Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το μηχανακι εχει μανιουαλ που εκει αναφερει οπως και στο βιβλιο εγγυσης - σερβις οτι πρεπει να τα διαβασεις πριν το θεσεις σε κινηση εκει λοιπον αναφερει ολες τις τεχνικες και μη παραμετρους του χ οχηματος αν εκει λεει δισκοφρενο εχει δικαιο ο φιλος αν οχι λεμε αλλα λογια να αγαπιωμαστε 

  • Like 2
  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Κυνήγησέ το. Να μην λαμβάνεις σε αυτά υπόψη σου χρόνο και κόπο.

Πρόσφατα πήρα λάπτοπ αξίας 1500€, επειδή κάποιοι το παίζουν έξυπνοι. Ε κάποιοι κυνηγάμε και τα δικαιώματα μσς

Θες να το κάνεις ελάχιστα πιο λιανά :P

Δημοσ.

Φρονώ πως δεν θα καταφέρεις κάτι. 

Εχουν καλυφθεί με τον ισχυρισμό πως η αγορά δεν έγινε on line ώστε να παραλάβεις χωρίς να ελέγξεις πως δεν ανταποκρινόταν στα τεχνικά χαρακτηριστικά της διαφήμισης. 

Κανοντας μάλιστα και τόσα χιλιόμετρα, δεν μπορείς καν να ισχυριστείς πως το είδες έστω λίγο μετά την παραλαβή. 

Τωρα για αυτούς που σου λένε πως στα δίκυκλα το πίσω φρένο είναι άχρηστο και φρενάρουμε μόνο με το μπροστινό, καλό θα ήταν να μην δίνουμε συμβουλές χωρίς να ξέρουμε τι μας γίνεται σε τόσο σημαντικά ζητήματα. Κατά κανόνα φρενάρουμε με 80-20, πιέζοντας ανάλογα και τα δυο φρένα. 

Αν δεν πιστεύετε (ορθώς) έναν ανώνυμο μοτοσικλετιστή του Insomnia, σας παραπέμπω σε σχετικό βίντεο του Χούντρα στο YouTube. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Θες να το κάνεις ελάχιστα πιο λιανά :P

Όχι, δεν θέλω να γράψω λεπτομέρειες δημόσια.

Δημοσ.

@Tablet προτείνω γραπτή επικοινωνία- καταγγελία με τον έμπορο και αντιπρόσωπο, συμπεριλαμβάνοντας την Ευρωπαική Οδηγία. Είναι αναγκασμένοι να απαντήσουν.Καλό είναι να περιλαμβάνεις και τα αποδεικτικά στοιχεία(screenshot, ημερομηνίες τηλεφωνικής επικοινωνίας).

Στο τέλος να αναφέρεις ρητά και συνειδητοποιημένα τις διεκδικήσεις σου. Είτε αυτό είναι αντικατάσταση, είτε μερική επιστροφή χρημάτων, είτε ορισμένα δωρεάν service.

Άσε τις Κασσάνδρες του insomnia να σκούζουν. Πιθανώς είναι (λαδ)έμποροι και φοβούνται μη βρεθεί κάποιος που διεκδικεί τα δικαιώματα του. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα, στην τελική μένεις με το ίδιο μηχάνημα.

 

Μόλις τώρα, cacofonix-3 είπε

Όχι, δεν θέλω να γράψω λεπτομέρειες δημόσια.

Pm me @cacofonix-3. Άνηκα στο team της περσινής κλεμμένης παρτίδας της Dell, που το έφτασα μέχρι τέλους.  Mε ενδιαφέρουν παρανοικές ιστορίες, της εγχώριας αγοράς.

  • Like 2
Δημοσ.

αυτα περι αντιπροσωπου ειναι ανοησιες εφοσον τα λεφτα τα εδωσες και τα δεχτηκαν online το συμβολαιο το εχεις με την ηλεκτρονικη εταιρεια

το οτι μπορουσες να το ελεγξεις και παλι δεν εχει σημασια εφ'οσον εκανες την αγορα στηριζομενος στην περιγραφη.

 

το οτι εχει περασει χρονικο διαστημα δεν εχει σημασια, σημασια εχει το χρονικο διαστημα απο το οποιο ενημερωθηκες για το οτι τα χαρακτηριστικα δεν συμβαδιζουν με τα συμφωνηθεντα.

Οσο αργεις ομως περναει ο χρονος. αν ειναι να κανεις κατι,. καντο αμεσα

Δημοσ.

πάντως νομίζω ότι εφόσον έχει γίνει η ταξινόμηση και εχει βγει άδεια, είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο να γίνει αντικατάσταση. Δεν ξέρω αν υπάρχει καν διαδικασία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το manual δεν το διάβασε;  Αν στο βιβλίο οδηγιών αναγράφει δισκόφρενα ναι ίσως και να μπορεί να δικαιώθει αν κινηθεί δικαστικα,  αν όμως το μανουαλ αναγράφει ταμπουρα πίσω δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα. 

Επίσης το δικαίωμα υπαναχωρησης ορίζεται από  Ευρωπαϊκό νόμο στις 30 μέρες και επιστροφή του προϊόντος στην αρχική συσκευασία και όχι 1000χκμ - κάποιους μήνες μετά. 

Επεξ/σία από Diver_Gr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.0d14b97aadda963c97f39bf78b8989f6.pngΓελάνε και οι πέτρες. Που ούτε σωστές φωτό και σωστή περιγραφή δεν μπορούν να βάλουν. Δεν θέλω να φαντάζομαι σε περίπτωση εγγυήσης σέρβις και γενικά after sales

Επεξ/σία από alexakos89
Δημοσ.
2 minutes ago, Diver_Gr said:

Το manual δεν το διάβασε;  Αν στο βιβλίο οδηγιών αναγράφει δισκόφρενα ναι ίσως και να μπορεί να δικαιώθει αν κινηθεί δικαστικα,  αν όμως το μανουαλ αναγράφει ταμπουρα πίσω δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα. 

Επίσης το δικαίωμα υπαναχωρησης ορίζεται από  Ευρωπαϊκό νόμο στις 30 μέρες και επιστροφή του προϊόντος στην αρχική συσκευασία και όχι 1000χκμ - κάποιους μήνες μετά. 

η υπαναχωρηση γινεται λογω αλλαγης γνωμης ή βλαβης.

εδω εχουμε αλλο προιον.

δεν θα γινει αντικατασταση, θα ζητησει την διαφορα στο κοστος αναμεσα σε μοντελο με δισκοφρενο και μοντελο χωρις

φανταστειτε οτι αγορασε ενα αυτοκινητο 3000 κυβικα και στο πρωτο σερβις του λενε " Μεγαλε ο κινητηρας σου ειναι ο 2.7 , δεν ειναι ο 3.0"

τί θα πει, οτι περασε καιρος απο την αγορα; οχι, διοτι δεν εχει περασει καιρος απο τοτε που ενημερωθηκε για το οτι το προιον δεν ανταποκρινεται στην περιγραφη.

Δημοσ.

Ο πελάτης δεν είναι  υποχρεωμένος να ελέγξει τί πήρε.

Θα ήθελα κάποιον από εσάς να μου πει τι άποψη είχε όταν ανακαλύφθηκε ότι η nvidia είχε βάλει 3.5+0.5 αργή μνήμη.

Ναι, ο πελάτης το ανακάλυψε ίσως μετά από ένα μήνα που έβαλε καινούργια οθόνη υψηλότερης ανάλυσης και γέμισε η ραμ.

Όπως και να το πεις είναι εξαπάτηση.

TS επιβεβαίωσε ποιος φταίει και σκιστον.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

η υπαναχωρηση γινεται λογω αλλαγης γνωμης ή βλαβης.

εδω εχουμε αλλο προιον.

δεν θα γινει αντικατασταση, θα ζητησει την διαφορα στο κοστος αναμεσα σε μοντελο με δισκοφρενο και μοντελο χωρις

φανταστειτε οτι αγορασε ενα αυτοκινητο 3000 κυβικα και στο πρωτο σερβις του λενε " Μεγαλε ο κινητηρας σου ειναι ο 2.7 , δεν ειναι ο 3.0"

τί θα πει, οτι περασε καιρος απο την αγορα; οχι, διοτι δεν εχει περασει καιρος απο τοτε που ενημερωθηκε για το οτι το προιον δεν ανταποκρινεται στην περιγραφη.

Μιλάμε όμως για δισκόφρενα,  κάτι το οποίο είναι ορατό με το μάτι,  δεν δικαιολογείται το γεγονός ότι το αντιληφθηκε 1000χλμ μετά... 

Αντικείμενικα τώρα ακόμα και η γυναίκα μου που δεν έχει ιδέα ξέρει να ξεχωρίζει ένα δισκόφρενο. 

10 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ο πελάτης δεν είναι  υποχρεωμένος να ελέγξει τί πήρε.

Θα ήθελα κάποιον από εσάς να μου πει τι άποψη είχε όταν ανακαλύφθηκε ότι η nvidia είχε βάλει 3.5+0.5 αργή μνήμη.

Ναι, ο πελάτης το ανακάλυψε ίσως μετά από ένα μήνα που έβαλε καινούργια οθόνη υψηλότερης ανάλυσης και γέμισε η ραμ.

Όπως και να το πεις είναι εξαπάτηση.

TS επιβεβαίωσε ποιος φταίει και σκιστον.

Μπερδεύεσαι πολύ αγαπητέ μου,  από τη στο στιγμή που υπογράφεις ότι παραλαμβάνεις κάτι ή υπογραφή σου έχει ισχύ και για τις δύο μεριές.  

Όπως εσύ έτσι και ο έμπορος είναι καλυμμένος ότι σου έδωσε αυτό που πληρώσες.  Με την υπογραφή σου βεβαιώνεις ότι παραλαμβάνεις αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη - τιμολόγιο. 

Το θέμα θα αρχίσει και θα τελειώσει στο τυπογραφικό λάθος,  αν πάει σε δικηγόρο τζάμπα λεφτά θα χαλάσει και ούτε πρόκειται να βγάλει άκρη για ενα διαφημιστικό με τυπογραφικό μέσο του συνήγορος καταναλωτή. 

 

Επεξ/σία από Diver_Gr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

Μιλάμε όμως για δισκόφρενα,  κάτι το οποίο είναι ορατό με το μάτι,  δεν δικαιολογείται το γεγονός ότι το αντιληφθηκε 1000χλμ μετά... 

Αντικείμενικα τώρα ακόμα και η γυναίκα μου που δεν έχει ιδέα ξέρει να ξεχωρίζει ένα δισκόφρενο. 

Μπερδεύεσαι πολύ αγαπητέ μου,  από τη στο στιγμή που υπογράφεις ότι παραλαμβάνεις κάτι ή υπογραφή σου έχει ισχύ και για τις δύο μεριές.  

Όπως εσύ έτσι και ο έμπορος είναι καλυμμένος ότι σου έδωσε αυτό που πληρώσες.  Με την υπογραφή σου βεβαιώνεις ότι παραλαμβάνεις αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη - τιμολόγιο. 

Το θέμα θα αρχίσει και θα τελειώσει στο τυπογραφικό λάθος,  αν πάει σε δικηγόρο τζάμπα λεφτά θα χαλάσει και ούτε πρόκειται να βγάλει άκρη για ενα διαφημιστικό με τυπογραφικό μέσο του συνήγορος καταναλωτή. 

Η υπογραφή απλά λέει ότι ο πελάτης αγόρασε το προϊόν που του είπε ο έμπορος ότι θα αγόραζε.

Συνέβη εδώ αυτό; όχι . Άρα εξαπάτηση.

Είναι τόσο πασιφανές.

 

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, liakjim είπε

Η υπογραφή απλά λέει ότι ο πελάτης αγόρασε το προϊόν που του είπε ο έμπορος ότι θα αγόραζε.

Συνέβη εδώ αυτό; όχι . Άρα εξαπάτηση.

Είναι τόσο πασιφανές.

Τοσο εμφανες Η σκετο πασιφανες μαν μου.
Δυστυχως δεν ειναι ομως. Πρεπει να λεει το συμβολαιο συγκεκριμενα οτι αγορασες το Α και να σου εχουν δωσει το Β.
Αν εσυ ηθελες και συμφωνησες για το Α, αλλα το συμβολαιο που υπεγραψες εχει το Β τοτε πρεπει να αποδειξεις οτι σε εξαπατησαν και οτι δεν ειχατε συμφωνησει εξαρχης για το Β.
Με απλα λογια, εαν καπου στο συμβολαιο/χαρτια γραφει οτι επρεπε να εχει δισκο πισω τοτε εχει ελπιδες. Εαν γραφει απλα οτι ειναι το ταδε μοντελο τοτε δυσκολα.. 

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

Μιλάμε όμως για δισκόφρενα,  κάτι το οποίο είναι ορατό με το μάτι,  δεν δικαιολογείται το γεγονός ότι το αντιληφθηκε 1000χλμ μετά... 

Αντικείμενικα τώρα ακόμα και η γυναίκα μου που δεν έχει ιδέα ξέρει να ξεχωρίζει ένα δισκόφρενο. 

Μπερδεύεσαι πολύ αγαπητέ μου,  από τη στο στιγμή που υπογράφεις ότι παραλαμβάνεις κάτι ή υπογραφή σου έχει ισχύ και για τις δύο μεριές.  

Όπως εσύ έτσι και ο έμπορος είναι καλυμμένος ότι σου έδωσε αυτό που πληρώσες.  Με την υπογραφή σου βεβαιώνεις ότι παραλαμβάνεις αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη - τιμολόγιο. 

Το θέμα θα αρχίσει και θα τελειώσει στο τυπογραφικό λάθος,  αν πάει σε δικηγόρο τζάμπα λεφτά θα χαλάσει και ούτε πρόκειται να βγάλει άκρη για ενα διαφημιστικό με τυπογραφικό μέσο του συνήγορος καταναλωτή. 

Εγώ δεν ξέρω τι είναι το δισκόφρενο και δεν είναι και υποχρεωμένος να ξέρω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...