Προς το περιεχόμενο

Opel Crossland X 1.2 T 130Hp


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν εχω καταλαβει γιατι βαζουν αισθητηρες παρκαρισματος και μπροστα. Εκτος αν απευθυνονται σε τυφλους

Οι αισθητήρες μπροστά χρησιμοποιούνται από το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος. Επίσης, βοηθούν όταν στρίβεις πχ σε στενό και αναρωτιέσαι "χωράω / δεν χωράω" επειδή δεν βλέπεις ακριβώς που τελειώνεις. Σου δίνει μια ιδέα πόσο κοντά είσαι.

32 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το μονο που με προβληματιζει σε ολη αυτη την σειρα των Opel (Crossland.Grandland) ειναι αυτα τα εξωτερικα πλαστικα χαμηλα γυρω γυρω ποσο αντεχουν σε χτυπηματα,πετρες κτλ κτλ

Χμμμ, και χωρίς αυτά (δηλαδή αν ήταν εντελώς γυμνό) δεν θα είχαμε καλύτερη αντοχή... Κατά τη γνώμη μου καλύτερα πλαστικά και μαύρα, οπότε ενα μικροχτύπημα ή μικρογδάρσιμο δεν φαίνεται τόσο όσο σε λαμαρίνα ή σε γυαλιστερό πλαστικό στο χρώμα του αμαξώματος.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 21/8/2019 στις 10:20 ΠΜ, dtzgr είπε

 

- Λίγο μεγαλύτερο ντουλάπι συνοδηγού (είναι μεν ψυχόμενο, αλλά γεμίζει για πλάκα).

Αυτο ειναι ενα μειονεκτημα που ειδα και στο Grandland. Μαλλον το σχεδιαστικο τη Οπελ βαρεθηκε να ασχοληθει;)

Επισης μου φανηκαν λιγο ρηχες οι θηκες στις μπροστα πορτες,αλλα δεν ειχα μπουκαλακι πχ να δω πως το συγκρατουν

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Καλοταξιδο!

Νομιζω οτι εχεις κανει μια πολυ καλη επιλογη. Βεβαια να πω οτι ειμαι λιγο biased γιατι εχω παραγγειλει το μεγαλυτερο αδερφακι Grandland αλλα τα αυτοκινητα εχουν πολλες ομοιοτητες.

Ειδικα σε εσωτερικο,στην εκθεση που τα ειδα, ειναι εντελως ομοια. Πιστευω το επιπεδο του εξοπλισμου της Opel πλεον και στις πρωτες εκδοσεις των αυτοκινητων της ειναι πολυ καλο.

Κανοντας την δικη μου ψακτικη ειδα οτι οι μεγαλυτερες εκδοσεις προσφερεουν κυριως αισθητικες λεπτομερειες (χρωμιωμενα πλαισια,ζαντες,κεραια τυπου πτερυγιο) και την αναβαθμισμενη οθονη που εχει το GPS και την καμερα οπισθοπορειας. Ενταξει δεν λεω μπορει η καμερα να ειναι ενα ψιλοχρησιμο μπλιμπλικι αλλα αμα εχεις αισθητηρες πισω,νομιζω ειναι επαρκεστατοι για το παρκαρισμα. Το GPS ειναι θεμα γουστου του καθενα - προσωπικα επειδη εχω συνηθισει το κινητο μου,δεν με απασχολει

Δεν εχω καταλαβει γιατι βαζουν αισθητηρες παρκαρισματος και μπροστα. Εκτος αν απευθυνονται σε τυφλους:D

Το μονο που με προβληματιζει σε ολη αυτη την σειρα των Opel (Crossland.Grandland) ειναι αυτα τα εξωτερικα πλαστικα χαμηλα γυρω γυρω ποσο αντεχουν σε χτυπηματα,πετρες κτλ κτλ

Σε ευχαριστώ. Το παρέλαβα νωρίτερα και το επεξεργάζομαι. Ευτυχως έχω υπόγειο πάρκινγκ. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ να έχω καινούργιο αυτοκίνητο έξω στο δρόμο 24/7. Εκ πρωτης είμαι πολύ ικανοποιημενος. Τολμώ να πω ότι είναι πανέμορφο σε αυτό το χρώμα (γκρι μεταλλικό με μαυρη οροφή). Καλορίζικο και το δικό σου φίλε μου!  

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Σε ευχαριστώ. Το παρέλαβα νωρίτερα και το επεξεργάζομαι. Ευτυχως έχω υπόγειο πάρκινγκ. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ να έχω καινούργιο αυτοκίνητο έξω στο δρόμο 24/7. Εκ πρωτης είμαι πολύ ικανοποιημενος. Τολμώ να πω ότι είναι πανέμορφο σε αυτό το χρώμα (γκρι μεταλλικό με μαυρη οροφή). Καλορίζικο και το δικό σου φίλε μου!  

Ωραίο αμάξι με γεια. Να το χαρείς απροβλημάτιστα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Είναι το μόνο φόρουμ που αντί για ασφαλή χλμ εύχεται μόνο απροβλημάτιστα. 

 

Καλοτάξιδο από εμένα με την ασφάλεια πάνω από όλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλορίζικο , όταν το οδηγήσεις και το περιεργαστείς περισσότερο πες μας εντυπώσεις. 

Αυτής της κλάσης αυτοκίνητα είναι πολύ δημοφιλή και πολλοί ενδιαφέρονται να ακούσουν.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ.

Επανέρχομαι στο νήμα, μετά από την χρήση 4-5 ημερών. 

Οδηγικά το αυτοκίνητο σε κερδίζει. Έχει καλή ποιότητα κύλισης, σφιχτή ανάρτηση που σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγάς ένα καλοστημένο σπορ σύνολο χωρίς όμως επουδενί να κοπανά ή να υστερεί σε άνεση, έχει καλά φρένα και κινητήρα που αποκρίνεται καλά και άμεσα χωρίς να δίνει την εντύπωση lag όταν πατάς το γκάζι. Βέβαια το αμάξι το στρώνω και δεν το ζορίζω σε καμία περίπτωση ακόμα. Αυτό σκοπεύω να κρατήσει και μετά τον πρώτο έλεγχο που θα γίνει στα 1500km. Σκέφτομαι να το οδηγώ συντηρητικά τουλάχιστον μέχρι τα 3000km. 

To τιμόνι έχει καλή αίσθηση και αν και αρκετά ελαφρύ δεν είναι ασαφές. Το κιβώτιο απ την άλλη θέλει λίγο να το συνηθίσεις. Με ξένισε προσωπικά η θέση της νεκράς σε σχέση με αυτό που είχα. Μου δίνει την εντύπωση λόγω της θέσης του λεβιέ ότι έχεις ταχύτητα. Θα το συνηθίσω όμως με την χρήση. Επίσης σε σχέση με το sportage που είχα η διαδρομή του λεβιέ είναι πιο μικρή στις εναλλαγές ταχυτήτων, δίνοντάς σου την εντύπωση ότι έχεις κάποιο σπορ κοντό μηχανικό κιβώτιο και οι αλλαγές γίνονται γρήγορα. Η όπισθεν από την άλλη είναι πανομοιότυπη με το megane coupe μοντ. 2000 που είχα. Αριστερά και μπροστά αφού ανεβάσεις πρώτα το δακτυλίδι. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων. 

Τα καθίσματα, καλής ποιότητας υφάσματος και αρκετά καλής πλευρικής στήριξης που προφέρουν άνεση και δείχνουν στιβαρά που θα αντέξουν στο χρόνο. Το αυτοκίνητο γενικά στο εσωτερικό αποπνέει καλή ποιότητα υλικών - συναρμογής παντού, τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι όλη η επιφάνεια στο πάνω μέρος της κονσόλας είναι μαλακή και όχι φτιαγμένη από το σκληρό πλαστικό το οποίο συνάντησα παντού στο εσωτερικό στα περισσότερα αυτής της κατηγορίας (π.χ T-cross, T-Roc, Stonic, Kona κλπ).

To infotainment system της Opel είναι πολύ εύκολο στην χρήση και πάρα πολύ καλό. Άλλωστε σε όλα τα review αναφέρεται σαν ένα από τα καλύτερα και δίκαια. Οι χάρτες είναι στα ελληνικά με μόνη παρατυπία ότι η αναζήτηση γίνεται αποκλειστικά στα greeklish. 

Πάμε στο πορτμπαγκάζ. Aν και μικρότερο από αυτό που είχα στο Sportage η διαφορά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη και μου είναι υπεραρκετό για τις οικογενειακές ανάγκες. 410 λίτρα χωρίς να ρίξω καθίσματα. Του έβαλα aftermarket μια πλαστική σκάφη η οποία ναι μεν δεν είναι όπως η original από θέμα εμφάνισης όμως είναι πρακτικότατη και την δουλειά της την κάνει με 26 ευρώ αντί των 80+. Ήταν και από τα πρώτα πράγματα που παρήγγειλα μέχρι να το παραλάβω, ώστε να το έχω από πριν. Ρεζέρβα έχει μικρότερη από την κανονική. Δυστυχώς εδώ οι κατασκευαστές προκειμένου να κερδίσουν σε βάρος, χώρο και κόστος μας έχουν απογοητεύσει. Στο Sportage είχα ρεζέρβα κανονική ζάντα αλουμινίου με λάστιχο ίδιων διαστάσεων με τα υπόλοιπα του αυτοκινήτου. Στο Hyundai i10 της γυναίκας το οποίο παρέλαβα χτες (ζήλεψε και ήθελε και αυτή νέο αυτοκίνητο :P ) δεν έχει καν ρεζέρβα αν και πήρα την full έκδοση στα 1.0 λίτρα. Αντ' αυτού έχει ένα σύστημα που γεμίζει το λάστιχο και φράζει την τρύπα για να είναι λειτουργικό μέχρι  να πας σε βουλκανιζατέρ. Αν όμως το λάστιχο σκιστεί μένεις στην ερημιά. Κοινώς τον πίνεις! 

Το Σάββατο έχει προγραμματιστεί εκδρομή Λουτράκι και με τα δύο για να γράψουμε κανένα χιλιόμετρο μιας και 4-5 μέρες το Crossland το έχω κινήσει εντός Αττικής ενώ το άλλο δεν έχει γράψει ακόμα τίποτα. Αν αλλάξει κάτι μετά από την εξόρμηση θα επανέλθω με περισσότερα. :) 

Κάτι τελευταίο που με χάλασε είναι ότι το αυτοκίνητο μου παραδόθηκε με κάποιους λεκέδες - στίγματα στην οροφή και σε διάφορα άλλα σημεία. Σαν κόλλα η κάτι άλλο η οποία δεν αφαιρείται με το πλύσιμο που του έκανα. Υποθέτω ότι αφαιρέθηκαν τα πλαστικά αυτοκόλλητα καλύμματα που είχε για την προστασία κατά την μεταφορά και δεν το καθάρισαν αμέσως παρά το άφησαν μέρες άπλυτο μέχρι να ταξινομηθεί. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.  Τραγικό καθώς έκανα 2 παραλαβές καινούργιων αυτοκινήτων μέσα σε λιγότερο από μία βδομάδα και στην δεύτερη περίπτωση δεν συνάντησα κάτι παρόμοιο. Λέω να το πάω σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων για να μου το καθαρίσουν με κάποιο ειδικό ήπιο καθαριστικό που να μην προκαλεί φθορά προκειμένου να μην κάνω καμία μαλακία και χαλάσω το χρώμα από το τρίψιμο. Δεν έχω και χρόνο να ασχοληθώ κιόλας.

Σας παραθέτω φώτο και από τα δύο (ξέρω ίδιο χρώμα αλλά έχουμε κόλλημα με το γκρι οικογενειακώς! χαχαχα) :D 

 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

  • Like 12
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Επανέρχομαι στο νήμα, μετά από την χρήση 4-5 ημερών. 

Οδηγικά το αυτοκίνητο σε κερδίζει. Έχει καλή ποιότητα κύλισης, σφιχτή ανάρτηση που σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγάς ένα καλοστημένο σπορ σύνολο χωρίς όμως επουδενί να κοπανά ή να υστερεί σε άνεση, έχει καλά φρένα και κινητήρα που αποκρίνεται καλά και άμεσα χωρίς να δίνει την εντύπωση lag όταν πατάς το γκάζι. Βέβαια το αμάξι το στρώνω και δεν το ζορίζω σε καμία περίπτωση ακόμα. Αυτό σκοπεύω να κρατήσει και μετά τον πρώτο έλεγχο που θα γίνει στα 1500km. Σκέφτομαι να το οδηγώ συντηρητικά τουλάχιστον μέχρι τα 3000km. 

To τιμόνι έχει καλή αίσθηση και αν και αρκετά ελαφρύ δεν είναι ασαφές. Το κιβώτιο απ την άλλη θέλει λίγο να το συνηθίσεις. Με ξένισε προσωπικά η θέση της νεκράς σε σχέση με αυτό που είχα. Μου δίνει την εντύπωση λόγω της θέσης του λεβιέ ότι έχεις ταχύτητα. Θα το συνηθίσω όμως με την χρήση. Επίσης σε σχέση με το sportage που είχα η διαδρομή του λεβιέ είναι πιο μικρή στις εναλλαγές ταχυτήτων, δίνοντάς σου την εντύπωση ότι έχεις κάποιο σπορ κοντό μηχανικό κιβώτιο και οι αλλαγές γίνονται γρήγορα. Η όπισθεν από την άλλη είναι πανομοιότυπη με το megane coupe μοντ. 2000 που είχα. Αριστερά και μπροστά αφού ανεβάσεις πρώτα το δακτυλίδι. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων. 

Τα καθίσματα, καλής ποιότητας υφάσματος και αρκετά καλής πλευρικής στήριξης που προφέρουν άνεση και δείχνουν στιβαρά που θα αντέξουν στο χρόνο. Το αυτοκίνητο γενικά στο εσωτερικό αποπνέει καλή ποιότητα υλικών - συναρμογής παντού, τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι όλη η επιφάνεια στο πάνω μέρος της κονσόλας είναι μαλακή και όχι φτιαγμένη από το σκληρό πλαστικό το οποίο συνάντησα παντού στο εσωτερικό στα περισσότερα αυτής της κατηγορίας (π.χ T-cross, T-Roc, Stonic, Kona κλπ).

To infotainment system της Opel είναι πολύ εύκολο στην χρήση και πάρα πολύ καλό. Άλλωστε σε όλα τα review αναφέρεται σαν ένα από τα καλύτερα και δίκαια. Οι χάρτες είναι στα ελληνικά με μόνη παρατυπία ότι η αναζήτηση γίνεται αποκλειστικά στα greeklish. 

Πάμε στο πορτμπαγκάζ. Aν και μικρότερο από αυτό που είχα στο Sportage η διαφορά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη και μου είναι υπεραρκετό για τις οικογενειακές ανάγκες. 410 λίτρα χωρίς να ρίξω καθίσματα. Του έβαλα aftermarket μια πλαστική σκάφη η οποία ναι μεν δεν είναι όπως η original από θέμα εμφάνισης όμως είναι πρακτικότατη και την δουλειά της την κάνει με 26 ευρώ αντί των 80+. Ήταν και από τα πρώτα πράγματα που παρήγγειλα μέχρι να το παραλάβω, ώστε να το έχω από πριν. Ρεζέρβα έχει μικρότερη από την κανονική. Δυστυχώς εδώ οι κατασκευαστές προκειμένου να κερδίσουν σε βάρος, χώρο και κόστος μας έχουν απογοητεύσει. Στο Sportage είχα ρεζέρβα κανονική ζάντα αλουμινίου με λάστιχο ίδιων διαστάσεων με τα υπόλοιπα του αυτοκινήτου. Στο Hyundai i10 της γυναίκας το οποίο παρέλαβα χτες (ζήλεψε και ήθελε και αυτή νέο αυτοκίνητο :P ) δεν έχει καν ρεζέρβα αν και πήρα την full έκδοση στα 1.0 λίτρα. Αντ' αυτού έχει ένα σύστημα που γεμίζει το λάστιχο και φράζει την τρύπα για να είναι λειτουργικό μέχρι  να πας σε βουλκανιζατέρ. Αν όμως το λάστιχο σκιστεί μένεις στην ερημιά. Κοινώς τον πίνεις! 

Το Σάββατο έχει προγραμματιστεί εκδρομή Λουτράκι και με τα δύο για να γράψουμε κανένα χιλιόμετρο μιας και 4-5 μέρες το Crossland το έχω κινήσει εντός Αττικής ενώ το άλλο δεν έχει γράψει ακόμα τίποτα. Αν αλλάξει κάτι μετά από την εξόρμηση θα επανέλθω με περισσότερα. :) 

Κάτι τελευταίο που με χάλασε είναι ότι το αυτοκίνητο μου παραδόθηκε με κάποιους λεκέδες - στίγματα στην οροφή και σε διάφορα άλλα σημεία. Σαν κόλλα η κάτι άλλο η οποία δεν αφαιρείται με το πλύσιμο που του έκανα. Υποθέτω ότι αφαιρέθηκαν τα πλαστικά αυτοκόλλητα καλύμματα που είχε για την προστασία κατά την μεταφορά και δεν το καθάρισαν αμέσως παρά το άφησαν μέρες άπλυτο μέχρι να ταξινομηθεί. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.  Τραγικό καθώς έκανα 2 παραλαβές καινούργιων αυτοκινήτων μέσα σε λιγότερο από μία βδομάδα και στην δεύτερη περίπτωση δεν συνάντησα κάτι παρόμοιο. Λέω να το πάω σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων για να μου το καθαρίσουν με κάποιο ειδικό ήπιο καθαριστικό που να μην προκαλεί φθορά προκειμένου να μην κάνω καμία μαλακία και χαλάσω το χρώμα από το τρίψιμο. Δεν έχω και χρόνο να ασχοληθώ κιόλας.

Σας παραθέτω φώτο και από τα δύο (ξέρω ίδιο χρώμα αλλά έχουμε κόλλημα με το γκρι οικογενειακώς! χαχαχα) :D 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Καλό είναι να υπάρχει ένας Ασιάτης στον στόλο, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο 🤭 Καλορίζικα και τα δύο πολύ, προσγειωμένες και σωστές επιλογές.👍

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 6/9/2019 στις 8:45 ΠΜ, tutuyo είπε

Καλοταξιδο!

Νομιζω οτι εχεις κανει μια πολυ καλη επιλογη. Βεβαια να πω οτι ειμαι λιγο biased γιατι εχω παραγγειλει το μεγαλυτερο αδερφακι Grandland αλλα τα αυτοκινητα εχουν πολλες ομοιοτητες.

Ειδικα σε εσωτερικο,στην εκθεση που τα ειδα, ειναι εντελως ομοια. Πιστευω το επιπεδο του εξοπλισμου της Opel πλεον και στις πρωτες εκδοσεις των αυτοκινητων της ειναι πολυ καλο.

Κανοντας την δικη μου ψακτικη ειδα οτι οι μεγαλυτερες εκδοσεις προσφερεουν κυριως αισθητικες λεπτομερειες (χρωμιωμενα πλαισια,ζαντες,κεραια τυπου πτερυγιο) και την αναβαθμισμενη οθονη που εχει το GPS και την καμερα οπισθοπορειας. Ενταξει δεν λεω μπορει η καμερα να ειναι ενα ψιλοχρησιμο μπλιμπλικι αλλα αμα εχεις αισθητηρες πισω,νομιζω ειναι επαρκεστατοι για το παρκαρισμα. Το GPS ειναι θεμα γουστου του καθενα - προσωπικα επειδη εχω συνηθισει το κινητο μου,δεν με απασχολει

Δεν εχω καταλαβει γιατι βαζουν αισθητηρες παρκαρισματος και μπροστα. Εκτος αν απευθυνονται σε τυφλους:D

Το μονο που με προβληματιζει σε ολη αυτη την σειρα των Opel (Crossland.Grandland) ειναι αυτα τα εξωτερικα πλαστικα χαμηλα γυρω γυρω ποσο αντεχουν σε χτυπηματα,πετρες κτλ κτλ

Αν δεν οδηγείς κάτι τέτοιο: 

spacer.png

Τότε είναι αδύνατον να ξέρεις πραγματικά μέχρι που είναι το αυτοκίνητό σου. Ναι, το συνηθίζεις στο περίπου. Αλλά σε στενά παρκινγκ, σε θέσεις που έχουν παρκάρει στο ένα ηλεκτρόνιο μακριά απο σένα κλπ, θα καταλάβεις την χρησιμότητα του. Απλά ήταν κάτι που τα περισσότερα αυτοκίνητα δε το είχαν, δε το είχαμε μάθει και έτσι δε μας λειπει ;) 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 12/9/2019 στις 6:24 ΜΜ, lionheart75 είπε

 και κινητήρα που αποκρίνεται καλά και άμεσα χωρίς να δίνει την εντύπωση lag όταν πατάς το γκάζι.

 

 

Επιτελους ακουω και κατι που με ευχαριστει!

Καλοριζικα!Καλοταξιδα και απροβληματιστα..!!!

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...