Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεσα σε αυτα τα 3 που σκεφτεσαι θα ημουν αναμεσα σε skoda και opel. To qashqai καλο χρυσο αλλα σε ποιοτητα υστερει...Οπως και στην απομονωση ηχου σιγουρα δεν ειναι σαν τα αλλα 2. Εχω οδηγησει το opel. Μου αρεσε μπορω να πω αν και δεν ειμαι φαν των suv. Το karoq απ οτι ξερω εχει αρκετους χωρους. Ισως θα επελεγα το opel. Γιατι δεν κοιτας και το t roc? Ειναι πιο μικρο απο τα αλλα, αλλα εχω ακουσει καλα λογια. Και πεζει καπου εκει σε τιμη νομιζω που θελεις.

Επεξ/σία από Vkngs
  • Thanks 1
  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για τα 3 που τέθηκαν σαν θέμα σύγκρισης και μόνο...

Το nissan είναι σταθερή αξία και έχει καλή μεταπώληση γιατί πουλάει. To Skoda με αφήνει αδιάφορο, οχι γιατί είναι κακό αμάξι, σαν αμάξι είναι καλό, αλλά γιατί είναι μουντό. Προσωπική άποψη βέβαια, Σε άλλον μπορεί να του αρέσει πολύ. Είναι πιο μουντό και απο το opel που σχεδιαστικά είναι 10ετίας, σχεδιασμένο απο παπούδες γερμανούς που δεν μπορούν να δώσουν σε αμάξια πιο σύγχρονες γραμμές. Στο ίδιο σενάριο πέφτει και το ARONA που μου αρέσει καλύτερα αλλά υπακούει στην ίδια σχεδιαστική μείωση του ομίλου. Προφανώς ένα tiguan δεν έχει το ίδιο θέμα με το skoda γιατί λάμπει σχεδιαστικά μέσα και έξω (με την αντίστοιχη αύξηση τιμής όμως). Το opel έχει πολύ βαριά και ξεπερασμένη σχεδιαστικά γραμμή. Αλλά όπως το είπες και μόνος σου το opel είναι πιο μαλακό σε αίσθηση και το τιμόνι που λες μοιάζει με merc, να ξέρεις, αυτό το πιο χαλαρό χωρίς να σημαίνει ότι είναι χάλια ή δεν είναι ακριβές. Και για εξηγηθώ καλύτερα μου έδωσαν εταιρικό για προσωπική χρήση ένα corsa edition 120, το αμάξι το θεωρώ κακάσχημο, πλαϊνά φλας στο σασί-οχι στους καθρέφτες-, καθρέφτες ίδιοι με τα προηγούμενα corsa, ίδιο σχέδιο, ο πίνακας οργάνων είναι παλιός, παρμένος από προηγούμενα opel και πίσω από τον ανταγωνισμό, δείχνει τα χρόνια του, κλπ. Αυτό όμως που το χαρακτηρίζει είναι η ...

... αίσθηση της άνετης και μαλακής ανάρτησης και πως πατάει στο δρόμο. που για την κατηγορία του, είναι εντυπωσιακό. καταπίνει τις λακκούβες, τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων με άνεση, χωρίς θόρυβο, σχεδόν εντυπωσιακά. Τελευταία έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα νέα μικρά. Σε αίσθηση κανένα δεν το φτάνει. Πολύ ξεκούραστο στο δρόμο με ανάρτηση που όμως δεν φοβίζει σε γρήγορες διαδρομές. Το σχέδιο του όμως είναι πολύ ξεπερασμένο και στο ίδιο πρόβλημα της OPEL πέφτει και το Grandland Χ. Σχέδιο εξωτερικά μηδέν που επηρεάζει και το εσωτερικό, από το παρελθόν... Γραμμές αυστηρές σχεδιαστικά και ουδέτερες. Δεν σε κάνουν να το πάρεις για την εμφάνιση του σίγουρα. Εσύ τι προτιμάς? σχέδιο? εσωτερικό? άνεση στην κύλιση? 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εαν δεν σε χαλάει το γεγονός οτι η τελική του ταχύτητα είναι 180, σου προτείνω να κοιτάξεις το Toyota C-HR που έχει και υβριδικό! Ξεκινάει απο περίπου 20Κ (το απλό - απο 23Κ το υβριδικό) και όταν φτάσει στα 25Κ που έχεις εσυ Budget έχει αρκετά πράματα μέσα!

Επεξ/σία από leonidas_fs
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, leonidas_fs είπε

Εαν δεν σε χαλάει το γεγονός οτι η τελική του ταχύτητα είναι 180, σου προτείνω να κοιτάξεις το Toyota C-HR που έχει και υβριδικό! Ξεκινάει απο περίπου 20Κ (το απλό - απο 23Κ το υβριδικό) και όταν φτάσει στα 25Κ που έχεις εσυ Budget έχει αρκετά πράματα μέσα!

Ρε φίλε μερικά ποστς πίσω γράφει οτι το οδήγησε και το απέρριψε. :P 

Δημοσ.

επιπλέον το QQ έχει και το μειονέκτημα των 100+ λιγότερων λίτρων Πορτ μπαγκαζ,μια μεγάλη τσάντα είναι δεν και λίγο

το t-roc όντως το προσπέρασα δεν ξέρω γιατί, θα πάω να το δω όμως

 

Δημοσ.

Στα ίδια λεφτά μπορείς να δεις και το jeep renegade

Το εχει η αδελφή μου και είναι πολύ ευχαριστημένη .,άνετο πολύ και σε σχέση με το Nissan εχει σχεδόν το διπλάσιο πορτ παγκαζ αλλα όχι ονομαστικα αλλα λογο σχεδιασμού (αν βγαλεις την εταζιερα σχεδον διπλασιαζετε λογο κυβικου σχηματος ενώ στο quasqai δεν συμβαινει το ιδιο , 1400 κυβικα 165 τελει 145 αλογα και βγαινει σε και 1000cc με 120hp

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Οπως ειπα, δυσκολευομαι να βρω αρνητικες λεπτομερειες να απορριψω ενα αμαξι,αλλα δεν μπορω να τα αγορασω ολα

QFE!!!

Πόσο αληθινό!!!

 

Το C5A είναι δυνατό και εγώ έχω πάθει πλάκα και μπορείς να βρεις demo έκδοση (από test drive με 2-2,5k επάνω) με πολλά καλούδια κοντά στα 25.000 στην Citroen Ω που ρώτησα.

 

Συμφωνώ για τα όσα λες για το vitara, είναι λίγο outdated.

 

Αν επιτρέπεται πας για suv-b λόγω οικογένειας; Έχεις σκεφτεί άλλο τύπο αμαξώματος; Station wagon π.χ. ;

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Για τα 3 που τέθηκαν σαν θέμα σύγκρισης και μόνο...

Το nissan είναι σταθερή αξία και έχει καλή μεταπώληση γιατί πουλάει. To Skoda με αφήνει αδιάφορο, οχι γιατί είναι κακό αμάξι, σαν αμάξι είναι καλό, αλλά γιατί είναι μουντό. Προσωπική άποψη βέβαια, Σε άλλον μπορεί να του αρέσει πολύ. Είναι πιο μουντό και απο το opel που σχεδιαστικά είναι 10ετίας, σχεδιασμένο απο παπούδες γερμανούς που δεν μπορούν να δώσουν σε αμάξια πιο σύγχρονες γραμμές. Στο ίδιο σενάριο πέφτει και το ARONA που μου αρέσει καλύτερα αλλά υπακούει στην ίδια σχεδιαστική μείωση του ομίλου. Προφανώς ένα tiguan δεν έχει το ίδιο θέμα με το skoda γιατί λάμπει σχεδιαστικά μέσα και έξω (με την αντίστοιχη αύξηση τιμής όμως). Το opel έχει πολύ βαριά και ξεπερασμένη σχεδιαστικά γραμμή. Αλλά όπως το είπες και μόνος σου το opel είναι πιο μαλακό σε αίσθηση και το τιμόνι που λες μοιάζει με merc, να ξέρεις, αυτό το πιο χαλαρό χωρίς να σημαίνει ότι είναι χάλια ή δεν είναι ακριβές. Και για εξηγηθώ καλύτερα μου έδωσαν εταιρικό για προσωπική χρήση ένα corsa edition 120, το αμάξι το θεωρώ κακάσχημο, πλαϊνά φλας στο σασί-οχι στους καθρέφτες-, καθρέφτες ίδιοι με τα προηγούμενα corsa, ίδιο σχέδιο, ο πίνακας οργάνων είναι παλιός, παρμένος από προηγούμενα opel και πίσω από τον ανταγωνισμό, δείχνει τα χρόνια του, κλπ. Αυτό όμως που το χαρακτηρίζει είναι η ...

... αίσθηση της άνετης και μαλακής ανάρτησης και πως πατάει στο δρόμο. που για την κατηγορία του, είναι εντυπωσιακό. καταπίνει τις λακκούβες, τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων με άνεση, χωρίς θόρυβο, σχεδόν εντυπωσιακά. Τελευταία έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα νέα μικρά. Σε αίσθηση κανένα δεν το φτάνει. Πολύ ξεκούραστο στο δρόμο με ανάρτηση που όμως δεν φοβίζει σε γρήγορες διαδρομές. Το σχέδιο του όμως είναι πολύ ξεπερασμένο και στο ίδιο πρόβλημα της OPEL πέφτει και το Grandland Χ. Σχέδιο εξωτερικά μηδέν που επηρεάζει και το εσωτερικό, από το παρελθόν... Γραμμές αυστηρές σχεδιαστικά και ουδέτερες. Δεν σε κάνουν να το πάρεις για την εμφάνιση του σίγουρα. Εσύ τι προτιμάς? σχέδιο? εσωτερικό? άνεση στην κύλιση? 

βοηθάνε πολυ αυτά που λες. όντως τα Όπελ σχεδιαστικά είναι πίσω. ειδικά το grandland αφού μοιράζεται την ίδια βάση με το 3008 θα περίμενες να είναι λίγο πιο τολμηρό.

τώρα βέβαια το εσωτερικό του grandland μπορεί να μην εξιταρει αλλά όλα είναι εκεί, εργονομικά και ποιοτικά. εκτός από τα εσωτερικά χερούλια των πορτών που για κάποιο ανεξήγητο λόγο είναι από ελεινο πλαστικό

ε πάντως αγοράζω την ποιότητα κύλισης και άνεσης περισσότερο. δλδ εάν το αντίτιμο είναι η ασχήμια ναι το δίνω

 

 

1 λεπτό πριν, chill είπε

QFE!!!

Πόσο αληθινό!!!

Το C5A είναι δυνατό και εγώ έχω πάθει πλάκα και μπορείς να βρεις demo έκδοση (από test drive με 2-2,5k επάνω) με πολλά καλούδια κοντά στα 25.000 στην Citroen Ω που ρώτησα.

Συμφωνώ για τα όσα λες για το vitara, είναι λίγο outdated.

Αν επιτρέπεται πας για suv-b λόγω οικογένειας; Έχεις σκεφτεί άλλο τύπο αμαξώματος; Station wagon π.χ. ;

ναι λόγω οικογένειας ξεκάθαρα. είμαι με ένα μικρομεσαίο του '05, χρειάζομαι πλέον χώρους αλλά και περισσότερα χαρακτηριστικά ασφάλειας

δεν έχω δει/κάνει τεστ ντραιβ κάποιο station wagon αλλά εάν δεις σε διαστάσεις χώρων έρχονται πολύ κοντά στα SUV που έγραψα.

γενικά παρατηρώ ότι η αγορά μετακινήθηκε από το κλασσικό sedan και σπρώχνει σε ποιο SUV λύσεις. φαντάσου το insignia το κοστολογεί η Όπελ κοντά στο grandland οπότε ουσιαστικά σε σπρώχνει στο SUVοειδες

από μη SUV αυτό που είδα και ξετρελλαθηκα ήταν το Civic,αμαξαρα και με φουλ εξοπλισμό και καντράν μαχητικού και τεράστιο πορτ μπαγκαζ

σε βενζίνη βγαίνει στα 22.500 περίπου

  • Like 1
Δημοσ.
39 minutes ago, tutuyo said:

φαντάσου το insignia το κοστολογεί η Όπελ κοντά στο grandland οπότε ουσιαστικά σε σπρώχνει στο SUVοειδες

To Insignia είναι μια κατηγορία πάνω βέβαια.

 

Δημοσ.

Το χρειάζεσαι το αμάξι τώρα-τώρα; Καλή λύση είναι να περιμένεις μέχρι αρχές Νοέμβριου που βγαίνουν τρελές προσφορές λόγω αλλαγής χρονιάς!

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Σε αυτά τα χρήματα με βενζίνη θα κοιτούσα και το Honda HR-V, αλλά θα περίμενα να οδηγήσω και το Xceed!

Δεν είναι κακή ιδέα!

Εγώ σαν κάτοχος honda ένα χρόνο τώρα, την έχω κατασυμπαθήσει την εταιρία. 

Το HR-V μου αρέσει πολύ και έχει έναν εξαιρετικό κινητήρα (1.5 130 άλογα ατμόσφαιρα που μάλλον θα κρατήσει για κανένα εκατομμύριο χλμ. και είναι από τους τελευταίους της μάρκας που περνάει σιγά σιγά πλήρως στην εποχή των τούρμπο και/ή ηλεκτρικών) και ίσως το καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων από όλα τα SUV της αγοράς.

Πήγαινε να το δεις/οδηγήσεις πριν το απορρίψεις.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 27/8/2019 στις 12:28 ΜΜ, tutuyo είπε

Μετα απο τεστ ντραιβ και ενημερωση απο reviews,εχω καταληξει στα Nissan Qashqai, Skoda Karoq και Opel Grandland X

 

 

Σαν άνθρωπος που γενικά δε του αρέσουν τα SUV, με εξαίρεση κάποια super-premium...θα σου πω την άποψή μου.

Το Opel το θεωρώ παντελώς αδιάδορο και ξεπερασμένο σχεδιαστικά (εσωτερικά και εξωτερικά)... Το Qasqai που μόλις αγόρασε ένας γνωστός -σε απλή σχετικά έκδοση-  είναι αρκετά πολυφορεμένο, κυρολεκτικά νομίζω υπάρχει ένα σε κάθε στενό..

Το Karoq είναι κάπως πιο επιβλητικό, μου δίνει την αίσθηση "ακριβότερου" ειδικά σε λίγο καλύτερη από την απλή έκδοση.... Νομίζω αυτό θα επέλεγα.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...