Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 hours ago, kounga said:

Σοβαρά τώρα ,  αυτή την καρμανιόλα την παλαιά Αντίρριο - Ιωαννίνων  με ιδίως  το τμήμα Αντίρριο - Άρτα ?     Για τα λοιπά τμήματα της , άντε ας πούμε οτι τρώγωνται...

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, αλλά τελικά δεν κατάλαβα,  ποια τμήματα του δρόμου  Λαμία - Τρίκαλα - Ηγουμενίτσα  είναι τα παλιά και ποια  αυτοκινητόδρομος ?  Εχει πάει καποιος πρόσφατα ?

Λαμία-Ξυνιάδα και Καλαμπάκα-Εγνατία είναι παλιά τμήματα.

Όλα τα υπόλοιπα είναι αυτοκινητόδρομος εκτός από Τρίκαλα-Καλμπάκα που κι αυτό είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας (σαν αυτοκινητοδρομος με διάζωμα στη μέση και δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση)

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

Λαμία-Ξυνιάδα και Καλαμπάκα-Εγνατία είναι παλιά τμήματα.

Όλα τα υπόλοιπα είναι αυτοκινητόδρομος εκτός από Τρίκαλα-Καλμπάκα που κι αυτό είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας (σαν αυτοκινητοδρομος με διάζωμα στη μέση και δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση)το

Και Λαμια-Ξενιαδα ειναι πολυ καλος δρομος με ανοιχτες στροφες και καλο οδοστρωμα.Καλαμπακα-Εγνατια ειναι το παλιο, αρκετα στριφτερο κομματι.Εκει μονο θα κανεις υπομονη, ειδικα εαν βρεθεις πισω απο φορτηγο.Αλλα ειναι λιγα χιλιομετρα.Η υπολοιπη διαδρομη ειναι ανετη.Στην ουσια απο το χωριο Μουργκανη, εξω απο την Καλαμπακα, μεχρι λιγο μετα απο το χωριο Παναγια,  οπου βγαινεις Εγνατια.Ενα κομματι γυρω στα 35 χιλιομετρα.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.
36 minutes ago, toyo73 said:

Και Λαμια-Ξενιαδα ειναι πολυ καλος δρομος με ανοιχτες στροφες και καλο οδοστρωμα.Καλαμπακα-Εγνατια ειναι το παλιο, αρκετα στριφτερο κομματι.Εκει μονο θα κανεις υπομονη, ειδικα εαν βρεθεις πισω απο φορτηγο.Αλλα ειναι λιγα χιλιομετρα.Η υπολοιπη διαδρομη ειναι ανετη.Στην ουσια απο το χωριο Μουργκανη, εξω απο την Καλαμπακα, μεχρι λιγο μετα απο το χωριο Παναγια,  οπου βγαινεις Εγνατια.Ενα κομματι γυρω στα 35 χιλιομετρα.

Βέβαια. Λαμία - Ξυνιάδα είναι δρόμος πολυτελείας μπροστά στην παλαιά εθνική οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων. Ακόμα και οι τόσο διαβόητες στροφές του Δομοκού - για εκείνους που θα συνέχιζαν από Δομοκό - ωχριούν μπροστά στην καρμανιόλα από το Αντίρριο και πέρα.

Επί τη ευκαιρία, για όποιον θέλει να αποφύγει και την Κεντρική όδό, βατή (με την απειροελάχιστη εξαίρεση του Δομοκού) είναι και η διαδρομή από Μεγάλο Μοναστήρι προς Καρδίτσα και Τρίκαλα. Καμία σχέση με τη λαιμητόμο της δυτικής Ελλάδας.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν την εχω κανει ποτε αυτη την διαδρομη.Αλλα ειναι τοσο χαλια.Δηλαδη χειροτερη απο την παλια λεγομενη "καταρα".Το τμημα απο Παναγια εως Ιωαννινα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, toyo73 said:

Δεν την εχω κανει ποτε αυτη την διαδρομη.Αλλα ειναι τοσο χαλια.Δηλαδη χειροτερη απο την παλια λεγομενη "καταρα".Το τμημα απο Παναγια εως Ιωαννινα.

Υπάρχουν τμήματα που ναι είναι τόσο χάλια και χειρότερα.

Αλλά και στα υπόλοιπα κομμάτια της Αντιρρίου-Ιωαννίνων έχει άλλου είδους κινδύνους που φέρνουν το συνολικό βαθμό επικινδυνότητας στα επίπεδα Κατάρας. Ένα από τα προβλήματαλχ είναι ότι δε φτάνει που πρόκειται για κουραστικό δρόμο αλλά περνα και μέσα από κατοικημένεες περιοχές χωρίς να είναι προστατευμένος: έχει απειροστές διαβάσεις για κάθε τυχόντα με κάθετη πρόσβαση και όλα αυτά σε ένα πανστενό σκοτεινό κατεστραμμένο περίκλειστο δρόμο με κυκλοφοριακό φόρτο εθνικής οδού και τοπικής κυκλοφορίας, με προδιαγραφές οδοστρώματος εγκαταλελιμμένου ορεινού επαρχιακού δρόμου χωρίς περιθώρια ορατότητας και αντίδρασης πρακτικά.

Και κάποια απειροελάχιστα τμήματα που είναι λογικά. Ένα από τα βατά κομμάτια είναι η ευθεία μετά την Άρτα μέχρι τη διασταύρωση της γέφυρας Καλογήρου. Μαύρο σκοτάδι όπου αλλού, αφού δε σκοτωθήκαμε τόσα χρόνια και είμαστε εδώ και γράφουμε, καλά είναι.

υγ: Να μην έφταναν τα υπόλοιπα, η παλιά «εθνική οδός» Αντιρρίου-Ιωαννίνων δεν είναι να πεις και όμορφη διαδρομή στο συντριπτικά μεγάλο μέρος της. Αν δε σκοτωθείς από τους κινδύνους, θα βαρέσεις ενέσεις από την απαίσια διαδρομή. Ευτχώς έχει τον τρόπο της που δε σε αφήνει να πλήξεις...

Επεξ/σία από KoreanW
  • Thanks 1
Δημοσ.
  • Senior Member
  • Members
  •  6
  • 111
  Στις 23/8/2019 στις 10:31 ΠΜ, toyo73 είπε

Μεσω Λαμιας -Καλαμπακας ειναι 46 ευρω με επιστροφη και την θεωρω πιο ενδιαφερων διαδρομη.

  Στις 24/8/2019 στις 8:41 ΜΜ, ARIS-PANOS είπε

Καλησπέρα. Κάνω περίπου 15 ταξίδια  τον χρόνο αυτή την διαδρομή ( Αθήνα -Ηγουμενίτσα ) Δεν στο συνιστώ για  την Ε65 ,μπορείς μετά το Αντίρριο να ακολουθήσεις τον παλιό δρόμο Αγρίνιο, Μεσολόγγι, Αμφιλοχία ,Άρτα και Ηγουμενίτσα.Είναι σχετικά καλός ο δρόμος και χωρίς Διόδια.

Σοβαρά τώρα ,  αυτή την καρμανιόλα την παλαιά Αντίρριο - Ιωαννίνων  με ιδίως  το τμήμα Αντίρριο - Άρτα ?     Για τα λοιπά τμήματα της , άντε ας πούμε οτι τρώγωνται...

Ο Καθένας έχει την άποψή του για την συγκεκριμένη διαδρομή,όταν όμως κάνεις την διαδρομή αυτή εδώ και 40 χρόνια ,έχεις ένα παραπάνω λόγο η άποψή σου να έχει βαρύτητα. Αν νομίζεις ότι είναι καρμανιόλα πας από την Ιονία Οδός και πληρώνεις διόδια ,αν όχι πας από την παλιά εθνική οδό.Καλό σου ταξίδι.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι τελευταίο.     

Για πρόσβαση σε Νίκαια Πειραιά (Πλατεία Δαβάκη Νίκαιας)  μετά απο τέτοιο ταξίδι,  είναι πράγματι τοσο σπαστική  μέσω Αθηνών -Λαμίας όπως βλέπω στο χάρτη ,  αντί της Αθ - Κορίνθου ?    Εννοώ αναγκαστικά περνάω απο όλη την Κηφισού,  μετά Π Ράλλη κλπ ?   Υπάρχει εναλλακτική , πχ Αττική Οδός και πόσο τα διόδια της ?   (Δεν είμαι απο Αθηνα )

Eιδάλλως,  η ζυγαριά γέρνει υπέρ της Ιονίας ...

Επεξ/σία από kounga
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kounga είπε

Κάτι τελευταίο.     

Για πρόσβαση σε Νίκαια Πειραιά (Πλατεία Δαβάκη Νίκαιας)  μετά απο τέτοιο ταξίδι,  είναι πράγματι τοσο σπαστική  μέσω Αθηνών -Λαμίας όπως βλέπω στο χάρτη ,  αντί της Αθ - Κορίνθου ?    Εννοώ αναγκαστικά περνάω απο όλη την Κηφισού,  μετά Π Ράλλη κλπ ?   Υπάρχει εναλλακτική , πχ Αττική Οδός και πόσο τα διόδια της ?   (Δεν είμαι απο Αθηνα )

Eιδάλλως,  η ζυγαριά γέρνει υπέρ της Ιονίας ...

Τι εννοείς ; 

Ερχόμενος από Αθηνών Λαμίας, έχει έξοδο Πέτρου Ράλλη, οπότε σε νορμάλ συνθήκες σε 5 λεπτά είσαι στη Νίκαια

Ερχόμενος από Αθηνών Κορίνθου, κάνεις δεξιά Σκαραμαγκά, κατεβαίνεις Σχιστό και σκας στη λεωφόρο Σαλαμίνος, που ουσιαστικά αν την ακολουθήσεις γίνεται Πέτρου Ράλλη, οπότε πας από εκεί Νίκαια

Ουδεμία σχέση έχει η Αττική Οδός με τη Νίκαια 

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Τι εννοείς ; 

Ερχόμενος από Αθηνών Λαμίας, έχει έξοδο Πέτρου Ράλλη, οπότε σε νορμάλ συνθήκες σε 5 λεπτά είσαι στη Νίκαια

Ερχόμενος από Αθηνών Κορίνθου, κάνεις δεξιά Σκαραμαγκά, κατεβαίνεις Σχιστό και σκας στη λεωφόρο Σαλαμίνος, που ουσιαστικά αν την ακολουθήσεις γίνεται Πέτρου Ράλλη, οπότε πας από εκεί Νίκαια

Ουδεμία σχέση έχει η Αττική Οδός με τη Νίκαια 

To λέω μόνο απο αυτό που βλέπω στο χάρτη, χωρίς να έχω εμπειρία απο Αθήνα οτι οι δύο είσοδοι  της πόλης είναι η μέρα με τη νύχτα για προορισμό Νίκαια.  Οτι το  ΜΗΚΟΣ  όλου το δρόμου που απαιτείται (κυρίως  Κηφησού ) ,  μαζί με όλα τα φανάρια που συναντώ , και στη συνέχεια την Π Ράλλη ,  δεν είναι πολύ μεγαλύτερο απο τη άλλη περίπτωση μέσω Κορίνθου?   Εννοώ, φαίνεται οτι από την είσοδο ήδη του αστικού ιστού  απο Βόρεια,  πχ  Μεταμόρφωση  και μετά,   κινούμαι εντός του ιστού με πολλή κίνηση/φανάρια κλπ ως το Περιστέρι και τη διασταύρωση με Π Ράλλη.

Ενώ βλέποντας πόσο εύκολο είναι μετα το Σχιστό να μπαίνω στη Σαλαμίνος και πολύ ΚΟΝΤΑ τη Νίκαια...  ΟΚ δεν είδα τα ακριβή χλμ στις δυο περιπτώσεις , αλλά στη δεύτερη περίπτωση, η κίνηση σε αστικό ιστό είναι μόνο στη Σαλαμίνος!

Εκτός κι αν εννοείτε  οτι την  Κηφισού την "βλέπω λάθος" , και είναι πιο ταχείας κυκλοφορίας απ οτι κατάλαβα , και έχει και λίγα φανάρια ?   Τότε πάω πάσο...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, kounga said:

To λέω μόνο απο αυτό που βλέπω στο χάρτη, χωρίς να έχω εμπειρία απο Αθήνα οτι οι δύο είσοδοι  της πόλης είναι η μέρα με τη νύχτα για προορισμό Νίκαια.  Οτι το  ΜΗΚΟΣ  όλου το δρόμου που απαιτείται (κυρίως  Κηφησού ) ,  μαζί με όλα τα φανάρια που συναντώ , και στη συνέχεια την Π Ράλλη ,  δεν είναι πολύ μεγαλύτερο απο τη άλλη περίπτωση μέσω Κορίνθου?   Εννοώ, φαίνεται οτι από την είσοδο ήδη του αστικού ιστού  απο Βόρεια,  πχ  Μεταμόρφωση  και μετά,   κινούμαι εντός του ιστού με πολλή κίνηση/φανάρια κλπ ως το Περιστέρι και τη διασταύρωση με Π Ράλλη.

Ενώ βλέποντας πόσο εύκολο είναι μετα το Σχιστό να μπαίνω στη Σαλαμίνος και πολύ ΚΟΝΤΑ τη Νίκαια...  ΟΚ δεν είδα τα ακριβή χλμ στις δυο περιπτώσεις , αλλά στη δεύτερη περίπτωση, η κίνηση σε αστικό ιστό είναι μόνο στη Σαλαμίνος!

Εκτός κι αν εννοείτε  οτι την  Κηφισού την "βλέπω λάθος" , και είναι πιο ταχείας κυκλοφορίας απ οτι κατάλαβα , και έχει και λίγα φανάρια ?   Τότε πάω πάσο...

Η λεωφόρος Κηφισού ΔΕΝ έχει φανάρια, κατ' ευφημισμό λέγεται λεωφόρος γιατί στην πραγματικότητα είναι η ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας όπως φτάνει και τελειώνει στο Φάληρο. Ακόμα και η Πέτρου Ράλλη όπως μπαίνει προς Νίκαια έχει ανισόπεδους κόμβους.

Στην πρόσβαση από Αθηνών-Κορίνθου έχει φανάρια. Και μπαίνοντας προς Νίκαια πάλι μπλέκεις.

Ακριβώς το ανάποδο από αυτό που συμπέρανες δηλαδή.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Η λεωφόρος Κηφισού ΔΕΝ έχει φανάρια, κατ' ευφημισμό λέγεται λεωφόρος γιατί στην πραγματικότητα είναι η ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας όπως φτάνει και τελειώνει στο Φάληρο. Ακόμα και η Πέτρου Ράλλη όπως μπαίνει προς Νίκαια έχει ανισόπεδους κόμβους.

Στην πρόσβαση από Αθηνών-Κορίνθου έχει φανάρια. Και μπαίνοντας προς Νίκαια πάλι μπλέκεις.

Ακριβώς το ανάποδο από αυτό που συμπέρανες δηλαδή.

Σωστά το λέει ο KoreanW 

Σε νορμάλ συνθήκες είναι πιο απλό να μπεις Πέτρου Ράλλη από ποτάμι (Κηφισού) παρά από Σχιστό, μη σε μπλέκει το google maps

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μπηκα σημερα στον καινουργιο δρομο Τρικαλα-Ξυνιαδα.Πηγα  Καλοσκοπη  για δοκιμες Citroen- Ogier.Μου εκανε εντυπωση οτι δεν ειδα κανενα φορτηγο.Ουτε για δειγμα.Αλλα ουτε ειδα ποτε, οσες φορες μπηκα στον δρομο.Γυρνοντας γυρισα απο Δομοκο.Επαθα πλακα. Αμετρητες νταλικες.Η επιτυχια του κρατους.Φτιαχνει δρομους και τους "χαρατσωνει'' με τρελα διοδια, με αποτελεσμα οι παλιοι δρομοι να εχουν περισσοτερη κινηση.Λογικο το βρισκω.Ακομη και για τις εταιρειες ειναι εξωφρενικο και δυσβασταχτο  το κοστος των διοδιων, ποσο μαλλον για ιδιωτες φορτηγατζηδες, οι μεταφορες.Τρελενεσαι να πληρωνεις δεκαρικα ολη την ωρα.

Βαλανε οι αθεοφοβοι μεχρι και στην εξοδο απο Λαμια για Μπραλο διοδια.Εστω και 0.60.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Προσωπική μου άποψη είναι πάντως ότι είναι ειδική περίπτωση

- η Θεσσαλία έχει συγκριτικά καλό οδικό δίκτυο, έχει και παραδρόμους στον αυτοκινητόδρομο και εναλακτικές που αξίζουν την παράκαμψη των διοδίων, ας πούμε ότι τώρα το καλοκαίρι ειδικά τον σκέφτεσαι το Δομοκό όταν ξέρεις πως  ο  αυτοκινητόδρομος από το πέταλο του Μαλιακού μέχρι τη Λάρισα φτάνει να είναι πιο μακρινή διαδρομή

- ο Ε65 είναι ένας δρόμος με ούτως ή άλλως περιορισμένο φόρτο και το γεγονός ότι είναι τυφλός στα άκρα Ξυνιάδα&Τρίκαλα δεν τον καθιστά θελκτική επιλογή για τους ταξιδιώτες που θέλουν να διασχίσουν μεγάλες αποστάσεις

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.

Πήγαινε από ιόνια για να κάνεις νορμάλ ταξίδι και για να γλυτώσεις λεφτσ κάνε Ηγουμενίτσα λευκιμη. Μισή τιμή το καράβι 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...