Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε διασταυρωση με φωτεινους σηματοδοτες και υποχρεωτικη πορεια αριστερα, τριαξονικη νταλικα στην αριστερη λωριδα περιμενει να αναψει πρασινο.ΙΧ κινειται στην δεξια και στριβουν μαζι αριστερα καθως αναβει πρασινο το φαναρι.Καθως στριβουν υπαρχει επαφη με αποτελεσμα ελαφρες γρατζουνιες στο ΙΧ και σπασιμο του δεξιου φλας στο φορτηγο.Επρεπε το ΙΧ να περιμενει να στριψει η νταλικα?Ηταν υποχρεωμενη η νταλικα να ειναι στην δεξια λωριδα?

Δημοσ.

Η νταλίκα δεν στρίβει εύκολα λόγω μήκους και ο οδηγός αναγκάζεται να πάρει ανοιχτά τη στροφή. Η γνώμη μου είναι ότι φταίει το αυτοκίνητο που έπρεπε να περιμένει/προσέξει.
Γενικότερα τα βαρέα οχήματα χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή (τήρηση αποστάσεων κτλπ). 

  • Like 4
Δημοσ.

δεν νομίζω πως η νταλίκα υποχρεούται να βρίσκεται στην δεξιότερη λωρίδα. είναι πολύ δύσκολη η απόδοση ευθυνών σε μία τέτοια περίπτωση και ίσως για αυτό τον λόγο να βγει συνυπαιτιότητα.

Δημοσ.

Αν η νταλίκα δεν χωράει με νόμιμο τρόπο εκεί που θέλει να την πάει ο νταλικιέρης, τότε απλά πρέπει να πάει από άλλο δρόμο.

Αν ο νταλικιέρης πρέπει να κάνει ταρζανιά για να μπει σε μια στροφή, πρέπει ΑΥΤΟΣ να περιμένει μέχρι να είναι ασφαλές να το κάνει.

Ο δρόμος ανήκει σε όλους, όχι μόνο στους επαγγελματίες. Κακώς θεωρείται ότι ο επαγγελματίας / μεγάλο όχημα έχει προτεραιότητα σε όλες τις περιπτώσεις. Έχει προτεραιότητα μόνο εκεί που λέει ο ΚΟΚ και μόνο όταν πάει νόμιμα.

  • Like 5
Δημοσ.
2 ώρες πριν, filip123go είπε

Για να γίνει αυτό, κάποιος μπήκε στην λωρίδα του άλλου. Αυτός φταίει.

αυτο. παντως εφοσον η νταλικα ηταν στη κλειστη μερια δε παιζει να χωρουσε χωρις να το παρει ευθεια μεχρι την αλλη λωριδα και να στριψει μετα, αρα υποψιαζομαι αυτος την εκανε τη πατατια. εκτος αν ο οδηγος ΙΧ την ειδε colin mcrae και πηρε τη στροφη φουλ κλειστα και επεσε πανω στο φορτηγο την ωρα που ξεκινουσε :P

 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Αν η νταλίκα δεν χωράει με νόμιμο τρόπο εκεί που θέλει να την πάει ο νταλικιέρης, τότε απλά πρέπει να πάει από άλλο δρόμο.

Αν ο νταλικιέρης πρέπει να κάνει ταρζανιά για να μπει σε μια στροφή, πρέπει ΑΥΤΟΣ να περιμένει μέχρι να είναι ασφαλές να το κάνει.

Ο δρόμος ανήκει σε όλους, όχι μόνο στους επαγγελματίες. Κακώς θεωρείται ότι ο επαγγελματίας / μεγάλο όχημα έχει προτεραιότητα σε όλες τις περιπτώσεις. Έχει προτεραιότητα μόνο εκεί που λέει ο ΚΟΚ και μόνο όταν πάει νόμιμα.

Καλώς η κακώς πρέπει πάντα να δίνουμε προτεραιότητα στο όχημα με την μεγαλύτερη μάζα πρωτίστως για την δική μας ασφάλεια. Σε περίπτωση που γίνει στραβή μάντεψε ποιος θα ζημιωθεί περισσότερο. Άσχετα με το τι λέει ο ΚΟΚ παίζει μεγάλο ρόλο και η οδηγική συνείδηση καθώς περιλαμβάνεται ο ανθρώπινος παράγοντας.

Πχ ο ΚΟΚ λέει ότι το όχημα πρέπει να σταματάει όταν υπάρχει πεζός σε διάβαση. Αυτό δε σημαίνει ότι εγώ σαν πεζός θα περάσω το δρόμο χωρίς να κοιτάω.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν ο οδηγός του ΙΧ νόμιζε ότι χωράει και χώθηκε να περάσει.Σε στροφες δεν τα βαζουμε με νταλίκες,θα χάσουμε.

Η νταλίκα στρίβει αριστερά ,είναι στην αριστερή λωρίδα οπότε είναι νόμιμος.Η νταλίκα όμως λόγω προβόλου ,φαντάζομαι πίσω έγινε η όλη φάση, όταν έστριψε το πίσω δεξιό μέρος της βρηκε στο αμάξι και έγινε η ζημιά.Συμβαίνει αλλά ο ιχ έπρεπε να προσέχει και να περιμένει να στρίψει η νταλίκα γιατι ο οδηγός της νταλίκας ,ειδικά αν είναι επικαθήμενο έχει νεκρές γωνιές όταν στρίβει.

Σιδερα είναι και φτιάχνονται.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, anelehto είπε

Πχ ο ΚΟΚ λέει ότι το όχημα πρέπει να σταματάει όταν υπάρχει πεζός σε διάβαση. Αυτό δε σημαίνει ότι εγώ σαν πεζός θα περάσω το δρόμο χωρίς να κοιτάω.

Ο πεζός θα κοιτάξει, αλλά αν θεωρήσει ότι εσύ υποχρεούσαι να σταματήσεις, δεν μπορεί να κατηγορηθεί αυτός αν εσύ τελικά δεν το κάνεις.

Αν χτυπήσεις με όχημα πεζό πάνω σε διάβαση, δεν θα ζητήσεις τα ρέστα από τον πεζό ούτε θα μπεις σε φόρουμ να ρωτήσεις αν υπάρχει συνυπαιτιότητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η νταλίκα πήγε να πάρει ανοιχτά τη στροφή για να χωρέσει, και κινήθηκε άνάμεσα σε δυο λωρίδες αλλάζοντας λωρίδα τη μια μετά την άλλη και ξανά

ο οδηγός του ΙΧ θα μπορούσε να δείξει κατανόηση

η νταλίκα παραβίασε τον ΚΟΚ

EDIT: στην αρχή κατάλαβα ότι το ΙΧ ήταν πίσω από τη νταλίκα στην αριστερή λωρίδα και χώθηκε όταν η νταλίκα άλλαξε λωρίδα,

αλλά αν το ΙΧ ήταν στη δεξιά τότε το ΙΧ ακόμα καλύτερα δεν είχε καμία υποχρέωση επειδή η νταλίκα πέταξε κ@λο, και οπωσδήποτε και πάλι ευθύνεται αποκλειστικά η νταλικά

γενικώς αν το τριαξονικό δεν χωράει από κάπου γιατί ο οδηγός του εκτίμησε εσφαλμένα, δε σημαίνει ότι θα τους πάρει όλους σβάρνα και θα έχει και δίκιο με το νόμο

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Ο πεζός θα κοιτάξει, αλλά αν θεωρήσει ότι εσύ υποχρεούσαι να σταματήσεις, δεν μπορεί να κατηγορηθεί αυτός αν εσύ τελικά δεν το κάνεις.

Αν χτυπήσεις με όχημα πεζό πάνω σε διάβαση, δεν θα ζητήσεις τα ρέστα από τον πεζό ούτε θα μπεις σε φόρουμ να ρωτήσεις αν υπάρχει συνυπαιτιότητα.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως ο οδηγός ΙΧ δεν έχει αντίστοιχο προνόμιο.

15 λεπτά πριν, KoreanW είπε

αν στη δεξιά τότε το ΙΧ ακόμα καλύτερα δεν είχε καμία υποχρέωση επειδή η νταλίκα πέταξε κ@λο, και οπωσδήποτε και πάλι ευθύνεται αποκλειστικά η νταλικά

Μήπως έκανε και drift; 😂😂

Δημοσ.
4 minutes ago, anelehto said:

Μήπως έκανε και drift; 😂😂

σοβαρά ρε φίλε;

έγραψες την εξυπνάδα σου για να πεις τί; ότι δεν καταλαβαίνεις πώς κινείται ένα τριαξονικό;

ΟΚ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, anelehto είπε

Στην προκειμένη περίπτωση όμως ο οδηγός ΙΧ δεν έχει αντίστοιχο προνόμιο.

Έχει, αν ο νταλικιέρης, εκτελώντας τον ελιγμό, παρεξέκλινε της πορείας του και μπήκε σε αυτή του ΙΧ ενώ αυτό κινούνταν κανονικά στη λωρίδα του.

Το ΙΧ θα μπορούσε μεν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένο να μυριστεί τι πάει να κάνει ο φορτηγατζής και να ανακόψει την πορεία του ή να κάνει πέρα και να παραχωρήσει προτεραιότητα στον νταλικιέρη για να κάνει ταρζανιά.

Αντιθέτως, ο νταλικιέρης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τον ΚΟΚ και να μη θέτει σε κίνδυνο με τις κινήσεις του τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.

Επεξ/σία από dtzgr
  • Like 2
Δημοσ.

Κάπου έχω μπερδευτεί. Τις αριστερές στροφές τις παίρνουμε ανοιχτά και τις δεξιές κλειστά κάτι που βέβαια δεν ισχύει στο απόλυτο με τα μεγάλα οχήματα γιατί συνήθως όλες τις στροφές πρέπει να τις παίρνουν ανοιχτά. Η νταλίκα αφού είχε στη διάθεσή της δύο λωρίδες και έπρεπε να στρίψει αριστερά για ποιο λόγο δεν ήταν στην δεξιά λωρίδα για να πάρει καλύτερα και πιο άνετα/ανοιχτά τη στροφή της;

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...