε μόνο για να ψάξει τις προσφορές κλπ. Μετά έκανε "συνεννόηση" απευθείας με τον ξενοδόχο και ήρθε να ζητήσει και τα ρέστα που δεν του βγήκε η "επένδυση" των 20-30 € που γλύτωσε... Καλά ναι, εδώ ειναι ξεκάθαρο, απλά γενικά λέω τι συμβαίνει στις κρατήσεις 1
Γιαούρτι Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Όσο δεν εξηγεί ο ts τι ακριβώς έγινε τόσο δε βγαίνει άκρη και μιλάμε στον αέρα. Οι μισοί κατηγορούν τον ξενοδόχο και οι άλλοι μισοί τον πελάτη 1
kon1to Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 29 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Πάντως στο 99% των περιπτώσεων που έπεσε πιστόλι μετά το πέρας της περιόδου δωρεάν ακύρωσης, η κάρτα ήταν άδεια Για αυτο το λογο τα ξενοδοχεια (πρεπει να) κανουν προέγκριση στις καρτες και εχουν το κεφαλι τους ησυχο... και μετα βεβαια βλεπεις να ανοιγουν threads εδω με κοσμο να διαμαρτυρεται γιατι το "κακο" ξενοδοχείο μου δέσμευσε τα λεφτα στην κάρτα... 28 λεπτά πριν, duende είπε ετσι αρνητικα προκατελλημενος που εισαι και τους τσουβαλιαζεις ολους, καλυτερα να μην ερθει ποτε ελληνας να τον φιλοξενησεις, κατσε να δουλεψεις με τους ξενους που ειναι "του χεριου σου" και ειναι ολοι παναγιες και σωστοι (εδω γελαμε) δεν ειναι ολοι παναγίες, υπαρχουν κι αλλες δυσκολες εθνικότητες (πχ Ινδοι, Ισραηλιτες), απλά οι Ελληνες συνηθως ειναι αδικαιολόγητα δύστροποι και δυσκολευουν τη ζωη των υπαλληλων
k_w_t Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, kon1to είπε Για αυτο το λογο τα ξενοδοχεια (πρεπει να) κανουν προέγκριση στις καρτες και εχουν το κεφαλι τους ησυχο... και μετα βεβαια βλεπεις να ανοιγουν threads εδω με κοσμο να διαμαρτυρεται γιατι το "κακο" ξενοδοχείο μου δέσμευσε τα λεφτα στην κάρτα... δεν ειναι ολοι παναγίες, υπαρχουν κι αλλες δυσκολες εθνικότητες (πχ Ινδοι, Ισραηλιτες), απλά οι Ελληνες συνηθως ειναι αδικαιολόγητα δύστροποι και δυσκολευουν τη ζωη των υπαλληλων Ναι αλλα σκεψου οτι καποιος κανει κρατηση για τον Αυγουστο απο τον Μαρτιο... Δεν θελει να δεσμευσει το υπολοιπο της καρτας του ή λεφτα απο το λογαριασμο του 5 μηνες νωριτερα. Θα επρεπε να υπαρχει μια πλατφορμα που να λεει "ακυρωση μεχρι πχ 2/8/2019" καιι στις 3/8/2019 να χρεωνει την καρτα ... Οχι 5 μηνες πριν. Εαν δεν βρει λεφτα μεσα στην καρτα επικοινωνια με πελατη (κατι μπορει να ετυχε) και μετα ακυρωση....
Joe-4 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Διάβασε τι ισχύει από το νόμο και εάν υπάρχει κάποια παράβαση, μπορείς να διεκδικήσεις με νομικές διαδικασίες τα χρήματα σου. Η προκαταβολή για την κράτηση δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής αλλά δεν μπορεί να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη εφόσον αυτή γίνει 21 ημέρες πριν από την συμφωνημένη άφιξη ο ξενοδόχος υποχρεούται να επιστρέψει ολόκληρη την προκαταβολή ενώ αν η ακύρωση γίνει σε λιγότερες από 21 ημέρες ο πελάτης οφείλει στον ξενοδόχο το μισό του συνολικού ποσού της παραγγελίας που ακύρωσε. Σε περίπτωση που ο ξενοδόχος αδυνατεί να προσφέρει δωμάτια που έχει αποδεχτεί να διαθέσει σε πελάτες, υποχρεούται να εξασφαλίσει την διαμονή τους σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει τις ίδιες ανέσεις και εν γένει παροχές με εκείνες που διαφημίζει για το δικό του κατάλυμα. http://www.gnto.gov.gr/el/προστασία-τουρίστα-καταναλωτή Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2019 από Joe-4 2
dancer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, k_w_t είπε Ναι αλλα σκεψου οτι καποιος κανει κρατηση για τον Αυγουστο απο τον Μαρτιο... Δεν θελει να δεσμευσει το υπολοιπο της καρτας του ή λεφτα απο το λογαριασμο του 5 μηνες νωριτερα. Θα επρεπε να υπαρχει μια πλατφορμα που να λεει "ακυρωση μεχρι πχ 2/8/2019" καιι στις 3/8/2019 να χρεωνει την καρτα ... Οχι 5 μηνες πριν. Εαν δεν βρει λεφτα μεσα στην καρτα επικοινωνια με πελατη (κατι μπορει να ετυχε) και μετα ακυρωση.... αρχικα ας ξεκινησουμε οτι ενας σοβαρος επιχειρηματιας/ξενοδοχος δεν εχει ορεξη να παιζει, κατι που εν αντιθεση εχουν πολλοι που κανουν κρατησεις μεσω booking. στη συνεχεια οπως εγραψα και πιο πανω παντα υπαρχει δωρεαν ακυρωση το μεγαλυτερο δυο μηνες πριν το λιγοτερο μια μερα πριν , επισης οταν βγαζει καποιος μια προσφορα εννοειτε οτι θα παρει το ποσο ολο και 5 μηνες πριν. απο την αλλη φετος ειχα κατι περιστατικα να γελανε και οι πετρες οπως επισης και σχολια για κλαματα - επρεπε να με ενημερωσετε οτι τραβηξατε λεφτα απο την καρτα απο το πρωι ψαχνω σε ολες τις τραπεζες να δω τι εγινε ( σιγα μην σου στελνουμε και sms) -ο δρομος για να φτασεις στο καταλυμα δεν ηταν καλος(προσεχως θα εχουμε εθνικη με δυο λωριδες ανα κατευθυνση) - δηλωσα και καλα την καρτα για να σας πληρωσω οταν ερθω στο καταλυμα ( οπως ειναι εφαγε ακυρωση) - εχω κλεισει και σε εσας και σε ενα αλλο νησι αλλα δε ξερω τι θα κανω ακομα ( ακομα με ενημερωνει, οπως ηταν ακυρωση) - το δωματιο το δινατε πιο φθηνα τις ημερες που ηρθαμε επομενως επρεπε να σας δωσουμε λιγοτερα λεφτα και οχι την τιμη που ηταν η κρατηση ( helloooo!! last time reservation για να μην σου μεινει αδειο το δωματιο) - ο καθρεφτης δεν ηταν τοσο καλος, δεν υπηρχαν σιτες και ειναι παλιες οι εγκαταστασεις ( προφανως περιμενε με 40 ευρω να ειναι υπερλουξ και ακουσε τα μπινελικια της) - το κορυφαιο πριν λιγες μερες το σεζλονγκ δεν ειναι κρεβατι ( και τι ειναι δηλαδη?) η παιδεια του ελληνα απαραδεκτη και βεβαια δεν αδικω τα καταλυματα που τα κλεινουν πιο φθηνα σε γκρουπ εκτος booking και τελειωσε το θεμα και για να ξεκαθαρισω κατι κανενα καταλυμα δεν εξαρταται απο το booking 3 λεπτά πριν, Joe-4 είπε Διάβασε τι ισχύει από το νόμο και εάν υπάρχει κάποια παράβαση, μπορείς να διεκδικήσεις με νομικές διαδικασίες τα χρήματα σου. Η προκαταβολή για την κράτηση δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής αλλά δεν μπορεί να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη εφόσον αυτή γίνει 21 ημέρες πριν από την συμφωνημένη άφιξη ο ξενοδόχος υποχρεούται να επιστρέψει ολόκληρη την προκαταβολή ενώ αν η ακύρωση γίνει σε λιγότερες από 21 ημέρες ο πελάτης οφείλει στον ξενοδόχο το μισό του συνολικού ποσού της παραγγελίας που ακύρωσε. Σε περίπτωση που ο ξενοδόχος αδυνατεί να προσφέρει δωμάτια που έχει αποδεχτεί να διαθέσει σε πελάτες, υποχρεούται να εξασφαλίσει την διαμονή τους σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει τις ίδιες ανέσεις και εν γένει παροχές με εκείνες που διαφημίζει για το δικό του κατάλυμα. http://www.gnto.gov.gr/el/προστασία-τουρίστα-καταναλωτή ο νομος αφορα σε καταλύματα που διαθέτουν το ειδικό σήμα λειτουργίας και ισχύουν τα ακόλουθα που εγραψες, κατα δευτερον οι οροι του booking ειναι διαφορετικοι επομενως εκει ισχυουν αλλα πραγματα.
k_w_t Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, dancer είπε αρχικα ας ξεκινησουμε οτι ενας σοβαρος επιχειρηματιας/ξενοδοχος δεν εχει ορεξη να παιζει, κατι που εν αντιθεση εχουν πολλοι που κανουν κρατησεις μεσω booking. στη συνεχεια οπως εγραψα και πιο πανω παντα υπαρχει δωρεαν ακυρωση το μεγαλυτερο δυο μηνες πριν το λιγοτερο μια μερα πριν , Εαν εχει δεσμευσει τα λεφτα μεχρι να τα ξεδεσμευσει η τραπεζα θα παει χριστουγγενα.... Ειλικρινα αρνουμαι να δωσω για κατι 5-6 μηνες πριν τα λεφτα μου οσο καλη και να ειναι η προσφορα. Περσι εκλεισα ξενοδοχειο μεσω booking και δηλωσα την καρτα μου αλλα πληρωμη στο Ξενοδοχειο. Δεν ειχα κανενα προβλημα και καμια δεσμευση εκτος απο εκανα την ακυρωση 8 μερες πριν το check-in. ΥΓ Στην πληρωμη χρησιμοποιησα αλλη καρτα απο αυτην που ειχα δηλωσει στο Booking. ΥΓ2 Στον ολο θεμα φταινε και οι Ελληνικες τραπεζες...
dancer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, k_w_t είπε Εαν εχει δεσμευσει τα λεφτα μεχρι να τα ξεδεσμευσει η τραπεζα θα παει χριστουγγενα.... Ειλικρινα αρνουμαι να δωσω για κατι 5-6 μηνες πριν τα λεφτα μου οσο καλη και να ειναι η προσφορα. Περσι εκλεισα ξενοδοχειο μεσω booking και δηλωσα την καρτα μου αλλα πληρωμη στο Ξενοδοχειο. Δεν ειχα κανενα προβλημα και καμια δεσμευση εκτος απο εκανα την ακυρωση 8 μερες πριν το check-in. ΥΓ Στην πληρωμη χρησιμοποιησα αλλη καρτα απο αυτην που ειχα δηλωσει στο Booking. ΥΓ2 Στον ολο θεμα φταινε και οι Ελληνικες τραπεζες... ειναι αναλογως τους ορους της κρατησης, το booking σου δινει αρκετες δυνατοτητες αλλα παντα ισχυει η πολιτικη που εχει το εκαστοτε καταλυμα κανενα δεν εχει την ιδια πολιτικη επομενως γι αυτο ζητησα να δω τους ορους της κρατησης του TS
k_w_t Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 3 λεπτά πριν, dancer είπε ειναι αναλογως τους ορους της κρατησης, το booking σου δινει αρκετες δυνατοτητες αλλα παντα ισχυει η πολιτικη που εχει το εκαστοτε καταλυμα κανενα δεν εχει την ιδια πολιτικη επομενως γι αυτο ζητησα να δω τους ορους της κρατησης του TS Kαλα αμα περιμενεις να δεις απαντηση του TS αστα να πανε... Κλασσικη φωτοβολιδα.. Ειλικρινα πρεπει να βαλουν οριο οι Mods για να ανοιξει καποιος νεο thread . 1
Finn Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Ξυνετε πληγή που πονάει! Θα μιλήσω και απ τη μεριά του ξενοδόχου (α) αλλά και του πελάτη (β). α. Άπειρες κουτοπονηριες με άδειες κάρτες και ακύρωση τελευταία στιγμή κι αντε να τον χρεώσεις ή έστω να καλύψεις το κενό, ιδίως off season. Συνήθης πρακτική από Ρώσους και Ρουμάνους οι οποίοι κλείνουν 5-6 καταλύματα (ένα φεγγάρι δούλευα σ ένα χοτελ και διαχειριζομουν 3 καταλύματα του και σε όλα συν του δικού μου είχε το ίδιο όνομα κράτηση) και αν είσαι τυχερός ακυρώνουν μια μέρα πριν λήξει η πολιτική δωρεάν ακυρωσης. Μέτα έχεις αυτούς που λένε το δωμάτιο δεν είναι ίδιο με τις φωτογραφίες. Φίλτατε στις φωτογραφίες δείχνω κι έναν κήπο, μήπως περίμενες να τον δεις μέσα στο δωμάτιο; Μα κανείς δε κάνει κλικ στο όνομα του διαθέσιμου τύπου δωματίου ώστε να δει τις φωτογραφίες που αντιστοιχούν σ αυτόν τον τύπο; Οπότε αποφάσισα να συνεργάζομαι μόνο με σοβαρούς πελάτες που θέλουν όντως να μείνουν σ εμένα. β. Κανείς πότε δε με χρέωσε νωρίτερα ούτε μου ακύρωσε κράτηση. Μάλιστα σε μια περιπτωση στα Χανιά είπα ότι δε θα πάω κι αν πρέπει να πληρώσω κάποιο penalty μου είπαν όλα καλά. Γι αυτό έχει αξιολογήσεις ένα κατάλυμα και την πολιτική του εμφανή. Μη κάνετε κουτοπονηριες. 1
ManFromEarth Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 19 λεπτά πριν, dancer είπε - το κορυφαιο πριν λιγες μερες το σεζλονγκ δεν ειναι κρεβατι ( και τι ειναι δηλαδη?) εξηγεις λιγο αυτο τι σημαινει;
Moderators Malthador Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Να ρωτήσω κάτι ημι-άσχετο: Έκανα κράτηση μέσω booking και με χρέωσε άμεσα το ποσό, ας πούμε €280. Μόλις πήγα στο διαμέρισμα η ιδιοκτήτρια (ενώ μου αρνήθηκε να κόψει τιμολόγιο, γιατί είπε ότι το έχει σε καθεστώς βραχυχρόνιας μίσθωσης, whatever), μου έκοψε απόδειξη για €235, προφανώς τα λεφτά που κράτησε αυτή αφαιρουμένης της προμήθειας του booking. Έτσι πρέπει να γίνεται; Για το υπόλοιπο ποσό δεν πρέπει να έχω απόδειξη; Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2019 από Malthador
makis269 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) και να λέει ο άλλος οτι δεν επιστρέφει τα λεφτά υπάρχουν νομοι για υπαναχώρηση οποιασδήποτε αγοράς ,και εφόσον δεν πήγες να μείνης , κάνε καταγγελία μεσω ιντερνετ στον συννήγορο του καταναλωτή με κοινοποίηση του μέιλ στον έξυπνο ξενοδόχο. Υ.Γ. το ξενοδοχείο ειναι ελλάδα ή εξωτερικό ??? Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2019 από makis269
vastegial_74 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 34 λεπτά πριν, dancer είπε - το κορυφαιο πριν λιγες μερες το σεζλονγκ δεν ειναι κρεβατι ( και τι ειναι δηλαδη?) Το σεζλονγκ δεν ειναι κρεβατι οντως. Το σεζλογκ ειναι για να αραξεις σε καμια παραλια, πισινα, βεραντα κτλ. Εκτος και αν δεν ξερεις τι ειναι σεζλονγκ και θες να πεις ραντζο. 5
k_w_t Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 2 λεπτά πριν, makis269 είπε και να λέει ο άλλος οτι δεν επιστρέφει τα λεφτά υπάρχουν νομοι για υπαναχώρηση οποιασδήποτε αγοράς ,και εφόσον δεν πήγες να μείνης , κάνε καταγγελία μεσω ιντερνετ στον συννήγορο του καταναλωτή με κοινοποίηση του μέιλ στον έξυπνο ξενοδόχο. Εχει μεγαλη διαφορα η αγορα προιοντων απο την παροχη υπηρεσιων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις