ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Την προηγουμενη φορά ρώτησα για δύο outsider του φόρουμ (Focus-Astra), καθότι γερμανικά αμφότερα. Αυτή τη φορά όμως ρώταω για έναν απο τους έρωτες. Japan αλλά made in Britain. Πρώτης γενιάς QQ, κυρίως γνώμες απο κατόχους. Ανεση στο δρόμο (ανάρτηση, θόρυβος, θεση οδήγησης) Σπιρτάδα (ειδικά για το 1.6 με τα 115 αλογα, γιατί κυρίως αυτό βρίσκω) Συχνά προβλήματα Αντοχή στο χρόνο (γιατί κάτι ακούγεται για τριγμούς κλπ).
thorious Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Γειά σου φίλε μου. Κάτοχος της 1,6 έκδοσης από Αύγουστο 2009 1.ανετότατο στον δρόμο, αν και λίγο θορυβώδες πάνω από τις 3500 στροφές. ορατότητα καλή, κυρίως χάρη στους πλάγιους καθρέφτες, οι οποίοι είναι μεγάλοι 2. 115 άλογα και βάρος περίπου 1500 κιλά. μην περιμένεις καμιά τρομερή σπιρτάδα 3. αλλαγή βάσης μηχανής κάθε 4-5 χρόνια 280 ευρώ. Αισθητήρας αερόσακου τιμονιού κάθε 2 χρόνια 250 ευρώ (τον άλλαξα δύο φορές και μετά σταμάτησα γιατί ξέρω ότι δεν θα κρατήσει) 4. τα πλαστικά από τον πρώτο χρόνο και μετά, άρχισαν να τρίζουν. μετά τον τρίτο χρόνο έσκασε το χρώμα σε ότι ήταν νικελωμένο. Τώρα πλέον, στην 10ετία έχουν χαλαρώσει τα κουμπώματα των πλαστικών στις πίσω πόρτες και τα ακούω μερικές φορές να χτυπάνε στις λακκούβες ελπίζω να βοήθησα 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, thorious είπε Γειά σου φίλε μου. Κάτοχος της 1,6 έκδοσης από Αύγουστο 2009 1.ανετότατο στον δρόμο, αν και λίγο θορυβώδες πάνω από τις 3500 στροφές. ορατότητα καλή, κυρίως χάρη στους πλάγιους καθρέφτες, οι οποίοι είναι μεγάλοι 2. 115 άλογα και βάρος περίπου 1500 κιλά. μην περιμένεις καμιά τρομερή σπιρτάδα 3. αλλαγή βάσης μηχανής κάθε 4-5 χρόνια 280 ευρώ. Αισθητήρας αερόσακου τιμονιού κάθε 2 χρόνια 250 ευρώ (τον άλλαξα δύο φορές και μετά σταμάτησα γιατί ξέρω ότι δεν θα κρατήσει) 4. τα πλαστικά από τον πρώτο χρόνο και μετά, άρχισαν να τρίζουν. μετά τον τρίτο χρόνο έσκασε το χρώμα σε ότι ήταν νικελωμένο. Τώρα πλέον, στην 10ετία έχουν χαλαρώσει τα κουμπώματα των πλαστικών στις πίσω πόρτες και τα ακούω μερικές φορές να χτυπάνε στις λακκούβες ελπίζω να βοήθησα 1. με ενδιαφέρει αρκετά κι ο θόρυβος του αέρα στην Εθνική. Προορίζεται για commuting σε αυτοκινητόδρομο οπότε είναι σημαντικο. 2. σίγουρα δε θα βαζει φωτιά στην άσφαλτο απλά να μπορείς να κινηθείς άνετα, να κάνεις μια προσπέραση και να μη θες 4.000 στροφες για να πας με 130 π.χ. 4. για τα πλαστικα ειναι ανησυχητικο...
KoreanW Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 12 minutes ago, ProponitisTouKanape said: Την προηγουμενη φορά ρώτησα για δύο outsider του φόρουμ (Focus-Astra), καθότι γερμανικά αμφότερα. offtopic, καθότι αμερικάνικα αμφότερα
dakangr Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, thorious είπε Γειά σου φίλε μου. Κάτοχος της 1,6 έκδοσης από Αύγουστο 2009 1.ανετότατο στον δρόμο, αν και λίγο θορυβώδες πάνω από τις 3500 στροφές. ορατότητα καλή, κυρίως χάρη στους πλάγιους καθρέφτες, οι οποίοι είναι μεγάλοι 2. 115 άλογα και βάρος περίπου 1500 κιλά. μην περιμένεις καμιά τρομερή σπιρτάδα 3. αλλαγή βάσης μηχανής κάθε 4-5 χρόνια 280 ευρώ. Αισθητήρας αερόσακου τιμονιού κάθε 2 χρόνια 250 ευρώ (τον άλλαξα δύο φορές και μετά σταμάτησα γιατί ξέρω ότι δεν θα κρατήσει) 4. τα πλαστικά από τον πρώτο χρόνο και μετά, άρχισαν να τρίζουν. μετά τον τρίτο χρόνο έσκασε το χρώμα σε ότι ήταν νικελωμένο. Τώρα πλέον, στην 10ετία έχουν χαλαρώσει τα κουμπώματα των πλαστικών στις πίσω πόρτες και τα ακούω μερικές φορές να χτυπάνε στις λακκούβες ελπίζω να βοήθησα Αλλαγη βασης μηχανης καθε 4 χρονια;;
george kesoglu Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 κατοχος 1,6 απο 2008 105.000χλμ σκυλι μαυρο δεν σπαει δεν χαλαει δεν εχω αλλαξει ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ δισκος πλατο μαμα ακομα,, παρολο που έμπαινα ανηφορικα με οπισθεν στο γκαραζ το μονο που χαλασε ειναι το πισω εσωτερικο χερουλι πορτας ξεφλουδισε η επιστρωση νικελ και η κλειδαρια της πισω πορτας το προβλημα που εχει ειναι η έλλειψη 6ης ταχύτητας για να κανει αθορυβα ταξιδια , πανω απο 120χλμ/ωρα ανεβαινουν οι στροφες και ακουγεται ,,,οχι πολυ αλλα θα μπορουσε με μια 6η ταχυτητα να ειναι πιο ξεκουραστο . για τα τριξιματα εχω ακουσει και εγω απο αλλους κατοχους οτι εχουν καποια , αλλα οχι ολα κατα τα αλλα πολυ ευχαριστημενος 10+ χρονια , θα το επαιρνα ξανα 1
NickTG Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 15 minutes ago, george kesoglu said: κατοχος 1,6 απο 2008 105.000χλμ σκυλι μαυρο δεν σπαει δεν χαλαει δεν εχω αλλαξει ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ Εδώ που τα λέμε βέβαια δεν έχει και τόσα πολλά χιλιόμετρα. 2 hours ago, ProponitisTouKanape said: . με ενδιαφέρει αρκετά κι ο θόρυβος του αέρα στην Εθνική. Προορίζεται για commuting σε αυτοκινητόδρομο οπότε είναι σημαντικο Κακή σχετικά επιλογή για αυτή τη χρήση. Όχι το συγκεκριμένο αλλά η κατηγορία γενικά. Εκτός αν ενδιαφέρεσαι τόσο για ψηλή θέση οδήγησης.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 3 ώρες πριν, KoreanW είπε offtopic, καθότι αμερικάνικα αμφότερα Η μαμά εταιρία για τη Ford ναι αλλά το Focus είναι παιδί της Ευρωπαϊκής Ford που έδρα έχει την Κολωνία. Η Opel γερμανική εταιρία είναι, στη Γερμανία τα αναπτύσσει, η προέλευση των ιδιοκτητών της δεν έχει σημασία. Με την ίδια λογική τα Mercedes είναι 35% Γερμανικά γιατί μόνο τόσο ποσοστό της Daimler είναι σε Γερμανικά χέρια 2 ώρες πριν, NickTG είπε Εδώ που τα λέμε βέβαια δεν έχει και τόσα πολλά χιλιόμετρα. Κακή σχετικά επιλογή για αυτή τη χρήση. Όχι το συγκεκριμένο αλλά η κατηγορία γενικά. Εκτός αν ενδιαφέρεσαι τόσο για ψηλή θέση οδήγησης. Κανονικά ένα SUV θα έπρεπε κυρίως να είναι cruiser. Στην Εθνική δε κάνουν, off-road δε κάνουν, τότε κάνουν μόνο για σουπερμάρκετ και φόρτωμα για μπάνιο;
NickTG Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 26 minutes ago, ProponitisTouKanape said: Κανονικά ένα SUV θα έπρεπε κυρίως να είναι cruiser. Στην Εθνική δε κάνουν, off-road δε κάνουν, τότε κάνουν μόνο για σουπερμάρκετ και φόρτωμα για μπάνιο; Τη δουλειά σου θα την κάνεις. Απλά αν δεν σε ενδιαφέρουν τα πλεονεκτήματα αυτών των crossovers, παράδειγμα ψηλή θέση οδήγησης ή χώρος φόρτωσης, υπάρχουν άλλα σε αντίστοιχα λεφτά που είναι πιο κατάλληλα για εθνική.
KoreanW Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 21 minutes ago, ProponitisTouKanape said: Η μαμά εταιρία για τη Ford ναι αλλά το Focus είναι παιδί της Ευρωπαϊκής Ford που έδρα έχει την Κολωνία. Η Opel γερμανική εταιρία είναι, στη Γερμανία τα αναπτύσσει, η προέλευση των ιδιοκτητών της δεν έχει σημασία. Με την ίδια λογική τα Mercedes είναι 35% Γερμανικά γιατί μόνο τόσο ποσοστό της Daimler είναι σε Γερμανικά χέρια Κανονικά ένα SUV θα έπρεπε κυρίως να είναι cruiser. Στην Εθνική δε κάνουν, off-road δε κάνουν, τότε κάνουν μόνο για σουπερμάρκετ και φόρτωμα για μπάνιο; με αυτή τη λογική τα Kia είναι επίσης γερμανικά και δεν είναι κορεάτικα επειδή η Kia αναπτύσσει τα ευρωπαϊκά μοντέλα της στη Γερμανία, και επομένως και η αξιοπιστία τους δεν είναι κορεάτικη αλλά γερμανική πέρα από το ιλαρό, το Ford όσο και το Opel μπορεί να έχουν κέντρο R&D στη Γερμανία, αλλά έχουν και σε άλλες χώρες από την Αγγλία μέχρι την Ισπανία, και κατά βάση η τεχνολογία τους είναι αμερικάνικη και δευτερευόντως ευρωπαϊκή (βλέπε Buick κλπ) 1
NT1G Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Η Bentley και η Rolls-Royce είναι γερμανικές να φανταστώ; 🤔 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 15 λεπτά πριν, NickTG είπε Τη δουλειά σου θα την κάνεις. Απλά αν δεν σε ενδιαφέρουν τα πλεονεκτήματα αυτών των crossovers, παράδειγμα ψηλή θέση οδήγησης ή χώρος φόρτωσης, υπάρχουν άλλα σε αντίστοιχα λεφτά που είναι πιο κατάλληλα για εθνική. Κοίτα γενικά κοιτάζω και σε hatchback μικρομεσαιο γιατί δεν έχω θέμα με χώρους. Ωστόσο για κάποια μοντέλα διαβάζω πως έχουν θόρυβο στην εθνική ή τις μεγάλες ταχύτητες που για μένα είναι πολύ αρνητικό. Κι επειδή στα λεφτά που κοιτάζω βρίσκω και λίγο παλιότερο Qashqai, το έβαλα στη λίστα πιστεύοντας πως θα έχει λίγο καλύτερο πάτημα και άνεση, ως μεγαλύτερο. Η αλήθεια είναι πως θα ψαξω να το οδηγήσω να έχω έστω μια ιδέα ωστόσο οι κάτοχοι δίνουν κι εκ των έσω info για το πως είναι να ζεις με αυτο το αυτοκινητο
Ioannisto Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Εχω οδηγησει για πολλα χιλιομετρα ενα QQ του 2010 (facelift). Στην τιμη που εχει μεταχειρισμενο, ειναι vfm. Επειδη το θελεις για εθνικη, θα σου πω οτι το εχω οδηγησει απο Παργα στην Αθηνα χωρις σταση, με βροχη στο μεγαλυτερο μερος, με 5 ατομα μεσα, και εφτασα σπιτι ατσαλωκωτος (κ στα λεω ως οδηγος διλιτρης bmw). Δν εχει τρελα γκαζια, αλλα ειναι αξιοπρεπες, ειναι αθορυβο για suv, ειναι ευκολοδηγητο κ εχει μια καταπληκτικη θεση οδηγησης-πολυθρονα η οποια διευκολυνει τον οδηγο στις μεγαλες αποστασεις. Σημερα εχει περιπου 200.000 χιλιομετρα κ μηχανικα ειναι αψογο, αλλα στην καμπινα εχει αρκετα θεματα, οπως ξεφλουδισμενα νικελ, ξεκολημενες ταπετσαριες στις πορτες κ προβλημα με το autopilot κ τα αλλα χειριστηρια που εχει στο τιμονι. 1
KoreanW Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 32 minutes ago, NT1G said: Η Bentley και η Rolls-Royce είναι γερμανικές να φανταστώ; 🤔 H Bentley και η Rolls Royce με τη λογική του φίλου προπονητή είναι κάργα γερμανικές...
ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 48 λεπτά πριν, KoreanW είπε H Bentley και η Rolls Royce με τη λογική του φίλου προπονητή είναι κάργα γερμανικές... Νταξει νομίζω δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε την κουβέντα. Εσύ είπες πως η Opel είναι Αμερικάνικη επειδή άνηκε στη GM. Άρα με τη δική σου λογική οι δυο προαναφερθείσες είναι Γερμανικές. Για μένα είναι Βρετανικές όπως κι η Opel Γερμανική. Αλλά ας μείνουμε εδώ γιατί δεν προσφέρεις τίποτα στην κουβέντα. Αν θες να πεις κατι για το Qashqai ή να προτείνεις άλλο αυτοκίνητο, ελεύθερα. Φιλικα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα