nick_gr2 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 6 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε Φαίνεται με κάποιο τρόπο στο booking ότι έχει γίνει η πληρωμή; όχι βέβαια. πώς θα μπορούσε να φαίνεται η κατάθεση που έκανε στο ΙΒΑΝ του ξενοδόχου;
gokuthelegend Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, nick_gr2 είπε όχι βέβαια. πώς θα μπορούσε να φαίνεται η κατάθεση που έκανε στο ΙΒΑΝ του ξενοδόχου; Τότε το booking πως ξέρει αν όντως πλήρωσε; μήπως να στείλει την απόδειξη; Και γιατί δεν κάνει την ακύρωση στο booking να τελειώνει; Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2019 από gokuthelegend
nick_gr2 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε Τότε το booking πως ξέρει αν όντως πλήρωσε; μήπως να στείλει την απόδειξη; Και γιατί δεν κάνει την ακύρωση στο booking να τελειώνει; το πρόβλημά του είναι ότι θέλει να πάρει πίσω τα χρήματα που κατέθεσε στο λογαριασμό του ξενοδόχου, εκτός booking. 1
gokuthelegend Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, nick_gr2 είπε το πρόβλημά του είναι ότι θέλει να πάρει πίσω τα χρήματα που κατέθεσε στο λογαριασμό του ξενοδόχου, εκτός booking. Οπότε ναι μεν μπορεί να έγινε κανονικά κράτηση στο booking, αλλά ο άνθρωπος το προσπέρασε και συνεννοήθηκε με τον ξενοδόχο εκτός booking. Οπότε το booking τι μπορεί να κάνει από εκεί και πέρα; Ας μην πλήρωνε και ας έγγραφε αρνητική κριτική αν του ακύρωνε την κράτηση ο ξενοδόχος. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2019 από gokuthelegend 1
johnieXoX Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 από τη στιγμή που η πληρωμή έχει γίνει εκτός booking, το booking δεν μπορεί να κάνει τίποτα.. αντιθέτως, ακόμα περιμένει να πληρωθεί η κράτηση.. την οποία και θα πρέπει να ακυρώσεις.. κατά την πληρωμή, δήλωσες την αιτία στο έμβασμα? έχει site για κρατήσεις? αναφέρει πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων? που βρίσκεται το κατάλυμα και που εσύ? 1
Miracle Worker Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Ψιλοάσχετο, αλλά τι εννοούν οι ξένοι όταν λένε credit card; Γιατί κάναμε μία κράτηση μέσω booking και λέει ότι το όνομα στην κράτηση πρέπει να είναι το ίδιο με το όνομα στην credit card, αλλά εμείς κάναμε με χρεωστική, όχι πιστωτική. Στην επιβεβαίωση της κράτησης ωστόσο λέει ότι έγινε με credit card. Το αναφέρω γιατί σε ανάλογη περίπτωση, ένας φίλος είχε διαβάσει κάτι τέτοιο στους όρους και είχαν κλείσει τα πάντα με την κάρτα της κοπέλας του, που ήταν η μόνη που είχε πιστωτική (6 άτομα παρέα).
gokuthelegend Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Μόλις τώρα, Miracle Worker είπε Ψιλοάσχετο, αλλά τι εννοούν οι ξένοι όταν λένε credit card; Γιατί κάναμε μία κράτηση μέσω booking και λέει ότι το όνομα στην κράτηση πρέπει να είναι το ίδιο με το όνομα στην credit card, αλλά εμείς κάναμε με χρεωστική, όχι πιστωτική. Στην επιβεβαίωση της κράτησης ωστόσο λέει ότι έγινε με credit card. Το αναφέρω γιατί σε ανάλογη περίπτωση, ένας φίλος είχε διαβάσει κάτι τέτοιο στους όρους και είχαν κλείσει τα πάντα με την κάρτα της κοπέλας του, που ήταν η μόνη που είχε πιστωτική (6 άτομα παρέα). Κανονικά Credit Card είναι η πιστωτική. Η χρεωστική λέγεται Debit Card και η προπληρωμένη Prepaid Card. Πλέον τις δέχονται όλες παρότι λένε μόνο Credit Card, εκτός από ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις για να μπορούν να σε χρεώσουν ακόμη και αν δεν έχεις λεφτά στον λογαριασμό. 3 1
talibanakos Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Στο μεταξυ ακομα δε μας εχει πει ξεκαθαρα αν εκανε καταθεση στον ξενοδοχο, παρακαμπτοντας το booking.. 1
Miracle Worker Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 5 λεπτά πριν, talibanakos είπε Στο μεταξυ ακομα δε μας εχει πει ξεκαθαρα αν εκανε καταθεση στον ξενοδοχο, παρακαμπτοντας το booking.. Φαντάζομαι ότι έτσι έγινε, αλλά εν αγνοία του, ίσως και του ξενοδόχου.
dsvee Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Απαντησε, οτι δεν παρεκαμψε το booking, o ξενοδοχος ζητησε προκαταβολη. Δες μερικα μηνυματα πιο πισω. Ενταξει βλακειες του ξενοδοχου, να έχει και πολιτικη ακυρωσης μεχρι τελευταια στιγμη για να είναι πιο ελκυστικη η κράτηση, αλλά να ζητάει μετα προκαταβολη. Αν θελει να ειναι καλυμμενος ας βάλει ποινη ακύρωσης μια ή δυο βδομάδες πριν την άφιξη. Που είναι και το πιο σωστό γιατι πολλοι κλείνουν δωμάτιο και αν δεν έχει ποινη δεν ενημερώνουν οτι δεν θα πάνε ή ακυρώνουν τελευταια μέρα.
alexb_10 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Ρε παιδιά, τι λέμε. Το booking σου δίνει την δυνατότητα να πληρώσεις κατευθείαν στο ξενοδοχείο με μετρητά/ κάρτα/ ό,τι θες. https://partner.booking.com/el/βοήθεια/πολιτικές-πληρωμές/πώς-μπορώ-να-χρεώσω-τον-επισκέπτη Ετσι και αλλιώς, εφόσον δεν ακυρωθεί η κράτηση μέσα από το σύστημα, το booking θα πάρει την προμήθεια του. Σε δική μου παλαιότερη απερισκεψία, το call center του booking, είχε ξηγηθεί πολύ καλά και είχε κάνει έντονη προσπάθεια να πάρω τα χρήματα μου πίσω, αλλά δυστυχώς στο τέλος είναι πάντα στο χέρι του ξενοδόχου το τι θα κάνει. 2
kallair Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 To booking.com εχει εξηπηρετηση πελατων ΚΑΙ στα ελληνικα μεσω τηλεφωνου. απορω γτ δεν παιρνει τηλ να συνεννοηθει μαζι τους αφου η κρατηση ειναι μεσω booking.com 1 1
Mhlogiatros Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Κράτηση εκτός booking για να γλυτώσει την προμήθεια . Προκαταβολες δεν επιστρεφονται με strict policy και καλα κανουν . Μολις πας να κανεις χρεωση στη καρτα καταλαβαινεις γιατι 9 στους 10 "πελατες" γινονται καπνος . Συμπερασμα λαμογια που ακυρωνουν τελευταια στιγμη εχοντας και 2-3 αλλα ετσι και μετα κανουν φασαρια . Η ακομα καλυτερα οι γνωστοι απατεωνες που σου λενε σου καταθεσα τοσα δηθεν στο λογαριασμο φερτα πισω Σοβαρος επαγγελματιας και σοβαρο καταλημα δε τα κανει αυτα κλεινεις καπου και κανεις οτι εχετε συμφωνησει . Εχουμε γεμισει απατεωνες που πανε να πληρωσουν με αδειες καρτες και κολπα με καταθεσεις καπνό . Ειχα δουλεψει κοντα σε κρατησεις και ειναι απιστευτο τι προφασιζονται . Οπως πολυ σωστα λεει ο αποπανω παιρνει τηλ να συνεννοηθει μαζι τους αφου η κρατηση ειναι μεσω booking.com τοσο απλα . Μαλιστα απο οτι ειδα στο booking δε περνανε και εκβιασμοι με τα reviews - αλλη προσφιλης συνηθεια . Αυτα απο την αλλη πλευρα που ειχα δει να γινονται . Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2019 από Mhlogiatros 3 2
gasgounis Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 8 ώρες πριν, vagf είπε ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: Ο ιδιοκτήτης μου ζήτησε να τον πληρώσω γιατι λεει ήθελε να επιβεβαιώσει την κράτηση. Βλακεία μου γιατι δεν ημουν υποχρεωμένος αλλα σε καλη πίστη και με την λογική οτι ο τυπος μπορουσε να μου το ακυρωσει τελευταια στιγμη και να εμενα ξεκρεμαστος. Εχω αποδειξη πληρωμης Η κρατηση υπαρχει στο booking Το ξερω βλακεια μου αλλα σε καλη πίστη και επειδη μπορει να μου εκανε ακυρωση τελευταια στιγμη το εκανα με την προοπτικη οτι μπορω να ακυρώσω αφου αυτο ελεγε το booking. Αποδειξη εχω Η κρατηση υπαρχει κανονικα στο booking αφου δεν μας εξηγει ο TS τι ακριβως εκανε, θα το παιξω και εγω ντετεκτιβ: Εκανε κρατηση μεσω Booking, βασιζομενος στο γεγονος οτι μπορει να το ακυρωσει ανα πασα στιγμη. Συγχρονως ομως πηρε και τηλ στο ξενοδοχειο και εκανε και 2η κρατηση, εκτος Βοοking και ενδεχομενως λογω καλυτερης τιμης... Η αποδειξη που εχεις TS ειναι για την κρατηση που εκανες μεσω Booking? Αυτο ειναι το βασικο. Εκει δεν μπορεις να κανεις κρατηση μεσω τραπεζικης καταθεσης. Αρα δεν εχεις πληρωσει Booking. Αυτο ειναι ξεκαθαρο. Τωρα στο προβλημα: Οπως εχει πει και καποιος φιλος ηδη, κοιτα στο site του ξενοδοχειου τι πολιτικη εχει για τις ακυρωσεις. Αλλα αυτο το νοημα εχει η προκαταβικη συνηθως. Οτι δινεις χρηματα μπροστα για να κανεις κρατηση. Αν ηταν, ολοι θα διναν μπροστα χρηματα σε οτι ξενοδοχειο τους αρεσε για να εχουν μια καβαντζα και οποτε γουσταραν θα το ακυρωναν. Αν θες πισω τα χρηματα, καλυτερα να τον πας με το μαλακο και με παρακαλια γιατι με το αγριο και με τσαμπουκα , δεν σε βλεπω κερδισμενο. Ποσες μερες εχεις πληρωσει? Συνηθως αναλογα με το ποσες μερες πιο πριν το ακυρωσεις, δικαιουται να κρατησει τα χρηματα για αναλογα βραδια. Θα πρεπει να ελπιζεις να ειναι γεματος στα αλλα δωματια και να θελει καποιος δωματιο για περισσοτερες νυχτες απο οτι ηθελες εσυ. Αλλα 10 Σεπτεμβριου δυσκολα...
Mhlogiatros Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Παντα φουλ της σεζον γινονται αυτα θυμαμαι πριν χρονια 15 Αυγουστος 6 ελληνες - και εβγαλαν να πληρωσουν με αλλη καρτα απο αυτη που ειχαν δηλωσει στο booking - που ηταν σε αλλο ονομα και κλεμμενη . Το καλο με το booking ηταν οτι προστατευει και τα 2 μερη . Και προσωπικα παντα σου χρεωνει στη καρτα προκαταβολη σε οποιο ξενοδοχειο εχω παει . 6 ώρες πριν, Miracle Worker είπε Ψιλοάσχετο, αλλά τι εννοούν οι ξένοι όταν λένε credit card; Γιατί κάναμε μία κράτηση μέσω booking και λέει ότι το όνομα στην κράτηση πρέπει να είναι το ίδιο με το όνομα στην credit card, αλλά εμείς κάναμε με χρεωστική, όχι πιστωτική. Στην επιβεβαίωση της κράτησης ωστόσο λέει ότι έγινε με credit card. Το αναφέρω γιατί σε ανάλογη περίπτωση, ένας φίλος είχε διαβάσει κάτι τέτοιο στους όρους και είχαν κλείσει τα πάντα με την κάρτα της κοπέλας του, που ήταν η μόνη που είχε πιστωτική (6 άτομα παρέα). Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2019 από Mhlogiatros
Προτεινόμενες αναρτήσεις