TsoliasGR Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Miaou7 είπε Σωστα, αλλα το ταμπουρο παιζει να μην χρειαστει να το ανοιξει και ποτε, ενω το δισκο και τα τακακια θα τα αλλαξει καμποσες φορες σιγουρα και χωρια την κακια στιγμη που θα μπει σε νερα με αναμμενους δισκους.. Υ.Γ. Στους λοιπους μπαχαλακιδες πλεον δεν κανω τον κοπο να απαντησω.. Σιγά τους αναμένους δίσκους στο σκούτερ.Που ζείς;Προσωπικά ντελιβεράς είμαι και έχω κάνει πάνω απο 350.000 με kawasaki kaze-r 1999 βροχες,κρυα κτλπ και πάνω απο 180.000 με innova injection μετατροπή πίσω σε δισκόφρενο απο ταμπούρο *93 ευρώ είχε το κιτ απο στελπετ,25.000 με kawasaki max 100,και καμια 9.000 με στρογγυλοφάναρο εξάβολτο και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΘΕΜΑ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ Η ΝΕΡΩΝ.Επίσης 40.000 με sym magic 125 SR μπρος πισω δισκόφρενα απο την μανα του με σωληνακια υψηλής (ο θεός να τα κάνει τέτοια) πάλι πρόβλημα κανένα.Και σε πληροφορώ οτι το φρενάρισμα είναι πολύ πιο καλό με δισκόφρενο απο το ταμπούρο.Το τι λεν οι θεωρίες με αφήνει παγερά αδιάφορο.Η εμπειρία μου και στα ταμπούρα και στους δίσκους μου λέει οτι ναι μεν ειναι πιο ανθεκτικά στο χρόνο τα ταμπούρα και έχουν μικρότερο κόστος αλλά στο φρενάρισμα ......υστερούνε πολύ. Το ΜΑΧ 100 και το εξάβολτο δεν έχουν δισκοφρενα αλλα έχουμε και μια εμπειρία εκεί στα ταμπούρα. Αναρωτήσου γιατί δεν βάζουν ταμπούρο να μειώσουν και βάρος στις μεγάλες μηχανές... Τώρα για τον φίλο που την πάτησε η πιο σωστή λύση είναι να πάει στο κατάστημα ήρεμα και να ζητήσει κάνα εξτραδάκι όπως συναγερμό μπαγκαζιέρα κανα κράνος η κάτι.Λεφτά μετρητά δεν θα παρει και άλλο μηχανάκι.... Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2019 από TsoliasGR
vste Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Λοιπον εψαξα και βρηκα το nobrand Κινεζακι στο Alibaba (https://wlie.en.alibaba.com/product/60865974466-805869121/125cc_gas_scooter_Veracruz_125_Euro_4_with_EEC_Euro_4_certificate.html): Οπως βλεπουμε εδω το πισω δισκοφρενο υπαρχει. Στην φωτο απο την Ελληνικη "αντιπροσωπεια" (ΟΕΜ ειναι το Scooter και ο καθενας βαζει την μαρκα του) το δισκοφρενο δεν φαινεται: Οποτε η παρτιδα που παραγγειλε ο Ελληνας αντιπροσωπος ειναι με ταμπουρο πισω. Παρολα αυτα επιμενω οτι ειναι ευκολο καποιος να μην ασχοληθει ιδιαιτερα ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ μηχανακι, τουλαχιστον μεχρι το service στρωσιματος. Τελος να πω στον TS οτι το μηχανακι εχει σιγουρα CBS. Φαινεται στην παρακατω φωτογραφια οτι πανε 2 σωληνακια στο μπροστινο δισκο (ενα για καθε μανετα φρενου). Οποτε μην αγχωνεσαι και πολυ. Για να παρει πιστοποίηση EURO 4 ενα μηχανακι πρεπει να πληρει αυστηρες προδιαγραφες (και) ασφαλειας. 1 2
eMike Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Γιατί κάνετε τόσο εύκολα την ερώτηση "Μα καλά, έκανες 1000 χιλιόμετρα και δεν είδες αν έχει δισκόφρενο?" Γιατί σας κάνει εντύπωση? Ίσα ίσα που κάτι το οποίο, συνήθως, έχουμε στο μυαλό μας σαν δεδομένο είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ να μη το παρατηρήσουμε... Αν είσαι στη διαδικασία επιλογής από το συγκεκριμένο μηχανάκι -ας πούμε- και ένα άλλο και τελικά επιλέξεις αυτό συγκρίνοντάς τα, το πιθανότερο είναι να μην πήγαινες μετά να επιβεβαιώσεις οπτικά τη σύγκριση που έκανες μέσω manual.. Αν τα παραθέσεις δηλαδή διπλα-δίπλα τα manual για να αποφασίσεις, θα τσεκάρεις μια λίστα που θα λέει ίδια κυβικά τσεκ, ίδια ιπποδύναμη τσεκ, ίδια φρένα τσεκ, αλλά το συγκεκριμένο είναι φθηνότερο και θα το πάρω.. ΔΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ, μη γελιόμαστε.. Είναι κάτι που μόνο τυχαία θα το πρόσεχε. Επίσης στα σκούτερ το πίσω σύστημα πέδησης δεν είναι και τόσο εμφανές μιας και από τη μια πλευρά είναι η (ογκώδης) μετάδοση και από την άλλη συνήθως η εξάτμιση.. Οπότε μην ενυπωσιάζεστε που δε το είδε....Σιγά μη το έβλεπε σας λέω εγώ... Θα το είδανε κάποια στιγμή που θα έπεσε το μάτι τυχαία όταν το έβαλε στο διπλό σταντ, ή σε ένα πλύσιμο ή σε κάποια άκυρη στιγμή γενικά. Για μένα απόλυτα νορμάλ.. Δε ξέρω τι θα κάνει ο φίλος. Η πραγματικότητα είναι ότι δε πλήρωσε για αυτό αλλά για κάτι άλλο. Από εκεί και πέρα, ο καθένας αξιολογεί την κατάσταση και πράττει αναλόγως. 5
unforgiven Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Να ρωτήσω κάτι: Υπάρχουν υδραυλικά ταμπούρο;
TsoliasGR Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 όχι αλλα η yamaha απο το 2015 με το YBS διάδοχο του YBR 125 είχε εμπρός δίσκο πίσω ταμπούρο με ονομασία UBS με ένα δικό της σύστημα και λειτουργεί σαν CBS.Απλά το έχουν αντιγράψει άλλοι 1
Miaou7 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 7 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε Σιγά τους αναμένους δίσκους στο σκούτερ.Που ζείς;Προσωπικά ντελιβεράς είμαι και έχω κάνει πάνω απο 350.000 με kawasaki kaze-r 1999 βροχες,κρυα κτλπ και πάνω απο 180.000 με innova injection μετατροπή πίσω σε δισκόφρενο απο ταμπούρο *93 ευρώ είχε το κιτ απο στελπετ,25.000 με kawasaki max 100,και καμια 9.000 με στρογγυλοφάναρο εξάβολτο και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΘΕΜΑ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ Η ΝΕΡΩΝ.Επίσης 40.000 με sym magic 125 SR μπρος πισω δισκόφρενα απο την μανα του με σωληνακια υψηλής (ο θεός να τα κάνει τέτοια) πάλι πρόβλημα κανένα.Και σε πληροφορώ οτι το φρενάρισμα είναι πολύ πιο καλό με δισκόφρενο απο το ταμπούρο.Το τι λεν οι θεωρίες με αφήνει παγερά αδιάφορο.Η εμπειρία μου και στα ταμπούρα και στους δίσκους μου λέει οτι ναι μεν ειναι πιο ανθεκτικά στο χρόνο τα ταμπούρα και έχουν μικρότερο κόστος αλλά στο φρενάρισμα ......υστερούνε πολύ. Το ΜΑΧ 100 και το εξάβολτο δεν έχουν δισκοφρενα αλλα έχουμε και μια εμπειρία εκεί στα ταμπούρα. Αναρωτήσου γιατί δεν βάζουν ταμπούρο να μειώσουν και βάρος στις μεγάλες μηχανές... Τώρα για τον φίλο που την πάτησε η πιο σωστή λύση είναι να πάει στο κατάστημα ήρεμα και να ζητήσει κάνα εξτραδάκι όπως συναγερμό μπαγκαζιέρα κανα κράνος η κάτι.Λεφτά μετρητά δεν θα παρει και άλλο μηχανάκι.... Μαν , ταμπουρο δεν προκειτε να βαλουν ακομα γιατι ειναι πλεον θεμα πρεστιζ και εικονας. Εαν συνεχιζαν να εξελισαν τεχνολογικα τα ταμπουρα ισως και να υπερετερουσαν απο τους δισκους. Επισης σε μηχανες επιδοσεων δεν κοιτανε το εξτρα κοστος για ενα ποιοτικο δισκο/δαγκανα ουτε κατασκευαστικα ουτε σαν κοστος χρησης για τους πελατες μια που τους θελουν για σερβις και με ταμπουρα τι σερβις να κανεις, σε ενα κινεζο σκουτερ ομως θα παρεις και δισκους τις πλακας, ενω ολα τα ταμπουρα ειναι περιπου το ιδιο. Τωρα το οτι δεν σου στραβωσαν οι δισκοι ποτε ενω πας για ψαροντουφεκο μπραβο, εγω στραβωσα brembo αυθεντικους σε alfa romeo 33. Επισης δεν λεω να παμε ολοι πισω σε ταμπουρα η οτι ειναι ολα το ιδιο και παντα καλυτερα απο τους δισκους αλλα στην περιπτωση εδω ειναι 99.9% το ιδιο. Στο τελος παντως την ιδια αποψη εχουμε για την αντιμετωπιση της ολης φασης..
mak3don Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Έχω την εντύπωση πως αν αντί για μηχανάκι και δισκόφρενο η αγορα ηταν Pc με 2 αντί για 4 gb ram η απαντήσεις θα ήταν πολύ διαφορετικες του τύπου κανε καταγγελία πανε συνήγορο του καταναλωτή κτλ Από την άλλη σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα ο πωλητής που πουλάει με περιγραφή μπροστα πίσω δισκόφρενα και είχε μόνο μπροστά θα του κόστιζε αυτό το λαθος 2
bill999r Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 7 ώρες πριν, TsoliasGR είπε Είναι σκούτερ και όχι μηχανάκι.50/50 τα φρένα του.Αν ηταν μηχανάκι θα είχες απόλυτο δίκιο αλλά στα σκούτερ είναι διαφορετικά Από τυχαίο άρθρο The optimum ratio in the dry is: 70% front, 30% rear. The reason for this is that, as you apply brakes, most of the weight of the scooter and rider will be transferred onto the front wheel. For a given material, traction is a function of how much weight is applied to the surfaces (and surprisingly nothing to do with size of contact patch). This added weight on the front wheel will increase traction. Όλα τα οχήματα με έναν τρόπο φραναρουν. Είναι θέμα φυσικής, όχι οχήματος.
Djzan Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 17 ώρες πριν, Miaou7 είπε Εκανε χιλια χιλιομετρα. Εαν δεν εχει απτες αποδειξεις οτι πληρωσε για να παρει πισω δισκοφρενο, δεν προκειτε να του αλλαξουν μηχανακι η να το παρουν πισω χωρις να του χρεωσουν ΜΕΓΑΛΟ καπελο. Το καλυτερο που ισως του προτεινουν εαν ειναι ηρεμος και ευγενικος, ειναι κατι στο κοστος του δισκοφρενου που δεν πηρε και αν. Κοντα στα πενηντα-εκατο ευρω. Τωρα υπαρχουν ατομα εδω μεσα που του λενε να βαλει δικηγορο και να παει να τους παρει το σκαλπ.. Λογικα εσυ θεωρεις οτι για εκατο ευρω αξιζει να βαλει δικηγορο, εγω θεωρω οτι καλυτερα να παει ησυχα για τα εκατο.. καλ αξεκαθαρα . δεν ειπα εγω να παει και να του δωσουν καμια hayabusa. αλλα να του κανουν κατι για το λαθος και να μην το παιζουν παπιες
athinanana Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα βοήθεια, κριτικές και ενημερώσεις σχετικά με το gemini veracruz 125 σκέφτομαι να παω σε αγορά! Όποιος έχει ήδη προβεί σε αγορά ας μου πει αν είναι ευχαριστημένος
sellsoap Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Δουλευω στην αυτοκινητοβιομηχανια τα τελευταια 26 χρονια (Ελλαδα & εξωτερικό΄). Τετοια λάθη συμβαίνουν στα site, γιατί τα specs αλλάζουν συχνά και κάποιος άσχετος product manager ΔΕΝ το πρόσεξε ή ξέχασε να ενημερώσει το site. Δεν υπάρχει θέμα απάτης αλλά προσεξίας. Ακόμη και γραπτώς να το έχεις στη προσφορά ή σε προσπέκτους, ότι και να κάνεις (νομικά ή με άλο τρόπο) δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις κάτι, λόγω των ψιλών γραμμάτων που υπάρχουν στα προσπέκτους & τα site που λένε "οι προδιαγραφές μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση". Τώρα εάν είναι επαγγελματίας ο έμπορός που το πήρες και σέβεται τους Πελάτες του (σπάνιο στην ΕΛλάδα), θα μπορούσε να σου προσφέρει π.χ. μια μικρή έκπτωση στο επόμενο σέρβις και ως εκεί. Εάν δεν έχουν περάσει 14 ημέρες από την αγορά, θα μπορούσες να κάνεις αναστροφή πώλησης χωρίς αιτία και τέλος, αλλά νομίζω ότι έχει παρέλθει αυτό το διάστημα Τώρα από θέμα ασφάλειας δεν τίθεται, όπως και στα αυτοκίνητα που σχεδόν όλα πλέον έχουν ταμπούρα, αφού λόγω φυσικής στο φρενάρισμα το 70% περίπου του βάρυος έρχεται μπροστά. Οι λόγοι που περάσαμε σε ταμπούρα είναι η πολύ λιγότερη φθορά (άρα λιγότερες αλλαγές και φθηνότερο σέρβις) και 3πλάσια ζωή από τους δίσκους. Τα υπόλοιπα τύπου "δε φρενάρει" κλπ είναι μπούρδες των ξερόλων...... Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2022 από sellsoap
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα