AristidisZ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 16 λεπτά πριν, svartevarg είπε Το καλύτερο πράγμα είναι να κάνεις πάντα μια έρευνα αγοράς, όπως και να επικοινωνείς με τον επίσημο κατασκευαστή του προϊόντος. Επίσης, είναι καλό να έχεις και μια λίστα με χαρακτηριστικά του προϊόντος που ξέρεις ότι υπάρχουν και στη σελίδα του κατασκευαστή. Πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο εισαγωγέας φέρει σημαντικό μερίδιο ευθύνης, διότι αμέλησε να περιγράψει επακριβώς το προϊόν (μηχανάκι). Αλλά και γενικά ο αγοραστής πρέπει να είναι ψυλλιασμένος, να λειτουργεί σαν να έχει OCD. Διότι πως να το κάνουμε το να αγοράζεις μηχανάκι, δεν είναι το ίδιο με το να αγοράζεις ηλεκτρονική συσκευή (δεν τα γράφει τα specs σε κάποιο κουτί). Τι να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή, στα κινέζικα θα του απαντήσουνε... Έχεις προσπαθήσει να βγάλεις άκρη με Κινέζο ποτέ ; Καλά κούλουμα Είναι προφανές ότι πρόκειται για typo, ας το κυνηγήσει όπως γουστάρει, το πιθανότερο είναι να έχουν κάνα disclaimer Πέρυσι που κοίταγα για αμάξια, κοίταγα το Mitsubish Eclipse Cross Μη τα πολυλογώ, στο διαφημιστικό φυλλάδιο για το αμάξι έλεγε ότι η βασική έκδοση έχει οθόνη 8'' To ρώτησα, και μου είπαν ότι είναι τυπογραφικό λάθος Σύμφωνα λοιπόν με τη λογική σας, αν το παράγγελνα, το παραλάμβανα, και πήγαινα μετά από 1000 χλμ να πω στον Σαρακάκη ότι το αμάξι μου τελικά δεν έχει οθόνη αλλά έχει απλό ραδιο cd, θα έπρεπε να πάρουν το αμάξι πίσω, και να μου δώσουν (τσάμπα) καινούργιο του κουτιού και μάλιστα την επόμενη έκδοση Και μετά ξυπνήσατε... 2
svartevarg Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 18 λεπτά πριν, DrLo είπε Είναι πάντα επιλογή σου να εκβιάσεις τον μαγαζάτωρα όπως σου προτεινουν οι παραπάνω για κανα δωρεάν σέρβις ή κάτι άλλο ως "αποζημίωση" έστω αν και δεν έχεις υποστεί καμία οικονομική ή τεχνική ζημιά. Είναι πολύ πιθανό να σου κάνουν το χατίρι για να ξεμπερδέψουν από ένα γκρινιάρη πελάτη. Αλλά και πάλι αυτό δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα. Πάλι μπορεί να τον χρειαστείς τον μαγαζάτορα κάποια στιγμή στο μέλλον. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Moderators Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 2 λεπτά πριν, svartevarg είπε Αλλά και πάλι αυτό δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα. Πάλι μπορεί να τον χρειαστείς τον μαγαζάτορα κάποια στιγμή στο μέλλον. καπως ετσι , αν ξανα παει για σερβισ μετα το "δωρεαν" θα πληρωσει ενα μηχανακι σε ανταλακτικα για να βγαλει τα σπασμενα ο μαγαζατορας
punky Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Να προσθέσουμε εδώ για τον TS πως δεν σημαίνει απαραίτητα πως το δισκόφρενο θα ήταν καλύτερο από το ταμπούρο σε τέτοιο μηχανάκι. Πολύ πιθανόν να ήταν και το χειρότερο δισκόφρενο του κόσμου, υποδεέστερο από το ταμπούρο, για να βγαίνει το κόστος σε τέτοιες κατηγορίες προϊόντων. Οπότε μην τρελαίνεσαι πως χάνεις κάτι σε ασφάλεια. Τώρα, καταλαβαίνω αυτούς που ισχυρίζονται πως πρέπει να τρέξει την εταιρεία αλλά βέβαια το κάνουν εκ του ασφαλούς. Το άχτι τους βγάζουν. Δεν θα βάλουν αυτοί το χέρι στην τσέπη για δικηγόρο και δικαστήρια. Οι συγκρίσεις με κάρτες γραφικών είναι εντελώς γραφικές, σόρρυ. Είναι σαν να αγοράσω ένα ρολόι και να μου πουν πως είναι αυτόματο και να ανακαλύψω μια μέρα που σταμάτησε και το πήγα στο σέρβις πως είναι quartz κι απλά θέλει αλλαγή η μπαταρία. Ε, οκ. Αν έχω αντίγραφο της διαφήμισης ή της απόδειξης ή και το ίδιο το manual που να λέει πως είναι αυτόματο, εκεί έχω νομικό πάτημα. Δεν θα μπορούσα να το ξέρω χωρίς να το ανοίξω. Αλλά αν η διαφήμιση έλεγε πως είναι με μπρασελέ και πήγα στο κατάστημα (όχι on line) και το πήρα με δερμάτινο λουράκι, ε δεν γίνεται να το φοράω για μήνες και να κάνω καταδύσεις και να μου πει κάποιος "ρε συ θα το χαλάσεις το λουράκι" και να πω "ρε τους μπαγάσες με κορόιδεψαν, νόμιζα πως ήταν μπρασελέ". 3
Djzan Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 20 ώρες πριν, Tablet είπε Καλησπέρα σε όλους, αγόρασα το συγκεκριμένο μηχανάκι https://gemini-motors.gr/veracruz-125/ που στο site όπως θα δείτε αναφέρει μπρος / πίσω δισκόφρενα.. Μετά την αγορα του και στο πρώτο service διαπυστωσα και εγώ και ο τεχνικός ότι δεν έχει πίσω δισκόφρενο μόνο μπροστά.. Έστειλα email στην εταιρία και μου απαντησαν το παρακάτω... "Ευχαριστούμε για την επισήμανση. Όντως στο site μας εκ παραδρομής έχει καταχωρηθεί δισκόφρενο και στο πίσω τροχό. Το μοντέλο διαθέτει δισκόφρενο μόνο στον εμπρόσθιο τροχό και ταμπούρο στον πίσω. Το παραπάνω σύστημα πέδησης είναι εγκεκριμένο και σύμφωνο με τι ς Ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφάλειας οπότε δεν τίθεται θέμα ασφάλειας. Καθώς οι πωλήσεις δεν γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ιστότοπου μας (e-shop), αλλά από φυσικά καταστήματα όπου υπάρχει δυνατότητα ελέγχου του οχήματος πριν την αγορά του (το δισκόφρενο είναι εμφανές), θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα απ’ όπου το αγοράσατε αν κατά την αγορά του σας διαβεβαίωσαν ότι διαθέτει πίσω δισκόφρενο" Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση οι τύποι με πετάνε μπαλάκι στον αντιπρόσωπο ο οποιος μου είχε πει ότι έχει μπρος/πισω δισκόφρενα διότι αυτή την πληροφορία είχε από τον εισαγωγέα.. Μπορώ να κινηθώ νομικά; Έχει νόημα;; τι ακριβώς ζητάω εδώ;; κοίτα, δεν ξέρω αν επηρεάζει στην πέδηση ή όχι αλλά προσωπικά εμένα αυτό μου είναι αδιάφορο. αφενώς κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει πως είναι και που το δισκόφρενο( δεν γεννήθηκαν όλοι μαστόρια) και αφετέρου εφόσον το λες στο επίσημο site σου τοτε οφείλεις και να το παρέχεις. δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να το άφηνα έτσι. φυσικά και θα τους έκανα καταγγελία όπου εκεί όλοι ξαφνικά γίνονται κότες ενώ μέχρι πριν σε κάνουν μπαλάκι. προχώρα και κάτι θα βγει 1 1
liakjim Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, DrLo είπε Είναι πάντα επιλογή σου να εκβιάσεις τον μαγαζάτωρα όπως σου προτεινουν οι παραπάνω για κανα δωρεάν σέρβις ή κάτι άλλο ως "αποζημίωση" έστω αν και δεν έχεις υποστεί καμία οικονομική ή τεχνική ζημιά. Είναι πολύ πιθανό να σου κάνουν το χατίρι για να ξεμπερδέψουν από ένα γκρινιάρη πελάτη. Έτσι ορίζεις το γεγονός ότι ο πελάτης αγόρασε υποδεέστερο προϊόν από αυτό που του είπε ο έμπορος; Τι σφάλματα λογικής είναι αυτά,; 1 ώρα πριν, Inuyasha είπε ο εισαγωγέας έβαλε λάθος περιγραφή στο site Οκ, ευχαριστώ. case closed Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2019 από liakjim 2
christakos07 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 55 λεπτά πριν, DrLo είπε Είναι πάντα επιλογή σου να εκβιάσεις τον μαγαζάτωρα όπως σου προτεινουν οι παραπάνω για κανα δωρεάν σέρβις ή κάτι άλλο ως "αποζημίωση" έστω αν και δεν έχεις υποστεί καμία οικονομική ή τεχνική ζημιά. Είναι πολύ πιθανό να σου κάνουν το χατίρι για να ξεμπερδέψουν από ένα γκρινιάρη πελάτη. Γκρινιάρης κάποιος που απλά ζητά τα αρχικά χαρακτηριστικά του προιόντος. Αν έχεις μαγαζάκι πες μου να περάσω μια βόλτα, να αγοράσω κάτι. Σε εκλιπαρώ. 4
liakjim Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, DrLo είπε Είναι πολύ πιθανό να σου κάνουν το χατίρι για να ξεμπερδέψουν από ένα γκρινιάρη πελάτη. Δεν μπορεί, κάποια στιγμή οι αμείλικτοι και απρόσωποι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης, θα εξαφανίσουν τους "επαγγελματίες" με την αν τι-επαγγελματική συμπεριφορά . Ευτυχώς που για κάθε αντι-επαγγελματία, υπάρχουν άλλοι που είναι σωστοί.
AristidisZ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 2 λεπτά πριν, christakos07 είπε Γκρινιάρης κάποιος που απλά ζητά τα αρχικά χαρακτηριστικά του προιόντος. Αν έχεις μαγαζάκι πες μου να περάσω μια βόλτα, να αγοράσω κάτι. Σε εκλιπαρώ. Για κλείδωμα μας βλέπω, αλλά anyway Σταματήστε να μπλέκετε στο μυαλό σας τηλεοράσεις, laptop και κάρτες γραφικών με οχήματα Όταν ξεπεράσετε αυτό το στάδιο, θα διαπιστώσετε την ιδιαιτερότητα του ζητήματος
christakos07 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Για κλείδωμα μας βλέπω, αλλά anyway Σταματήστε να μπλέκετε στο μυαλό σας τηλεοράσεις, laptop και κάρτες γραφικών με οχήματα Όταν ξεπεράσετε αυτό το στάδιο, θα διαπιστώσετε την ιδιαιτερότητα του ζητήματος Ο νόμος δεν εφαρμόζεται αλά κάρτ. Είναι ένας και συγκεκριμένος. Όταν ξεπεράσετε αυτό το στάδιο, θα διαπιστώσετε τη γενικότητα του ζητήματος. Έλλειψη διαφημιζόμενου χαρακτηριστικού. Δε με αφορά ούτε ο έμπορος, ούτε ο προμηθευτής. Δε με αφορά αν θα φαλιρίσουν, αν θα κλείσουν το μαγαζάκι τους. Ασκώ το έννομο δικαίωμα μου. 47 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Τι να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή, στα κινέζικα θα του απαντήσουνε... Έχεις προσπαθήσει να βγάλεις άκρη με Κινέζο ποτέ ; Καλά κούλουμα Είναι προφανές ότι πρόκειται για typo, ας το κυνηγήσει όπως γουστάρει, το πιθανότερο είναι να έχουν κάνα disclaimer Πέρυσι που κοίταγα για αμάξια, κοίταγα το Mitsubish Eclipse Cross Μη τα πολυλογώ, στο διαφημιστικό φυλλάδιο για το αμάξι έλεγε ότι η βασική έκδοση έχει οθόνη 8'' To ρώτησα, και μου είπαν ότι είναι τυπογραφικό λάθος Σύμφωνα λοιπόν με τη λογική σας, αν το παράγγελνα, το παραλάμβανα, και πήγαινα μετά από 1000 χλμ να πω στον Σαρακάκη ότι το αμάξι μου τελικά δεν έχει οθόνη αλλά έχει απλό ραδιο cd, θα έπρεπε να πάρουν το αμάξι πίσω, και να μου δώσουν (τσάμπα) καινούργιο του κουτιού και μάλιστα την επόμενη έκδοση Και μετά ξυπνήσατε... Στην περίπτωση του Mitsubishi ο έμπορος στην προσφορά του θα έδινε την πραγματική διάσταση της οθόνης. Αν στο έγγραφο της προσφορά, αναγραφόταν 8, απλά θα ζητούσες να σου την αντικαταστήσουν. Ο νόμος που παρέθεσα, δεν αναφέρει ως πρώτη επιλογή την επιστροφή χρημάτων, αλλά την επισκευή ή αντικατάσταση. Επισκευή. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2019 από christakos07 1
NikosKallithea Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Εγω αν ημουν θα εκανα μια καταγγελία στι συνήγορο, μετά έφτιαχνα εναν ωραίο φάκελο θα τον έδινα στον δικηγόρο μου, αρχικά και μονο για να επικοινωνήσει μαζι τους. Μετά αν ηταν αρνητικοί θα τους πήγαινα στα δικαστήρια. Αυτή νομίζω είναι η διαδικασία. . Παρεμπιπτόντως τα χαρακτηριστικά στο site έχουν αλλάξει, γράφουν "πίσω ταμπούρο" πλέον
Miaou7 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, liakjim είπε Έτσι ορίζεις το γεγονός ότι ο πελάτης αγόρασε υποδεέστερο προϊόν από αυτό που του είπε ο έμπορος; Τι σφάλματα λογικής είναι αυτά,; Σφαλμα λογικης εχεις εσυ, επειδη μαλλον δεν εχεις ιδεα απο μηχανολογικα. Να σε ενημερωσω λοιπον, οτι τα ταμπουρα ειναι αποτελεσματικερα, οικονομικοτερα και ανθεκτικοτερα στο χρονο και στην καταπονηση απο τους δισκους. Το μονο πλεονεκτημα που εχει ο δισκος, ειναι οτι απαγαγει πολυ καλυτερα την θερμοτητα και για αυτο τα βρισκουμε σε εφαρμογες που εχουν πολυ μεγαλο φορτο για μικρο χρονικο διαστημα (Βαρος η μεγαλες δυναμεις στιγμιαιες) Στα δε φορτηγα χρησιμοποιουν ταμπουρα πισω παλι για ολα τα παραπανω ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ πλεονεκτηματα ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ οτι εχουν προβλημα με τις θερμοκρασιες (εκει υπαρχουν επιπλεον συστηματα και πολυ καλυτερη διαχειριση/χειρισμος του οδηγου κατα την επιβραδυνση) και δισκους μονο μπροστα που εχουν λιγοτερη καταπονηση. Σε εφαρμογες που δεν υπαρχει μεγαλο φορτιο, οπως ο πισω τροχος ενος σκουτερ με μικρο βαρος ειναι 500% καλυτερο να εχεις ταμπουρο. Τα αλλα ειναι οπτικο πρεστιζ και μαρκεντινγκ. Φυσικα στο NFS και το GT αυτα δεν τα λενε.. Απο την στιγμη δε που το σκουτερ εχει ολες τις απαραιτητες πιστοποιησεις για το φρεναρισμα του, δεν μπορεις σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση να ισχυριστεις οτι ειναι υποδεεστερο η χειροτερο ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ διαφορετικο απο αυτο που εσυ ηθελες/σου ειχαν ταξει. ΞΑΝΑΛΕΩ λοιπον οτι δικαιωμα του να κανει οτι θελει, ΑΛΛΑ καλυτερα να παει με μετριοπαθη σταση για να αποκομησει καποιο οφελος αντιστοιχο της "ζημιας" που υπεστη. Δηλαδη να παει για κανα κερδος 50-100 ευρω. Ολοι οι υπολοιποι νταηδες του ιντερνετ που τον συμβουλευετε να παει να τα σπασει, μονο κακο του κανετε... Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2019 από Miaou7 2
svartevarg Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, Miaou7 είπε ΞΑΝΑΛΕΩ λοιπον οτι δικαιωμα του να κανει οτι θελει, ΑΛΛΑ καλυτερα να παει με μετριοπαθη σταση για να αποκομησει καποιο οφελος αντιστοιχο της "ζημιας" που υπεστη. Δηλαδη να παει για κανα κερδος 50-100 ευρω. Αυτό ακριβώς επιτάσσει και η λογική
christakos07 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Να πάρεις και το Ρουβίκωνα, όταν πας να τα σπάσεις. Οι (λαδ)έμποροι του insomnia σκούζουν αβέρτα. Επικοινώνησε άμεσα με ΓΓΚ. Οι υπάλληλοι είναι διαβασμένοι και έχουν μεγαλύτερο δείκτη ευφυίας, από την πλειοψηφία των ΜΕΝΟΥΜΕ_ΜΕ_ΤΟΝ_ΕΜΠΟΡΟ χρηστών του παρόντος τοπικ. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2019 από christakos07 1
ulalume Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 5 λεπτά πριν, Miaou7 είπε Σφαλμα λογικης εχεις εσυ, επειδη μαλλον δεν εχεις ιδεα απο μηχανολογικα. Να σε ενημερωσω λοιπον, οτι τα ταμπουρα ειναι αποτελεσματικερα, οικονομικοτερα και ανθεκτικοτερα στο χρονο και στην καταπονηση απο τους δισκους. Το μονο πλεονεκτημα που εχει ο δισκος, ειναι οτι απαγαγει πολυ καλυτερα την θερμοτητα και για αυτο τα βρισκουμε σε εφαρμογες που εχουν πολυ μεγαλο φορτο για μικρο χρονικο διαστημα (Βαρος η μεγαλες δυναμεις στιγμιαιες) Στα δε φορτηγα χρησιμοποιουν ταμπουρα πισω παλι για ολα τα παραπανω ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ πλεονεκτηματα ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ οτι εχουν προβλημα με τις θερμοκρασιες (εκει υπαρχουν επιπλεον συστηματα και πολυ καλυτερη διαχειριση/χειρισμος του οδηγου κατα την επιβραδυνση) και δισκους μονο μπροστα που εχουν λιγοτερη καταπονηση. Σε εφαρμογες που δεν υπαρχει μεγαλο φορτο, οπως ο πισω τροχος ενος σκουτερ με μικρο βαρος ειναι 500% καλυτερο να εχεις ταμπουρο. Τα αλλα ειναι οπτικο πρεστιζ και μαρκεντινγκ. Απο την στιγμη δε που το σκουτερ εχει ολες τις απαραιτητες πιστοποιησεις για το φρεναρισμα του, δεν μπορεις σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση να ισχυρηστεις οτι ειναι υποδεεστερο η χειροτερο ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ διαφορετικο απο αυτο που εσυ ηθελες/σου ειχαν ταξει. Φυσικα στο NFS και το GT αυτα δεν τα λενε.. ΞΑΝΑΛΕΩ λοιπον οτι δικαιωμα του να κανει οτι θελει, ΑΛΛΑ καλυτερα να παει με μετριοπαθη σταση για να αποκομησει καποιο οφελος αντιστοιχο της "ζημιας" που υπεστει. Δηλαδη να παει για κανα κερδος 50-100 ευρω. Ολοι οι υπολοιποι νταηδες του ιντερνετ που τον συμβουλευετε να παει να στα σπασει, μονο κακο του κανετε... Ε καλά, αφού το 60% όσων απαντανε δεν οδηγούν τίποτα η δεν είναι σε ηλικία να οδηγούν. Πάμε για επανάσταση ενάντια στο κεφάλαιο και μηνύσεις να έχουμε κι εμείς κάτι να διαβάζουμε όσο έχει ακόμα ζέστη και δεν έχουμε πολύ δουλειά 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα