Προς το περιεχόμενο

SEAT Ibiza FR 1.5 TSI Evo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματι υπάρχουν πολλές αναφορές για προβλήματα στον συγκεκριμένο κινητήρα.

Οταν αγοράζουμε έτοιμο αυτοκίνητο , ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 μήνες πριν γιατί μετά τον ποιοτικό έλεγχο του πρέπει μετά να μεταφερθεί στο εργοστάσιο συναρμολόγησης του αυτοκινήτου (συνήθως άλλο εργοστάσιο - σε άλλο μέρος) για να συναρμολογηθεί/βαφτεί το αυτοκίνητο. Αν συμπεριλάβουμε μετά τα μεταφορικά για Ελλάδα και τον μισό μήνα που χρειάζεται εδώ για εκτελωνισμό/παράδοση στον πελάτη , υπολογίζω γύρω στο 6 μηνο πριν κατασκευασμένος ο κινητήρας.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πούμε όμως ότι δεν μιλάνε για κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας, αλλά ότι υπάρχουν αναφορές πως ο κινητήρας κομπιάζει στο ξεκίνημα από στάση, κάτι που είναι μεν φοβερά ενοχλητικό αλλά όχι ότι είναι αναξιόπιστος.

Επειδή η κουβέντα επεκτάθηκε για εξαπατήσεις από τη μια και την άλλη βιομηχανία, αν αναφερόμαστε στην εξαπάτηση με τους ρύπους, αποδείχτηκε ότι σχεδόν ΟΛΕΣ οι αυτοκινητοβιομηχανίες μεταχειρίζονταν απατεωνιές με τους ρύπους ειδικότερα αλλά και με γενικότερα θέμαατα

για να εμφανίζουν χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.

https://www.ft.com/content/5c66814e-14f0-11e9-a581-4ff78404524e

Quote

Fiat Chrysler agrees to pay $800m to settle emissions cheating case

...“Part of the problem with [Fiat Chrysler] was they kept reassuring us they were not cheating. Volkswagen came forward much earlier,” said Andrew Wheeler, the acting administrator of the EPA.

Ή χαμηλότερες καταναλώσεις καυσίμου.

https://www.theguardian.com/business/2014/nov/03/hyundai-and-kia-fined-100m-for-misleading-customers-on-fuel-economy

Quote

Hyundai and Kia fined $100m for misleading customers on fuel economy

'Η προβλήματα αξιοπιστίας

https://www.autoblog.com/2019/07/11/ford-focus-fiesta-dual-clutch-automatic-problems-before-after-production/?guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAADXra9Kwuh80_wxYy3saPrMpYh_t8VZ8eOI403ENkuRn3Ceb8GFDl10SbNVuS1UJNzYeS2ZBCLKL3WUrfLbqXJAdRaRryszwMTmV6uk-_F58Vg0SvHeYngh0TJahYCnNSDbGxKdhD3Jmg8uqiQbANXRj266sMQzbMZFaX2b--QY5&guccounter=2

Quote

Ford dual-clutch transmission issues well-known before launch, report reveals

https://asia.nikkei.com/Business/At-post-scandal-Mitsubishi-reforms-aplenty-but-no-hit-cars

Quote

Scandals are nothing new for Mitsubishi. Besides the latest troubles, past dramas have included covering up defects to avoid recalls.

Ή καλύτερες αποδόσεις στα crash test. κοκ

Και γενικά γεμάτο το ίντερνετ από σκάνδαλα αν ψάξει κανείς

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-02-22/from-ford-to-vw-and-nissan-a-list-of-auto-industry-scandals

 

Μήπως να πηγαίναμε με τα πόδια;...

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Δημοσ.

Kαλα ειναι και νωρις για να κριθει η αξιοπιστια του. Οτι ηταν να βγαλει ως καινουργιος κινητηρας το εχει βγαλει ηδη και το kangaroo ειναι πολυ σοβαρο θεμα για να το παιρνει κανεις αψηφιστα πριν την αγορα αυτοκινητου. Δηλαδη τι αλλο θα θελαμε για να πουμε ενα μεγαλοπρεπες ΟΧΙ στο συγκεκριμενο κινητηρα; Να σκαει απο το πρωτο ετος ή να καιει κι αυτος λαδια; :)

Ακομα πιο σοβαρο ειναι οτι τοσο καιρο μετα δεν δειχνει να ιδρωνει το αυτι του κατασκευαστη, για fix ουτε λογος μεχρι στιγμης περα απο ενα δημιουργικα ασαφες "εχουμε γνωση του προβληματος".

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

εχουν περασει 8 μηνες και δεν εχει δωσει το παραμικρο update

Σε πολλά posts σε φόρουμ του εξωτερικού αναφέρουν ότι έχει λυθεί με remap. 

Ο TS μέχρι να πάει να ρίξει παραγγελία,  να μπει το αμάξι σε σειρά στο εργοστάσιο να ερθει κτλπ θέλει το λιγότερο 4 μήνες με average χρόνο αρκετά μεγαλύτερο. Οπότε θα είναι MY20 με ότι αυτό συνεπάγεται.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, omitziz είπε

Σε πολλά posts σε φόρουμ του εξωτερικού αναφέρουν ότι έχει λυθεί με remap. 

Ο TS μέχρι να πάει να ρίξει παραγγελία,  να μπει το αμάξι σε σειρά στο εργοστάσιο να ερθει κτλπ θέλει το λιγότερο 4 μήνες με average χρόνο αρκετά μεγαλύτερο. Οπότε θα είναι MY20 με ότι αυτό συνεπάγεται.

Δεν αμφιβαλλω πως λυνεται με remap, αφου το fail της VW ειναι στο mapping. Αλλα το remap στην Ελλαδα τουλαχιστον μεχρι στιγμης, δεν ειναι εντος εγγυησης (αρα το πληρωνει ο πελατης) και δευτερον δεν ξερω κατα ποσο μετα απο remap θα συνεχισει η αντιπροσωπεια να καλυπτει το αμαξι με εγγυηση για πασης φυσεως θεματα που μπορει να παρουσιασει ο κινητηρας. Μονο αν αναλαμβανει η ιδια αντιπροσωπεια τετοια διαδικασια ή αν υπαρχει εξουσιοδοτημενη επιχειρηση να κανει remaping και να συνεχιζει η εργοστασιακη εγγυηση να υπαρχει. Περα απο αυτο και μονο οτι ο αγοραστης με το καλημερα εχει να πληρωσει ενα σεβαστο ποσο επιπλεον για να διορθωσει ενα εργοστασιακο προβλημα εκτος εγγυησης συν οτι μπλεκει με τετοιες ιστοριες και συνεργεια με το καλημερα, αρκει για να ειναι ενημερος ο ts σε σχεση με το τι σκεφτεται να ψωνισει.

Ακομα και MY20 να παραλαβει και ΜΥ21 οσο ο κατασκευαστης δεν ανακοινωνει επιλυση του προβληματος ή εστω εκτιμωμενο διαστημα που θα δωσει fix ή εστω οτι θα δωσει fix, δεν μπορει να ειναι σιγουρος οτι το αμαξι που θα παρει στα χερια του θα ειναι οκ, παρα μονο να υποθετεις (αυθαιρετα). Προς το παρον το μονο που ανεπισημα εχει πει η VW ειναι οτι γνωριζει το προβλημα. Τιποτε αλλο.&-

Και για τις τηγανιερες που παρηγαγε επι μια 10ετια γνωριζε το προβλημα και το μονο που εκανε ηταν να το περασει στο manual ως "φυσιολογικο" για να αποφυγει τα ρεκτιφιε που χρειαζοντουσαν οτι αμαξια εβγαζε απο το εργοστασιο. Ποιος σου λεει οτι δεν μπορει να κανει το ιδιο και με το kangaroo και να το βαφτισει επισημως φυσιολογικη συμπεριφορα;

*Προσωπικα θεωρω πιθανο οτι θα βγαλει fix εντος εγγυησης ή και ανακληση, αλλα οσο δε το ανακοινωνει δεν μπορουμε να λεμε "παραγγειλε το εσυ τωρα και οταν το παραλαβεις θα ειναι διορθωμενο". Ουτε ο πωλητης στην αντιπροσωπεια της seat δεν προκειται να του το πει αυτο που πληρωνεται για να πουλησει.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, omitziz said:

Σε πολλά posts σε φόρουμ του εξωτερικού αναφέρουν ότι έχει λυθεί με remap. 

Ο TS μέχρι να πάει να ρίξει παραγγελία,  να μπει το αμάξι σε σειρά στο εργοστάσιο να ερθει κτλπ θέλει το λιγότερο 4 μήνες με average χρόνο αρκετά μεγαλύτερο. Οπότε θα είναι MY20 με ότι αυτό συνεπάγεται.

ακριβώς και εγώ αυτό θεωρώ πως έχει να κάνει, μια διαφορετική χαρτογράφηση στις χαμηλές στροφές γιατί εκεί ίσως πέφτει πολύ χαμηλά η απόδοση ιπποδύναμης-ροπής, τίποτε ανησυχητικό ή σοβαρό όσο ενοχλητικό

άλλωστε αναφέρουν πως η ενοχλητική συμπεριφορά αφορά συνήθως κρύο κινητήρα που δείχνει πόσο οριακό είναι το ζήτημα, και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο και για συγκεκριμένα μοντέλα, που σημαίνει πως μάλλον το αυτόματο προλαβαίνει να διαχειριστεί σωστά τον κινητήρα κάτι που δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει ο οδηγός ενός μηχανικού κιβωτίου, και επίσης πως ίσως παίζει ρόλο η κλιμάκωση του κιβωτίου και το βάρος του οχήματος

κατά τα λοιπά, ούτε για αναξιόπιστο κινητήρα μιλάνε με βλάβες, ούτε για καταναλωσεςι λαδιού, απλά λίγο μεγαλοποιούν ένα θέμα και καλά κάνουν δηλαδή αφού είναι ενοχλητικό

η όποια αντιμετώπιση υπάρξει θα γίνει πιθανότατα στο επίπεδο software χωρίς να χρειαστεί να πειράξουν τίποτε στα μηχανικά μέρη και φυσικά όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις θα γίνει δωρεάν είτε στα πλαίσια της εγγύησης ή ακόμα δωρεάν και εκτός εγγύησης από τη στιγμή που το αποδέχεται ο κατασκευαστής (το remap είναι εργασία ρουτίνας και εννοείται πως κάθε φορά που γίνεται service σε εξουσιοδοτημένο η σύνδεση του εγκεφάλου του αυτοκινήτου κσι τυχον πέρασμα updates είναι δεδομένη - πόσο μάλλον για εντός εγγύσης και εργοστασιακή οδηγία)

προσωπικά εφ' όσον έχει αναφερθεί πως η επαναχαρτογράφηση έχει λανσαριστεί ήδη στις αντιπροσωπείες, προσωπικά θα το θεωρούσα δεδομένο πως σε επίπεδο εργοστασίου θα έχουν ήδη ενημερωθεί τα συστήματα και αν μιλάμε και για νέες παραγγελίες δε θα το θεωρούσα καν πρόβλημα στη φάση που είμαστε αφού στην τελική με ένα κούμπωμα στα μηχανήματα του εξουσιοδοτημένου θα περαστεί το update και όλα καλά

* περί της άσχετης συζήτησης με το θέμα του ts, δεν είναι αληθής ο ισχυρισμός ότι δήθεν συνέβη τροποποίηση των εγχειριδίων της VW ώστε να παρουσιάζουν ως φυσιολογικές εντός ορίων τις καταναλώσεις λαδιού , άλλωστε τις αναφορές αυτές ανέκαθεν τις περιείχαν εγχειρίδια διαφόρων κατασκευαστών και όχι μόνο του γκρουπ, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Πάντως εγώ με 1.4 tsi με κωδικό κινητήρα cavd (my2011) δεν καίει σταγόνα. Οι πρώτοι cavd είχαν θέμα. Πάντως μια μικρή κατανάλωση λαδιού πάντα δικαιολογείται σε turbo μοτέρ και δεν είναι κάτι ανησυχητικό.

Δημοσ.

Παιδιά όλα αυτά τα καταλαβαίνω απόλυτα για το μικρό πρόβλημα που έχει ο κινητήρας.αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το συγκεκριμένο αμάξι δεν είναι διαθέσιμο στο site ενώ άλλα αυτοκίνητα με τον ίδιο κινητήρα είναι.μαλλον πρέπει να επισκεφθώ καμία αντιπροσωπεία.αυτοι "μάλλον" θα ξέρουν (αστείο)

Δημοσ.

Να συμπληρώσω επίσης ότι και στα επίσημα site της Γερμανίας, Ιταλίας, Αγγλίας το αμάξι δεν είναι διαθέσιμο.

Δημοσ.

κάπου διάβασα ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει και άλλο πρόβλημα που το ψάχνει η VW , ενδεχομένως να "αποσυρθεί" από τα καινούρια αυτοκίνητα όλου του group.

ψάχνω να βρω το λινκ

Δημοσ.
7 hours ago, kioo said:

Να συμπληρώσω επίσης ότι και στα επίσημα site της Γερμανίας, Ιταλίας, Αγγλίας το αμάξι δεν είναι διαθέσιμο.

ο κινητήρας είναι διαθέσιμος στον τιμοκατάλογο του my19 και δεν είναι διαθέσιμος στον τιμοκατάλογο του my20

σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα δηλαδή Arona, Leon, Ateva, Tarraco, ο κινητήρας παραμένει διαθέσιμος και στον τιμοκατάλογο του my20

https://www.seat.gr/content/dam/countries/gr/seat-website/car-shopping-tools/brochure-download/timokatalogos-my20/ibiza/cars-models-pricelist-KJ1-NA-july-2019.pdf

ο κινητήρας παραμένει διαθέσιμος εκτός από seat, και σε άλλες μάρκες του γκρουπ, ακόμα και για μοντέλα που λανσαρίστηκαν πρόσφατα πχ skoda scala , και αν υποθετικά επαιζε πρόγραμμα ανάκλησης δε θα έδιναν δυνατότητα παραγγελίας για τον κινητήρα αυτόν με τη λογική που δε θα έδιναν και για το ibiza υποθετικά πάντα

https://az749841.vo.msecnd.net/siteselgr/alv1/f4cfdb61-72c1-45e0-af6c-2fb5d872d964/timokatalogos-lianikis.3c5c88a0559755fd044c45a63b5fc1c8.pdf

το Block του 1.5tsi δεν θα μπορούσε έτσι απλά  να καταργηθεί άλλωστε γιατί για το group το ετοιμάζει χρόνια  ως το next big deal, και πάνω στον κινητήρα αυτό έχουνπρογραμματίσει παραγωγη για ολόκληρες γενιές μοντέλων αντικαθιστώντας του παλιού 1.4tsi

για να κλέίνω,

η πιθανότερη εξήγηση που δίνω για το ibiza 1.5 (γιατί μόνο για αυτό γίνεται η κουβέντα), η πιθανότερη εξήγηση που δίνω είναι είτε πως πρόκειται για κάποια διευθέτηση που δεν έγινε έγκαιρα σε σχέση με το wltp, είτε για άσχετους λόγους (εμπορικούς, έλλειψη παραγωγής κλπ)

και δε θα μου προκαλούσε έκπληξη να επανέλθει αργά ή γρήγορα σαν επιλογήκινητήρα εκ νέου και στο ibiza

Δημοσ.

Πιο πιθανόν να τον κόψανε για λόγους εσωτερικού ανταγωνισμού παρά να έχει θέματα.

Υπάρχει ακόμα στο Polo π.χ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βασικά σε όλο το γκρουπ παράγεται κανονικά, μόνο στο my20 ibiza δεν υπάρχει, και αν κάποιος θέλει μπορεί να αγοράσει το my19

και κάπου είχα ακούσει ότι προέκυψε κάποια στιγμή έλλειψη του συγκεκριμένου κινητήρα γενικότερα στις μάρκες του γκρουπ, λόγω αυξημένης ζήτησης

αντιγράφω από https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA211_evo

 

Motorkennbuchstabe: DACA, Leistung: 96 kW (130 PS) bei 5000–6000/min, Drehmoment: 200 Nm bei 1400–4000/min
Seat Seat Leon III seit 09/2018
Volkswagen VW Golf VII seit 07/2017
VW Golf Sportsvan seit 10/2017
Motorkennbuchstabe: DADA, Leistung: 110 kW (150 PS) bei 5000–6000/min, Drehmoment: 250 Nm bei 1500–3500/min
Audi Audi A1 GB seit 11/2018
Audi A3 8V seit 05/2017
Audi Q2 GA seit 11/2018
Audi Q3 F3 seit 11/2018
Seat Seat Arona seit 11/2017
Seat Ateca seit 10/2018
Seat Ibiza 6F 08/2017–08/2018
Seat Leon III seit 09/2018
Seat Tarraco seit 12/2018
Škoda Škoda Karoq seit 07/2017
Škoda Kodiaq seit 11/2018
Škoda Octavia III seit 08/2017
Škoda Scala seit 05/2019
Škoda Superb III seit 10/2018
Volkswagen VW Arteon seit 11/2017
VW Golf VII seit 03/2017
VW Golf Sportsvan seit 10/2017
VW Passat B8 seit 10/2018
VW Polo VI seit 12/2018
VW T-Cross seit 04/2019
VW T-Roc seit 11/2017
VW Touran II seit 10/2018
Επεξ/σία από KoreanW
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα. 

Είχαμε καμία εξέλιξη στο θέμα του remap του συγκεκριμένου κινητήρα; ΄Έχει γίνει κάτι επίσημα;

Αγόρασα το συγκεκριμένο μοντέλο ως μεταχειρισμένο ενός έτους (2018). Μου το παρέδωσε η αντιπροσωπεία με πλήρες σέρβις (οπότε θεωρώ ότι αν υπήρχε εξελιγμένο software για το θέμα της εκκίνησης θα έχει περαστεί) αλλά θεωρώ ότι το θέμα παραμένει (το βλέπω ως χρήστης πολλών ΙΧ).  

Θα περάσω από το service της αντιπροσωπείας  για κάτι αλλαγές οπότε και θα μάθω τα σχετικά με το θέμα.   

Δημοσ.
3 ώρες πριν, bpanos είπε

Καλησπέρα στην παρέα. 

Είχαμε καμία εξέλιξη στο θέμα του remap του συγκεκριμένου κινητήρα; ΄Έχει γίνει κάτι επίσημα;

Αγόρασα το συγκεκριμένο μοντέλο ως μεταχειρισμένο ενός έτους (2018). Μου το παρέδωσε η αντιπροσωπεία με πλήρες σέρβις (οπότε θεωρώ ότι αν υπήρχε εξελιγμένο software για το θέμα της εκκίνησης θα έχει περαστεί) αλλά θεωρώ ότι το θέμα παραμένει (το βλέπω ως χρήστης πολλών ΙΧ).  

Θα περάσω από το service της αντιπροσωπείας  για κάτι αλλαγές οπότε και θα μάθω τα σχετικά με το θέμα.   

Θα τολμήσω να προβλέψω ότι όπως "έπνιξαν" το θέμα με τους ρύπους (στην Ελλάδα τουλάχιστον), έτσι θα πνίξουν και το kangarooing.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...