Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 22/8/2019 στις 12:50 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Οι αιωνιοι δεν παρακολουθουν μαθηματα, τα εργαστηρια τα κουβαλανε απο τα δικα τους ετη και η πραγματικη επιβαρυνση των πανεπιστημιων ειναι τα γραπτα στις εξεταστικες. Τωρα αυτα που λενε πως και καλα εμποδίζεται η μεταρρύθμιση του προγράμματος σπουδών είναι υπερβολές. Στη δικη μας σχολή μια χαρά έκαναν τα μαθήματα άνω κάτω παρά τον πολυ μεγάλο αριθμό παλιών φοιτητών. Απλά κάνει ο καθηγητής, αν θέλει, 1-2 εκτακτες εξετάσεις με τα παλιά θέματα και job done. 

Πολλή φασαρία για το τίποτα...

Ο καρκίνος των ελληνικών πανεπιστημίων είναι το καθηγητάτο που κάνει ο,τι γουστάρει και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Αυτό που βάζει εξάμηνα με 8 και 9 μαθήματα, αυτό που βάζει εργασίες που κρατάνε όλο το εξάμηνο και δε του καίγεται καρφί πως θα βγάλουν τα παιδιά τα υπόλοιπα μαθήματα, αυτό που αλλάζει τον τρόπο εξέτασης 2 μέρες πριν, αυτό που φορτώνει τα προγράμματα σπουδών μαθήματα με ίδιο αντικείμενο ίσα για να γράφει ώρες κλπ. 

Με κανέναν. Πλέον ούτε κόλλες δε δίνουν τα πανεπιστήμια. Σε δικές σου γράφεις. Η επιβάρυνση είναι του καθηγητή να τα διορθώσει 

Στα περισσότερα πανεπιστημιακά τμήματα δεν υπάρχει διαχωρισμός εργαστηρίων/θεωρίας. Τα περνάς πακέτο ή κόβεσαι πακέτο. Αυτό που αναφέρεις γινόταν παλιά στα (πρώην) ΤΕΙ. Και προφανώς δεν βοηθούσε στην απόκτηση γνώσης. (Φαντάζομαι συμφωνούμε ότι αυτός είναι ο σκοπός του πανεπιστημίου). Σκέψου να περνάς εργαστήριο ας πούμε και τη θεωρία μετά από πέντε χρόνια. Θεωρείς ότι υπάρχει μεγάλη περίπτωση μετά από 5 χρόνια να μην έχει αλλάξει τίποτα σε αυτά που θα έπρεπε να διαβάσεις; Οι αιώνιοι προφανώς και είναι πρόβλημα και οι έξτρα εξεταστικές με παλιά θέματα παρότι μια πραγματικότητα δεν συμβάλουν θετικά. Οδηγεί σε αποφοίτηση χωρίς απόκτηση γνώσης και στην περαιτέρω υποβάθμιση των πανεπιστημιακών σπουδών και των πανεπιστημιακών πτυχίων.

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, acomaedo είπε

Στα περισσότερα πανεπιστημιακά τμήματα δεν υπάρχει διαχωρισμός εργαστηρίων/θεωρίας. Τα περνάς πακέτο ή κόβεσαι πακέτο. Αυτό που αναφέρεις γινόταν παλιά στα (πρώην) ΤΕΙ. Και προφανώς δεν βοηθούσε στην απόκτηση γνώσης. (Φαντάζομαι συμφωνούμε ότι αυτός είναι ο σκοπός του πανεπιστημίου). Σκέψου να περνάς εργαστήριο ας πούμε και τη θεωρία μετά από πέντε χρόνια. Θεωρείς ότι υπάρχει μεγάλη περίπτωση μετά από 5 χρόνια να μην έχει αλλάξει τίποτα σε αυτά που θα έπρεπε να διαβάσεις; Οι αιώνιοι προφανώς και είναι πρόβλημα και οι έξτρα εξεταστικές με παλιά θέματα παρότι μια πραγματικότητα δεν συμβάλουν θετικά. Οδηγεί σε αποφοίτηση χωρίς απόκτηση γνώσης και στην περαιτέρω υποβάθμιση των πανεπιστημιακών σπουδών και των πανεπιστημιακών πτυχίων.

Οχι, δεν αναφερόμουν σε ΤΕΙ αλλα σε Πολυτεχνικό τμήμα. Επειδή τα εργαστήρια μένουν ίδια, στην πλειοψηφία των μαθημάτων αν τα έχεις κάνει μια φορά, δεν υποχρεούσαι να τα επαναλάβεις κι ο βαθμός που είχες πάρει τότε στην αναφορά διατηρείται και συμψηφίζεται με το βαθμο του γραπτού σου όταν δίνεις το μάθημα. 

Έξτρα εξεταστικές με παλιά θέματα έγιναν μόνο σε περιπτώσεις που άλλαξε το μάθημα ή άλλαξε το κόψε ράψε στα μαθήματα. Κι αυτό πάλι είναι στην κρίση του καθηγητή. 

Τα πανεπιστημιακά πτυχία υποβαθμίζονται απο την υπερπροσφορά πτυχιούχων, όχι απο το επίπεδο των σπουδών. Για αυτο θα φτάσουμε να ζητάνε οι εργοδότες μεταπτυχιακό ακόμα και για σερβιτόρους. Αφού θα βρεθούν να πάνε, γιατί όχι. Προς το παρόν μια χαρά πουλάνε τα πτυχία μας εκτός Ελλάδας κι ας έχουμε αιώνιους φοιτητές.

Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν υπερασπίζομαι όσους γράφουν τη σχολή εκεί που δε πιάνει μελάνι και κάνουν dolce vita με τα λεφτά των γονιών τους μέχρι τα 28 τους. Απλώς πιστεύω πως τα πανεπιστήμια έχουν πολλές ανάγκες πραγματικών μεταρρυθμίσεων που αν γίνουν, τότε θα μειωθούν κι οι αιώνιοι απο μόνοι τους. Είναι αποτέλεσμα των παθογενειών, όχι αίτιο. Και πιστεύω ακράδαντα πως αν δεν αλλάξει τίποτα στις σχολές, με τα σημερινά προγράμματα σπουδών το ν+2 δεν έχει νόημα γιατί απλά και μόνο θα γίνονται σκούπες για παλιούς μέχρι να τελειώσουν και θα περνάνε γραπτά του 2. Πολλή φασαρία για μια τρύπα στο νερό...

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.
Γεια σας, θα μπορουσε να μου εξηγησει καποιος τι γινεται αν καποιος κοπηκε σε μαθηματα εξαμηνου καθως και σε εργαστηριο; Επισης, ποιο ειναι ο μεγιστος αριθμος ετων των σπουδων πλεον (το εχω αναζητησει ηδη στο internet και δεν εχω δει καποια προσφατη ενημερωση απο τοτε που ειπωθηκε αυτη η προταση απο την υπουργο παιδειας);

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...