splanis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Καλησπέρα, είμαι φοιτητής πληροφορικής και έχω μπερδευτεί τον τελευταίο καιρό με το τι θέλω να ασχοληθώ στο μέλλον. Επειδή είμαι σε μεγάλο έτος και σιγά σιγά περνάω μαθήματα για να πάρω πτυχίο σε 1-2 χρόνια, θέλω παράλληλα να μαθαίνω πράγματα ώστε όταν τελειώσω να βγώ όσο το δυνατόν πιο έτοιμος για δουλειά. Γενικά είμαι λίγο ενθουσιώδης+αναποφάσιστος, στην αρχή είχα σκεφτεί για δικτυάς, αλλά σε κάποια εργαστήρια της σχολής που ασχολήθηκα με προγραμματισμό μου άρεσε αρκετά, έμαθα κάποια πολύ βασικά σε c++ και java, η οποία java νομίζω πως μου άρεσε περισσότερο επειδή περιλάμβανε "σχεδίαση" πραγμάτων και μου άρεσε όσο ασχολούμουν, δηλαδή ήθελα να κάνω την εφαρμογή όμορφη και να την τελειωποιήσω όσο γίνεται, σε σχέση με την c++ που είχε φουλ αλγοριθμικά προβλήματα και "κάψιμο". Επίσης μίλησα με κάποιους γνωστούς που δουλεύουν ως devs , remote σε εταιρίες τους εξωτερικού και αυτό μου ακούστηκε πολύ καλό. Σκέφτομαι μήπως να ψαχτώ με το web development (μάλλον front end;), η ερώτηση είναι: υπάρχει κάποιος optimal τρόπος για να ξεκινήσεις να μπείς σε μια πορεία (Ας πούμε για το web dev, ξεκινάς με κάτι συγκεκριμένο και προχωρας, πχ html->css->php->javascript, τυχαία σειρά). Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ
vel0city Δημοσ. 26 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2019 Guide για web development δες εδώ: https://www.freecodecamp.org/news/2019-web-developer-roadmap Δε το έχω ακολουθήσει αλλά είναι πολύ γνωστό (86k stars στο GitHub) άρα υποθέτω και καλό.
Dinos_12345 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2019 Το freecodecamp πρέπει να αξίζει αλλά σκέψου καλά πριν αφιερώσεις χρόνο στο web. Ο τομέας καλπάζει και πολλές φορές είναι δύσκολο να ακολουθήσεις. Έχε υπόψιν σου ότι αρχικά θα πρέπει να γίνεις full stack για να μπορέσεις να δείξεις κάποια δουλειά σε μια εταιρία και μετά θα πας σε front ή back end. https://www.youtube.com/user/tsiger Ο Γεράσιμος θα σου τα πει καλύτερα! 3