Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, dtzgr said:

Αν ανοίχτηκε στη στροφή μπαίνοντας στο άλλο ρεύμα χωρίς να ελέγξει αν είσαι δίπλα του και αν μπορεί να το κάνει με ασφάλεια, τότε σίγουρα έχει ευθύνη.

Αν σφηνώθηκες δίπλα του την ώρα που αυτός είχε ήδη ανοίξει και εμφανώς εκτελούσε τον ελιγμό του -- τον οποίο είχε ξεκινήσει με ασφάλεια και ξαφνικά βρέθηκες δίπλα του -- τότε κατά τη γνώμη μου έχεις κι εσύ ευθύνη.

το σημείο επαφής στην νταλίκα είναι μπροστά και στο ΙΧ πίσω

οι ασφαλιστικές λίγο δύσκολα θα συμπέραναν να σφηνώθηκε το ΙΧ στη νταλίκα

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 4saken είπε

Ναι ειχε ηδη ξεκινησει τον ελιγμο του

Αν υποθέσουμε ότι έκανε έλεγχο του δρόμου πριν ξεκινήσει τον ελιγμό (που δεν έχουμε λόγο να υποθέσουμε ότι δεν το έκανε), και εφόσον δεν είδε κανέναν δίπλα του (αφού δεν ήσουν ακόμη εκεί) και ξεκίνησε τον ελιγμό στη διάρκεια του οποίου εμφανίστηκες ξαφνικά, λογικό είναι να αιφνιδιαστεί. Λίγα θα μπορούσε να κάνει για να το αποφύγει...

  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fernw_thn_souvla είπε
 

Άρα πήγες να προσπεράσεις απο δεξιά.Με λαδάκι το πήραμε;

Εισαι σιγουρος οτι διαβασες προσεκτικα τι εγραψα απο την αρχη, αν ναι, σε τι εγκειται η παρανομια μου?

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Έχει, αν ο νταλικιέρης, εκτελώντας τον ελιγμό, παρεξέκλινε της πορείας του και μπήκε σε αυτή του ΙΧ ενώ αυτό κινούνταν κανονικά στη λωρίδα του.

Το ΙΧ θα μπορούσε μεν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένο να μυριστεί τι πάει να κάνει ο φορτηγατζής και να ανακόψει την πορεία του ή να κάνει πέρα και να παραχωρήσει προτεραιότητα στον νταλικιέρη για να κάνει ταρζανιά.

Αντιθέτως, ο νταλικιέρης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τον ΚΟΚ και να μη θέτει σε κίνδυνο με τις κινήσεις του τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.

Έχω εμπλακεί σε σχεδόν παρόμοιο ατύχημα και σύμφωνα με το όργανο που κατέγραψε το συμβάν έφταιγα εγώ 

Σε έξοδο η νταλίκα ήταν στην αριστερή λωρίδα και ήθελε να στρίψει δεξιά όπως και εγώ που βρισκόμουν στη δεξιά λωρίδα ( η νταλίκα χωρίς φλας ... !! ) 

Αφού πέρασαν τα οχήματα με προτεραιότητα ξεκινήσαμε κι εμείς , ο νταλικέρης δε με είδε και με σφήνωσε με ελαφρές ζημιές και για τους 2 μας ... 

Θέλει προσοχή κι όπως μου έλεγε ο δάσκαλος οδήγησης , πρέπει να ψυχολογείς τους άλλους οδηγούς και να περιμένεις τα πάντα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, terry308 said:

Έχω εμπλακεί σε σχεδόν παρόμοιο ατύχημα και σύμφωνα με το όργανο που κατέγραψε το συμβάν έφταιγα εγώ 

Σε έξοδο η νταλίκα ήταν στην αριστερή λωρίδα και ήθελε να στρίψει δεξιά όπως και εγώ που βρισκόμουν στη δεξιά λωρίδα ( η νταλίκα χωρίς φλας ... !! ) 

Αφού πέρασαν τα οχήματα με προτεραιότητα ξεκινήσαμε κι εμείς , ο νταλικέρης δε με είδε και με σφήνωσε με ελαφρές ζημιές και για τους 2 μας ... 

Θέλει προσοχή κι όπως μου έλεγε ο δάσκαλος οδήγησης , πρέπει να ψυχολογείς τους άλλους οδηγούς και να περιμένεις τα πάντα 

επειδή το όργανο δεν είναι δικαστήριο,

από την περιγραφή που δίνεις, η μόνη εξήγηση είναι λογική οργανού επαγγελματίας οδηγός ο ένας, ερασιτέχνης ο άλλος

ποιός να φταίει...

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, terry308 είπε

Έχω εμπλακεί σε σχεδόν παρόμοιο ατύχημα και σύμφωνα με το όργανο που κατέγραψε το συμβάν έφταιγα εγώ 

Σε έξοδο η νταλίκα ήταν στην αριστερή λωρίδα και ήθελε να στρίψει δεξιά όπως και εγώ που βρισκόμουν στη δεξιά λωρίδα ( η νταλίκα χωρίς φλας ... !! ) 

Αφού πέρασαν τα οχήματα με προτεραιότητα ξεκινήσαμε κι εμείς , ο νταλικέρης δε με είδε και με σφήνωσε με ελαφρές ζημιές και για τους 2 μας ... 

Θέλει προσοχή κι όπως μου έλεγε ο δάσκαλος οδήγησης , πρέπει να ψυχολογείς τους άλλους οδηγούς και να περιμένεις τα πάντα 

Σου αιτιολόγησε γιατί φταις εσύ; Σου είπε ότι φταις ενώ τα στοιχεία που ήξερε ήταν αυτά που γράφεις (ότι ξεκινήσατε από στάση ενώ ήσασταν δίπλα-δίπλα εσύ δεξιά κι αυτός αριστερά με πορεία και οι δύο δεξιά); Ή του είπε ο νταλικιέρης ότι του σφηνώθηκες ενώ κινούνταν;

Δημοσ.

αν η περιγραφή που δίνει ο φίλος είναι ακριβής

η λογική του οργάνου - που δυστυχως μετράει η γνώμη του σε δικαστηριο - είναι πως στην παρακάτω φωτογραφία φταίει το σπίτι

right_hand_turn.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 4saken είπε

Προφανως εγω ημουν ο οδηγος του ΙΧ.Ημουν και γω στην αριστερη λωριδα οταν ειδα οτι εχει 2 τριαξονικα στην αριστερη εκανα δεξια που ηταν εντελως αδεια και ηρθα διπλα στο 1ο τριαξονικο το οποιο ειχε ηδη ξεκινησει γιατι αναψε πρασινο.Το πισω μερος του δικου μου βρηκε το εμπρος δικο του με αποτελεσμα να κρεμασει το φαναρι (δεν εσπασε). Σταματησαμε και οι δυο και αυτος ηρθε με ημιαγριες διαθεσεις, υπο αλλες συνθηκες θα ειχαμε θεμα αλλα καταλαβα οτι εκανα μαλακια ενω ημουν και σε περιεργη φαση  με κατι σκηνικα που ειχαν γινει νωριτερα (ειχα και το παιδι μεσα στο αυτοκινητο). Πιστευω οτι υπο κανονικες συνθηκες θα περιμενα να απομακρυνθει αρκετα, ανεξαρτητα αν ειχα το δικιο με το μερος μου η οχι, ειμαι σιγουρος οτι εγω δεν βγηκα απο το ρευμα μου αλλα οπως εγραψαν και καποιοι σε τετοιες περιπτωσεις καλυτερα να δειχνεις υπομονη.

Πηρε τηλ την φροντιδα δεν τους εβρισκε, οπως τα λεγαμε σε ηρεμο τονο και παραδεχτηκα οτι εφταιγα χαλαρωσε και τελικα το αφησαμε εκει και εφυγε χωρις καν να δεχτει χρηματα που του προσφερα για την ζημια.Αφου ηρεμησα, με προβληματιζε αν εκανα κατι λαθος με το γραμμα του νομου η οπως ειπαν καποια αλλα παιδια ηταν δικη του υποχρεωση να προσεχει να μην προκαλεσει ατυχημα στο συγκεκριμενο σημειο.

Ενδεχομένως στο τυπικό επίπεδο να φταίει η νταλίκα γιατί αφού είχε ανάγκη να "κλέψει" από την διπλανή λωρίδα έπρεπε να παραχωρεί προτεραιότητα.

Όμως επειδή τους χώνονται και τους κλείνουν συνέχεια τους οδηγούς βαρέων οχημάτων , πολλές φορές "κουράζονται" και λένε , εγώ είμαι ο χοντρός και δυσκίνητος - πρέπει να προσέχουν.  Γενικά πρέπει με τα βαριά οχήματα να είμαστε προσεκτικοί γιατί ακολουθούν διαφορετικές τροχιές στις στροφές από τα μικρά και κάποιος που δεν ξέρει - δεν μπορεί να την υπολογίσει.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Ενδεχομένως στο τυπικό επίπεδο να φταίει η νταλίκα γιατί αφού είχε ανάγκη να "κλέψει" από την διπλανή λωρίδα έπρεπε να παραχωρεί προτεραιότητα.

Όμως επειδή τους χώνονται και τους κλείνουν συνέχεια τους οδηγούς βαρέων οχημάτων , πολλές φορές "κουράζονται" και λένε , εγώ είμαι ο χοντρός και δυσκίνητος - πρέπει να προσέχουν.  Γενικά πρέπει με τα βαριά οχήματα να είμαστε προσεκτικοί γιατί ακολουθούν διαφορετικές τροχιές στις στροφές από τα μικρά και κάποιος που δεν ξέρει - δεν μπορεί να την υπολογίσει.

Δεν είναι όμως κι αυτό δικαιολογία. "Να μωρέ σπάστηκα γιατί όλο με κλείνουν οπότε θα κλείσω ενα αυτοκίνητο έχοντας 10 φορές το βάρος του κι αν πεθάνει ο οδηγός, πέθανε, όποιον πάρει ο χάρος, εγώ είμαι χοντρός και δυσκίνητος, ας πρόσεχε"

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 4saken είπε

Εισαι σιγουρος οτι διαβασες προσεκτικα τι εγραψα απο την αρχη, αν ναι, σε τι εγκειται η παρανομια μου?

Όχι δεν διάβασα όλο το thread αλλά διάβασα 2 πράγματα.

1ο Μπηκα δεξια (οχι με ταχυτητα,ουσιαστικα ειχαμε την ιδια ταχυτητα (20-30 κμ) (Εσύ ο ίδιος το είπες)

2ο φωτεινους σηματοδοτες και υποχρεωτικη πορεια αριστερα το οποίο είπες εσύ ο ίδιος.Επίσης κάπου γράφεις ότι ήσουν απο πίσω και πήγες στη δεξιά λωρίδα.

Άρα ήσουν πίσω απο το φορτηγό και μπήκες δεξιά λωρίδα για να τον προσπεράσεις (απο ΔΕΞΙΑ) και όχι για να στριψεις δεξιά στη διασταύρωση.Κάτι το οποίο μου το έχουν κάνει και έχω δεί να το κάνουν άπειρες φορές.Ο λόγος που δεν κάνουμε προσπέραση απο δεξιά είναι διότι ο οδηγός που πάς να προσπεράσεις δεν μπορει να σε δεί.Και μάλλον για αυτό τον λόγο δεν σταμάτησε εγκαίρως έτσι ώστε να μείνετε στις βρισιές μόνο κ όχι να μαζεύετε φανάρια.

Επεξ/σία από fernw_thn_souvla
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fernw_thn_souvla είπε

Όχι δεν διάβασα όλο το thread αλλά διάβασα 2 πράγματα.

1ο Μπηκα δεξια (οχι με ταχυτητα,ουσιαστικα ειχαμε την ιδια ταχυτητα (20-30 κμ) (Εσύ ο ίδιος το είπες)

2ο φωτεινους σηματοδοτες και υποχρεωτικη πορεια αριστερα το οποίο είπες εσύ ο ίδιος.Επίσης κάπου γράφεις ότι ήσουν απο πίσω και πήγες στη δεξιά λωρίδα.

Άρα ήσουν πίσω και πήγες να τον προσπεράσεις απο ΔΕΞΙΑ.Κάτι το οποίο μου το έχουν κάνει και έχω δεί να το κάνουν άπειρες φορές.Ο λόγος που δεν κάνουμε προσπέραση απο δεξιά είναι διότι ο οδηγός που πάς να προσπεράσεις δεν μπορει να σε δεί.Και μάλλον για αυτό τον λόγο δεν σταμάτησε εγκαίρως έτσι ώστε να μείνετε στις βρισιές μόνο κ όχι να μαζεύετε φανάρια.

Σε αυτή την λεπτομέρια έχεις δίκιο , ενδεχομένως να είναι "τυφλή" για τον οδηγό βαρέος οχήματος. Καλό είναι όταν ΔΕΝ γνωρίζουμε την τροχιά που θα ακολουθήσει ο άλλος να είμαστε προσεκτικοί. Προφανώς ο οδηγός του ΙΧ ήταν βιαστικός και ρίσκαρε. Μπορεί να μην υπάρχει ακριβής πρόβλεψη στον ΚΟΚ αλλά η κοινή λογική λέει μην χωθείς σε βαρύ όχημα αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα σε δει εγκαίρως.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, fernw_thn_souvla είπε

Όχι δεν διάβασα όλο το thread αλλά διάβασα 2 πράγματα.

1ο Μπηκα δεξια (οχι με ταχυτητα,ουσιαστικα ειχαμε την ιδια ταχυτητα (20-30 κμ) (Εσύ ο ίδιος το είπες)

2ο φωτεινους σηματοδοτες και υποχρεωτικη πορεια αριστερα το οποίο είπες εσύ ο ίδιος.Επίσης κάπου γράφεις ότι ήσουν απο πίσω και πήγες στη δεξιά λωρίδα.

Άρα ήσουν πίσω απο το φορτηγό και μπήκες δεξιά λωρίδα για να τον προσπεράσεις (απο ΔΕΞΙΑ) και όχι για να στριψεις δεξιά στη διασταύρωση.Κάτι το οποίο μου το έχουν κάνει και έχω δεί να το κάνουν άπειρες φορές.Ο λόγος που δεν κάνουμε προσπέραση απο δεξιά είναι διότι ο οδηγός που πάς να προσπεράσεις δεν μπορει να σε δεί.Και μάλλον για αυτό τον λόγο δεν σταμάτησε εγκαίρως έτσι ώστε να μείνετε στις βρισιές μόνο κ όχι να μαζεύετε φανάρια.

Στο συγκεκριμενο δρομο υπαρχουν 2 λωριδες κυκλοφοριας.Δηλαδη συμφωνα με την λογικη σου οσοι επιλεγουν την δεξια λωριδα ειναι ειτε παρανομοι ειτε δεν πρεπει να προσπερασουν κανεναν απο την αριστερη λωριδα?Να περασει δεν ειρωνευομαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.yme.gr/pdf/book_AYTOKINHTA.pdf

Quote

Όταν το οδόστρωμα αποτελείται από δύο ή περισσότερες λωρίδες ανά κατεύθυνση, οι οδηγοί φορτηγών, λεψφορείων και βραδυπορούντων γενικά οχημάτων υποχρεούνται να τα οδηγούν στη δεξιά λωρίδα.

http://www.astynomia.gr/images/stories/DOCS/KOK_iNomoi_2012Feb.pdf

Quote

Αν δεν έχει οριστεί λωρίδα κυκλοφορίας ή ειδική οδός γι' αυτούς, οι μεν οδηγοί φορτηγών, λεωφορείων και βραδυκίνητων και βραδυποροοντων γενικά οδικών οχημάτων υποχρεούνται, τγρουμζνων των διατάξεων του όρ8ρου 17 παρ. 6 του Κώδικα αυτού, να οδηγούν αυτά στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας στις οδούς οι οποίες έχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κατά κατεύθυνση

συν το ότι το σημείο επαφής στην νταλίκα είναι μπροστά και στο ΙΧ πίσω, και οι ασφαλιστικές λίγο δύσκολα θα συμπέραναν να σφηνώθηκε το ΙΧ στη νταλίκα

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, dtzgr είπε

Αν η νταλίκα δεν χωράει με νόμιμο τρόπο εκεί που θέλει να την πάει ο νταλικιέρης, τότε απλά πρέπει να πάει από άλλο δρόμο.

Αν ο νταλικιέρης πρέπει να κάνει ταρζανιά για να μπει σε μια στροφή, πρέπει ΑΥΤΟΣ να περιμένει μέχρι να είναι ασφαλές να το κάνει.

Ο δρόμος ανήκει σε όλους, όχι μόνο στους επαγγελματίες. Κακώς θεωρείται ότι ο επαγγελματίας / μεγάλο όχημα έχει προτεραιότητα σε όλες τις περιπτώσεις. Έχει προτεραιότητα μόνο εκεί που λέει ο ΚΟΚ και μόνο όταν πάει νόμιμα.

Θα σου πω το εξής δεν έχεις άδικο σε τίποτα από αυτά. Αλλά είναι πολύ θεωρητικά. Αν δουλέψεις φορτηγό στην Ελλάδα και το κάνεις αυτό θα σε πάρουν για τρελό. Τα φορτηγά στην Ελλάδα δεν μπαίνουν σε 90%δρομων αν οδηγούν έτσι και πρεπει να ανοίγουν πριν την στροφή. Eχω δουλέψει και σε ιδιώτες και σε δήμους έχω γνωρίσει δεκάδες οδηγούς και δεκάδες φορτηγά αλλού μεγαθους και δεν νοείται αυτό που αναφέρεις ότι πρέπει να πάει από άλλο δρόμο. 

 

 

Όσο για το τοπικ αν αφήσουμε έξω το ηθικό εγώ βλέπω παράβαση μόνο του φορτηγού. Παρολαυτα πρεπει να είναι αμπαλος ο οδηγός είτε βιαζόταν και έκανε μ...... Ία η είναι άσχετος

 

Edit (εννοώ αυτός του αυτοκινήτου). 

Επεξ/σία από di maria kun
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...