Προς το περιεχόμενο

Σπουδές Νομικής στις ΗΠΑ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. 

Είμαι μαθητής Λυκείου και με ενδιαφέρουν σπουδές νομικής. Οι βαθμοί μου είναι σχεδόν άριστοι. Σκεφτόμουν να δοκιμάσω να κάνω αίτηση σε σχολές νομικής σε μεγάλα πανεπιστήμια των Ηνωμένων Πολιτειών(Harvard, Stanford, Columbia...) Θεωρείτε ότι με σχεδόν άριστους βαθμούς και μερικές εξωσχολικές δραστηριότητες, θα μπορούσα να γίνω δεκτός σε κάποιο από αυτά τα πανεπιστήμια(με την προϋπόθεση να έχω και υψηλό LSAT score);

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι. Γιατί άμα μπορουσες δεν το μαθαίνεις από το ινσομνια. Γιατί αληθείς θέλεις να σπουδάσεις εκεί;

Επιπλέον , και να γινοσουν δεκτός, έχει η δυνατότητα η οικογένεια σου να δεχτεί τα υπέρογκα έξοδα; 10κ έξοδα άμα πάρεις το μάξιμουμ financial support , και μετά έχεις και το κόστος διαμονής και ζωής. 

Δεν χάνεις όμως να το κοιτάξεις λίγο. Απλά θα πρέπει να αποδείξεις για πιο λόγο αξίζεις να σπουδάσεις εκεί ( και να σου πληρώσουν τις σπουδές σου ουσιαστικά). Τι σε κάνει τόσο ιδιαίτερο.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά, ευχαριστώ για την απάντηση.

Δεν περιμένω το insomnia να μου πει αν μπορώ, απλώς έκανα αυτή την ερώτηση σε περίπτωση που κάποιος βρέθηκε σε παρόμοια θέση με εμένα και έκανε αίτηση. 

Σίγουρα θα το ψάξω περαιτέρω και θα μιλήσω με ανθρώπους που έχουν περισσότερες γνώσεις.  

Θεωρώ ότι το να σπουδάσεις σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια εγγυάται πολύ καλύτερες επαγγελματικές προοπτικές και γνωστός μου, που σπουδάζει στο Columbia, μού έχει μιλήσει για το εκεί σύστημα, και μπορώ να πως μου άρεσε αρκετά ο τρόπος που λειτουργούν εκεί. 

Ξέρω πολύ καλά ότι είναι πολύ δύσκολο να περάσει κανείς σε πανεπιστήμια αυτού του επιπέδου, αλλά θα το προσπαθήσω, γιατί μπορεί οι πιθανότητες επιτυχίας να είναι ελάχιστες, όμως αν δεν το προσπαθήσεις είναι μηδενικές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε