anelehto Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 53 λεπτά πριν, KoreanW είπε http://www.yme.gr/pdf/book_AYTOKINHTA.pdf http://www.astynomia.gr/images/stories/DOCS/KOK_iNomoi_2012Feb.pdf συν το ότι το σημείο επαφής στην νταλίκα είναι μπροστά και στο ΙΧ πίσω, και οι ασφαλιστικές λίγο δύσκολα θα συμπέραναν να σφηνώθηκε το ΙΧ στη νταλίκα Και για τα ΙΧ ισχύουν τα ίδια. Επίσης: 4. Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης Η δεξιά γωνία όταν στρίβουν βαρέα οχήματα είναι εντελώς τυφλό σημείο. Ο οδηγός δεν είδε τίποτα μέχρι που ένιωσε το χτύπημα και γι' αυτό δεν φταίει. Είναι έγκλημα να προσπερνάς νταλίκα από δεξιά εξού και τα απαγορευτικά σήματα που ορισμένα φέρουν στο πίσω μέρος. Spoiler Και ένα άρθρο για να μαθαίνεις κάποια πράγματα και να μην γελάνε οι νταλικιέρηδες με αυτά που γράφεις: https://www.wikihow.com/Stay-Out-of-a-Truck's-Blind-Spots
KoreanW Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, anelehto said: Και για τα ΙΧ ισχύουν τα ίδια. Επίσης: 4. Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης Η δεξιά γωνία όταν στρίβουν βαρέα οχήματα είναι εντελώς τυφλό σημείο. Ο οδηγός δεν είδε τίποτα μέχρι που ένιωσε το χτύπημα και γι' αυτό δεν φταίει. Είναι έγκλημα να προσπερνάς νταλίκα από δεξιά εξού και τα απαγορευτικά σήματα που ορισμένα φέρουν στο πίσω μέρος. Reveal hidden contents Και ένα άρθρο για να μαθαίνεις κάποια πράγματα και να μην γελάνε οι νταλικιέρηδες με αυτά που γράφεις: https://www.wikihow.com/Stay-Out-of-a-Truck's-Blind-Spots εσύ έγραψες όλο αυτό για να μου την πεις; δεν βλέπω κάπου να δίνω δικαιώματα όπως δίνεις εσύ μάλλον ξαναδιάβασε τον ΚΟΚ, και ξαναδιάβασε την περίπτωση του φίλου, πολλές φορές κάν'το αυτό μέχρι να το πετύχεις ό,τι να 'ναι υγ: μάθε και τί σημαίνει overhang, εκτός από τις πινακίδες που βάζεις γιατί μαζί σου θα γελάνε οι νταλικιέρηδες Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2019 από KoreanW
fernw_thn_souvla Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, 4saken είπε Στο συγκεκριμενο δρομο υπαρχουν 2 λωριδες κυκλοφοριας.Δηλαδη συμφωνα με την λογικη σου οσοι επιλεγουν την δεξια λωριδα ειναι ειτε παρανομοι ειτε δεν πρεπει να προσπερασουν κανεναν απο την αριστερη λωριδα?Να περασει δεν ειρωνευομαι. Αρχικά δεν είναι δικιά μου λογική, το γράφει στο κώδικα οδικής κυκλοφορίας πεντακάθαρα.Και ναι οσοι παραβλέπουν τον ΚΟΚ ειναι παράνομοι. Είναι κανόνες ασφαλείας, το ότι τους παραβιάζουμε καθημερινά δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν.
1988panos2171 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Οποιοδήποτε όχημα βαρέως τύπου μπορεί να βρίσκεται κανονικά στην αριστερή λωρίδα εφόσον έχουμε 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Άν έχουμε τρείς τότε μπορεί να κινηθεί στη μεσαία και δεξιά, απαγορεύεται να εισέλθει στην αριστερή ακόμα και για προσπέρασμα. Ψάξτε το στον ΚΟΚ, ισχύει. Στα του ατυχήματος όπως φαίνεται ο TS έκανε κάκιστη εκτίμηση του χώρου, δεν μπόρεσε να καταλάβει ότι η νταλίκα θα ανοίξει την τροχιά της και χώθηκε στην χειρότερη πλευρά της νταλίκας, μπροστά και δεξιά όπου ΔΕΝ υπάρχει οπτικό πεδίο για τον οδηγό. Το λάθος είναι ξεκάθαρα του TS. Γενικά δε στεκόμαστε ΠΟΤΕ στη δεξιά πλευρά μεγάλου οχήματος, το οπτικό του πεδίο είναι περιορισμένο. Εγώ πάντως όταν είμαι σε κάτι τέτοια αμφιλεγόμενα σημεία με το ΦΙΧ επειδή ξέρω πόσο @@ είναι οι ΙΧιδες κάθομαι στη μέση οπότε δε μπορούν να χωθούν και όλα μια χαρά. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2019 από 1988panos2171 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 16 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε Οποιοδήποτε όχημα βαρέως τύπου μπορεί να βρίσκεται κανονικά στην αριστερή λωρίδα εφόσον έχουμε 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Άν έχουμε τρείς τότε μπορεί να κινηθεί στη μεσαία και δεξιά, απαγορεύεται να εισέλθει στην αριστερή ακόμα και για προσπέρασμα. Ψάξτε το στον ΚΟΚ, ισχύει. Στα του ατυχήματος όπως φαίνεται ο TS έκανε κάκιστη εκτίμηση του χώρου, δεν μπόρεσε να καταλάβει ότι η νταλίκα θα ανοίξει την τροχιά της και χώθηκε στην χειρότερη πλευρά της νταλίκας, μπροστά και δεξιά όπου ΔΕΝ υπάρχει οπτικό πεδίο για τον οδηγό. Το λάθος είναι ξεκάθαρα του TS. Γενικά δε στεκόμαστε ΠΟΤΕ στη δεξιά πλευρά μεγάλου οχήματος, το οπτικό του πεδίο είναι περιορισμένο. Εγώ πάντως όταν είμαι σε κάτι τέτοια αμφιλεγόμενα σημεία με το ΦΙΧ επειδή ξέρω πόσο @@ είναι οι ΙΧιδες κάθομαι στη μέση οπότε δε μπορούν να χωθούν και όλα μια χαρά. Συγνωμη αλλα το λαθος ειναι καθαρα του νταλικερη. Εφοσον ο δρομος παει αναγκαστικα αριστερα τοτε θα επρεπε να βρισκεται στη δεξια λωριδα για να παρει τη στροφη ανοιχτα εχοντας οπτικο πεδιο στην αριστερη λωριδα. Απο τη στιγμη που εξ αρχης εκανε πατατια και ηταν σε "λαθος" λωριδα ηταν πλεον αναγκασμενος να το παρει ολο ευθεια και να μπει στη δεξια λωριδα, ΟΜΩΣ θα επρεπε πριν ξεκινησει να κοιταει τους δεξιους καθρεφτες (ειχε ορατοτητα καθως το οχημα ειναι ακομα στην ευθεια) και αφου φυγει και το τελευταιο οχημα απο τα δεξια του τοτε μονο να συνεχισει τη μανουβρα του. Οτιδηποτε αλλο ειναι παρανομο
ProponitisTouKanape Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Εδώ ρε παιδιά βλέπουμε αυτοκίνητα που να στρίβουν αριστερά απο αριστερή λωρίδα και να μη παίρνουν σωστά τη στροφή μπαίνοντας στη δεξιά λωρίδα στο τελείωμα. Πόσο μάλλον ένα φορτηγό. Με τέτοιο όχημα έπρεπε να είναι στη δεξιά ώστε να πάρει τη στροφή ανοιχτά. Απλά ως κλασικός επαγγελματίας οδηγός είχε τη λογικη "τι θα κάνει, θα πέσει στη νταλίκα/φορτηγό/λεωφορείο; θα με αφήσει να περάσω."
mourouzis2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Παιδια νομίζω κάποιοι, ανάμεσα τους κι εγώ πήραμε το θέμα λάθος : 1. Η πορεία ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αριστερά. Αυτό σημαίνει ότι η λωρίδα ταχύτερης κυκλοφορίας την οποία κάποιος χρησιμοποιεί και για προσπέραση είναι η ΔΕΞΙΑ. Ο ΚΟΚ είναι σαφής, οι νταλίκες πορευονται ΠΑΝΤΑ στη δεξια λωριδα γιατι αυτη ειναι η αργη λωριδα, αυτη που στριβει δεξια κοκ Οταν η πορεια ειναι υποχρεωτικα ΑΡΙΣΤΕΡΑ σε (λογικα) δρομο υπερταχειας (οπως ειναι συγκεκριμενο σημειο στον Κηφισσο) τοτε ο ΚΟΚ ισχυει αναποδα. 2. Φιλος αναφερει πιο πανω ότι κακώς κατακρινουμε τον νταλικερη για τους ελιγμους του, οτι δικαιούται να προσπερναει, να πηγαινει α πο δω κι εκει κτλ. Αν δικαιουται ΑΥΤΟΣ και ΔΕΝ παρανομησε, ΠΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ ο TS? Αφού κι αυτός προσπέρασε, όπως δικαιούταν. 3. Ο καημένος ο νταλικιερης και το τυφλο του σημείο: πιθανοτητα τυφλου σημειου δεν δικαιολογει παρανομιες στην οδηγηση. Ναι δειχνουμε κατανοηση, ειμαστε προσεκτικοι αλλα αυτος που καταλαμβανει διπλανες λωριδες παιρνοντας τις ανοικτα, πρεπει να προσεχει για το τυφλο του σημειο. 4. Παμε στο σημειο επαφης. Με το οχημα του TS σε δεξια λωριδα και χτυπημα στο πισω (πλαινο?) μερος και του φορτηγου στο μπροστινο σημαινει οτι ο ιδηγος δεν προσεξε και τον βάρεσε. Οπως ακριβως ΔΕΝ φταιει η θείτσα που παει με 50, βλεπει γατα και παταει αποτομα φρενο, την χτυπας εσυ κι ας κραταγες αποσταση. Ποιος φταίει? ΕΣΥ! Ειδικα αν υπαρχει διπλη διαγραμμιση και το φορτηγό μπηκε και στη δεξια λωριδα. 4. Σε αλλες χωρες ή σε ενα ιδεατο περιβαλλον οι οδηγοι είναι προσεκτικοί αλλά το κράτος έχει πάρει τα μέτρα του για να μην ηθικολογουμε αλλα να εφαρμόζονται οι νόμοι εύκολα κι άμεσα χωρίς ποσταρισματα και νηματα στο insomnia. Το τι ειναι ηθικα σωστο ή τι επρεπε να σκεφτει καποιος δεν ενδιαφερει ασφαλιστικες, δικαστηρια κτλ Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από mourouzis2005
Fubar.gr Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, mourouzis2005 είπε 1. Η πορεία ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αριστερά. Αυτό σημαίνει ότι η λωρίδα ταχύτερης κυκλοφορίας την οποία κάποιος χρησιμοποιεί και για προσπέραση είναι η ΔΕΞΙΑ. Ο ΚΟΚ είναι σαφής, οι νταλίκες πορευονται ΠΑΝΤΑ στη δεξια λωριδα γιατι αυτη ειναι η αργη λωριδα, αυτη που στριβει δεξια κοκ Οταν η πορεια ειναι υποχρεωτικα ΑΡΙΣΤΕΡΑ σε (λογικα) δρομο υπερταχειας (οπως ειναι συγκεκριμενο σημειο στον Κηφισσο) τοτε ο ΚΟΚ ισχυει αναποδα. Όχι απαραίτητα. Μπορεί ο φορτηγατζής να έπισε αριστερή λωρίδα γιατι ήθελε μετά να στρίψει πάλι αριστερά. Ή γιατι η δεξιά λωρίδα πάει αλλού. Ή για 1002 λόγους. Και μέσα στην πόλη δέν υπάρχει αργή και γρήγορη λωρίδα, αυτό είναι για τους αυτοκινητοδρόμους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. 1 ώρα πριν, mourouzis2005 είπε 2. Φιλος αναφερει πιο πανω ότι κακώς κατακρινουμε τον νταλικερη για τους ελιγμους του, οτι δικαιούται να προσπερναει, να πηγαινει α πο δω κι εκει κτλ. Αν δικαιουται ΑΥΤΟΣ και ΔΕΝ παρανομησε, ΠΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ ο TS? Αφού κι αυτός προσπέρασε, όπως δικαιούταν. Αν ήταν πάντα ξεκάθαρο οτι παρανόμησε μόνο ο ένας ή μόνο ο άλλος, δέν θα υπήρχε η έννοια της συνυπαιτιότητας. 1
Tenshi Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Είχα αντίστοιχο ατύχημα τον περασμένο Νοέμβριο. Σταματημένος στο φανάρι,κάτω απο την γέφυρα στην συμβολή Ιεράς Οδού και Λ. Κηφισού.Αριστερά μου νταλίκα,μεσαία λωρίδα εγώ και δεξιά μου επίσης ΙΧ. Ανάβει πράσινο και η νταλίκα θέλοντας να μπεί στον δρόμο αριστερά (κατεύθυνση προς Πειραιά),ανοίγει πορεία δεξιά και συγκρούεται με το όχημά μου προκαλώντας ζημιά σε αριστερή πίσω πόρτα,πίσω φτερό,καπάκι βενζίνης και προφυλακτήρα.Απο τις φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα οτι η μισή νταλίκα έχει μπεί στην δική μου λωρίδα,παρ' όλα αυτά ο οδηγός και κατ επέκταση η ασφαλιστική του αρνούνται υπαιτιότητα,λέγοντας οτι ΕΓΩ θα έπρεπε να τον προσέξω.Επαναλαμβάνω οτι και οι δύο ήμασταν πρώτοι στο φανάρι,ο καθένας στην δική του λωρίδα. Τόσο η ασφαλιστική μου όσο και η δικηγόρος μου ξεκαθάρισαν οτι απο την στιγμή που μπήκε η νταλίκα στην λωρίδα μου,ο οδηγός της είναι υπαίτιος για την σύγκρουση. rant on: Δυστυχώς,επειδή ο μέσος Έλληνας είναι ΣΚΑΤΑΣ και είτε το βλέπει εκδικητικά,είτε νομίζει οτι θα τα πληρώσει απο την τσέπη του,με αναγκάζει να ενεργοποιήσω τη νομική προστασία και να πληρώσω ένα σεβαστό ποσό για την αποκατάσταση του οχήματος.Στο πρώτο δικαστήριο του Μαΐου δέν εμφανίστηκε κανείς (εκτός απο μια ερωτεύσιμη 24χρονη μαθητευόμενη που ζήτησε έφεση) ,οπότε πάμε για Δεκέμβριο του '19...13μήνες μετά το ατύχημα. /rant off Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Tenshi
Doubt Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Έχω δει στον παράδρομο του Κηφισού (Ροσινιόλ) φορτηγό να έχει καβαλήσει σχεδόν, μικρό ΙΧ στην μπροστινή κολώνα, στην πλευρά του οδηγού. Απλά δεν το είδε, γιατί δεν μπορούσε να το δει. Αν φύγει κανένα κεφάλι από τη θέση του, έχει σημασία μετά ποιος έκανε λίγο δεξιά ή λίγο αριστερά; ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ
4saken Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 H επαφη εγινε περιπου στην διακεκομμενη γραμμη...
l337 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 10 ώρες πριν, 4saken είπε H επαφη εγινε περιπου στην διακεκομμενη γραμμη... Για εμένα -ξεκάθαρα- θα έπρεπε να αφήσει να περάσει το μεγαλύτερο όχημα πρώτο.
4saken Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Ναι συμφωνω, μπορει με το γραμμα του νομου να ειχα δικιο απο την στιγμη που μπηκε εστω και λιγο στο δρομο μου αλλα ηταν ανευθυνο αυτο που εκανα....
moure Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2019 Νομίζω ότι και με το γράμμα του νόμου έχεις άδικο, δεν βλέπω διαγράμμιση κάτω άρα είναι μια λωρίδα και όχι δύο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα