Παντελεήμων Ν. Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Ζητώ την στήριξη σας με την υπογραφή σας στο avaaz για να Διεκδικήσουμε πρόσβαση ΑμεΑ σε ΟΛΑ τα επιβατικά πλοία Φέρυ Μποτ. Ευχαριστώ! Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από Παντελεήμων Ν. 1
flienky Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Αφού ο νόμος δεν υποχρεώνει να υπάρχουν καθίσματα-φορια στις σκάλες, και γενικως τα πλοία να ειναι προσβάσιμα για ΑΜΕΑ; Και η εγκύκλιος που αναφέρεται στο αρθρο, γράφει οτι ειναι υποχρεωτική η εγκατάσταση. Άρα μηπως απλα το πλοίο δεν ειχε εφαρμόσει την διαταγή αυτή; Τα πράγματα εχουν αυστηρέψει πολύ λόγω της ΕΕ (και πολυ καλα κανουν). Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από flienky
DrLo Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Τι πάει να πει "και αν σας φύγω στις σκάλες". Όμοια μπορεί κάποιος να γλιστρήσει στις σκάλες. Γιατί είναι εξευτελισμός να σε βοηθήσει κάποιος να ανεβείς τις σκάλες? Δε λέω ότι δε θα ήταν καλύτερο να ήταν δυνατό να το κάνεις μόνος σου, αφού και εσύ από ότι φαίνεται το προτιμάς και τον άλλο άνθρωπο δεν απασχολείς. Αλλά γιατί το θεωρείς "εξευτελισμό"? Υπο την ίδια λογική είναι εξευτεισμός να περνάει κάποιος μια γιαγιά απέναντι στα φανάρια επειδή δε μπορεί να προλάβει το κόκκινο. Στο περιστάτικό που περιγράφεται στο AVAAZ καταλαβαινω ότι ο τύπος είναι ολίγον drama queen. Όχι από εμένα. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από DrLo 1 1
Mhlogiatros Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Και στο λιμανι τι κανει στο φορτωμα / ξεφορτωμα ;
Παντελεήμων Ν. Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, DrLo είπε Τι πάει να πει "και αν σας φύγω στις σκάλες". Όμοια μπορεί κάποιος να γλιστρήσει στις σκάλες. Γιατί είναι εξευτελισμός να σε βοηθήσει κάποιος να ανεβείς τις σκάλες? Δε λέω ότι δε θα ήταν καλύτερο να ήταν δυνατό να το κάνεις μόνος σου, αφού και εσύ από ότι φαίνεται το προτιμάς και τον άλλο άνθρωπο δεν απασχολείς. Αλλά γιατί το θεωρείς "εξευτελισμό"? Υπο την ίδια λογική είναι εξευτεισμός να περνάει κάποιος μια γιαγιά απέναντι στα φανάρια επειδή δε μπορεί να προλάβει το κόκκινο. Στο περιστάτικό που περιγράφεται στο AVAAZ καταλαβαινω ότι ο τύπος είναι ολίγον drama queen. Όχι από εμένα. Κατ'αρχας σεβαστή η κάθε άποψη σας (όπως και τον υπολοίπων) ο Δημήτρης θα ήθελε να πει πως παίρνουν την ευθύνη για την ζωή του. Ενώ αν μόνος του πάθει κάτι είναι καθαρά ατύχημα. Τώρα όσο για τον εξευτελισμό έχω να πω ότι είναι θέμα πως το βλέπει κανείς (προσωπικά δεν το βλέπω έτσι). 24 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Και στο λιμανι τι κανει στο φορτωμα / ξεφορτωμα ; Εκεί ούτως ή άλλως δεν γίνετε να αποκτήσει την αυτονομία να το κάνει μόνος. 46 λεπτά πριν, flienky είπε Αφού ο νόμος δεν υποχρεώνει να υπάρχουν καθίσματα-φορια στις σκάλες, και γενικως τα πλοία να ειναι προσβάσιμα για ΑΜΕΑ; Και η εγκύκλιος που αναφέρεται στο αρθρο, γράφει οτι ειναι υποχρεωτική η εγκατάσταση. Άρα μηπως απλα το πλοίο δεν ειχε εφαρμόσει την διαταγή αυτή; Τα πράγματα εχουν αυστηρέψει πολύ λόγω της ΕΕ (και πολυ καλα κανουν). Σε ΟΛΑ να υπάρχει πρόσβαση. (λογικά δεν υπάρχουν σε όλα) Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από Παντελεήμων Ν.
DrLo Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Παντελεήμων Ν. είπε Κατ'αρχας σεβαστή η κάθε άποψη σας (όπως και τον υπολοίπων) ο Δημήτρης θα ήθελε να πει πως παίρνουν την ευθύνη για την ζωή του. Όπως και οι πιλότοι. Που υπογράφω για να μπορώ για να γίνουν οι αλλαγές στα αεροπλάνα για να πετάω μόνος μου? Στα σοβαρά όμως. Το ίδιο δε συμβαίνει όταν σπρώχνεις τον φίλο σου σε καροτσάκι σε μια βόλτα? Από μια βλακεία σου δε μπορεί να κινδυνέψει? Είναι αυτό εξευτελισμός? ή [πρέπει να απαγορευτεί σε φίλους να σπρώχνουν το καρότσι σε μια βόλτα επειδή είναι (έστω ότι όντως είναι) πιο επικίνδυνο από το να πηγαίνει μόνος του? Όταν έχεις να λύσεις ένα τεχνικό πρόβλημα το να θες την λύση που εσύ θες μόνο και μόνο επειδή βάζεις τη δική σου προτίμηση και ερμηνεία του "εξευτελισμού" πάνω από όλα και αγνοείς οποιοδήποτε άλλο παράγοντα τότε καταντά εώς και εγωϊστικό. Αν κάποιος έχει κρίνει ότι αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης του αντικειμενικού προβλήματος είναι ασφαλής είτε από τη φύση του είτε μετά από κάποια εκπαίδευση και ίσως και πιο ασφαλής από το κάποια άλλη (αν πχ υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες να φτιαχθεί ασφαλής ράμπα) που απλά ευχαριστεί κάποιον τότε δε καταλαβαίνω το πρόβλημα. Προφανώς αν είναι να φτιαχθεί μια νέα υποδομή ή πλοίο μπορεί να λάβει αυτά υπόψη του. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από DrLo 1
Παντελεήμων Ν. Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, DrLo είπε Όπως και οι πιλότοι. Που υπογράφω για να μπορώ για να γίνουν οι αλλαγές στα αεροπλάνα για να πετάω μόνος μου? Στα σοβαρά όμως. Το ίδιο δε συμβαίνει όταν σπρώχνεις τον φίλο σου σε καροτσάκι σε μια βόλτα? Από μια βλακεία σου δε μπορεί να κινδυνέψει? Είναι αυτό εξευτελισμός? Όταν έχεις να λύσεις ένα τεχνικό πρόβλημα το να θες την λύση που εσύ θες μόνο και μόνο επειδή βάζεις τη δική σου προτίμηση και ερμηνεία του "εξευτελισμού" πάνω από όλα και αγνοείς οποιοδήποτε άλλο παράγοντα τότε καταντά εώς και εγωϊστικό. Αν κάποιος έχει κρίνει ότι αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης του αντικειμενικού προβλήματος είναι ασφαλής είτε από τη φύση του είτε μετά από κάποια εκπαίδευση και ίσως και πιο ασφαλής από το κάποια άλλη (αν πχ υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες να φτιαχθεί ασφαλής ράμπα) που απλά ευχαριστεί κάποιον τότε δε καταλαβαίνω το πρόβλημα. Προφανώς αν είναι να φτιαχθεί μια νέα υποδομή ή πλοίο μπορεί να λάβει αυτά υπόψη του. Άλλο όμως ο εξευτελισμός της βοήθειας (που εγώ δεν το βλέπω έτσι, ίσα ίσα που είναι όμορφη εικόνα να προσφέρεις βοήθεια) και άλλο η ευθύνη που θα έχει ο σύνοδος,είναι διαφορετικά πράγματα. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από Παντελεήμων Ν.
dtzgr Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 9 ώρες πριν, Παντελεήμων Ν. είπε άλλο η ευθύνη που θα έχει ο σύνοδος,είναι διαφορετικά πράγματα. Γιατί, με πλατφόρμες-αναβατορια δεν γίνονται ατυχήματα; Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν αναζητούνται ευθύνες;
DrLo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 10 ώρες πριν, Παντελεήμων Ν. είπε Άλλο όμως ο εξευτελισμός της βοήθειας (που εγώ δεν το βλέπω έτσι, ίσα ίσα που είναι όμορφη εικόνα να προσφέρεις βοήθεια) και άλλο η ευθύνη που θα έχει ο σύνοδος,είναι διαφορετικά πράγματα. Ναι διάφορετικά πράγματα αλλά τίποτα από τα 2 δεν είναι αρκετό από μόνο του να δικαιλολογεί πάντα το να μετατρέψεις ένα πλοίο. Εξαρτάται κατά περίπτωση, από το κατά πόσο αυτό είναι τεχνικά δυνατό και οικονομικά λογικό σε κάθε μία περίπτωση. Και οι φυλακες σχολικών διαβάσεων που βοηθάνε να παιδιά να περάσουν απέναντι στο σχολείο έχουν ευθύνη. Θα ήταν παράλογο να πει κάποιος ότι πρέπει να σκαφτούν υπογειες διαβάσεις σε όλα τα σχολεία που θα καλύφθούν με μαξιλάρια τύπου παιχνιδιων σε παιδότοπους για να περνούν μόνα τους.
pontez2 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Επειδή υπάρχει άγνοια για το θέμα ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η Ε.Ε. έχει εκδόσει οδηγία εδω και καμια 20ετία κατά την οποία όλες οι φορείς μεταφοράς (ιδωτικοί ή δημόσιοι), δεν μπορουν να αρνηθούν υπηρεσία μεταφοράς ΑμεΑ, ή οποιαδήποτε επιπλέον υπηρεσία που αφορά τη προσβασιμότητα του ατόμου με αναπηρία, πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το ταξίδι. Στη περίπτωση του παλικαριού, επειδή το συγκεκριμένο πλοίο δεν είχε κάνει καμία μετατροπή ΟΠΩΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ και επειδή το κράτος μας δε τους έχει πάρει χαμπάρι (η απλά δεν ασχολήθηκε γιατι έτσι είμαστε), δυστηχώς δεν μπορουσαν να γίνουν και πολλά. Παρόλαυτα, από τον Μάιο του 2019 (και με αφορμή τη καταγγελία του παλικαριού), η εγκυκλιος που επικαλέστηκαν οι υπάλληλοι του πλοίου, έχει αλλάξει και προβλέπει όσα θα έπρεπε. Σε περίπτωση που υπάρχει πλοίο που δεν έχει προσαρμοστεί με τη νέα εγκύκλιο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ και πρέπει να επεμβει το λιμενικό. Kοινός δεν ειναι αναγκαίο ο φίλος μας να κάνει ψηφίσματα. Υπάρχει ήδη η νομοθεσία που τον προστατεύει. Επειδή όμως ζουμε στην Ελλάδα, το παλικάρι πριν ταξιδεύει θα πρέπει να έχει κάνει τα ανάλογα τηλεφωνήματα και βέβαια αν δεν υπάρχει η προσβασιμότητα να προχωράει στις όποιες καταγγελίες. 30 λεπτά πριν, DrLo είπε Και οι φυλακες σχολικών διαβάσεων που βοηθάνε να παιδιά να περάσουν απέναντι στο σχολείο έχουν ευθύνη Ειναι η δουλειά των φυλάκων σχολικών διαβάσεων να έχουν αυτή την ευθύνη. Υποτίθεται οτι έχουν αυτή τη κατάρτιση. Αυτη ειναι η δουλειά τους, για αυτο πληρωνονται. ΔΕΝ ειναι δουλειά των υπαλλήλων του πλοίου να πάρουν στα χέρια ένα ΑμεΑ και ο φίλος έχει απόλυτο δίκιο. Ναι έχουν όλη τη καλή διάθεση και ΜΠΡΑΒΟ τους, αλλά δεν έχουν καμια κατάρτιση επί του θέματος και αν γίνει κάτι, δε φέρουν και ευθύνη. 5 2
DrLo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, pontez2 είπε ΔΕΝ ειναι δουλειά των υπαλλήλων του πλοίου να πάρουν στα χέρια ένα ΑμεΑ και ο φίλος έχει απόλυτο δίκιο. Ναι έχουν όλη τη καλή διάθεση και ΜΠΡΑΒΟ τους, αλλά δεν έχουν καμια κατάρτιση επί του θέματος και αν γίνει κάτι, δε φέρουν και ευθύνη. Δουλειά του πληρώματος του πλοίου είναι να διευκολύνει τους επιβάτες, να διασφαλίζει την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση σωστή χρήση των μέσων, καθοδήγηση στους κατάλληλους χωρους και ότι άλλο περιγράφεται από το κανονισμό του πλοίου. Όπως δουλειά του προσωπικού εδάφους ενός αεροδρομίου και του πληρώματος ενός αεροπλάνου είναι να βοηθάνε τα ΑΜεΑ να επιβιβάζονται στα αεροπλάνα. Αυτοί δεν έχουν ευθύνη η κατάρτιση? Να υπογράψουμε να κάνουνε ράμπες στα αεροπλάνα γιατί είναι εκτός της δουλειάς τους, επικίνδυνο και εξευτελιστικό? Και σε κάθε περίπτωση, δουλειά κάποιου είναι αυτό το οποίο του ανατίθεται στα πλαίσια των καθηκόντων του. Αυτό φυσικά και μπορεί να είναι το να βοηθά και να διεκπεραιώνει τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Αν η διαδικασία περιγράφει να βοηθά στην χρήση των υποδομών του πλοίου φυσικά και είναι δουλειά του. Δε ξέρω τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι "δεν έχουν καμια κατάρτιση επί του θέματος και αν γίνει κάτι, δε φέρουν και ευθύνη" αλλά καταλαβαίνεις ότι είναι το μόνο που στηρίει τη "λογική" σου. Αν έχουν κατάρτιση και ευθύνη όλο το "επιχείρημά" σου καταρρίπτεται. anyway ... δεν έχει ιδαίτερο νόημα η συζήτηση. εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο τύπος είναι ολίγον drama queen και γκρινιάζων millennial. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2019 από DrLo 1
pontez2 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 @DrLo.... Το πλήρωμα δεν έχει καμια δουλειά, ούτε έχει τη κατάρτιση του να κουβαλήσει αναπηρικό αμαξίδιο, ούτε και αναφέρεται στα καθήκοντά του. Δεν προβλέπετε κάτι τέτοιο απο καμία νομοθεσία. Αυτό που προβλέπει η νομοθεσία ειναι ο υπάλληλος να βοηθήσει-διευκολύνει το άτομο με μειωμένη προσβασιμότητα να φθάσει πχ στον ανελκυστήρα για ΑμεΑ, ή σε χώρους ειδικά διαμορφωμένους για ΑμεΑ (που δεν υπήρχαν) Ακόμα και καταρτισμένα άτομα να ηταν πάλι δε θα επιτρεπόταν να κουβαλήσουν το αμαξίδιο. Η συγκρισή σου με τους φύλακες σχολικων διαβάσεων ειναι εντελώς άκυρη όπως και η κουβέντα που ανοίγεις με τον ts και η συγκριση των ατόμων με αναπηρία με τους πιλότους. Το θέμα ειναι πολύ ευαίσθητο για να πετάμε άκυρες απόψεις απλά και μονο για να πουμε κάτι. 12 λεπτά πριν, DrLo είπε Δε ξέρω τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι "δεν έχουν καμια κατάρτιση επί του θέματος και αν γίνει κάτι, δε φέρουν και ευθύνη" Αφενώς αν ειχαν εκπαίδευση για το θέμα, δε θα του έλεγαν να τον κουβαλήσουν, αφετέρου, η νομοθεσία δεν επιτρέπει να κουβαλήσεις όχι ΑμεΑ αλλά ούτε παιδάκι με καροτσάκι. Μονο τραυματιοφορέας μπορεί να κουβαλήσει άτομο από κάποιο μέσο μεταφοράς και αυτό με ειδική καρέκλα με ιμάντες κτλ κτλ. 6 2
DrLo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Στις 28/8/2019 στις 10:25 ΠΜ, pontez2 είπε η νομοθεσία δεν επιτρέπει να κουβαλήσεις όχι ΑμεΑ αλλά ούτε παιδάκι με καροτσάκι. εννοείς την ίδια νομοθεσία που δεν υποχρεώνει τα πλοία να έχουν ράμπες και να βοηθάει το πλήρωμα ή κάποια άλλη. ακόμα και έτσι να είναι (που δεν είναι απλά λες για να λες), να κάνουμε μια AVAAZ ψηφοφορία να αλλάξει αυτή η νομοθεσία. 1
pontez2 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Στις 28/8/2019 στις 10:45 ΠΜ, DrLo είπε εννοείς την ίδια νομοθεσία που δεν υποχρεώνει τα πλοία να έχουν ράμπες και να βοηθάει το πλήρωμα ή κάποια άλλη. Η νομοθεσία, υποχρεώνει όλα τα ΜΜΜ να έχουν ράμπες, είτε μέσα που διευκολήνουν τα ΑμεΑ. Τουναντίον δεν υποχρεώνει κανέναν να κουβαλάει ανθρώπους, παρα μόνο να τους διευκολύνει. Το έγραψα 3 φορές. Το θες και άλλη μια πιο συγκεκριμένη; H NOMOΘΕΣΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΑμεΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΚΤΛ). Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ. Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΕΙ. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα