Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

επειδη διαχειριζομαι κρατησεις μεσω booking εφοσον εχεις κανει κρατηση μεσω booking.com για καθε κρατηση υπαρχουν συγκεκριμενοι οροι επομενως πρεπει να μας βαλεις screenshot των ορων της κρατησης σου για να σου πουμε τι μπορεις να κανεις

απο εκει και μετα ειμαστε τραγικοι στην ελλαδα και λειτουργουμε με κουτοπονηριες και νομιζουμε οτι οταν κλεινουμε καπου θα μας προσκυνανε

  • Like 1
  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

"Να επιβεβαιωσει την κράτηση" μυρίζει συνεννόηση εκτός Booking. Καλοχώνευτο αν είναι έτσι. Έχω πάει σε ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη, μικρά μεγάλα, ακριβά, φθηνά. Πάντα έκλεινα μέσα απο Booking ή παρεμφερή. Ούτε ένας δε μου ζήτησε λεφτά να "επιβεβαιώσει" την κράτηση. Περαστικα κι άλλη φορά να προσέχεις και που κλείνεις και τι συμφωνίες κάνεις...

6 ώρες πριν, alexb_10 είπε

Ρε παιδιά, τι λέμε.

Το booking σου δίνει την δυνατότητα να πληρώσεις κατευθείαν στο ξενοδοχείο με μετρητά/ κάρτα/ ό,τι θες.

https://partner.booking.com/el/βοήθεια/πολιτικές-πληρωμές/πώς-μπορώ-να-χρεώσω-τον-επισκέπτη

Ετσι και αλλιώς, εφόσον δεν ακυρωθεί η κράτηση μέσα από το σύστημα, το booking θα πάρει την προμήθεια του.

Σε δική μου παλαιότερη απερισκεψία, το call center του booking, είχε ξηγηθεί πολύ καλά και είχε κάνει έντονη προσπάθεια να πάρω τα χρήματα μου πίσω, αλλά δυστυχώς στο τέλος είναι πάντα στο χέρι του ξενοδόχου το τι θα κάνει.

Ναι αφού μείνει ο πελάτης στο κατάλυμα. Εκεί όντως μπορεί να πληρώσει με ο,τι θέλει. Κανένα ξενοδοχείο δε ζητάει ολόκληρο το ποσό σε επιστρέψιμη τιμή πριν γίνει check-in. Χρεώσεις κάνουν μόνο σε μη-επιστρέψιμες που εκεί δε μπορείς να κάνεις τίποτα. 

10 ώρες πριν, k_w_t είπε

Αφου εχεις πληρωσει πηγαινε...

Παρε μαζι κατσαριδες και ποντικια και αμόλησε τα σε διαφορους χωρους του ξενοδοχειου.

Τραβα φωτογραφιες  ξεκινα και ανεβαζε τις  στα Social, σε tripAdvisor Booking κτλ μαζι με μια χαλια κριτικη....

Θεϊκή συμβουλή. Μετά δεν είναι να απορείς γιατί στα ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα τη χειρότερη γνώμη την έχουν για τους Έλληνες πελάτες. Γιατί, ως γνήσιοι κάτοικοι του Γελλαδιστάν, έχουν μόνο δικαιώματα και καμία υποχρέωση. Αν δε ξέρετε να διαβάζετε Ελληνικά δε σας φταίει κανένας επαγγελματίας. 

  • Like 3
Δημοσ.

Ως ανθρωπος που ασχολειται με τον τουρισμο, καθε φορα που κλεινει δωματιο Ελληνας παρακαλαω να μην ερθει, να το ακυρωσει.
Δεν υπαρχει χειροτερο πλασμα απο τον Ελληνα τουριστα. Μακαρι να υπηρχε στην booking δυνατοτητα να απαγορευονται κρατησεις απο Ελλαδα ή εστω να ειχε σε ολες τις αλλες εθνικοτητες εκπτωση 90% ωστε να ειχα μια τιμη που πρακτικα θα ηταν απαγορευτικη για Ελλαδα.
Δεν λεω υπαρχουνε και αρκετοι Ελληνες πελατες που δεν ειναι υστερικοι κουτοπονηροι βλαχοδημαρχοι, αλλα δυστυχως με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα.

Στο θεμα μας τωρα. Εχει κανει καταθεση σε IBAN ξενοδοχου με 14 ημερες δωρεαν ακυρωση ενω η προθεσμια δωρεαν ακυρωσης μ' αυτα και μ' εκεινα περασε;
Μονη λυση να πας.
Εκτος αν καταλαβα λαθος και εχει δωρεαν ακυρωση μεχρι 48 ωρες πριν. Παρε την booking και εξηγησε τους οτι ο ανθρωπος ειναι αναξιοπιστος. Οτι σε πηρε να ζητησει καταθεση και οτι εχεις αντιγραφο απο την καταθεση στο IBAN του (ιδανικα με τον αριθμο κρατησης ως σχολια, αν και φανταζομαι δεν το προεβλεψες).

Υποψιν, οτι παιρνω ως δεδομενο οτι ειναι ακριβως οπως τα λες εσυ. Βεβαια ακομα και εκει δεν ειμαι σιγουρος ποιος ειναι ο λογος που σε χαλασε και θες να ακυρωσεις και δεν παιρνω θεση. Απλα θεωρητικα για οποιονδηποτε λογο θες οταν εχεις δικαιωμα δωρεαν ακυρωσης εχει υποχρεωση να την τιμησει ακομα και αν ο λογος ειναι "τελικα ακουσα για ενα αλλο νησι οτι ειναι καλυτερα εκει"

Παρε την booking και εξηγησε αναλυτικα αλλα συνοπτικα (οχι σαλτσες και μασημενα λογια) και με 100% ακριβη δεδομενα πχ ημερομηνιες ακυρωσης και σχολια καταθεσης. Θα σου βρουν αυτοι την ακρη.
 

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Confused 2
  • Sad 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κριμα να μη τοχει κανει σε καμια airbnb να δουμε που θα επερνε τηλεφωνο .... Πραγματι πολλα τα προβληματα με ελληνες σε σημειο που να μη θες να ξαναδεις αλλα θυμαμαι υπηρχαν και χειροτεροι βαλκανιοι . Δε μπορω να καταλαβω ομως πως η booking μπορει να επεμβει σε  κρατηση που δε την αφορα .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.

Αν μιλήσεις με booking θα πάρεις τα χρήματα πίσω.

ΚΛΑΨΟΥ ΛΙΓΟ.

Ψάξε κατάλυμα στο ίδιο μέρος ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ.

Ζητά να σου καλύψουν την διαφορα.

Το 2017 είχα κλεισει ελαφονησο ξενοδοχείο με 110€ την βραδιά.

Μου άλλαξε δωμάτιο 15 μέρες πριν πάω χωρίς ενημερωση.

Το booking μου είπε να ψάξω άλλο κατάλυμα και μου καλύπτει +50€ ανά διανυκτέρευση......

Έκλεισα στο simosmare με 175€ την βραδιά........ωωωωω γιες.......

Κατά την επιστροφή πήρα και ένα δώρο 40€ για την ταλαιπωρία!!!!!!!

Τωρα εγώ σαν συνεργάτης της bookung:

δουλεύω με μετρητά. 

Προκαταβολή 50% με την κράτηση και τα υπόλοιπα 50% κατά την αφιξη.

ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΕΨΙΜΑ!

Τώρα έχω μια οικογένεια ρουμανων.

Δεύτερη  ημέρα κάνανε σαν τρελλοι επιδει το ψυγείο δεν πάγωνε.

Βέβαια ο βλαχουρας είχε φορτώσει την πόρτα του ψυγείου(hitachi 4ετιας) με 15 κιλά τόνικ,κρασιά,αναψυκτικά.

Σε 50 λεπτά το είχα διορθώσει το θεματατακι.

Κάπου εκεί πάτησε και ζητάει τα χρήματα να πάει αλλού!!!!!! 

Μη ΕΠΙΣΤΡΕΨΙΜΑ του λέω,αν ομως η booking σε εξυπηρετήσει να πας στο καλο.......

Ούτε που ξαναμιλησε.......

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

"Τωρα εγώ σαν συνεργάτης της bookung: δουλεύω με μετρητά. " Πες και σε μας ρε φιλε πως γινεται αυτο που μονο πλαστικο εχουν ;;  Κυπρο εισαι και νοικιαζεις τη βιλαρα σου  ; 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

"Τωρα εγώ σαν συνεργάτης της bookung: δουλεύω με μετρητά. " Πες και σε μας ρε φιλε πως γινεται αυτο που μονο πλαστικο εχουν ;;  Κυπρο εισαι και νοικιαζεις τη βιλαρα σου  ; 

ολες οι επιλογες υπαρχουν ειτε για μετρητο ειτε για πλαστικο χρημα απο την αλλη εγω  βαζω ως επιλογη να γινει κρατηση και ταυτοχρονη πληρωμη προκαταβολης, γτ πολυ απλα δεν εισαι σοβαρος υποψηφιος να ερθεις αμα δεν δωσεις προκαταβολη και εννοειτε μεχρι πριν 2 μηνες δωρεαν ακυρωση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Οπότε ναι μεν μπορεί να έγινε κανονικά κράτηση στο booking, αλλά ο άνθρωπος το προσπέρασε και συνεννοήθηκε με τον ξενοδόχο εκτός booking. Οπότε το booking τι μπορεί να κάνει από εκεί και πέρα; Ας μην πλήρωνε και ας έγγραφε αρνητική κριτική αν του ακύρωνε την κράτηση ο ξενοδόχος.

το οτι η κρατηση ειναι μεσω booking. δεν σημαινει οτι ο ξενοδοχος δεν μπορει να ζητησει προκαταβολη σε τραπεζικο λογαριασμο... αρα ο TS μπορει να απευθυνθει κανονικα στο support για να βρει το δικιο του, αν οντως η κρατηση ειχε ελευθερη ακυρωση οπως αναφερεται...

16 ώρες πριν, Miracle Worker είπε

Ψιλοάσχετο, αλλά τι εννοούν οι ξένοι όταν λένε credit card; Γιατί κάναμε μία κράτηση μέσω booking και λέει ότι το όνομα στην κράτηση πρέπει να είναι το ίδιο με το όνομα στην credit card, αλλά εμείς κάναμε με χρεωστική, όχι πιστωτική. Στην επιβεβαίωση της κράτησης ωστόσο λέει ότι έγινε με credit card. Το αναφέρω γιατί σε ανάλογη περίπτωση, ένας φίλος είχε διαβάσει κάτι τέτοιο στους όρους και είχαν κλείσει τα πάντα με την κάρτα της κοπέλας του, που ήταν η μόνη που είχε πιστωτική (6 άτομα παρέα).

οταν λενε credit card εννοουν credit card, διοτι θεωρητικα μια debit μπορει να μην εχει χρηματα μεσα αρα δεν ειναι καταλληλη για να αποτελεσει εγγυηση για μια κρατηση... θα μου πεις και η credit μπορει να εχει καλυψει το όριο... θεωρητικα οταν κανεις μια κρατηση, ο εμπορος δεν μπορει να ξερει αν ειναι πιστωτικη ή χρεωστική

Επεξ/σία από kon1to
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, alexioannou είπε

Αν μιλήσεις με booking θα πάρεις τα χρήματα πίσω.

ΚΛΑΨΟΥ ΛΙΓΟ.

Ψάξε κατάλυμα στο ίδιο μέρος ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ.

Ζητά να σου καλύψουν την διαφορα.

Το 2017 είχα κλεισει ελαφονησο ξενοδοχείο με 110€ την βραδιά.

Μου άλλαξε δωμάτιο 15 μέρες πριν πάω χωρίς ενημερωση.

Το booking μου είπε να ψάξω άλλο κατάλυμα και μου καλύπτει +50€ ανά διανυκτέρευση......

Έκλεισα στο simosmare με 175€ την βραδιά........ωωωωω γιες.......

Κατά την επιστροφή πήρα και ένα δώρο 40€ για την ταλαιπωρία!!!!!!!

Τωρα εγώ σαν συνεργάτης της bookung:

δουλεύω με μετρητά. 

Προκαταβολή 50% με την κράτηση και τα υπόλοιπα 50% κατά την αφιξη.

ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΕΨΙΜΑ!

Τώρα έχω μια οικογένεια ρουμανων.

Δεύτερη  ημέρα κάνανε σαν τρελλοι επιδει το ψυγείο δεν πάγωνε.

Βέβαια ο βλαχουρας είχε φορτώσει την πόρτα του ψυγείου(hitachi 4ετιας) με 15 κιλά τόνικ,κρασιά,αναψυκτικά.

Σε 50 λεπτά το είχα διορθώσει το θεματατακι.

Κάπου εκεί πάτησε και ζητάει τα χρήματα να πάει αλλού!!!!!! 

Μη ΕΠΙΣΤΡΕΨΙΜΑ του λέω,αν ομως η booking σε εξυπηρετήσει να πας στο καλο.......

Ούτε που ξαναμιλησε.......

είναι πίκρα καλοκαίρι να μην παγώνει το ψυγείο. καλά σου έκανε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

 Η ακομα καλυτερα οι γνωστοι απατεωνες που σου λενε σου καταθεσα τοσα δηθεν στο λογαριασμο φερτα πισω :P

Στο λένε αυτό χωρίς να υπάρχει απόδειξη καταθετηρίου, δηλαδή;

11 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

 Εχουμε γεμισει  απατεωνες που πανε να πληρωσουν με αδειες καρτες και κολπα με καταθεσεις καπνό .

Υπάρχει σύστημα χρέωσης που ολοκληρώνει συναλλαγή με κάρτα χωρίς υπόλοιπο ή ανοιχτό πιστωτικό; Καινούριο αυτό. Με την ίδια λογική, και ο μετρητός μπορεί να είναι του "δεν πληρώνω". Μήπως ΔΕΝ είχαμε κρατήσει ταυτότητα/επίσημα χρεωστικά στοιχεία του ιδιοκτήτη (για να μπορούμε να του στείλουμε χρέωση στο σπίτι), γιατί σκοπεύαμε να "ξεχάσουμε" να κόψουμε απόδειξη; Μπα, ε;

11 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

 Σοβαρος επαγγελματιας και σοβαρο καταλημα  δε τα κανει αυτα κλεινεις καπου και κανεις οτι εχετε συμφωνησει . 

Σοβαρός επαγγελματίας παίρνει προκαταβολή και χρεώνει με την ολοκλήρωση της σύμβασης (δεν απαιτεί να του προκαταβληθεί το συνολικό ποσό - ήμαρτον), όπως προβλέπεται νομικά (και συντεχνιακά, ακόμα) στο 99% των περιπτώσεων. Τα άλλα είναι αλβανιλίκια αλα γκρέκα.-

Κάποιος έχει ενοικιαζόμενα/RBNB και ψάχνεται να διαδώσει ΜΠΟΥΡΔΕΣ, μπας και βγάλει και από τα πόμολα...😋

Επεξ/σία από Occultist
  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά μήπως να δείτε το θεματάκι πιο ψύχραιμα? Αντί να θεωρείτε ότι ο TS έκανε κάτι επιλήψιμο γιατί δεν ψέγεται και τον ιδιοκτήτη ξενοδοχείου. Το θέμα έχει 10 ποστ στα οποία αναφέρονται κατά σειρά ότι ο TS πήγε να κάνει παράπλευρη κράτηση ΕΚΤΟΣ booking (ενώ ο άνθρωπος ξεκαθάρισε ότι η κράτηση του είναι μέσω booking, παραμένει ως τέτοια και ότι το έμβασμα πήγε στο ΙΒΑΝ του ξενοδοχείου). 

Εγώ προσωπικά με το που κάνω κράτηση, τηλεφωνώ στο ξενοδοχείο μετά από 5 ημέρες και επιβεβαιώνω τα στοιχεία, δηλώνω την ώρα άφιξης και ξεκαθαρίζω μικρές λεπτομέρειες. Μια φορά έτυχε και δεν είχε περαστεί η κράτηση στο σύστημα τους και γλύτωσα μια ταλαιπωρία από τεχνικό λάθος/αβλεψία.

Για τον κύριο ξενοδόχο που ΠΗΡΕ ΛΕΦΤΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ αλλά ΑΡΝΕΙΤΑΙ να επιστρέψει τα χρήματα επειδή έτσι, γιατί δεν λέτε κάτι? Αγαπητέ μου να πάρεις το booking τηλέφωνο, να τους πεις την ιστορία όπως μας την είπες, δηλαδή έκανες κράτηση, ήρθες σε επικοινωνία με το κατάστημα και τώρα αρνείται ο μάστορας να σου επιστρέψει τα λεφτά ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ στο Booking.

Κράζετε πολλοί την πιθανότητα να πήγε να κάνει παράπλευρη κράτηση ο TS και να «ζημιώσει» το Booking. Ο ξενοδόχος με την ενέργειά του να ζητήσει προκαταβολή δεν πήγε να ξεγελάσει μια πλατφόρμα με χιλιάδες ξενοδοχεία? Νομίζετε θα του χαριστεί η υπηρεσία? Το πιθανότερο είναι να του κρατήσει/ζητήσει τα λεφτά που έφαγε από τον TS, να τα επιστρέψει στον TS και να τον σουτάρει σούμπιτο από την ιστοσελίδα.

  • Like 3
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Occultist είπε

Στο λένε αυτό χωρίς να υπάρχει απόδειξη καταθετηρίου, δηλαδή;

Υπάρχει σύστημα χρέωσης που ολοκληρώνει συναλλαγή με κάρτα χωρίς υπόλοιπο ή ανοιχτό πιστωτικό; Καινούριο αυτό. Με την ίδια λογική, και ο μετρητός μπορεί να είναι του "δεν πληρώνω". Μήπως ΔΕΝ είχαμε κρατήσει ταυτότητα/επίσημα χρεωστικά στοιχεία του ιδιοκτήτη (για να μπορούμε να του στείλουμε χρέωση στο σπίτι), γιατί σκοπεύαμε να "ξεχάσουμε" να κόψουμε απόδειξη; Μπα, ε;

Σοβαρός επαγγελματίας παίρνει προκαταβολή και χρεώνει με την ολοκλήρωση της σύμβασης, όπως προβλέπεται νομικά (και συντεχνιακά, ακόμα) στο 99% των περιπτώσεων. Τα άλλα είναι αλβανιλίκια αλα γρέκα.-

Κάποιος έχει ενοικιαζόμενα/RBNB και ψάχνεται να διαδώσει ΜΠΟΥΡΔΕΣ, μπας και βγάλει και από τα πόμολα...😋

Το Booking οταν δέχεσαι μια κράτηση σου δίνει τα στοιχεία της κάρτας του επισκέπτη. Μετά εξαρτάται απο σένα αν θα προσπαθήσεις να χρεώσεις έστω ένα μέρος της κράτησης ως προκαταβολή, ωστόσο θα πρέπει να το λες στους όρους ξεκάθαρα. Πάντως στο 99% των περιπτώσεων που έπεσε πιστόλι μετά το πέρας της περιόδου δωρεάν ακύρωσης, η κάρτα ήταν άδεια 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, tsifotis είπε

Ως ανθρωπος που ασχολειται με τον τουρισμο, καθε φορα που κλεινει δωματιο Ελληνας παρακαλαω να μην ερθει, να το ακυρωσει.
Δεν υπαρχει χειροτερο πλασμα απο τον Ελληνα τουριστα. Μακαρι να υπηρχε στην booking δυνατοτητα να απαγορευονται κρατησεις απο Ελλαδα ή εστω να ειχε σε ολες τις αλλες εθνικοτητες εκπτωση 90% ωστε να ειχα μια τιμη που πρακτικα θα ηταν απαγορευτικη για Ελλαδα.
Δεν λεω υπαρχουνε και αρκετοι Ελληνες πελατες που δεν ειναι υστερικοι κουτοπονηροι βλαχοδημαρχοι, αλλα δυστυχως με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα.

ετσι αρνητικα προκατελλημενος που εισαι και τους τσουβαλιαζεις ολους, καλυτερα να μην ερθει ποτε ελληνας να τον φιλοξενησεις, κατσε να δουλεψεις με τους ξενους που ειναι "του χεριου σου" και ειναι ολοι παναγιες και σωστοι (εδω γελαμε)

  • Like 11
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Booking οταν δέχεσαι μια κράτηση σου δίνει τα στοιχεία της κάρτας του επισκέπτη. Μετά εξαρτάται απο σένα αν θα προσπαθήσεις να χρεώσεις έστω ένα μέρος της κράτησης ως προκαταβολή, ωστόσο θα πρέπει να το λες στους όρους ξεκάθαρα. Πάντως στο 99% των περιπτώσεων που έπεσε πιστόλι μετά το πέρας της περιόδου δωρεάν ακύρωσης, η κάρτα ήταν άδεια 

Όλοι έχουμε καταλάβει ότι το booking το χρησιμοποίησε μόνο για να ψάξει τις προσφορές κλπ. Μετά έκανε "συνεννόηση" απευθείας με τον ξενοδόχο και ήρθε να ζητήσει και τα ρέστα που δεν του βγήκε η "επένδυση" των 20-30 € που γλύτωσε...

  • Like 2
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...