Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το μπροστά ναι, στα σκούτερ το πίσω όχι εύκολα. Και στην τελική, όπως είναι η άποψή μου, ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να το ξέρει.

Μα το θέμα είναι ότι το μηχανάκι εξ ορισμού δεν έχει σε καμία του έκδοση!

Δεν τον κορόιδεψε κανένας έμπορος. Αγόρασε όχημα από site που είχε τυπογραφικό λαθος(ναι, τυπογραφικό είναι να σβηστεί η λέξη "ταμπούρο " και να μείνει "δισκόφρενο εμπρός/πίσω"). Αν δεν ξέρει τι είναι ο δίσκος,  τότε πραγματικά η απάντηση της εταιρείας που έχει βάλει ο φίλος στο πρώτο ποστ τον καλύπτει, ότι δηλαδή το σύστημα φρένων είναι εγκεκριμένο και επαρκές για το όχημα. 

Γιατι αν το πήρε με βασικό κριτήριο το ότι έχει δίσκο πίσω, άρα ήξερε τι ειναι, άρα θα έπρεπε να το δει και να το κοιτάξει κατευθείαν. Αν θυμάμαι καλά, το είχε 500 χλμ πριν το παρατηρήσει. 

39 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Το αποτέλεσμα εξαρτάται πάντα από τον τρόπο του χειρισμού.

Επίσης, θα μου αναλύσει κάποιος τι είναι αυτό το @#&€# το δισκόφρενο;

Είδος φρένου, σαν αυτό

visar4.jpeg

Επεξ/σία από ulalume
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συνήγορος του Καταναλωτή

+302106460775

+302106460734

Πάρε τηλέφωνο, κλείσε ένα ραντεβού, πες τους τι συνέβη και θα σε καθοδηγήσουν καλύτερα από εμένα και τους υπόλοιπους φωστήρες εδώ μέσα.

 

Δημοσ.

 

12 λεπτά πριν, ulalume είπε

Μα το θέμα είναι ότι το μηχανάκι εξ ορισμού δεν έχει σε καμία του έκδοση!

Δεν τον κορόιδεψε κανένας έμπορος. Αγόρασε online όχημα από site που είχε τυπογραφικό λαθος(ναι, τυπογραφικό είναι να σβηστεί η λέξη "ταμπούρο " και να μείνει "δισκόφρενο εμπρός/πίσω"). Αν δεν ξέρει τι είναι ο δίσκος,  τότε πραγματικά η απάντηση της εταιρείας που έχει βάλει ο φίλος στο πρώτο ποστ τον καλύπτει, ότι δηλαδή το σύστημα φρένων είναι εγκεκριμένο και επαρκές για το όχημα. 

Γιατι αν το πήρε με βασικό κριτήριο το ότι έχει δίσκο πίσω, άρα ήξερε τι ειναι, άρα θα έπρεπε να το δει και να το κοιτάξει κατευθείαν. Αν θυμάμαι καλά, το είχε 500 χλμ πριν το παρατηρήσει. 

Συγγνώμη αλλά όχι μόνο δεν συμφωνώ αλλά δεν μπορώ και να την παρακολουθήσω αυτή τη λογική.

Το λάθος είναι του εμπόρου, δεν μας νοιάζει και δεν θα πρέπει να μας νοιάζει που οφείλεται.

Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να ελέγξει το προιόν , πόσο μάλλον μια πολύπλοκη μηχανολογική κατασκευή ότι αυτή είναι όπως την περιγράφει το εγχειρίδιο.

Βρέθηκε το λάθος του εμπόρου, είναι υποχρεωμένος να το διορθώσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Για τους "έπρεπε να διαβασεις το μανουαλ πριν το οδηγησεις" να πω οτι εκατσα και ειδα το μανουαλ απο τη σελιδα που ποσταρε ο TS και στα τεχνικα χαρακτηριστικά δεν αναφερει τον τυπο φρενου μπρος πισω. Στα μερη του σκούτερ αναφερει το μπροστα δισκόφρενο αλλα δεν αναφερει για πίσω δισκόφρενο ή ταμπουρο. Στην ωραια χαμηλης αναλυσης φωτο υπαρχει κατι που μοιαζει με δισκόφρενο και πίσω. 

Εγω σε προηγούμενη εργασια μου εμαθα ενα πράγμα, όρεξη να εχεις να τους απογειωνεις. 

Δημοσ.

Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει και 99% υπέγραψε ότι παρέλαβε το προϊόν στην σωστή κατάσταση. Εγώ τουλάχιστον οποτε έχω αγοράσει καινούργιο όχημα έχω βάλει υπογραφή στο τιμολόγιο που λέει ότι παρέλαβα το σωστό μοντέλο και εκδοση.

 

Η πολυπλοκότητα του δισκοφρενου σε σκούτερ είναι μια κουβέντα που δεν θέλω να ανοιξω.

Αφού ο εμπορος είναι υποχρεωμένος να διορθώσει λάθος περιγραφης ιστοσελίδας σε προϊόν που πωλείται μόνο σε φυσικό μαγαζί ας το διορθωσει να είμαστε όλοι χαρούμενοι

  • Like 2
Δημοσ.

βρε ts  στο insomnia βρήκες ν ανοίξεις θέμα για μηχανάκι?

οι περισσότεροι που σου απαντάνε νομιζουνε οτι πρεπει να πας για RMA όπως κάρτα γραφικών,

σα ν αγορασες 970 4 γιγα ενω εχει 3.5 πραγματικά.......

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τέλεια, άρα αφού δεν χρειάζεται να ελέγξει ότι πήρε αυτό που πλήρωσε, ας διεκδικήσει επιστροφή χρημάτων και ότι άλλο δικαιούται. 

Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, συνήγορος καταναλωτή, δικηγόρος και με την νίκη

Δημοσ.
12 ώρες πριν, christakos07 είπε

Που ακριβώς τα στηρίζεις τα λεγόμενα σου; Υπάρχει κάποια οδηγία/νόμος που να βασίζονται;  Τα 1000[km] σε μεταφορικό μέσο από πότε λογίζονται ως μεγάλη απόσταση(εκτός αν πρόκειται για πατίνι);

 Η οδηγία πάντως είναι σαφής.

Οι απόψεις σου πάλι είναι άσχετες, άχρηστες και εν δυνάμει επικίνδυνες. Το λιγότερο που έχεις να κάνεις είναι να τις περιορίσεις, στο στενό κύκλο σου.

Αρνείσαι δηλαδή την εθνικότητα σου; Τόνισα συγκεκριμένο γενετήσιο χαρακτηριστικό(Έθνος) σε συνδυασμό με συμπεριφορικό χαρακτηριστικό που βασίζεται στην εκφορά απόψεων(μη στοιχειοθετημένων) για πάσης λογής θέμα.

Αν σε προσέβαλα και δεν είσαι Έλληνας, ζητώ συγγνώμη. Το δεύτερο σκέλος παραμένει αυτούσιο και αναλλοίωτο. Είσαι αδαής.

 

πολύ σωστά τα λες αγαπητέ απλα στην συγκεκριμένη δεν υπάρχει άλλο μοντέλο προς αντικατάσταση οποτε και δεν έχω πολλές επιλογές ως προς αυτό..

39 λεπτά πριν, ulalume είπε

Μα το θέμα είναι ότι το μηχανάκι εξ ορισμού δεν έχει σε καμία του έκδοση!

Δεν τον κορόιδεψε κανένας έμπορος. Αγόρασε όχημα από site που είχε τυπογραφικό λαθος(ναι, τυπογραφικό είναι να σβηστεί η λέξη "ταμπούρο " και να μείνει "δισκόφρενο εμπρός/πίσω"). Αν δεν ξέρει τι είναι ο δίσκος,  τότε πραγματικά η απάντηση της εταιρείας που έχει βάλει ο φίλος στο πρώτο ποστ τον καλύπτει, ότι δηλαδή το σύστημα φρένων είναι εγκεκριμένο και επαρκές για το όχημα. 

Γιατι αν το πήρε με βασικό κριτήριο το ότι έχει δίσκο πίσω, άρα ήξερε τι ειναι, άρα θα έπρεπε να το δει και να το κοιτάξει κατευθείαν. Αν θυμάμαι καλά, το είχε 500 χλμ πριν το παρατηρήσει. 

Είδος φρένου, σαν αυτό

visar4.jpeg

 

πραγματικά εσείς με αυτές τις απόψεις την παλεύετε; αλήθεια τώρα;; όχι θέλω να μου πεις αλήθεια να σκεφτείς 1 λεπτό πριν απαντήσεις..

Εσύ σε λίγο θα μας  πειτε να πάω να ζητήσω και συγνώμη που έστειλα μήνυμα στην εταιρία και τους απασχόλησα 10 λεπτά να μου απαντήσουν.. 

 

 

 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, liakjim είπε

Συγγνώμη αλλά όχι μόνο δεν συμφωνώ αλλά δεν μπορώ και να την παρακολουθήσω αυτή τη λογική.

Το λάθος είναι του εμπόρου, δεν μας νοιάζει και δεν θα πρέπει να μας νοιάζει που οφείλεται.

Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να ελέγξει το προιόν , πόσο μάλλον μια πολύπλοκη μηχανολογική κατασκευή ότι αυτή είναι όπως την περιγράφει το εγχειρίδιο.

Βρέθηκε το λάθος του εμπόρου, είναι υποχρεωμένος να το διορθώσει.

Και εσύ εδώ είσαι λάθος, ο εισαγωγέας έβαλε λάθος περιγραφή στο site, πολύ πιθανο σε ασιατικές χώρες να κυκλοφορεί και με δισκόφρενο η και αποκλειστικά με δισκόφρενο (σε πολλά οχήματα παίζουν διάφορες βάση γεωγραφικών περιοχών)

Ο φίλος πήγε σε μια αντιπροσωπία και έπαιξε κάτι σαν το παρακάτω διάλογο :

Ts :καλημέρα θέλω το τάδε μηχανάκι

Αντιπρόσωπος :καλημέρα, δυστυχώς το μηχανάκι που θέλετε δεν υπάρχει ετοικοπαραδοτο έχουμε αυτά τα 15 αλλά όμως αν θέλετε να δείτε

Ts; όχι θέλω το συγκεκριμένο που σας είπα

Αντιπρόσωπος :μα όλα είναι σε παρόμοια χαρακτηριστικά και αν διαλέξετε κάτι από αυτά θα σας κάνω δώρο κράνος και βαλίτσα, την ξαδέρφη μου, και τραπέζι στον κάρρα

Ts : όχι όπως είπα θελω μόνο το συγκεκριμένο

Αντιπροσωπος :οκ περάστε από την κυρία στο ταμείο να αφήσετε τηλέφωνο και μια προκαταβολή και σε 10 μέρες ελάτε να το πάρετε η θα σε πάρουμε τηλέφωνο μόλις έρθει

Ts :κανένα δώρο παίζει με το μηχανάκι που πήρα?

Αντιπροσωπος :δυστυχώς κύριε μόνο στα μοντέλα που έχω εδώ μπορώ να σας δώσω δώρα

Και κάπου εδώ πάει ταμείο να δώσει προκαταβολή, χωρίς να ρωτήσει η να γίνει καν αναφορά σε τύπο φρένων αν φοράει μόνο η διπλό εκκεντροφορο, αν φοράει πιστόνια wicecoη ότιδηοιτε άλλο στο καρασκευαστικο κομμάτι η εξοπλισμό

 

Υγ αντε να έγινε καμία ερώτηση για την εγγύηση

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, ulalume είπε

Μα το θέμα είναι ότι το μηχανάκι εξ ορισμού δεν έχει σε καμία του έκδοση!

Δεν τον κορόιδεψε κανένας έμπορος. Αγόρασε όχημα από site που είχε τυπογραφικό λαθος(ναι, τυπογραφικό είναι να σβηστεί η λέξη "ταμπούρο " και να μείνει "δισκόφρενο εμπρός/πίσω"). Αν δεν ξέρει τι είναι ο δίσκος,  τότε πραγματικά η απάντηση της εταιρείας που έχει βάλει ο φίλος στο πρώτο ποστ τον καλύπτει, ότι δηλαδή το σύστημα φρένων είναι εγκεκριμένο και επαρκές για το όχημα. 

Γιατι αν το πήρε με βασικό κριτήριο το ότι έχει δίσκο πίσω, άρα ήξερε τι ειναι, άρα θα έπρεπε να το δει και να το κοιτάξει κατευθείαν. Αν θυμάμαι καλά, το είχε 500 χλμ πριν το παρατηρήσει. 

Η μόνη σοβαρή απάντηση που έχει ο TS στο παρόν θέμα.

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Tablet είπε

πολύ σωστά τα λες αγαπητέ απλα στην συγκεκριμένη δεν υπάρχει άλλο μοντέλο προς αντικατάσταση οποτε και δεν έχω πολλές επιλογές ως προς αυτό..

πραγματικά εσείς με αυτές τις απόψεις την παλεύετε; αλήθεια τώρα;; όχι θέλω να μου πεις αλήθεια να σκεφτείς 1 λεπτό πριν απαντήσεις..

Εσύ σε λίγο θα μας  πειτε να πάω να ζητήσω και συγνώμη που έστειλα μήνυμα στην εταιρία και τους απασχόλησα 10 λεπτά να μου απαντήσουν.. 

Όχι φίλε δεν την παλεύω να με συγχωρείς. Ούτε σκέφτομαι συνήθως.

Να πας να τους τα σπάσεις και να ζητήσεις να σου δώσουν ένα H2 για ηθική αποζημίωση. Λαμόγια έμποροι. 

Δημοσ.

Το καλύτερο πράγμα είναι να κάνεις πάντα μια έρευνα αγοράς, όπως και να επικοινωνείς με τον επίσημο κατασκευαστή του προϊόντος.
Επίσης, είναι καλό να έχεις και μια λίστα με χαρακτηριστικά του προϊόντος που ξέρεις ότι υπάρχουν και στη σελίδα του κατασκευαστή.

Πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο εισαγωγέας φέρει σημαντικό μερίδιο ευθύνης, διότι αμέλησε να περιγράψει επακριβώς το προϊόν (μηχανάκι).

Αλλά και γενικά ο αγοραστής πρέπει να είναι ψυλλιασμένος, να λειτουργεί σαν να έχει OCD. Διότι πως να το κάνουμε το να αγοράζεις μηχανάκι, δεν είναι το ίδιο με το να αγοράζεις ηλεκτρονική συσκευή (δεν τα γράφει τα specs σε κάποιο κουτί).

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Tablet είπε

πολύ σωστά τα λες αγαπητέ απλα στην συγκεκριμένη δεν υπάρχει άλλο μοντέλο προς αντικατάσταση οποτε και δεν έχω πολλές επιλογές ως προς αυτό..

πραγματικά εσείς με αυτές τις απόψεις την παλεύετε; αλήθεια τώρα;; όχι θέλω να μου πεις αλήθεια να σκεφτείς 1 λεπτό πριν απαντήσεις..

Εσύ σε λίγο θα μας  πειτε να πάω να ζητήσω και συγνώμη που έστειλα μήνυμα στην εταιρία και τους απασχόλησα 10 λεπτά να μου απαντήσουν.. 

Είναι πάντα επιλογή σου να εκβιάσεις τον μαγαζάτωρα όπως σου προτεινουν οι παραπάνω για κανα δωρεάν σέρβις ή κάτι άλλο ως "αποζημίωση" έστω αν και δεν έχεις υποστεί καμία οικονομική ή τεχνική ζημιά.

Είναι πολύ πιθανό να σου κάνουν το χατίρι για να ξεμπερδέψουν από ένα γκρινιάρη πελάτη.

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...