Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 22/8/2019 στις 10:48 ΠΜ, teddy71 είπε

Οι ανηφόρες και κατηγορίες της Ιόνιας δεν συγκρίνονται με αυτες της Εγνατίας, είναι μικρότερες.

Επειδή πρόσφατα έκανα παρόμοιο ταξίδι (θεσσαλονικη-αστακο-κεφαλονια) σου λέω να επιλέξεις το πιο σύντομο και πιο ξεκούραστο δρομολόγιο γιατί το ταξίδι σου δεν τελειώνει την Ηγουμενίτσα αλλά έχεις και ένα φέρρυ να σε πάει απέναντι με την ταλαιπωρια της αναμονης του και του ταξιδιού του συν του φτάσεις και στο ξενοδοχείο σου, όπου το όλο ταξίδι δεν είναι μόνο αυτές οι 5-6 ώρες τη Ιόνιας ή της ε65 αλλά ένα 12ωρο τουλαχιστον από τότε που θα φύγεις από το σπίτι σου μέχρι να οριζοντιωθεις στο ξενοδοχείο για θέλεις την πιο ξεκούραστη διαδρομή.

Συμφωνω μαζι σου...κατεβαινω Κεφαλονια με αμαξι μεσω Αστακου(σπουδαζω εκει).

Η εγνατια ειναι κορυφαιος δρομος που αξιζει τα διοδια και απο Ιονια μπαινεις απο την εισοδο της Εγνατιας μεχρι Αγρινιο που παω ειναι 15€ τα διοδια.Απο εκει ο Αστακος ειναι ενα μισαωρο...

Σε σχεση με το να γλυτωσω διοδια και να κατεβω Λευκαδα ωστε να περασω Κεφαλλονια με Φισκαρδο ειναι αστεια η διαφορα.

 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 22/8/2019 στις 2:16 ΠΜ, kounga είπε

Καλημέρα σας.

Στόχος είναι τα γλιτώσω κάτι απο τα περίπου 80€  που θέλω σε διόδια+γέφυρα  της Ιονίας Οδού + Ολυμπίας Οδού (πήγαινε/έλα)

  Το οτι παει κανείς πιο γρήγορα και ασφαλώς απο Ρίο Αντίρριο , ΟΚ αλλά έχει παει κανείς  τελευταία  απο  Ε65 για να πει την εμπειρία του?  (Αθήνα-Λαμία-Τρίκαλα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα)

   Ακούω απο εδώ κι εκεί οτι έχουν δοθεί μεγάλα τμηματα του Ε65  στην κυκλοφορία , όπως η παράκαμψη του περίφημου Δομοκού , ισχύει?   Επίσης, κατάλαβα απο τη διαδρομή που βλέπω οτι μου βγαίνει κάπου 1H 15΄  παραπάνω ,  κυρίως λόγω του παλιού δρόμου στο κομάτι  Μέτσοβο - Τρίκαλα , αλλά δεν είναι πρόβλημα για μένα .  Ισχύει? 

Πόσα είναι τα διόδια στη διαδρομή  Αθήνα-Τρίκαλα μέσω της Ε65 συμπεριλαμβανομενης και της  Αθηνών-Λαμίας?

* Η διαδρομή και το κόστος μέσω Ιονίας μου είναι γνωστή,  η ερώτηση αφορά λεπτομέρειες για την άλλη διαδρομή μέσω Ε65 .

* Ρίο - Αντίρριο με φερρυ αντί της γέφυρας μου γλιτώνει μόνο 12€ , γι αυτό κολλάω στα διοδια που είναι το πολύ χρήμα...

* Εναλλακτικές τύπου Παλαιά Εθνική Αντιρρίου είναι out of question,  απλά δεν παλεύονται τέτοιοι δρόμοι , και ούτε με ενδιαφέρουν στην παρούσα "γραφικές διαδρομές" .

 

Υποθέτω ότι δεν θα κάνεις συχνά τέτοια ταξίδια, αλλά ευκαιριακά. Ακόμα, η ηρεμία και η ζωή σου είναι τα πάντα όλα! Για 80 ευρώ, μην αστειεύεσαι, μην πας από την Π.Ε.Ο. Αντιρίου Ιωαννίνων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Π.Ε.Ο. Αντιρίου Ιωαννίνων, ιδιαίτερο στο πέρασμα της Αιτωλοακαρνανίας είναι η κίνηση των τρακτέρ. Μπαίνουν-βγαίνουν ξαφνικά - ίσως έχουν και την εγωιστική νοοτροπία του ντόπιου - που του φταίνε όλοι οι ξένοι, όλοι οι περαστικοί.  Τι δουλειά έχουν στα μέρη του; Υπόψη ότι κάτοικοι της ορεινής ή ημιορεινής Ακαρνανίας, οι Ακαρνάνες, σωματοτυπικά είναι ΓΙΓΑΝΤΕΣ, και μαζί αγροίκοι, θυμήσου τον τύπο του Μπαρμπαγιώργου στο θέατρο σκιών. Τους δίνεις το χέρι για χειραψία και στο γυρνάνε σαν αλεσμένο από μηχανή του κιμά. Υπερφυσική χειραπτική δύναμη!  (κι άλλα). Ενα δεύτερο πρόβλημα... τα αγροτικά ημιφορτηγά και οι νταλίκες.  Κι ένα περίεργο... μετά το Αγρίνιο (στην Π.Ε.Ο. νομίζω) υπάρχει ένα μεγάλο χοιροστάσιο μέσα στον κάμπο, η ανυπόφορη δυσωδία του απλώνεται σε περισσότερα από 50 χλμ! ΚΟΛΑΣΗ!),  Αν ταξιδέψεις από εκείνα τα μέρη, ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ. Ο δρόμος αυτός έσωσε εκατοντάδες ζωές την διετία-τριετία λειτουργίας του.

Ο άλλος δρόμος, ο Ε65, από Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Παναγιά-Εγνατία, προ τριετίας που  πέρασα (από τα μέχρι τότε φτιαγμένα) ήταν ακόμα κλειστός. Στην ουσία, ταξίδευες στον Αυτοκνητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη (Αιγαία Οδός? Οδός Αιγαίου?) μέχρι τη Λαμία, μετά έμπαινες Δομοκό, έφτυνες "αίμα" στο πέρασμά του, ιδιαίτερα αν ήσουν πίσω απο φορτηγό, μετά έβγαινες σε έναν ατελείωτο μονότονο κάμπο, το Θεσσαλικό κάμπο, γεμάτο πλέον με "καλλιέργειες"  φωτοβολταϊκών!!!! - έφτανες ως την Καλαμπάκα ήρεμα-μονότονα. Από εκεί ως Μαλακάσι, Παναγιά - Εγνατία, πάλι στροφές, ανηφόρες κλπ, αλλά η διαδρομή την ημέρα είναι όμορφη. Αλλά με ταχύτητα όχι πάνω από 60-70 χιλιόμετρα! Κι υπάρχει κίνδυνος να συγκρουστείς και με καμιά αρκούδα! Το επόμενο εξάμηνο παραδώσαν το κομμάτι της Ξυνιάδας.... νομίζω πλέον ότι έχει συνδεθεί με Καρδίτσα-Τρίκαλα ως λίγο πιο πριν  από τη Λαμία.  Ο Ε65 στην ουσία είναι "τυφλός δρόμος"  Θέλει λίγα χιλιόμετρα κατασκευής για να συνδεθεί με Λαμία... και καμιά 70-80αριά να συνδεθεί με Εγνατία (η σύνδεση θα γίνει από αλλού κι όχι από την Παναγιά... 30 χιλιόμετρα βορειότερα, στο νομό Γρεβενών)!

Όταν η Ολυμπία οδός ήταν στο φόρτε των έργων της  - κι ήσουν υποχρεωμένος να κρατάς στο στόμα την αστυνομική ταυτότητα - ΑΝΑΓΚΆΣΤΗΚΑ ΚΑ ΠΉΓΑ ΑΠΌ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΕς Ε65 πολλές φορές. Πάνω από 15 φορές!  Αναγκάστηκα, για να φυλάξω τη ζωή μου!  Σήμερα, εφόσον φτιάχτηκε και η Ολυμπία και η Ιονία,  είναι καταχρηστικότητα το να πας στη Βορειοδυτική Ελλάδα, απο Λαμία Ε65.

Όταν ολοκληρωθεί η Ε65, τότε μπορείς να συγκρίνεις τα συνολικά διόδια και τα συνολικά έξοδα. Τώρα είναι χωρίς σημασία.

  • Thanks 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, testit είπε

Υποθέτω ότι δεν θα κάνεις συχνά τέτοια ταξίδια, αλλά ευκαιριακά. Ακόμα, η ηρεμία και η ζωή σου είναι τα πάντα όλα! Για 80 ευρώ, μην αστειεύεσαι, μην πας από την Π.Ε.Ο. Αντιρίου Ιωαννίνων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Π.Ε.Ο. Αντιρίου Ιωαννίνων, ιδιαίτερο στο πέρασμα της Αιτωλοακαρνανίας είναι η κίνηση των τρακτέρ. Μπαίνουν-βγαίνουν ξαφνικά - ίσως έχουν και την εγωιστική νοοτροπία του ντόπιου - που του φταίνε όλοι οι ξένοι, όλοι οι περαστικοί.  Τι δουλειά έχουν στα μέρη του; Υπόψη ότι κάτοικοι της ορεινής ή ημιορεινής Ακαρνανίας, οι Ακαρνάνες, σωματοτυπικά είναι ΓΙΓΑΝΤΕΣ, και μαζί αγροίκοι, θυμήσου τον τύπο του Μπαρμπαγιώργου στο θέατρο σκιών. Τους δίνεις το χέρι για χειραψία και στο γυρνάνε σαν αλεσμένο από μηχανή του κιμά. Υπερφυσική χειραπτική δύναμη!  (κι άλλα). Ενα δεύτερο πρόβλημα... τα αγροτικά ημιφορτηγά και οι νταλίκες.  Κι ένα περίεργο... μετά το Αγρίνιο (στην Π.Ε.Ο. νομίζω) υπάρχει ένα μεγάλο χοιροστάσιο μέσα στον κάμπο, η ανυπόφορη δυσωδία του απλώνεται σε περισσότερα από 50 χλμ! ΚΟΛΑΣΗ!),  Αν ταξιδέψεις από εκείνα τα μέρη, ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ. Ο δρόμος αυτός έσωσε εκατοντάδες ζωές την διετία-τριετία λειτουργίας του.

Ο άλλος δρόμος, ο Ε65, από Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Παναγιά-Εγνατία, προ τριετίας που  πέρασα (από τα μέχρι τότε φτιαγμένα) ήταν ακόμα κλειστός. Στην ουσία, ταξίδευες στον Αυτοκνητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη (Αιγαία Οδός? Οδός Αιγαίου?) μέχρι τη Λαμία, μετά έμπαινες Δομοκό, έφτυνες "αίμα" στο πέρασμά του, ιδιαίτερα αν ήσουν πίσω απο φορτηγό, μετά έβγαινες σε έναν ατελείωτο μονότονο κάμπο, το Θεσσαλικό κάμπο, γεμάτο πλέον με "καλλιέργειες"  φωτοβολταϊκών!!!! - έφτανες ως την Καλαμπάκα ήρεμα-μονότονα. Από εκεί ως Μαλακάσι, Παναγιά - Εγνατία, πάλι στροφές, ανηφόρες κλπ, αλλά η διαδρομή την ημέρα είναι όμορφη. Αλλά με ταχύτητα όχι πάνω από 60-70 χιλιόμετρα! Κι υπάρχει κίνδυνος να συγκρουστείς και με καμιά αρκούδα! Το επόμενο εξάμηνο παραδώσαν το κομμάτι της Ξυνιάδας.... νομίζω πλέον ότι έχει συνδεθεί με Καρδίτσα-Τρίκαλα ως λίγο πιο πριν  από τη Λαμία.  Ο Ε65 στην ουσία είναι "τυφλός δρόμος"  Θέλει λίγα χιλιόμετρα κατασκευής για να συνδεθεί με Λαμία... και καμιά 70-80αριά να συνδεθεί με Εγνατία (η σύνδεση θα γίνει από αλλού κι όχι από την Παναγιά... 30 χιλιόμετρα βορειότερα, στο νομό Γρεβενών)!

Όταν η Ολυμπία οδός ήταν στο φόρτε των έργων της  - κι ήσουν υποχρεωμένος να κρατάς στο στόμα την αστυνομική ταυτότητα - ΑΝΑΓΚΆΣΤΗΚΑ ΚΑ ΠΉΓΑ ΑΠΌ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΕς Ε65 πολλές φορές. Πάνω από 15 φορές!  Αναγκάστηκα, για να φυλάξω τη ζωή μου!  Σήμερα, εφόσον φτιάχτηκε και η Ολυμπία και η Ιονία,  είναι καταχρηστικότητα το να πας στη Βορειοδυτική Ελλάδα, απο Λαμία Ε65.

Όταν ολοκληρωθεί η Ε65, τότε μπορείς να συγκρίνεις τα συνολικά διόδια και τα συνολικά έξοδα. Τώρα είναι χωρίς σημασία.

Λες και διαβασα πολεμικη ανταποκριση απο την Συρια :D.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, toyo73 είπε

Λες και διαβασα πολεμικη ανταποκριση απο την Συρια :D.

Γέλα εσύ....  αλλά μάλλον δεν πέρασες από την Ολυμπία Οδό, όταν διαπλατύναν την Ε.Ο. Κορίνθου - Πατρών και είχαν περιορίσει την κίνηση σε μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα, που έκανε ζικ-ζακ - τα φαναράκια δεξιά αριστερά... συνεχώς έμπαινε το κάθε ρεύμα "χιαστί" στο άλλο....  ειδικά το βράδυ ήταν "ο γύρος του θανάτου."  Να μη ξέρεις ποια είναι η κατεύθυνσή σου! Και καλά  να κάνεις τοπικά δρομολόγια από Ασπρόπυργο π.χ. ως Κιάτο ή Αίγιο....  Αν όμως έκανες ταξίδι 5-6-7 ωρών (Αθήνα Ηγουμενίτσα και το αντίστροφο) κι ήσουν κουρασμένος....  ήταν μεγάλη ταλαιπωρία, τα νεύρα τεντωμένα.

Πραγματικά υπήρξαν πολλά θύματα, εκείνη την  6ετία ή 7ετία περίπου των έργων σε αυτόν τον δρόμο. 2010-2017. Κάποια στιγμή, κάποια έρευνα  θα δημοσιοποίησει  τον αληθινό αριθμό των θυμάτων - και θα υπάρξει σεισμός! Η τότε κυβέρνηση ή οι τότε κυβερνήσεις επέλεξαν αντί να χαραχτεί νέος δρόμος, από το μηδέν (όπως η Εγνατία ή η Ιονία) , να διαπλατυνθεί ο υπάρχων δρόμος ΕΟ Κορίνθου -Πατρών σε κατάσταση πραγματικής λειτουργίας. Με δεδομένο ότι πάνω από το 60 και παραπάνω ίσως τοις εκατό της κίνησης είναι "κάτω από το αυλάκι", φαντάσου το αληθινό πρόβλημα.  Όταν γράφω ότι σε αυτή τη διαδρομή, έπρεπε να κρατάς στο στόμα την ταυτότητα ή το πινακάκι του ΑΣΜ,  ώστε να σε βρουν αμέσως και να σε παραδώσουν "σωστά", δεν υπερβάλλω!  Ας έχεις υπόψη σου, ότι το ΠΑΣΟΚ έχασε μετά το 2013-14, πολύ μεγάλο ποσοστό ψήφων στην Ηλεία-Αχαΐα, όπου έπαιρνε σταθερά πάνω από 55%. Δεν αναρωτήθηκες πώς μπορεί να έγινε αυτό; Σκέψου πόσους μπορεί να  έφαγε ο δρόμος!

Για τους ταξιδιάρηδες προς τα Βορειοδυτικά: Υπάρχει κι άλλη διαδρομή,  Πριν τον Ισθμό,  στρίβεις για Θήβα - παλιά εθνική οδό. Βγαίνεις Λειβαδιά, Δελφούς, Ιτέα, Ναύπακτος... Ή πριν τη Λαμία πας για Λειβαδιά κι από κει στη Ναύπακτο  Πάρα πολύ ωραίες διαδρομές αισθητικά!  Έκανα τη δεύτερη μια φορά, γύρω στο 1990τόσο... με ένα Ρενώ 5. Έκανα μέχρι την Ηγουμενίτσα 16 ώρες! Στο δρόμο άλλαξα και τα 4 λάστιχα! Ευτυχώς έσκαγαν τα λάστιχα κοντά σε πόλεις , και πήγαινα σε βουλκανιζατέρ. Θυμάμαι η 1η, επί της Εθνικής, η δεύτερη λίγο πριν τη Λειβαδιά, άλλη μία κάπου κοντά στους Δελφούς κι η τελευταία κάπου στο Αγρίνο .... Αλλά δεν πλήρωσα καθόλου διόδια - ούτε φέριμπότ - τότε δεν υπήρχε η γέφυρα! Τους την έφερα! 

Επεξ/σία από testit
Δημοσ.

Φιλε η μποχα απ τα γουρνια φτανει μεχρι την Ιονια! Απιστευτη μποχα! Βεβαια κραταει λιγο σε σχεση με την πεο οπως λες! Εννοειται πως κ εγω θα επέλεγα ολυμπια και ιονια . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καλύτερο είναι να οδηγείς ταλαιπωρημένος στην καρμανιόλα Π.Ε.Ο. και εκεί από γύρω σε Μεσολόγγι-Αγρίνιο να χάνεται κυριολεκτικά μπροστά σου ο δρόμος από τους καπνούς που κάποιος έξυπνος αγρότης έχει ανάψει τα σπαρτά ακριβώς παράπλευρα στην κυκλοφορία... Τα απέναντι αυτοκίνητα να ξεπηδούν από τους καπνούς, να παίρνεις και πνιχτές ανάσες από την ασφυξία, και να μαντεύεις κάπου ανάμεσα στις γραμμές κάνοντας και μια προσευχή μην του κόψει κανενός αγρότη μέσα στο σύννεφο να βρεθεί μπροστά σου την ώρα που πάει να διασχίσει με το τρακτέρ κάθετα για να περάσει απέναντι. 

Το έχει όμως η περιοχή, δηλαδή ακόμα και σήμερα περνάς οποιαδήποτε εποχή από μεσάνυχτα μέχρι την αυγή, και σου έρχεται μες στην υγρασία μια μυρωδιά από χοιροστάσια, λίγο παρακάτω από ελαιοτριβεία, πιο πέρα τις σβαρνιές, την κοπριά κοκ...

Μαζί με όλα τα άλλα, τα απίθανα μπλόκα της τροχαίας και τα στημένα όρια ταχύτητας, που στα αλήθεια τσιμπάνε ακριβώς τις ξένες πινακίδες κλπ κλπ. Σουρεάλ.

Με την ευκαιρία που αναφέρθηκε κι η διαδρομή μέσω Θήβας-Λειβαδιάς-Ναυπάκτου, λοιπόν έχοντας και μια εμπειρία αμέτρητων διελεύσεων, πρόκειται για το πιο κουραστικό ταξίδι που μπορεί να κάνει κάποιος. Ίσως και αρκετά επικίνδυνο στο κομμάτι Δίστομο - Ναύπακτος.

Από άποψη ευκολίας, πάει κάποιος από Ολυμπία και Ιόνια. Κουραστικά ανιαρή εκδρομή. Αλλά αυτο δεν είναι το ζητούμενο του ts, γιατί είναι μακράν η ακριβότερη επιλογή με διαφορά. Πληρώνει κάποιος το σύνολο των διοδίων της Αθηνών-Πατρών, το σύνολο των διοδίων της Αντιρρίου-Ιωαννίνων, τα διόδια της γέφυρας που είναι όσο αθροιστικά τα διόδια μιας ακόμα Ε.Ο. και τέλος τα μονά διόδια της Εγνατίας.

Ενδιάμεσης δυσκολίας είναι η διαδρομή μέσω Λαμίας-Θεσσαλίας-Εγνατίας. Ενδιαφέροντα μέρη. Αλλά ενδιάμεσο είναι και το κόστος με χρονική επιβάρυνση.

Σοβαρής δυσκολίας κ επικινδυνότητας είναι η διαδρομή μέσω Θήβας-Ναυπάκτου-ΠΕΟ Αντιρρίου-Άρτας και Ε55. Άσκημο ταξίδι. Αλλά δωρεάν.

Διαλέγει και παίρνει κάποιος.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Λοιπόν τώρα που ολοκληρώθηκε το ταξίδι, οι εντυπώσεις.   Δοκίμασα και τις δυο διαδρομές. 

α) Μέσω Ιονίας:

  Δεν έχω να πω πολλά, αυτοκινητόδρομος όπως τον περίμενα.  Μόνο στην έξοδο απο Νίκαια  προς Κόρινθο, η ασχετοσύνη μου απο Αθήνα και η εμπιστοσύνη μου  στο gps , μετά το Σχιστό για καποιο λόγο με πήγε απο το κέντρο της Ελευσίνας και κατόπιν με έβγαλε στην Εθνική.   Τεσπα, δεν έχασα και πολύ χρόνο εκεί.    Και το περίεργο είναι ότι έβλεπα και τις πινακίδες που επέμεναν κι αυτές  "Κορινθος",  σε όλη αυτή τη διαδρομή.  

β) Μέσω Τρικάλων:

Eδώ δυστηχώς έχει πολύ ψωμί...   Απο  Ηγουμενιτσα ως  Μέτσοβο ΟΚ Εγνατία.

  Απο την έξοδο της Εγνατίας  , Παναγιά - Τριγώνα -Καλαμπάκα ένα 50λεπτο  απίστευτα  μαρτυρικό... Όλη η διαδρομή με 50χλμ/ωρα   με διαολεμένη κίνηση και απο τις δυο πλευρές.  ΙΧ, ημιφορτηγά και το χειρότερο δεκάδες τροχοσπιτάδες απ την Κ Ευρώπη   που πηγαιναν και με το πασο τους ... Πραγματικά, άλλη προσδοκία είχα γι αυτό το κομμάτι  οτι θα είναι ψιλο-έρημο  λογω της ύπαρξης της Εγνατίας...  Είχε πρισσότερη κίνηση κι απο την εποχή που η Κατάρα ήταν ο μόνος δρόμος, προ Εγνατίας... Και ήταν και καθημερινή...

Δεύτερο κομμάτι που θα αναφερθώ εδώ είναι ο Ε65 .   Ήμουν ο μόνος που εκκινίτω στο τμήμα Τρίκαλα-Καρδίτσα!   Ενας εντελώς έρημος δρόμος . Και στο λοιπό τμήμα άντε να συνάντησα κανα δυο ΙΧ. Είχατε λοιπόν πολύ δίκιο γι αυτο το κομμάτι.  Κυριολεκτικά πεταμένα τα (ευτυχώς λίγα) λεφτα των διοδίων εκεί.  Θα μπορούσα να πάω απο την παλαιά Τρικάλων-Καρδίτσας...

Η λοιπή διαδρομή , Λαμία-Αθήνα κανένα πρόβλημα . ( Το ότι πέτυχα σε φωτιά και πολύ κίνηση καπου στα βουνά μετα την Αταλάντη, δεν έχει να κανει με τον ίδιο τον δρόμο , ήταν άλλη μιά ατυχία μου σ αυτή την καταραμένη διαδρομή που επέλεξα.. Γι αυτό δεν το λαμβάνω υπ όψιν.)

Και για το τμήμα Κηφισός - Νίκαια είχατε δίκιο.  Εντυπωσιάστηκα με το πόσο εύκολα βρέθηκα Νικαια.  (Φαίνεται, η Κηφισού δίνει άλλη εντύπωση οταν για χρόνια ολόκληρα την κοιτάς απο κάτω, απο τα ΚΤΕΛ , όπου μάλιστα φτάνεις απτην Καβάλας ...😁 )

Δημοσ.
8 ώρες πριν, kounga είπε

 

  Απο την έξοδο της Εγνατίας  , Παναγιά - Τριγώνα -Καλαμπάκα ένα 50λεπτο  απίστευτα  μαρτυρικό... Όλη η διαδρομή με 50χλμ/ωρα   με διαολεμένη κίνηση και απο τις δυο πλευρές.  ΙΧ, ημιφορτηγά και το χειρότερο δεκάδες τροχοσπιτάδες απ την Κ Ευρώπη   που πηγαιναν και με το πασο τους ... Πραγματικά, άλλη προσδοκία είχα γι αυτό το κομμάτι  οτι θα είναι ψιλο-έρημο  λογω της ύπαρξης της Εγνατίας...  Είχε πρισσότερη κίνηση κι απο την εποχή που η Κατάρα ήταν ο μόνος δρόμος, προ Εγνατίας... Και ήταν και καθημερινή...

 

Μα ειναι η μονη εξοδος απο  Εγνατια για Θεσσαλια.Ειναι η συνδεση  Ηπειρου -Θεσσαλιας.Εχει  και πολυ κινηση λογω Μετεωρων, που τον Σεπτεμβριο γινεται χαμος.

Εγω παντος Ιουλιο και Αυγουστο που την περασα την πετυχα αδεια.Το προβλημα ειναι μονο τα φορτηγα.Ενα να πετυχεις κανει απιστευτο τρενακι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...