Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γνωριζετε σε ποιο θεση το γραναζι πρεπει να ειναι και σε ποια θεση στην κασετα η αλυσιδα?κανω πεταλι και στις αλλαγεςακουγεται αυτος ο μεταλλικος ηχος

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει βιντεάκια στο youtube που σου δείχνει πως το ρυθμίζεις αν δεν θες να το πας σε ποδηλατά. Είναι και ελληνικά κάποια.

Ψάξε ρύθμιση ταχυτήτων ποδηλάτου.

Επεξ/σία από zio10
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Έχει βιντεάκια στο youtube που σου δείχνει πως το ρυθμίζεις αν δεν θες να το πας σε ποδηλατά. Είναι και ελληνικά κάποια.

Ψάξε ρύθμιση ταχυτήτων ποδηλάτου.

Εισαι μεντιουμ ;; 

  • Sad 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, zio10 είπε

Έχει βιντεάκια στο youtube που σου δείχνει πως το ρυθμίζεις αν δεν θες να το πας σε ποδηλατά. Είναι και ελληνικά κάποια.

Ψάξε ρύθμιση ταχυτήτων ποδηλάτου.

δεν εχω καταλαβει τιποτα απο τα βιντεο

ενω τρεχω σε ευθεια πολυ βαζω 5η και γυρναει το πεταλι χωρις να δινει κινηση στην αλυσιδα,μονο με την φορα που εχει κινουμε

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, jimis98 είπε

ενω τρεχω σε ευθεια πολυ βαζω 5η και γυρναει το πεταλι χωρις να δινει κινηση στην αλυσιδα,μονο με την φορα που εχει κινουμε

Αν η «5η» που λες είναι το μικρότερο γρανάζι της κασέτας του ποδηλάτου σου και αν σε κατηφόρα, ή όταν κινήσε ήδη με κάποια ταχύτητα, δεν μπορεί να σου δώσει παραπάνω (γυρίζει στον αέρα δηλαδή), τότε πιθανότατα κινήσαι πάνω από το όριο που μπορεί να αποδώσει ο συνδυασμός πεταλιέρα/κασέτα που έχεις.

Αν δεν ισχύει το παραπάνω πήγαινε σε έναν ποδηλατά να σου ελέγξει/ρυθμίσει τις ταχύτητες.

11 ώρες πριν, jimis98 είπε

γνωριζετε σε ποιο θεση το γραναζι πρεπει να ειναι και σε ποια θεση στην κασετα η αλυσιδα?κανω πεταλι και στις αλλαγεςακουγεται αυτος ο μεταλλικος ηχος

Πρώτον υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί, συνδυασμοί πεταλίερας/κασέτας/ντεραγιέ οπότε δεν έχει κανένα νόημα η ερώτηση σου καθώς είναι εντελώς φλού.
Δεύτερον, στις αλλαγές ταχυτήτων είναι φυσιολογικό να ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος. Πάλι είναι εντελώς φλού αυτό που λες.

Δημοσ.

μα τι αλλο να πω για να το διευκρινησω?

το high εχω 2 και στο low αν εχω ανηφορα βαζω 1η η 2α

τοσο δυσκολο ειναι οι ταχυτητες στα ποδηλατα δεν επρπε να ειναι οπως στα αυτοκινητα?

Δημοσ.
Just now, jimis98 said:

τοσο δυσκολο ειναι οι ταχυτητες στα ποδηλατα δεν επρπε να ειναι οπως στα αυτοκινητα?

Μα και εσύ πας και παίρνεις με 18/21/24 ταχύτητες όπως είναι στα φορτηγά. Πάρε ένα φιξάκι με 6 να σου έρθει κουτί όπως στα αυτοκίνητα. Αν και μετά θα μας ρωτάς γιατί δεν έχει όπισθεν....

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Πάρε ένα φιξάκι με 6...

Τα φιξάκια έχουν ΜΟΝΟ μία ταχύτητα χωρίς ελεύθερο στον πίσω τροχό.

Δημοσ.
Just now, dpolal said:

Τα φιξάκια έχουν ΜΟΝΟ μία ταχύτητα χωρίς ελεύθερο στον πίσω τροχό.

Σωστός. Αυτά λοιπόν με τον έναν δίσκο μπροστά και καμπόσους πίσω.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, jimis98 είπε

μα τι αλλο να πω για να το διευκρινησω?

το high εχω 2 και στο low αν εχω ανηφορα βαζω 1η η 2α

τοσο δυσκολο ειναι οι ταχυτητες στα ποδηλατα δεν επρπε να ειναι οπως στα αυτοκινητα?

Πρώτον θα μας πείς πόσους δίσκους έχεις στην πεταλιέρα (έναν, δύο ή τρείς).
Δεύτερον θα μας πείς πόσα γρανάζια έχει η κασέτα.
Τρίτον θα μας πείς πόσα δοντάκια έχει το μικρότερο γρανάζι από την κασέτα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Μα και εσύ πας και παίρνεις με 18/21/24 ταχύτητες όπως είναι στα φορτηγά. Πάρε ένα φιξάκι με 6 να σου έρθει κουτί όπως στα αυτοκίνητα. Αν και μετά θα μας ρωτάς γιατί δεν έχει όπισθεν....

μου το εδωσαν δεν το αγορασα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, dpolal είπε

Πρώτον θα μας πείς πόσους δίσκους έχεις στην πεταλιέρα (έναν, δύο ή τρείς).
Δεύτερον θα μας πείς πόσα γρανάζια έχει η κασέτα.
Τρίτον θα μας πείς πόσα δοντάκια έχει το μικρότερο γρανάζι από την κασέτα.

μπροστά έχει 3 δίσκους και πίσω 7 γρανάζια

τα δόντια τι σημασία έχουν? 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, jimis98 είπε

μπροστά έχει 3 δίσκους και πίσω 7 γρανάζια

τα δόντια τι σημασία έχουν? 

Τα δόντια στους δίσκους και τα γρανάζια ορίζουν 2 αριθμούς που ονομάζονται ratio. 
Ο μεγάλος δίσκος και το μικρότερο γρανάζι (max ratio) και ο μικρός δίσκος με το μεγαλύτερο γρανάζι (min ratio).

Ανάλογα με το cadence (τον αριθμό περιστροφών της πεταλιέρας που επιτυχάνεις σε ένα λεπτό) αυτό μεταφράζεται σε μίνιμουμ και μάξιμουμ ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει σε ίσιο δρόμο το ποδήλατο σου.

Αν η ταχύτητα του ποδηλάτου είναι μεγαλύτερη από την μάξιμουμ που μπορεί να δώσει το σύστημα πεταλιέρα/ταχύτητες (π.χ. σε παρατεταμένη κατηφόρα) τότε απλά γυρίζεις τα πετάλια στον «αέρα» που λένε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...