Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Εγώ δεν ξέρω τι είναι το δισκόφρενο και δεν είναι και υποχρεωμένος να ξέρω.

Ε τότε δισκόφρενα έχεις και πίσω, μην αγχώνεσαι 

  • Like 1
  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα:

Για ποιο λόγο τον συμβουλευετε να μην ασχοληθεί

1. Είστε ωχαδελφιστες

2. Είστε κι εσείς απατεώνες και δεν θέλετε πελάτες που κυνηγάνε τα δικαιώματα τους

Να το τρέξει σωστά (γιατί δεν αρκεί να έχεις δίκιο) και να κερδίσει αυτό που πρέπει.

Κάνε λοιπόν αυτό που αρμόζει σε έναν σωστό καταναλωτή (δίνω ένα δίκιο στο κατάστημα ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όλοι αντιγράφουν αυτά που τους δίνει ο προμηθευτής, οπότε το λάθος μεταβιβάζεται)

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Για ποιο λόγο τον συμβουλευετε να μην ασχοληθεί

Γιατί το πήρε χαμπάρι καιρό μετά και το όχημα έχει χρησιμοποιηθεί 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Γιατί το πήρε χαμπάρι καιρό μετά και το όχημα έχει χρησιμοποιηθεί 

Τον ορισμό της ΑΠΑΤΗΣ τον ξέρεις;

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Γιατί το πήρε χαμπάρι καιρό μετά και το όχημα έχει χρησιμοποιηθεί 

Δηλαδή αν πάρεις ένα λάπτοπ από ένα μεγάλο κατάστημα, με λανθασμένα χαρακτηριστικά και το αντιληφθείς μετά από 6 μήνες, δεν έχεις δικαίωμα αντικατάστασης;

Όφειλες να είσαι μηχανικός υπολογιστών;

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Εγώ ούτε στο αμάξι μου δεν έχω πίσω δισκόφρενα και ο άλλος χαλιέται για ενα παπί λες και θα κάνει κάποια διαφορά. Get over it.

  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα:

Για ποιο λόγο τον συμβουλευετε να μην ασχοληθεί

1. Είστε ωχαδελφιστες

2. Είστε κι εσείς απατεώνες και δεν θέλετε πελάτες που κυνηγάνε τα δικαιώματα τους

Να το τρέξει σωστά (γιατί δεν αρκεί να έχεις δίκιο) και να κερδίσει αυτό που πρέπει.

Κάνε λοιπόν αυτό που αρμόζει σε έναν σωστό καταναλωτή (δίνω ένα δίκιο στο κατάστημα ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όλοι αντιγράφουν αυτά που τους δίνει ο προμηθευτής, οπότε το λάθος μεταβιβάζεται)

Ποιος τον συμβουλευει να μην ασχοληθει?
Να ασχοληθει χωρις υπερβολες για να δει τι θα κερδισει και οτι κερδισει...

Να μην ακουει αυτους που του λενε να ορμηξει με τον δικηγορο και το τσεκουρι στο μαγαζι για να ζητησει τρια εκατομυρια ευρω και το πρωτοτοκο του εμπορα για αποζημιωση γιατι "εχει δικιο και θα τα παρει" λεμε, που του φουσκωνουν τα μυαλα με αρλουμπες...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί μπερδεύεστε. ΑΝ υπάρχει μοντέλο με πίσω δίσκο , το manual του φίλου λέει ότι το μοντέλο είναι με δίσκο, και το τιμολόγιο αγοράς λέει ότι είναι το συγκεκριμένο μοντέλο (προφανώς με κάποιον άλλο κωδικό στο όνομα, πχ 125r αντί για 125), τότε προφανώς και κάτι θα μπορεί να διεκδικήσει αν και έχει αργήσει.

Αν δεν υπάρχει μοντέλο με πίσω δίσκο η αν το τιμολόγιο λέει ότι είναι το απλό μοντέλο τότε τσάμπα κουβεντιάζουμε για μια λάθος καταχώρηση αυτού που έφτιαξε πρόχειρα τη μακέτα του δελτίου τύπου στο site...

Τα μηχανάκια δεν είναι tablet και το δισκόφρενο δεν είναι μνήμη να το ανακαλύψεις τυχαια μετά απο χρήση.  Είναι σαν να πληρωσες για ζάντες αλουμινίου και να παραλάβετε με μαύρα σιδερένια τασια. Φαίνεται....

 

Επεξ/σία από ulalume
  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, barimagas είπε

Στις ΗΠΑ ηδη θα κυκλοφορουσε με BMW GS 1200 απο τα λεφτα της αποζημειωσης. 

Και θα έψαχνε πως λαδώνεται η αλυσίδα

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, ulalume είπε

Γιατί μπερδεύεστε. ΑΝ υπάρχει μοντέλο με πίσω δίσκο , το manual του φίλου λέει ότι το μοντέλο είναι με δίσκο, και το τιμολόγιο αγοράς λέει ότι είναι το συγκεκριμένο μοντέλο (προφανώς με κάποιον άλλο κωδικό στο όνομα, πχ 125r αντί για 125), τότε προφανώς και κάτι θα μπορεί να διεκδικήσει αν και έχει αργήσει.

Αν δεν υπάρχει μοντέλο με πίσω δίσκο η αν το τιμολόγιο λέει ότι είναι το απλό μοντέλο τότε τσάμπα κουβεντιάζουμε για μια λάθος καταχώρηση αυτού που έφτιαξε πρόχειρα τη μακέτα του δελτίου τύπου στο site...

Τα μηχανάκια δεν είναι tablet και το δισκόφρενο δεν είναι μνήμη να το ανακαλύψεις τυχαια μετά απο χρήση.  Είναι σαν να πληρωσες για ζάντες αλουμινίου και να παραλάβετε με μαύρα σιδερένια τασια. Φαίνεται....

Εγώ ξέρω ότι στη δική μου δουλειά, τα δικά μου λάθη ή των συνεργατών μου, τα πληρώνω εγώ.

Σε δουλειές άλλων, όπου εγώ πληρώνω, γιατί να τα πληρώνω πάλι εγώ;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Εγώ ξέρω ότι στη δική μου δουλειά, τα δικά μου λάθη ή των συνεργατών μου, τα πληρώνω εγώ.

Σε δουλειές άλλων, όπου εγώ πληρώνω, γιατί να τα πληρώνω πάλι εγώ;

Γιατί λάθος με λάθος έχει διαφορά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για μια no name μάρκα που προφανώς δεν προσφέρει δίσκο πίσω σε ένα αυτόματο μικρό μηχανακι και το έχουμε κάνει θέμα. 

Δεν θέλω να θίξω κανέναν , απλά να ενημερώσει ο φίλος με το αποτέλεσμα της καταγγελιας

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, ulalume είπε

Φαίνεται....

Το μπροστά ναι, στα σκούτερ το πίσω όχι εύκολα. Και στην τελική, όπως είναι η άποψή μου, ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να το ξέρει.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ulalume είπε

Γιατί λάθος με λάθος έχει διαφορά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για μια no name μάρκα που προφανώς δεν προσφέρει δίσκο πίσω σε ένα αυτόματο μικρό μηχανακι και το έχουμε κάνει θέμα. 

Δεν θέλω να θίξω κανέναν , απλά να ενημερώσει ο φίλος με το αποτέλεσμα της καταγγελιας

Το αποτέλεσμα εξαρτάται πάντα από τον τρόπο του χειρισμού.

Επίσης, θα μου αναλύσει κάποιος τι είναι αυτό το @#&€# το δισκόφρενο;

Δημοσ.

φιλε αναστροφή πώλησης λέγετε αυτο που ψάχνεις και να πας να κάνεις αγωγη για εξαπάτηση και τα ρέστα 

το πιο πιθανο ειναι να τα βρειτε σε συμβιβασμό με τιποτα service στο τσαμπα η να το πάρουν πισω και να σου επιστρεψουν τα χρηματα ...

αλλα το θεμα ειναι οτι θα μπεισ σε διαδιακσια 2 και βαλε ετων με πληρωμες σε δικηγορους κλπ 

ρωτα δικηγορο ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...