Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 6/9/2019 στις 9:26 ΜΜ, jgeorgiou είπε

Σπρώχνουν τον κόσμο σε υπερτροφοδοτουμενους 1000ρηδες με τις υπερβολικές χρεώσεις στα 1400/1600κε.

Νομίζω ότι θα πάμε προς μια λιγότερο επιθετική τιμολόγηση με βάση τα καυσαέρια. Ελπίζω τουλάχιστον.

Δε νομίζω πως φτάνει τόσο μακριά το μυαλό του ελληνικού κράτους. Απλά θέλουν με το ζόρι να αρμέξουν όσους θεωρούν "έχοντες". Γιατί στην Ελλάδα αν μπορείς να πάρεις ένα αυτοκίνητο 1,600κεκ το 2019 θεωρείσαι καπιτάλας.

Πάντως ο 1.5 του VAG έχει χαμηλά τέλη...

  • Like 1
  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δε νομίζω πως φτάνει τόσο μακριά το μυαλό του ελληνικού κράτους. Απλά θέλουν με το ζόρι να αρμέξουν όσους θεωρούν "έχοντες". Γιατί στην Ελλάδα αν μπορείς να πάρεις ένα αυτοκίνητο 1,600κεκ το 2019 θεωρείσαι καπιτάλας.

Πάντως ο 1.5 του VAG έχει χαμηλά τέλη...

το κριτήριο εδώ και μερικά χρόνια δεν είναι τα κυβικά αλλά η εκπομπή ρύπων (CO2) , πρόσφατα έγινε φασαρία για αύξηση γιατί ζήτησαν να ξαναμετρηθούν οι ρύποι σε πραγματικές συνθήκες και όχι τις ιδανικές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές. (αυτό θα έφερνε 20-40% αύξηση ανάλογα με μοντέλο).

Οπότε μειονέκτημα έχουν τα βαριά αυτοκίνητα και οι μεγάλες ιπποδυνάμεις. Αν θεωρήσουμε ότι τα έσοδα του κράτους πρέπει να μείνουν σταθερά θα έπρεπε να γίνει μια μικρή αύξηση στα χαμηλής κατανάλωσης , ώστε να επιβαρύνονται λιγότερο τα μεσαία/υψηλά.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
Μόλις τώρα, jgeorgiou είπε

το κριτήριο εδώ και μερικά χρόνια δεν είναι τα κυβικά αλλά η εκπομπή ρύπων (CO2) , πρόσφατα έγινε φασαρία για αύξηση γιατί ζήτησαν να ξαναμετρηθούν οι ρύποι σε πραγματικές συνθήκες και όχι τις ιδανικές που ανακοινώνουν οι κατασκευστές. (αυτό θα έφερνε 20-40% αύξηση ανάλογα με μοντέλο).

Το γνωρίζω πως είναι οι ρύποι απλά στοχεύουν σε μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα που αναμενόμενα εκπέμπουν παραπάνω. Κι ειδικά κατασκευαστών που δεν έχουν τόσο προηγμένους κινητήρες. Ίσα ίσα πιο πολύ μπορεί να αρμέξει ένα 1.600 με τους ρύπους, τα προ-2009 τα είχαν καπου 280€, τώρα με τους ρύπους φεύγει πολυ υψηλότερα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το γνωρίζω πως είναι οι ρύποι απλά στοχεύουν σε μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα που αναμενόμενα εκπέμπουν παραπάνω. Κι ειδικά κατασκευαστών που δεν έχουν τόσο προηγμένους κινητήρες. Ίσα ίσα πιο πολύ μπορεί να αρμέξει ένα 1.600 με τους ρύπους, τα προ-2009 τα είχαν καπου 280€, τώρα με τους ρύπους φεύγει πολυ υψηλότερα...

Ισως δεν είναι κακό αυτό , αν ήταν διαφορετικά θα γινόμασταν η χαβούζα της ευρώπης. Κατα την άποψη μου το πετρέλαιο επιβαρύνει και με άλλους ρύπους και πρέπει να επιβαρύνεται περισσότερο και όχι με μοναδικό κριτήριο το CO2.

Καθε χρόνο πωλούνται χιλιάδες ευρωπαικά σαπάκια με γυρισμένα χιλιόμετρα στην Ελλάδα και επιβαρύνουν όλους μας με πρώτο και καλύτερο τον "ευτυχή" κάτοχο που όταν καταλαβαίνει τι πήρε κλαίει στα φόρα για τους κακούς μαντράδες.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/9/2019 στις 12:49 ΜΜ, sb01053 είπε

Τρέχει προσφορά στο Karoq 1,5 με 150hp στα 22400€. Είναι "ειδική" εισαγωγή της έκδοσης Ambition αλλά με την προσθήκη διζωνικού κλιματισμού και αυτόματα φώτα από την Style. Σε σχέση με το Qashqai είναι πολύ πιο άνετο οδηγικά, πιο ευρύχωρο και με τα 150 άλογα πάει πολύ καλά ακόμα και φορτωμένο. Επίσης έχεις και πιο ενισχυμένη την αίσθηση του SUV καθώς κάθεσαι και μπροστά και πίσω πιο ψηλά.

Το Nissan στην έκδοση Acenta είναι πιο αδιάφορο εμφανισιακά και μόνο από την N-Connecta και πάνω με κάτι εξωτερικές πινελιές και τις μεγαλύτερες ζάντες δείχνει όμορφο. Αλλά ανεβαίνεις στα 25+

Επειδή ψάχνω και εγώ για νέο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας , πέτυχα αυτή τη προσφορά. Αν έβγαινε με τον 1,5 αυτόματο κινητήρα θα το είχα τσιμπήσει. 

Παντως εγώ είμαι ανάμεσα σε Karoq και T-Roc. Βέβαια στο Karoq εχεις ποιότητα και T-Roc εχεις ποσότητα , δηλαδή πολλά έξτρα όπως adaptive cruise control, lane assist , αισθητήρες παρκαρίσματος έμπορος και πίσω. Ενώ στο Karoq δεν έχει κλιματισμό , ούτε καν αισθητήρες παρκαρίσματος. 

Μια προσφορά που πήρα απο το T-Roc είναι με τον 1,5 αυτόματο κινητά με απλο χρώματα 25500€. Το Karoq με τον ίδιο κινητήρα και κάποια απο τα παραπάνω έξτρα φτάνει στα 30000€+ 😡

Επεξ/σία από pirasmos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirasmos είπε

Είναι στο πρόγραμμα ... Απλά επειδή έχω opel έλεγα να αλλάξω .... και επειδή είναι πλέον PSA group... 

Δεν θα αλλαξεις😋

Αφηνωντας το αισθητικο κομματι στην ακρη - που ειναι εντελως στον ανθρωπο,αν και νομιζω οτι το QQ υπερεχει εναντι ολων - σε ολα τα υπολοιπα το Grandland υπερτερει.

Εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης,χωρους και αναρτηση απο το QQ, εχει εφαμιλλους χωρους, πιο δυνατο κινητηρα απο τον 1000αρι του Karoq και υπερεχει και  των 2 σε χρόνια εγγυησης.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, pirasmos είπε

Επειδή ψάχνω και εγώ για νέο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας , πέτυχα αυτή τη προσφορά. Αν έβγαινε με τον 1,5 αυτόματο κινητήρα θα το είχα τσιμπήσει. 

Παντως εγώ είμαι ανάμεσα σε Karoq και T-Roc. Βέβαια στο Karoq εχεις ποιότητα και T-Roc εχεις ποσότητα , δηλαδή πολλά έξτρα όπως adaptive cruise control, lane assist , αισθητήρες παρκαρίσματος έμπορος και πίσω. Ενώ στο Karoq δεν έχει κλιματισμό , ούτε καν αισθητήρες παρκαρίσματος. 

Μια προσφορά που πήρα απο το T-Roc είναι με τον 1,5 αυτόματο κινητά με απλο χρώματα 25500€. Το Karoq με τον ίδιο κινητήρα και κάποια απο τα παραπάνω έξτρα φτάνει στα 30000€+ 😡

Βέβαια το Karoq είναι αντίστοιχο του Tiguan, όχι του T-ROC. Συγκρίνεις τιμές από αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας και μεγέθους.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 12/9/2019 στις 11:04 ΠΜ, tutuyo είπε

Δεν θα αλλαξεις😋

Αφηνωντας το αισθητικο κομματι στην ακρη - που ειναι εντελως στον ανθρωπο,αν και νομιζω οτι το QQ υπερεχει εναντι ολων - σε ολα τα υπολοιπα το Grandland υπερτερει.

Εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης,χωρους και αναρτηση απο το QQ, εχει εφαμιλλους χωρους, πιο δυνατο κινητηρα απο τον 1000αρι του Karoq και υπερεχει και  των 2 σε χρόνια εγγυησης.

Πήγα στην opel και μου είπαν Grandland τέλος, από Απρίλη του 2020 πάλι. χαχα . Δεν έχει τίποτα μόνο αν βρω κανένα μεταχειρισμένο μέσα από την Opel μου είπανε... 

Εσύ αν επιτρέπεται κατέληξες πουθενά ;  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/9/2019 στις 1:08 ΜΜ, jgeorgiou είπε

Ισως δεν είναι κακό αυτό , αν ήταν διαφορετικά θα γινόμασταν η χαβούζα της ευρώπης. Κατα την άποψη μου το πετρέλαιο επιβαρύνει και με άλλους ρύπους και πρέπει να επιβαρύνεται περισσότερο και όχι με μοναδικό κριτήριο το CO2.

Σοβαρά μιλάς; Για κατέβα προς την περιοχή μου και σε πόσα άλλα σημεία της Ελλάδας να δεις τα αίσχη με τα εξορύξεις χρυσού και μετά ας μιλήσουμε για τους ρύπους των αυτοκινήτων.

Για τους ρύπους στην Κοζάνη που βγαίνεις για ποτό κι όταν βρέχει γυρνάς σπίτι με μαύρες στάμπες στα ρούχα σου.

Ή θα συμφωνήσουμε πως όλα είναι για το κέρδος ή μπορούμε να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας ελεύθερα. Βρήκαν πιάσιμο στους ανθρώπους που έχουμε φτάσει να φοβόμαστε μέχρι και την αγορά οικονομικού μεταχειρισμένου με όλες αυτές τις γελοιότητες. 

Στρώστε ρε μάγκες ένα σωστό δίκτυο στα μέσα μεταφοράς να μειωθούν οι ρύποι. Πουθενά έξω δεν σκέφτηκα να πάρω αυτοκίνητο για μετακίνηση παρά μόνο στην Ελλάδα. Και θα πάω να αγοράσω ένα γ@@ν@ αυτοκίνητο στα 1600κ και θα πληρώνω τα μαλλιοκέφαλα μου στους φόρους.

Δηλαδή ή πείτε στον παλικάρι την άποψή σας για ένα αυτοκίνητο ή πνίξτε την αγανάκτηση σας με άλλους τρόπους!

Επεξ/σία από d4mage
Δημοσ.
Στις 9/9/2019 στις 1:08 ΜΜ, jgeorgiou είπε

Ισως δεν είναι κακό αυτό , αν ήταν διαφορετικά θα γινόμασταν η χαβούζα της ευρώπης. Κατα την άποψη μου το πετρέλαιο επιβαρύνει και με άλλους ρύπους και πρέπει να επιβαρύνεται περισσότερο και όχι με μοναδικό κριτήριο το CO2.

Καθε χρόνο πωλούνται χιλιάδες ευρωπαικά σαπάκια με γυρισμένα χιλιόμετρα στην Ελλάδα και επιβαρύνουν όλους μας με πρώτο και καλύτερο τον "ευτυχή" κάτοχο που όταν καταλαβαίνει τι πήρε κλαίει στα φόρα για τους κακούς μαντράδες.

Δώσε κίνητρα για αγορά νέων, μη τιμωρείς ως "κεφάλαιο" όποιον έχει 1.4 ή 1.6 αυτοκίνητο, σου μιλάω για τα παλιά. 

Επίσης πολύ πιο οικολογικά ευαισθητοποιημένες χώρες απο εμας, όπως η Γερμανία, έχουν πολύ χαμηλότερα τέλη στα αυτοκίνητα, όλων των ηλικιών. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δώσε κίνητρα για αγορά νέων, μη τιμωρείς ως "κεφάλαιο" όποιον έχει 1.4 ή 1.6 αυτοκίνητο, σου μιλάω για τα παλιά. 

Επίσης πολύ πιο οικολογικά ευαισθητοποιημένες χώρες απο εμας, όπως η Γερμανία, έχουν πολύ χαμηλότερα τέλη στα αυτοκίνητα, όλων των ηλικιών. 

Ενας σύγχρονος 1600cc (π.χ. της peugeot) με χαμηλή κατανάλωση έχει ΠΟΛΥ χαμηλά τέλη σαν χιλλιάρης-χιλιοδιακοσάρης.

Καλά κάνουν στους παλιάς τεχνολογίας κινητήρες που εκπέμπουν πολλά καυσαέρια , όποιος θέλει παίρνει σύγχρονο 1600αρι και πληρώνει χαμηλά τέλη.

Ιδίως τα μεταχειρισμένα σαπάκια με τα πολλά καυσαέρια πρέπει να τα τσακίσουν περισσότερο. Επίσης εκτός από το CO2 πρέπει να συνυπολογίσουν για τους άλλους τους πολύ καρκινογόνους ρύπους των diesel για να έχουν και αυτά σωστή μεταχείριση.

ΥΓ

Γιατί οι Γερμανοί τα πουλάνε σωρηδόν τα παλαιότερης τεχνολογίας? Γιατί να γίνουμε περισσότερο χαβούζα ρυπογόνων αυτοκινήτων από όσο είμαστε?

Επεξ/σία από jgeorgiou

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...