georpapas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Γεια σας, είχα μία σύνδεση adsl στο όνομα του πατέρα μου ο οποίος εδώ και κάποια χρόνια έχει απεβιώσει. Τη σύνδεση συνέχισα να την έχω ως που είχα άπειρα θέματα με ίντερνετ και η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο ως που με άφησαν 1 βδομάδα χωρίς τηλέφωνο και χωρίς να έχει επικοινωνήσει κάποιος τεχνικός μαζί μου όλο αυτό το διαστήμα ενώ κάθε μέρα έπαιρνα στην υποστήριξη (το πρόβλημα δεν λύθηκε). Έτσι λοιπόν πήγα με τη μητέρα μου σε κατάστημα οτε τηννεπόμρνη εβδομάδα και μετέφερε τον αριθμό στο ονομά της και έκανε καινούριο συμβόλαιο με κατάθεση ληξιαρχικής πράξης θανάτου ώστε να γυρίσει στο ονομά της. Περνάει λίγος καιρός και ερχεται λογαριασμός vodafone με χρεωμένο ποσό ανεβασμένο και τα τέλη διακοπής συμβολαίου. Είμαι υποχρεωμένος να το πληρώσω?
ikaruga24 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Επικοινώνησες με την vodafone για το θέμα; Ολες οι εταιρίες για θέματα θανάτου δεν χρεώνουν τέλη διακοπής, εσένα σε χρέωσαν προφανώς γιατί δεν μίλησες με κανέναν και δεν έκανες τα σωστά απαραίτητα βήματα. Μίλα με την υποστήριξη πελατών της vodafone και θα βρεθεί η λύση. Το πιθανότερο είναι ότι θα στα διαγράψουν όμως πρέπει να το γίνει σωστά και όχι έτσι όπως το έκανες.
georpapas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Ναι επικοινωνησα. Στην αρχή είχα πάρει τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν να πάω να καταθέσω τη ληξιαρχικη πράξη και σε ένα κατάστημα γιατι δεν φαινόταν στο σύστημα τους. Εκεί όμως ξεκίνησαν να μου λένε οτι έπρεπε πρώτα να πάω να το διακόψω απο εκεί και να μην γίνει μεταφορά κατευθείαν γιατί έτσι επιβαρύνομαι με τελη διακοπής και ότι πρέπει να πληρωθούν. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο μόλις είχε γίνει η μεταφορά πήραν τηλέφωνο και ρωτουσαν γτ θελετε να φύγετε και να σας κάνουμε καινούρια προσφορά και και.... παρόλα αυτά δεν καταλαβαίνω τη διαφορά
ikaruga24 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Υπάρχει μια διαδικασία Χ για να γίνει σωστά όλο αυτό. Γενικά υπάρχει μια ευαισθησία από όλους σε περίπτωση θανάτου και δεν έχει μα και μου. Αν σου κάνουν τους δύσκολους τότε απλά μην κάνεις τίποτα, το χρέος θα φαίνεται στον συγχωρεμένο και αν θέλουν ας πάνε να τα βρουν από αυτόν. Δεν έχω ακούσει ποτέ βέβαια για ιστορίες με τέτοια θέματα οπότε απλά θα σε διαγράψουν.
georpapas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Μεχρι και η υπαλληλος μου είπε αν δεν θέλεις να το πληρώσεις αστο ετσι ουτε συ αλλως στο όνομα του θανόντος είναι και πως δεν θα έχω θέμα αν δεν δεχνούν να πληρωθεί μόνο το μηνιαίο πάγιο ποσό όπως ζήτησα. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από georpapas
georpapas Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2019 Το θέμα έληξε καθώς πήγα σε κατάστημα στο οποίο οι υπάλληλοι ήταν συνεργάσιμοι και δέχτηκαν το να πληρώσω μόνο το πάγιο και όχι τη διακόπη.
BritGreek Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Με ληξιαρχική πράξη και πιστοποιητικό εγγυτερων συγγενών και το έλυσες το θέμα, αρκεί να πας σε κατάστημα. Προϋπόθεση να μην καθυστερήσεις και να μην υπάρχουν οφειλές. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2019 από BritGreek
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα