jio_dalas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Καλησπέρα θα ήθελα τη βοήθεια σας. Όπως λέω και στο τίτλο αλλαξα πάροχο (από ΟΤΕ σε Vodafone) αλλά έχω κρατήσει το router του ΟΤΕ. Το πρόβλημα μου είναι ότι το τηλέφωνο είναι νεκρό ενώ για ένα περίεργο λόγο το ίντερνετ δουλεύει και μπορώ να μπω μόνο σε σελίδες του Google (YouTube , Gmail και search) όταν ανοίγω οποιαδήποτε σελίδα δεν ανταποκρίνεται. Το modem μου είναι zte speedport Entry 2i. Σώνει και καλά θα πρέπει να πάρω μόντεμ της Vodafone? ευχαριστώ εκ των προτέρων
poulinos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 On 27/08/2019 at 21:41, jio_dalas said: Καλησπέρα θα ήθελα τη βοήθεια σας. Όπως λέω και στο τίτλο αλλαξα πάροχο (από ΟΤΕ σε Vodafone) αλλά έχω κρατήσει το router του ΟΤΕ. Το πρόβλημα μου είναι ότι το τηλέφωνο είναι νεκρό ενώ για ένα περίεργο λόγο το ίντερνετ δουλεύει και μπορώ να μπω μόνο σε σελίδες του Google (YouTube , Gmail και search) όταν ανοίγω οποιαδήποτε σελίδα δεν ανταποκρίνεται. Το modem μου είναι zte speedport Entry 2i. Σώνει και καλά θα πρέπει να πάρω μόντεμ της Vodafone? ευχαριστώ εκ των προτέρων α.του οτε πρεπει να το επιστρεψεις αλλιως θα το χρεωθεις.β.σιγουρα δεν σε εχουν σε voip?αν και εκει επρεπε να σου δωσουν εξοπλισμο.
skrit Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Τι είδους γραμμή είχες; ADSL ή VDSL; Η καινούργια τι είναι; Έχεις επικοινωνήσει με τεχνική βοήθεια vodafone να το αναφέρεις; Πιθανόν να έχει default ρυθμίσεις για σύνδεση σε γραμμή οτε (username, password, κτλ). Επίσης, για να είναι νεκρό το τηλ. μάλλον η γραμμή είναι Voip. Κάνε έναν κόπο να καλέσεις τεχνική υποστήριξη για να δουν αν βλέπουν οκ τη σύνδεσή σου ή χρειάζεται να ρυθμίσεις το μοντεμ.
poulinos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 On 30/08/2019 at 13:06, skrit said: Τι είδους γραμμή είχες; ADSL ή VDSL; Η καινούργια τι είναι; Έχεις επικοινωνήσει με τεχνική βοήθεια vodafone να το αναφέρεις; Πιθανόν να έχει default ρυθμίσεις για σύνδεση σε γραμμή οτε (username, password, κτλ). Επίσης, για να είναι νεκρό το τηλ. μάλλον η γραμμή είναι Voip. Κάνε έναν κόπο να καλέσεις τεχνική υποστήριξη για να δουν αν βλέπουν οκ τη σύνδεσή σου ή χρειάζεται να ρυθμίσεις το μοντεμ. αν ειναι voip δεν θα επρεπε κανονικα να του το πουν οτι χρειαζεται δικο τους εξοπλισμό ή να του το ειχαν δωσει δωρεαν οπως γινεται πχ σε αλλους παροχους?(για οσους ειναι voip).τουλαχιστον αυτο ξερω οτι ισχυει. η vodafone δεν εχει radius οσο ξερω οποτε λογικα θα πρεπε να μην εχει θεμα.εκτος αν ειναι vdsl vpu και εχεις μεσα [email protected] οποτε η προσπαθεια παει αλλου για αλλου.εκει απλα μπορει να αλλαξει το Username/password στο speedport για οσο καιρο θα το εχει.αμα δεν το παει πισω εχει κανα 70αρι αν θυμαμαι σωστα.
skrit Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 On 30/08/2019 at 15:14, poulinos said: αν ειναι voip δεν θα επρεπε κανονικα να του το πουν οτι χρειαζεται δικο τους εξοπλισμό ή να του το ειχαν δωσει δωρεαν οπως γινεται πχ σε αλλους παροχους?(για οσους ειναι voip).τουλαχιστον αυτο ξερω οτι ισχυει. Ίσως κατάλαβα λάθος, αλλά μάλλον έχει λάβει modem από τη vodafone, αλλά προτιμάει να διατηρήσει αυτό που έχει. Κανονικά ναι, θα έπρεπε να έχει ενημερωθεί για οτιδήποτε θα έπρεπε να αλλάξει στο δίκτυό του για να παίζει κανονικά η σύνδεση. Και "πιο κανονικά", ένα τηλέφωνο από την εταιρεία για να δουν αν είναι όλα οκ με την πρώτη προσπάθεια σύνδεσης θα έλυνε πολλά προβλήματα. Αλλά πιθανότατα η διάθεση επικοινωνίας από μεριάς της εταιρείας για οποιοδήποτε θέμα έληξε μόλις συμφώνησε στην αλλαγή ο φίλος jio_dallas. Από εκεί και πέρα, τον εξοπλισμό στο courier και όξω από την πόρτα... Άμα αργήσει να πληρώσει κάνα λογαριασμό, θα τον ξαναθυμηθούν. (Μην παρεξηγηθώ, δεν αφορά μόνο τη συγκεκριμένη εταιρεία, όλοι τη ίδια τακτική έχουν). Τεσπα, στο θέμα μας, αφού και το τηλ είναι νεκρό, πρώτα επικοινωνία με τεχνική υποστήριξη να επιβεβαιώσεις ότι όλα είναι οκ από μεριάς τους, και αν δεν λυθεί το ζήτημα ενημέρωσε για περαιτέρω σκέψεις.
poulinos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 On 30/08/2019 at 16:53, skrit said: Ίσως κατάλαβα λάθος, αλλά μάλλον έχει λάβει modem από τη vodafone, αλλά προτιμάει να διατηρήσει αυτό που έχει. Κανονικά ναι, θα έπρεπε να έχει ενημερωθεί για οτιδήποτε θα έπρεπε να αλλάξει στο δίκτυό του για να παίζει κανονικά η σύνδεση. Και "πιο κανονικά", ένα τηλέφωνο από την εταιρεία για να δουν αν είναι όλα οκ με την πρώτη προσπάθεια σύνδεσης θα έλυνε πολλά προβλήματα. Αλλά πιθανότατα η διάθεση επικοινωνίας από μεριάς της εταιρείας για οποιοδήποτε θέμα έληξε μόλις συμφώνησε στην αλλαγή ο φίλος jio_dallas. Από εκεί και πέρα, τον εξοπλισμό στο courier και όξω από την πόρτα... Άμα αργήσει να πληρώσει κάνα λογαριασμό, θα τον ξαναθυμηθούν. (Μην παρεξηγηθώ, δεν αφορά μόνο τη συγκεκριμένη εταιρεία, όλοι τη ίδια τακτική έχουν). Τεσπα, στο θέμα μας, αφού και το τηλ είναι νεκρό, πρώτα επικοινωνία με τεχνική υποστήριξη να επιβεβαιώσεις ότι όλα είναι οκ από μεριάς τους, και αν δεν λυθεί το ζήτημα ενημέρωσε για περαιτέρω σκέψεις. απλα γραφει οτι -------------------------------------------------------------- Σώνει και καλά θα πρέπει να πάρω μόντεμ της Vodafone? -------------------------------------- οποτε θεωρησα οτι δεν εχει παρει. δεν διαφωνω για τα υπολοιπα που λες οτι οταν ειναι για λογαριασμο σε θυμουνται παντα. αν του εχουν δωσει ρουτερ και δεν το εχει βαλει πανω τοτε κακως διοτι το πιο πιθανο ειναι οτι εχει και voip.αν δεν του εχουν δωσει router τοτε κανονικα θεωρουμαι οτι δεν ειναι voip οποτε το τηλεφωνο θα πρεπει να παιξει εκτος αν δεν εχει γυρισει την τηλεφωνικη συσκευη πισω στο splitter και την εχει ακομα πανω στην fxs του speedport οποτε λογικο που δεν παιζει το τηλεφωνο.αλλο τοσο αν εχει κανει και αλλαγες στην καλωδιωση οταν ειχε οτε για να κανει την επιστροφη στα αλλα πριζακια.εκει δεν φταιει ο παροχος ουτε ειναι υποχρεωμενος να του το φτιαξει. οποτε αν δεν θελει να παρει τηλεφωνο στην τεχνικη υποστηριξη για να του πουν τι υπηρεσια εχει ας μας πει αν του δωσαν εξοπλισμο και τι γραμμη εβαλε κτλ. επισης για μενα ειναι τζαμπα χρονος να σεταρει το speedport αφου πρεπει να το γυρισει πισω αλλιως ο οτε θα τον βαλει να το πληρωσει.οποτε εκει θα αναγκαστει να παρει καποιο αλλο.για να μην ανοιγουν οι σελιδες κατι μου λεει οτι φταιει το [email protected] που εχει μεσα ή καποιο θεμα Dns. 1
skrit Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 23 ώρες πριν, poulinos είπε απλα γραφει οτι -------------------------------------------------------------- Σώνει και καλά θα πρέπει να πάρω μόντεμ της Vodafone? -------------------------------------- οποτε θεωρησα οτι δεν εχει παρει. δεν διαφωνω για τα υπολοιπα που λες οτι οταν ειναι για λογαριασμο σε θυμουνται παντα. αν του εχουν δωσει ρουτερ και δεν το εχει βαλει πανω τοτε κακως διοτι το πιο πιθανο ειναι οτι εχει και voip.αν δεν του εχουν δωσει router τοτε κανονικα θεωρουμαι οτι δεν ειναι voip οποτε το τηλεφωνο θα πρεπει να παιξει εκτος αν δεν εχει γυρισει την τηλεφωνικη συσκευη πισω στο splitter και την εχει ακομα πανω στην fxs του speedport οποτε λογικο που δεν παιζει το τηλεφωνο.αλλο τοσο αν εχει κανει και αλλαγες στην καλωδιωση οταν ειχε οτε για να κανει την επιστροφη στα αλλα πριζακια.εκει δεν φταιει ο παροχος ουτε ειναι υποχρεωμενος να του το φτιαξει. οποτε αν δεν θελει να παρει τηλεφωνο στην τεχνικη υποστηριξη για να του πουν τι υπηρεσια εχει ας μας πει αν του δωσαν εξοπλισμο και τι γραμμη εβαλε κτλ. επισης για μενα ειναι τζαμπα χρονος να σεταρει το speedport αφου πρεπει να το γυρισει πισω αλλιως ο οτε θα τον βαλει να το πληρωσει.οποτε εκει θα αναγκαστει να παρει καποιο αλλο.για να μην ανοιγουν οι σελιδες κατι μου λεει οτι φταιει το [email protected] που εχει μεσα ή καποιο θεμα Dns. Ορθώς μίλησες, αν και (μάλλον) καθήμενος... Και θα υπερθεματίσω στο θέμα της επιστροφής του ρούτερ γιατί μπορεί να μην σε ειδοποιήσουν κάν για την επιστροφή αλλά να έρθει κατευθείαν το "ραβασάκι". Παλιότερα που είχα ΟΤΕ το έγραφε στη σύμβαση ότι αν αλλάξεις πάροχο πρέπει να επιστρέψεις τον εξοπλισμό, και μάλιστα σου δίνανε από την αρχή ένα δελτίο αποστολής για την περίπτωση επιστροφής. Φίλε jio_dallas θα ήταν χρήσιμη μια ενημέρωση για όσα έχουν ειπωθεί παραπάνω, γιατί τώρα καθόμαστε και οι δύο και κάνουμε υποθέσεις στον αέρα. Λύθηκε το πρόβλημα σου; Αν όχι, όπως βλέπεις ο poulinos το κατέχει και μπορείς να βοηθηθείς αρκετά.
poulinos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 19 minutes ago, skrit said: Ορθώς μίλησες, αν και (μάλλον) καθήμενος... Και θα υπερθεματίσω στο θέμα της επιστροφής του ρούτερ γιατί μπορεί να μην σε ειδοποιήσουν κάν για την επιστροφή αλλά να έρθει κατευθείαν το "ραβασάκι". Παλιότερα που είχα ΟΤΕ το έγραφε στη σύμβαση ότι αν αλλάξεις πάροχο πρέπει να επιστρέψεις τον εξοπλισμό, και μάλιστα σου δίνανε από την αρχή ένα δελτίο αποστολής για την περίπτωση επιστροφής. Φίλε jio_dallas θα ήταν χρήσιμη μια ενημέρωση για όσα έχουν ειπωθεί παραπάνω, γιατί τώρα καθόμαστε και οι δύο και κάνουμε υποθέσεις στον αέρα. Λύθηκε το πρόβλημα σου; Αν όχι, όπως βλέπεις ο poulinos το κατέχει και μπορείς να βοηθηθείς αρκετά. αν και ο @divo μπορει να μας πει περισσοτερα για το θεμα επιστροφης παρολα αυτα μερικοι παροχοι ζηταγαν 70 ευρω για τον εξοπλισμο που με 70 ευρω παιρνεις πολυ καλυτερο Modem/router. σε αλλες περιπτωσεις δεν ξερω αν ισχυει ο οτε αν δεν γυρισεις ή πληρωσεις τον εξοπλισμό δεν ολοκληρώνεται η διακοπή της υπηρεσίας. και ειδικα τωρα που οι περισσοτεροι εχουν speedport ο οτε θα το ζητησει.δεν ειναι οτι εχει κανα Modem/router πριν απο 5 χρονια πχ sagem οποτε και δεν εχει καν νοημα ο οτε να το παρει πισω συν οτι πολλα απο αυτα τα χαριζε. αν ηταν κανα sagem δεν αξιζει ουτε τα εξοδα για να παει πισω στον οτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα