Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Κάπου έχω μπερδευτεί. Τις αριστερές στροφές τις παίρνουμε ανοιχτά και τις δεξιές κλειστά κάτι που βέβαια δεν ισχύει στο απόλυτο με τα μεγάλα οχήματα γιατί συνήθως όλες τις στροφές πρέπει να τις παίρνουν ανοιχτά. Η νταλίκα αφού είχε στη διάθεσή της δύο λωρίδες και έπρεπε να στρίψει αριστερά για ποιο λόγο δεν ήταν στην δεξιά λωρίδα για να πάρει καλύτερα και πιο άνετα/ανοιχτά τη στροφή της;

Γιατί αν ήταν τέρμα δεξιά θα έπαιρνε μαζί της τα φανάρια και τις πινακίδες όταν θα έστριβε αριστερά.Μην ξεχνάτε τον πρόβολο που έχουν τα μεγάλα οχήματα.Ασε που παλι θα χωνόταν κάποιος στα αριστερά της όταν θα έστριβε. 

Δημοσ.

Προφανως εγω ημουν ο οδηγος του ΙΧ.Ημουν και γω στην αριστερη λωριδα οταν ειδα οτι εχει 2 τριαξονικα στην αριστερη εκανα δεξια που ηταν εντελως αδεια και ηρθα διπλα στο 1ο τριαξονικο το οποιο ειχε ηδη ξεκινησει γιατι αναψε πρασινο.Το πισω μερος του δικου μου βρηκε το εμπρος δικο του με αποτελεσμα να κρεμασει το φαναρι (δεν εσπασε). Σταματησαμε και οι δυο και αυτος ηρθε με ημιαγριες διαθεσεις, υπο αλλες συνθηκες θα ειχαμε θεμα αλλα καταλαβα οτι εκανα μαλακια ενω ημουν και σε περιεργη φαση  με κατι σκηνικα που ειχαν γινει νωριτερα (ειχα και το παιδι μεσα στο αυτοκινητο). Πιστευω οτι υπο κανονικες συνθηκες θα περιμενα να απομακρυνθει αρκετα, ανεξαρτητα αν ειχα το δικιο με το μερος μου η οχι, ειμαι σιγουρος οτι εγω δεν βγηκα απο το ρευμα μου αλλα οπως εγραψαν και καποιοι σε τετοιες περιπτωσεις καλυτερα να δειχνεις υπομονη.

Πηρε τηλ την φροντιδα δεν τους εβρισκε, οπως τα λεγαμε σε ηρεμο τονο και παραδεχτηκα οτι εφταιγα χαλαρωσε και τελικα το αφησαμε εκει και εφυγε χωρις καν να δεχτει χρηματα που του προσφερα για την ζημια.Αφου ηρεμησα, με προβληματιζε αν εκανα κατι λαθος με το γραμμα του νομου η οπως ειπαν καποια αλλα παιδια ηταν δικη του υποχρεωση να προσεχει να μην προκαλεσει ατυχημα στο συγκεκριμενο σημειο.

 

Δημοσ.

Από αυτό που λες μπήκες δεξιά και προσπάθησες με ταχύτητα να στρίψεις αριστερά προσπερνώντας τη νταλίκα.

Η νταλίκα όμως είχε ξεκινήσει δύσκολο να ανακόψει ταχύτητα οπότε το κακό έγινε.Η νταλίκα καλώς ή κακώς δεν μπορεί να στρίψει όπως ένα Ι.Χ. χρησιμοποιώντας μόνο τη λωρίδα της και αυτό πρέπει να το γνωρίζουμε.Από την άλλη πάνω στη στροφή δεν υπάρχει διαγράμμιση δεξιάς και αριστερής λωρίδας να πούμε με σιγουριά ποιος παραβίασε τη δική του.Ευτυχώς που έγιναν μικροζημιές και καλύτερα να τα βρείτε διότι η ευθύνη είναι και των δύο.

  • Like 1
Δημοσ.

 

7 λεπτά πριν, 4saken είπε

Ημουν και γω στην αριστερη λωριδα οταν ειδα οτι εχει 2 τριαξονικα στην αριστερη εκανα δεξια που ηταν εντελως αδεια και ηρθα διπλα στο 1ο τριαξονικο το οποιο ειχε ηδη ξεκινησει γιατι αναψε πρασινο.Το πισω μερος του δικου μου βρηκε το εμπρος δικο του με αποτελεσμα να κρεμασει το φαναρι (δεν εσπασε).

Είχα καταλάβει ότι ήταν αριστερά κι εσύ δεξιά, και θέλατε να πάτε δεξιά. Όμως, απ' ό,τι λες, ήταν αριστερά κι εσύ δεξιά, και πηγαίνατε αριστερά.

1. Επιτρέπεται η αριστερή στροφή από το δεξί ρεύμα στο συγκεκριμένο σημείο; (Αυτό κρίνει αν καλώς πήγες δεξιά του φορτηγού ενώ ήθελες να στρίψεις αριστερά)

2. Εφόσον στο 1 η απάντηση είναι ΝΑΙ, και εφόσον εσύ δεν βγήκες από τη λωρίδα σου: πώς ακουμπήσατε; Μπήκε αυτός στη δεξιά λωρίδα για να πάρει τη στροφή ανοιχτά;

Δημοσ.

Αγαπητέ TS παραθέτω την απόφαση του Αρείου Πάγου για καταδίκη οδηγού μηχανής που ως είθισται έκανε ελιγμούς ανάμεσα στις λωρίδες με αποτέλεσμα να σφηνώσει στ απλευρά νταλίκας και αυτοκινήτου. Τελικά τα πλήρωσε ο οδηγός μηχανής ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ. Κράτησε το μέρος που παραθέτω από την τελευταία παράγραφο του άρθρου:

Αναφορά σε κείμενο

Το γεγονός δε ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής, καθόσον από το περιεχόμενο και τις παραδοχές της προσβαλλόμενης απόφασης, προκύπτει έλλειψη αιτιώδους συνάφειας μεταξύ της εν λόγω κίνησης του ΔΧΦ αυτοκινήτου στην αριστερή λωρίδα του οδοστρώματος και του επελθόντος επιζήμιου αποτελέσματος».

Στη δική σας περίπτωση, η κατάληψη της δεξιάς λωρίδας και οι χειρισμοί της νταλίκας ήταν η γενεσιουργός αιτίας του δυστυχήματος και όχι οι χειρισμοί του ΙΧ στην αριστερή λωρίδα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, 4saken είπε

Προφανως εγω ημουν ο οδηγος του ΙΧ.Ημουν και γω στην αριστερη λωριδα οταν ειδα οτι εχει 2 τριαξονικα στην αριστερη εκανα δεξια που ηταν εντελως αδεια και ηρθα διπλα στο 1ο τριαξονικο το οποιο ειχε ηδη ξεκινησει γιατι αναψε πρασινο.Το πισω μερος του δικου μου βρηκε το εμπρος δικο του με αποτελεσμα να κρεμασει το φαναρι (δεν εσπασε). Σταματησαμε και οι δυο και αυτος ηρθε με ημιαγριες διαθεσεις, υπο αλλες συνθηκες θα ειχαμε θεμα αλλα καταλαβα οτι εκανα μαλακια ενω ημουν και σε περιεργη φαση  με κατι σκηνικα που ειχαν γινει νωριτερα (ειχα και το παιδι μεσα στο αυτοκινητο). Πιστευω οτι υπο κανονικες συνθηκες θα περιμενα να απομακρυνθει αρκετα, ανεξαρτητα αν ειχα το δικιο με το μερος μου η οχι, ειμαι σιγουρος οτι εγω δεν βγηκα απο το ρευμα μου αλλα οπως εγραψαν και καποιοι σε τετοιες περιπτωσεις καλυτερα να δειχνεις υπομονη.

Πηρε τηλ την φροντιδα δεν τους εβρισκε, οπως τα λεγαμε σε ηρεμο τονο και παραδεχτηκα οτι εφταιγα χαλαρωσε και τελικα το αφησαμε εκει και εφυγε χωρις καν να δεχτει χρηματα που του προσφερα για την ζημια.Αφου ηρεμησα, με προβληματιζε αν εκανα κατι λαθος με το γραμμα του νομου η οπως ειπαν καποια αλλα παιδια ηταν δικη του υποχρεωση να προσεχει να μην προκαλεσει ατυχημα στο συγκεκριμενο σημειο.

Φιλε έχω βρεθεί και απο τις δυο πλευρές.Να βλέπεις να σου χώνονται ιχ όταν στρίβεις το τριαξονικό και να λες που πάνεεεεεε;Αλλά πριν οδηγήσω φορτηγό δεν το είχα σκεφτεί μέχρι που την γλύτωσα στην τρίχα.

Συμβαίνουν,σίδερα είναι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, 4saken said:

Προφανως εγω ημουν ο οδηγος του ΙΧ.Ημουν και γω στην αριστερη λωριδα οταν ειδα οτι εχει 2 τριαξονικα στην αριστερη εκανα δεξια που ηταν εντελως αδεια και ηρθα διπλα στο 1ο τριαξονικο το οποιο ειχε ηδη ξεκινησει γιατι αναψε πρασινο.Το πισω μερος του δικου μου βρηκε το εμπρος δικο του με αποτελεσμα να κρεμασει το φαναρι (δεν εσπασε). Σταματησαμε και οι δυο και αυτος ηρθε με ημιαγριες διαθεσεις, υπο αλλες συνθηκες θα ειχαμε θεμα αλλα καταλαβα οτι εκανα μαλακια ενω ημουν και σε περιεργη φαση  με κατι σκηνικα που ειχαν γινει νωριτερα (ειχα και το παιδι μεσα στο αυτοκινητο). Πιστευω οτι υπο κανονικες συνθηκες θα περιμενα να απομακρυνθει αρκετα, ανεξαρτητα αν ειχα το δικιο με το μερος μου η οχι, ειμαι σιγουρος οτι εγω δεν βγηκα απο το ρευμα μου αλλα οπως εγραψαν και καποιοι σε τετοιες περιπτωσεις καλυτερα να δειχνεις υπομονη.

Πηρε τηλ την φροντιδα δεν τους εβρισκε, οπως τα λεγαμε σε ηρεμο τονο και παραδεχτηκα οτι εφταιγα χαλαρωσε και τελικα το αφησαμε εκει και εφυγε χωρις καν να δεχτει χρηματα που του προσφερα για την ζημια.Αφου ηρεμησα, με προβληματιζε αν εκανα κατι λαθος με το γραμμα του νομου η οπως ειπαν καποια αλλα παιδια ηταν δικη του υποχρεωση να προσεχει να μην προκαλεσει ατυχημα στο συγκεκριμενο σημειο.

οι ασφαλιστικές σε αυτές τις περιπτώσεις κοιτάνε ακριβώς το σημείο επαφής στο κάθε αυτοκίνητο

από αυτό που λες, μια ασφαλιστική θα έβγαζε το συμπέρασμα ότι το δικό σου όχημα βρέθηκε μπροστά από τη νταλίκα, άρα δεν υπάρχει η περίπτωση που συζητήσαμε να σε χτύπησε με τον πίσω πρόβολο ή με την κοιλιά

το θέμα επομένως είναι ποιός κινήθηκε στη λωρίδα και στην πορεία ποιού

η φροντίδσ ατυχήματος και η τροχαία θα βοηθούσαν

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Από αυτό που λες μπήκες δεξιά και προσπάθησες με ταχύτητα να στρίψεις αριστερά προσπερνώντας τη νταλίκα.

Η νταλίκα όμως είχε ξεκινήσει δύσκολο να ανακόψει ταχύτητα οπότε το κακό έγινε.Η νταλίκα καλώς ή κακώς δεν μπορεί να στρίψει όπως ένα Ι.Χ. χρησιμοποιώντας μόνο τη λωρίδα της και αυτό πρέπει να το γνωρίζουμε.Από την άλλη πάνω στη στροφή δεν υπάρχει διαγράμμιση δεξιάς και αριστερής λωρίδας να πούμε με σιγουριά ποιος παραβίασε τη δική του.Ευτυχώς που έγιναν μικροζημιές και καλύτερα να τα βρείτε διότι η ευθύνη είναι και των δύο.

Μπηκα δεξια (οχι με ταχυτητα,ουσιαστικα ειχαμε την ιδια ταχυτητα (20-30 κμ). Σιγουρα δεν παραβιασα εγω την δικια μου λωριδα παντως.

3 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Είχα καταλάβει ότι ήταν αριστερά κι εσύ δεξιά, και θέλατε να πάτε δεξιά. Όμως, απ' ό,τι λες, ήταν αριστερά κι εσύ δεξιά, και πηγαίνατε αριστερά.

1. Επιτρέπεται η αριστερή στροφή από το δεξί ρεύμα στο συγκεκριμένο σημείο; (Αυτό κρίνει αν καλώς πήγες δεξιά του φορτηγού ενώ ήθελες να στρίψεις αριστερά)

2. Εφόσον στο 1 η απάντηση είναι ΝΑΙ, και εφόσον εσύ δεν βγήκες από τη λωρίδα σου: πώς ακουμπήσατε; Μπήκε αυτός στη δεξιά λωρίδα για να πάρει τη στροφή ανοιχτά;

Οχι θελαμε να παμε αριστερα, λαθος μου αν δεν το διευκρινησα.

1. ΝΑΙ.-

2.Λογικα ναι.

Δημοσ.

Οπως και να χει εληξε εκει το θεμα, απλα οπως ειπα το σκεφτομουν συνεχεια και απο το 100% δικο μου λαθος αρχισα να εχω αμφιβολιες αν οντως ηταν δικο μου λαθος.

Υπο αλλες συνθηκες θα τον ειχα αφησει να περασει και δεν θα χε γινει τιποτα απο ολα αυτα, να χασω μια ωρα περιμενοντας τροχαια και ασφαλιστικη δεν γδαρσιματα που εφυγαν με λιγο κρεμα, θα μπορουσα να ειχα παθει μεγαλυτερη ζημια...

 

Δημοσ.
2 minutes ago, 4saken said:

Μπηκα δεξια (οχι με ταχυτητα,ουσιαστικα ειχαμε την ιδια ταχυτητα (20-30 κμ). Σιγουρα δεν παραβιασα εγω την δικια μου λωριδα παντως.

Οχι θελαμε να παμε αριστερα, λαθος μου αν δεν το διευκρινησα.

1. ΝΑΙ.-

2.Λογικα ναι.

άρα έφταιγε ο οδηγός του τριαξονικού που πήγε να πάρει ανοιχτά μια στροφή βγαίνοντας από τη λωρίδα του,

και ο λόγος που βγήκε με «ημιάγριες διαθέσεις» ήταν γιατί εκείνοντον αιφνιδίασε η κίνηση του δικού σου οχήματος και ήθελε να αναλάβεις το φταίξιμο

ό,τι έγινε έγινε τώρα που δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτε

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το ότι η πορεία αριστερά ήταν υποχρεωτική κανεις δεν το διάβασε;

Ο δρόμος αριστερά που θα στρίβατε έχει δύο λωρίδες κίνησης ή 1;;;;;;; Αν έχει μία η ευθύνη είναι δική σου,αν έχει 2 είναι θέμα ποιος βρέθηκε στο δρόμο του άλλου και αυτό δύσκολο να αποδειχθεί αν κάποιος δεν το παραδεχτεί άρα έχουμε συνυπαιτιότητα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 4saken είπε

Οχι θελαμε να παμε αριστερα, λαθος μου αν δεν το διευκρινησα.

1. ΝΑΙ.-

2.Λογικα ναι.

Αν ανοίχτηκε στη στροφή μπαίνοντας στο άλλο ρεύμα χωρίς να ελέγξει αν είσαι δίπλα του και αν μπορεί να το κάνει με ασφάλεια, τότε σίγουρα έχει ευθύνη.

Αν σφηνώθηκες δίπλα του την ώρα που αυτός είχε ήδη ανοίξει και εμφανώς εκτελούσε τον ελιγμό του -- τον οποίο είχε ξεκινήσει με ασφάλεια και ξαφνικά βρέθηκες δίπλα του -- τότε κατά τη γνώμη μου έχεις κι εσύ ευθύνη.

Δημοσ.

2 ρε παιδια, αυτος κατεβηκε και ελεγε οτι ειναι μια, του λεω δεν παιζει ειναι δυο.Αν ειχε μια δεν θα το συζητουσα καν εδω, εξαλλου δεν θα χωραγα να περασω, υπηρχε και κρασπεδο.

1 λεπτό πριν, dtzgr είπε

 

Αν σφηνώθηκες δίπλα του την ώρα που αυτός είχε ήδη ανοίξει και εμφανώς εκτελούσε τον ελιγμό του -- τον οποίο είχε ξεκινήσει με ασφάλεια και ξαφνικά βρέθηκες δίπλα του -- τότε κατά τη γνώμη μου έχεις κι εσύ ευθύνη.

Ναι ειχε ηδη ξεκινησει τον ελιγμο του

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, 4saken είπε

Μπηκα δεξια (οχι με ταχυτητα,ουσιαστικα ειχαμε την ιδια ταχυτητα (20-30 κμ). Σιγουρα δεν παραβιασα εγω την δικια μου λωριδα παντως.

 

Άρα πήγες να προσπεράσεις απο δεξιά.Με λαδάκι το πήραμε;

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...