Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, argipen είπε

Κανείς δεν λέει όχι στα περισσότερα καρέ... Το κίνημα λέει όχι στα interpolated καρέ. Όταν η πηγή σου είναι 24 και αφήνεις το software της τηλεόρασης να το κάνει να μοιάζει με 60 είναι μια αηδία και μισή. Ταινίες όπως το Hobbit όμως που τραβήχτηκαν στα 48 θα τις δεις στα 48, αν βγει ταινία στα 60 θα δεις στα 60. Το γνωστό και ως soap-opera εφέ, ταιριάζει μόνο σε αθλητικά προγράμματα.

Συμφωνώ εν μέρη ότι το frame interpolation πάσχει σε "δύκολα" πλάνα και το αποτέλεσμα είναι ενοχλητικό, αλλά δεν είναι όλα τα πλάνα δύσκολα οπότε τοτε το αποτέλεσμα είναι μια χαρά. Επίσης στην τελική το interpolated καρέ είναι κάτι μεταξύ του προηγούμενου/επόμενου άρα αν γίνει σωστά είναι όμοιο με το να έχει τραβηχτεί από κάμερα με 48/60 καρέ. Τώρα ειδικά με το machine learning ίσως δούμε σε τηλεοράσεις, λιγότερες σκηνές με artifacts απο interpolation.

To soap opera effect έχει να κάνει περισσότερο με το interlacing που είχαν οι παλιές φτηνές κάμερες που γυρνούσαν τέτοιες σειρές. Αν και έχω ακούσει την παρομοίωση θεωρώ πως δεν έχει καμία σχέση στην ποιότητα παρά μόνο στον αριθμό των καρέ, που με την ίδια λογική και το Χομπιτ είχε soap opera effect.

Επεξ/σία από Athoz
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, KnightRider είπε

Εγώ παρακαλούσα να υπάρχει το motion smoothing εδώ και πολλά χρόνια. 
Εδώ πριν ~10 χρόνια είχα κάψει κάρβουνα εδώ στο insomnia που ήθελα να βρω τρόπο να δω με 60fps τις ταινίες και που απορούσα γιατί να κάνουν τις ταινίες μόνο στα 24fps.

Πάντα μισούσα από μικρός να βλέπω τις ταινίες με αυτό το σπαστικό τραιμόπαιγμα/judder στην κίνηση (τα λίγα καρέ).

Είναι και καλά που λένε μερικοί ότι ""το ανθρώπινο μάτι δεν μπορεί να δει πάνω από 24fps"" 😆😆😆

Δυστυχώς φιλε μου εισαι παντελώς άσχετος με το θέμα. Το κινηματογραφικο ριναι 24fps. Παει και τελειωσε. Αν δεν μπορεις να κατανοησης πως και γιατι, απλα μην ασχολεισαι. 

4 ώρες πριν, Athoz είπε

Επειδή είναι όλα θέμα συνήθειας και μερικοί είναι πιο ελαστικοί στο να αλλάξουν συνήθειες θα φέρω το εξής παράδειγμα:

Αν είχαμε συνηθίσει στα 60 καρέ από παλιά και υπήρχε επιλογή στην τιβι 25 καρέ, υπήρχε περίπτωση κάποιος να το ενεργοποιήσει; Θα ήταν το αντίστοιχο τώρα που έχουμε συνηθίσει στα 25 να πάμε στα 10.

Το συμπέρασμα είναι πως τα περισσότερα καρέ εξ ορισμού έχουν περισσότερη πληροφορία και μπορούν να προσφέρουν ένα πιο "ζωντανό" αποτέλεσμα, απλά κάθε άτομο είναι λιγότερο η περισσότερο δεκτικό στην αλλαγή, γιαυτό και μερικοί δεν το θέλουν καθόλου ενώ άλλοι αποδέχονται τα 60 καρέ.

Εγώ ψηφίζω δαγκωτό περισσότερα καρέ.

Δεν προκειται ποτε να γινει αυτο για πολλους λογους που δεν θα καταλαβετε ποτε οι περισσότεροι. 

Λυπαμαι με αυτα που ακουω για περισσοτερα καρέ και λοιπά. Διαβαστε και τιποτα ρε παιδιά ελεος. Δεν ξέρετε την τυφλα σας και το παιζετε και ειδικοι. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, anagnostaki είπε

Δυστυχώς φιλε μου εισαι παντελώς άσχετος με το θέμα. Το κινηματογραφικο ριναι 24fps. Παει και τελειωσε. Αν δεν μπορεις να κατανοησης πως και γιατι, απλα μην ασχολεισαι. 

Δεν προκειται ποτε να γινει αυτο για πολλους λογους που δεν θα καταλαβετε ποτε οι περισσότεροι. 

Λυπαμαι με αυτα που ακουω για περισσοτερα καρέ και λοιπά. Διαβαστε και τιποτα ρε παιδιά ελεος. Δεν ξέρετε την τυφλα σας και το παιζετε και ειδικοι. 

Δεν χρειάζεται κανείς να είναι γνώστης ούτε να πρέπει να διαβάσει βιβλία εφόσον και μόνο αντιλαμβανόμαστε την διαφορά στην κίνηση για το εάν είναι ομαλή ή με σπασίματα. 
Επίσης υποτίθεται ότι όρισαν τα 24fps για τον λόγο ότι και καλά είναι οριακά για να ξεγελαστεί το ανθρώπινο μάτι και να πειστεί ότι βλέπει μια κινούμενη εικόνα και όχι μια σειρά από φωτογραφίες.

Δεν γίνεται να είμαστε μόνο στα 24fps που είναι όλο σπασίματα στην κίνηση και ειδικά σε γρήγορα πλάνα που δεν προλαβαίνεις τίποτα να δεις και έχεις συνέχεια motion blur όπως πχ fast and furious.

Επίσης δεν είναι τυχαίο που βγήκε το motion interpolation γιατί υπάρχει κόσμος που δεν γουστάρει τα σπασίματα (όπως εγώ) και θέλουμε να έχουμε όσο πιο ομαλή κίνηση γίνεται για να είναι πιο real (όπως δηλ βλέπουμε τώρα στην ζωή που δεν υπάρχουν fps επειδή ζούμε αναλογικά).

Δημοσ.

Ακόμη και τα native 48fps δίνουν την αίσθηση οτι βλέπεις ντοκιμαντερ του "πως γυρίστηκε η ταινία" και όχι την ιδια την ταινια σαν τελικο προιον. αποδεδειγμένα τα 24 ειναι μια χαρα για σινεμα, ακόμη κι αν συνηθίσουμε τα περισσοτερα καρε, θα πρεπει να ειναι τραβηγμενα οντως, το interpolation ειναι τραγικο απλα. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Ακόμη και τα native 48fps δίνουν την αίσθηση οτι βλέπεις ντοκιμαντερ του "πως γυρίστηκε η ταινία" και όχι την ιδια την ταινια σαν τελικο προιον. αποδεδειγμένα τα 24 ειναι μια χαρα για σινεμα, ακόμη κι αν συνηθίσουμε τα περισσοτερα καρε, θα πρεπει να ειναι τραβηγμενα οντως, το interpolation ειναι τραγικο απλα. 

 

To συγκεκριμένο interpolation είναι τραγικό - έχει πολύ artifact suppression που δηλ σε κάποια πλάνα είναι σαν 24fps blurred (στην ουσία blend).

Αν θες δες αυτό το smoothing που είχα κάνει παλιότερα με καλύτερες ρυθμίσεις ώστε να δουν πως φαίνεται τα 60fps εάν βάλουν το SVP - το καινούργιο SVP είναι χάλι μαύρο, καλύτερο είναι το παλιό 3.0.6 γιατί καλύτερο search radious,block size,overlapping κλπ.

Επεξ/σία από KnightRider
  • Like 1
Δημοσ.

ΤΟ πρωτο που κανω είναι να κλεισω 2 Πραγματα , Motion effects και Local Dimming , Απαράδεκτα και τα 2 . Ευτηχως με τις OLED παει το Local Dimming , Αντε να εξαφανιστουν και τα Soap opera ,motion effects..

3 ώρες πριν, anagnostaki είπε

Δυστυχώς φιλε μου εισαι παντελώς άσχετος με το θέμα. Το κινηματογραφικο ριναι 24fps. Παει και τελειωσε. Αν δεν μπορεις να κατανοησης πως και γιατι, απλα μην ασχολεισαι. 

Δεν προκειται ποτε να γινει αυτο για πολλους λογους που δεν θα καταλαβετε ποτε οι περισσότεροι. 

Λυπαμαι με αυτα που ακουω για περισσοτερα καρέ και λοιπά. Διαβαστε και τιποτα ρε παιδιά ελεος. Δεν ξέρετε την τυφλα σας και το παιζετε και ειδικοι. 

Εξήγησε τους τον λογο που πρεπει να είναι 24 καρε , και το λογο που ταινιες    όπως το Hobit εκανε τον κοσμο να ξερναει από τα 48 καρε. Δεν χρειαζεται να εισαι επιθετικος σε οσους δεν γνωριζουν.

  • Like 2
Δημοσ.

Επιτέλους, να μπει σιγά σιγά στο μυαλό του μέσου καταναλωτή πως άλλο τηλεοπτικό πρόγραμμα, άλλο ποδόσφαιρο, άλλο η κονσόλα κι άλλο μια ταινία.

Πολλοί το έχουν μόνιμα on, γιατί έτσι ήταν το default, κι άλλοι δεν βλέπουν καν την διαφορά... Προσωπικά, δεν μπορώ να το βλέπω αυτό το πράγμα σε ταινία.

 

4 ώρες πριν, Dam_Peristeriws είπε

ΥΓ2. Όσοι βλέπετε ταινίες σε ΤV ΔΕΝ τις βλέπετε σωστά σε 24fps!

Μια χαρά παίζουν 24fps οι περισσότερες τηλεοράσεις των τελευταίων ετών με τον native player τους. Χωρίς judder, χωρίς τίποτα. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα 24fps είναι όντως θέμα και χρημάτων αλλά και κινηματογραφικότητας. Οι ταινίες δεν έχουν προφανή σκοπό να φαίνονται 100% αληθείς. Υποτίθεται ότι είναι μια αναπαράσταση της ζωής μέσα από ένα συγκεκριμένο στυλ, μέσα από την ματία που θέλει να τις δώσει ο εκάστοτε σκηνοθέτης τους. Τίποτα σε μια ταινία δεν είναι 100% αληθινό, οι ρόλοι, τα πρόσωπα, τα τοπία, τα λόγια ,το σενάριο, τα χρώματα κτλ κτλ είναι υποθετικά καθότι είτε δεν βρίσκεται ο καμεραμάν ποτέ μπροστά στην καταγραφή τους είτε γιατί αφορούν μια φανταστική ιστορία είτε είναι αναπαράσταση μιας ιστορίας που κάποιος διηγήθηκε και δεν τράβηξε με κάμερα. Κινηματογραφώντας λοιπόν στα 24fps (πέρα από το χαμηλό κόστος όπως είπαμε) ο σκηνοθέτης επιτυγχάνει να αποδώσει αυτό ακριβώς το στύλ που θέλει επειδή καταφέρνει με τον τρόπο αυτό να δημιουργήσει ένα ψυχολογικό συναίσθημα ή διάστημα, ένα φίλτρο ρεαλισμού ας πούμε στον θεατή ότι αυτό που βλέπει είναι ταινία και όχι 100% αληθινή αναπαραγωγή γεγονότων, καθότι δεν είναι κιόλας όπως είπαμε. Συνεπώς ο θεατής καταλαίνει ότι αυτό που βλέπει είναι δημιόυργημα κάποιου και όχι αληθινή καταγραφή, έτσι εμβαθύνει περισσότερο στο νόημα της εκάστοτε ιστορίας. Όποτε ναι μεν τα 60fps φαίνονται πιο αληθινά αλλά στις ταινίες δεν καταγράφουν αληθινά περιστατικά αλλά δημιουργούν ή αναπαράγουν ιστορίες με βάση την φαντασία και το ταλέντο κάποιων ανθρώπων. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός..

Επεξ/σία από music_lover
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, music_lover είπε

Τα 24fps είναι όντως θέμα και χρημάτων αλλά και κινηματογραφικότητας. Οι ταινίες δεν έχουν προφανή σκοπό να φαίνονται 100% αληθείς. Υποτίθεται ότι είναι μια αναπαράσταση της ζωής μέσα από ένα συγκεκριμένο στυλ, μέσα από την ματία που θέλει να τις δώσει ο εκάστοτε σκηνοθέτης τους. Τίποτα σε μια ταινία δεν είναι 100% αληθινό, οι ρόλοι, τα πρόσωπα, τα τοπία, τα λόγια ,το σενάριο, τα χρώματα κτλ κτλ είναι υποθετικά καθότι είτε δεν βρίσκεται ο καμεραμάν ποτέ μπροστά στην καταγραφή τους είτε γιατί αφορούν μια φανταστική ιστορία είτε είναι αναπαράσταση μιας ιστορίας που κάποιος διηγήθηκε και δεν τράβηξε με κάμερα. Κινηματογραφώντας λοιπόν στα 24fps (πέρα από το χαμηλό κόστος όπως είπαμε) ο σκηνοθέτης επιτυγχάνει να αποδώσει αυτό ακριβώς το στύλ που θέλει επειδή καταφέρνει με τον τρόπο αυτό να δημιουργήσει ένα ψυχολογικό συναίσθημα ή διάστημα, ένα φίλτρο ρεαλισμού ας πούμε στον θεατή ότι αυτό που βλέπει είναι ταινία και όχι 100% αληθινή αναπαραγωγή γεγονότων, καθότι δεν είναι κιόλας όπως είπαμε. Συνεπώς ο θεατής καταλαίνει ότι αυτό που βλέπει είναι δημιόυργημα κάποιου και όχι αληθινή καταγραφή, έτσι εμβαθύνει περισσότερο στο νόημα της εκάστοτε ιστορίας. Όποτε ναι μεν τα 60fps φαίνονται πιο αληθινά αλλά στις ταινίες δεν καταγράφουν αληθινά περιστατικά αλλά δημιουργούν ή αναπαράγουν ιστορίες με βάση την φαντασία και το ταλέντο κάποιων ανθρώπων. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός..

Επίσης ειναι απολύτως σκόπιμο να λείπουν εικόνες/καρε απο σκηνές δράσης. Ο θεατής βλέποντας την αρχη και το τέλος μια κίνησης ή μιας γρήγορης εναλλαγής πλάθει στο μυαλο του τις ενδιάμεσες εικόνες και αυτο ειναι κάτι που θέλει ο δημιουργος του φιλμ. Διοτι οι εικόνες που φτιαχνει το μυαλο μας ειναι παντα σωστες και αρμοστές. Αν οι σκηνες ήταν 300fps θα έχαναν σε θεαματικότητα αλλα θα κέρδιζαν σε ρεαλισμο. Δεν ειναι ομως ο ρεαλισμος αυτο που θέλει να δει ο θεατης ακόμη και αν νομίζει οτι θέλει. Εκτός αυτου ειναι εξαιρετικά δυσκολο και ακριβο. 

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, mjaros είπε

Πόσες φορές έχω πάει σε σπίτι φίλων και βάζουμε ταινία και τους ρωτάω πώς μπορούν και βλέπουν ταινίες έτσι. Και με κοιτάζουν απορημένοι και με ρωτούν τι εννοώ. 

Το ίδιο λέω και εγώ σε φίλους και έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα!!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, anagnostaki είπε

Δυστυχώς φιλε μου εισαι παντελώς άσχετος με το θέμα. Το κινηματογραφικο ριναι 24fps. Παει και τελειωσε. Αν δεν μπορεις να κατανοησης πως και γιατι, απλα μην ασχολεισαι. 

Δεν προκειται ποτε να γινει αυτο για πολλους λογους που δεν θα καταλαβετε ποτε οι περισσότεροι. 

Λυπαμαι με αυτα που ακουω για περισσοτερα καρέ και λοιπά. Διαβαστε και τιποτα ρε παιδιά ελεος. Δεν ξέρετε την τυφλα σας και το παιζετε και ειδικοι. 

Δεν παραθέτεις την παραμικρή πληροφοριά για να κανεις εμάς τους ασχετους να μάθουμε κάτι νέο ή να μας δώσεις μια άλλη οπτική γωνία. Το ποστ σου μόνο προσβλητικό είναι και δεν συνεισφέρει πουθενά.

Επεξ/σία από Athoz
  • Like 1
Δημοσ.

Στα 24fps εγω βλεπω παντα σπασιμο στην κινηση

και δεν μου αρεσει καθολου.

Μαλιστα στα 24fps το σπασιμο στην κινηση ειναι πολυ εντονο.

Τις ταινιες πρεπει να τις γυριζουνε σε πολλα fps γιατι ματια

ειναι φτιαγμενα να βλεπουνε πολλα fps οχι μονο 24fps.

Η οικονομια στα films δεν σημαινει ποιοτητα

Δημοσ.

Τα 24 Hz είναι κατάλοιπο του παρελθόντος και πρέπει να καταργηθούν χτες. Αν περιμένουν οι σκηνοθέτες να ξεχωρίζουν επειδή έχουν σπασίματα στην κίνηση, και να το ονομάζουν "κινηματογραφική αίσθηση", τους έχω κακά μαντάτα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, KnightRider είπε

Δεν χρειάζεται κανείς να είναι γνώστης ούτε να πρέπει να διαβάσει βιβλία εφόσον και μόνο αντιλαμβανόμαστε την διαφορά στην κίνηση για το εάν είναι ομαλή ή με σπασίματα. 
Επίσης υποτίθεται ότι όρισαν τα 24fps για τον λόγο ότι και καλά είναι οριακά για να ξεγελαστεί το ανθρώπινο μάτι και να πειστεί ότι βλέπει μια κινούμενη εικόνα και όχι μια σειρά από φωτογραφίες.

Δεν γίνεται να είμαστε μόνο στα 24fps που είναι όλο σπασίματα στην κίνηση και ειδικά σε γρήγορα πλάνα που δεν προλαβαίνεις τίποτα να δεις και έχεις συνέχεια motion blur όπως πχ fast and furious.

Επίσης δεν είναι τυχαίο που βγήκε το motion interpolation γιατί υπάρχει κόσμος που δεν γουστάρει τα σπασίματα (όπως εγώ) και θέλουμε να έχουμε όσο πιο ομαλή κίνηση γίνεται για να είναι πιο real (όπως δηλ βλέπουμε τώρα στην ζωή που δεν υπάρχουν fps επειδή ζούμε αναλογικά).

Και παλι σου ξαναλέω πως δεν ειναι επιχειρήματα αυτά. Τα 24 fps δεν θα αλλξουν ποτε ως κινηματογραφικη αίσθηση. Εκτος αν αλλαξει το ανθρωπινο ειδος και αποκτησει αλλα χαρακτηριστικά στον τρόπο που βλεπει. 

16 ώρες πριν, Agony είπε

ΤΟ πρωτο που κανω είναι να κλεισω 2 Πραγματα , Motion effects και Local Dimming , Απαράδεκτα και τα 2 . Ευτηχως με τις OLED παει το Local Dimming , Αντε να εξαφανιστουν και τα Soap opera ,motion effects..

Εξήγησε τους τον λογο που πρεπει να είναι 24 καρε , και το λογο που ταινιες    όπως το Hobit εκανε τον κοσμο να ξερναει από τα 48 καρε. Δεν χρειαζεται να εισαι επιθετικος σε οσους δεν γνωριζουν.

Δεν ειμαι επιθετικός φιλε μου, απλα καποια πραγματα με ξεπερνανε. Δεν μπορω να ακουω οτι ναναι και κατεβατά εξηγησεων που δεν εχουν νόημα μονο και μονο για να πουμε μια @@. Επειδη εχω παρακολουθησει καποια σεμιναρια σκηνοθεσιας στην Αμερική απο τους μεγαλυτερους σκηνοθετες και ειδικους επάνω στο θεμα και σε καποιο σημειο υπήρχε  και η αναφορα στο κινηματογραφικο fps, για να υπαρχει η καθαρα κινηματογραφικη αισθηση και η μαγεια σε αυτο που βλεπει το ανθρωπινο μάτι ειναι παντα 24fps παει και τελειωσε. Τωρα οταν λενε καποιοι αχ τι ωραια τα 60 frame και λοιπά απλα ειναι ανιδεοι. Τι να κανουμε τωρα δηλαδη; τα 60 και τα εκατο και τα 200 frame ναι ειναι καλα στα video games, στο να τραβας βιντεο για πλάκα απο τις εκδρομουλες σου στο galaxy και στο iphone, αλλα σε καμια περιπτωση δεν κανουν για cinematic γυρισματα. Οτιδηποτε αλλο ακουσω ως επιχειρημα επάνω στο συγκεκριμενο θέμα δεν με πείθει και ειμαι απολυτος! Οκ;;

*** γραφω απο το προφιλ της γυναίκας μου, γιατι σιγουρα θα υπαρξει καποιος πονηριδης που θα το σχολιασει ***

12 ώρες πριν, Athoz είπε

Δεν παραθέτεις την παραμικρή πληροφοριά για να κανεις εμάς τους ασχετους να μάθουμε κάτι νέο ή να μας δώσεις μια άλλη οπτική γωνία. Το ποστ σου μόνο προσβλητικό είναι και δεν συνεισφέρει πουθενά.

Οποιος ενδιαφερεται να μπει να διαβασει επανω στο συγκεκριμενο θεμα και να μην γραφει οτι ναναι. Και εγω νοιωθω προσβεβλημενος με αυτα που διαβαζω απο ασχετους στο θεμα ξαναλεω. 

17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Ακόμη και τα native 48fps δίνουν την αίσθηση οτι βλέπεις ντοκιμαντερ του "πως γυρίστηκε η ταινία" και όχι την ιδια την ταινια σαν τελικο προιον. αποδεδειγμένα τα 24 ειναι μια χαρα για σινεμα, ακόμη κι αν συνηθίσουμε τα περισσοτερα καρε, θα πρεπει να ειναι τραβηγμενα οντως, το interpolation ειναι τραγικο απλα. 

Πες τα ρε φιλε

23 ώρες πριν, Athoz είπε

Επειδή είναι όλα θέμα συνήθειας και μερικοί είναι πιο ελαστικοί στο να αλλάξουν συνήθειες θα φέρω το εξής παράδειγμα:

Αν είχαμε συνηθίσει στα 60 καρέ από παλιά και υπήρχε επιλογή στην τιβι 25 καρέ, υπήρχε περίπτωση κάποιος να το ενεργοποιήσει; Θα ήταν το αντίστοιχο τώρα που έχουμε συνηθίσει στα 25 να πάμε στα 10.

Το συμπέρασμα είναι πως τα περισσότερα καρέ εξ ορισμού έχουν περισσότερη πληροφορία και μπορούν να προσφέρουν ένα πιο "ζωντανό" αποτέλεσμα, απλά κάθε άτομο είναι λιγότερο η περισσότερο δεκτικό στην αλλαγή, γιαυτό και μερικοί δεν το θέλουν καθόλου ενώ άλλοι αποδέχονται τα 60 καρέ.

Εγώ ψηφίζω δαγκωτό περισσότερα καρέ.

Δεν εχω λογια πραγματικά για το παραδειγμα σου με τα καρέ!! 🤣🤣🤣 Πως το σκεφτηκες;; συγνωμη που γελάω αλλα ρε φιλε έλεος. 

23 ώρες πριν, mjaros είπε

Πόσες φορές έχω πάει σε σπίτι φίλων και βάζουμε ταινία και τους ρωτάω πώς μπορούν και βλέπουν ταινίες έτσι. Και με κοιτάζουν απορημένοι και με ρωτούν τι εννοώ. 

Ετσι. Απλα γιατι ειναι άσχετοι. Πηραν μια 55αρα τηλεόραση και αυτο ηταν όλο., 😁

Επεξ/σία από anagnostaki
Αλλαγη
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...