Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχεις ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο βαρύ ιστορικό με την καδενα. Ένα πρόβλημά που άτυπα έχει παραδεχθεί και ο ίδιος ο κατασκευαστής σαν αστοχία και το κόστος σε περίπτωση βλάβης μπορεί να είναι τεράστιο. Και σου κάνει το χαρακτηριστικό κροταλισμα.

 

Μου χεις ανοίξει θέμα σε φόρουμ και βλέπω σχόλια τύπου το κάνει πριν ή μετά /άλλαξε λαδια  σε ιξώδες /είναι ό μαφ ο μαπ ο μακ /είναι η πεταλούδα.... Πάνε ρε άνθρωπε σε ένα συνεργείο να το δει ενας μηχανικός θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Έλεος πια τι άλλο θα διαβάσουμε έδω μέσα πλησιάζουμε τα όριά του χάους και της παράνοιας! 

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Έχεις ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο βαρύ

με την καδενα. Ένα πρόβλημά που άτυπα έχει παραδεχθεί και ο ίδιος ο κατασκευαστής σαν αστοχία και το κόστος σε περίπτωση βλάβης μπορεί να είναι τεράστιο. Και σου κάνει το χαρακτηριστικό κροταλισμα.

Μου χεις ανοίξει θέμα σε φόρουμ και βλέπω σχόλια τύπου το κάνει πριν ή μετά /άλλαξε λαδια  σε ιξώδες /είναι ό μαφ ο μαπ ο μακ /είναι η πεταλούδα.... Πάνε ρε άνθρωπε σε ένα συνεργείο να το δει ενας μηχανικός θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Έλεος πια τι άλλο θα διαβάσουμε έδω μέσα πλησιάζουμε τα όριά του χάους και της παράνοιας! 

Σε passat 1.4 2008 αφού άκουγα για αρκετό καιρό τον γνωστό θόρυβο το πρωί για 1-2 δευτερόλεπτα, τελικά στα 1800000 χλμ άλλαξα όλο το σετ με γνήσιο με κόστος γύρω στα 500 €, σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου. Δεν το αντιμετώπισαμε σαν κάτι άμεσο αλλά σαν κάτι που έπρεπε να γίνει, εφόσον και τα χλμ ήταν αρκετά και έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο. 

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Έχεις ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο βαρύ

με την καδενα. Ένα πρόβλημά που άτυπα έχει παραδεχθεί και ο ίδιος ο κατασκευαστής σαν αστοχία και το κόστος σε περίπτωση βλάβης μπορεί να είναι τεράστιο. Και σου κάνει το χαρακτηριστικό κροταλισμα.

Μου χεις ανοίξει θέμα σε φόρουμ και βλέπω σχόλια τύπου το κάνει πριν ή μετά /άλλαξε λαδια  σε ιξώδες /είναι ό μαφ ο μαπ ο μακ /είναι η πεταλούδα.... Πάνε ρε άνθρωπε σε ένα συνεργείο να το δει ενας μηχανικός θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Έλεος πια τι άλλο θα διαβάσουμε έδω μέσα πλησιάζουμε τα όριά του χάους και της παράνοιας! 

Σε passat 1.4 2008 αφού άκουγα για αρκετό καιρό τον γνωστό θόρυβο το πρωί για 1-2 δευτερόλεπτα, τελικά στα 1800000 χλμ άλλαξα όλο το σετ με γνήσιο με κόστος γύρω στα 500 €, σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου. Δεν το αντιμετώπισαμε σαν κάτι άμεσο αλλά σαν κάτι που έπρεπε να γίνει, εφόσον και τα χλμ ήταν αρκετά και έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο. 

Γνωρίζεις κάτι περισσότερο για το αυτοκίνητο μου; Τώρα έχει 198.000 χλμ. 

 

 

14 ώρες πριν, Doubt είπε

Κόψε κάτι...

 

Γνωρίζεις κάτι περισσότερο για το αυτοκίνητο μου; Τώρα έχει 198.000 χλμ. 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Έχεις ένα αυτοκίνητο που έχει τόσο βαρύ ιστορικό με την καδενα. Ένα πρόβλημά που άτυπα έχει παραδεχθεί και ο ίδιος ο κατασκευαστής σαν αστοχία και το κόστος σε περίπτωση βλάβης μπορεί να είναι τεράστιο. Και σου κάνει το χαρακτηριστικό κροταλισμα.

Μου χεις ανοίξει θέμα σε φόρουμ και βλέπω σχόλια τύπου το κάνει πριν ή μετά /άλλαξε λαδια  σε ιξώδες /είναι ό μαφ ο μαπ ο μακ /είναι η πεταλούδα.... Πάνε ρε άνθρωπε σε ένα συνεργείο να το δει ενας μηχανικός θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Έλεος πια τι άλλο θα διαβάσουμε έδω μέσα πλησιάζουμε τα όριά του χάους και της παράνοιας! 

Ρε μεγάλε, Για αρχή ο μηχανικός μου έλειπε διακοπές μια βδομάδα και έτυχε σε αυτο το χρόνο να ξεκινήσει το αμάξι να έχει το θέμα . Προφανώς δε θα ποσταρα σε φόρουμ αν είχα κάποια άμεση εξυπηρέτηση από μηχανικό. Το ποστ έγινε για να ρωτήσω γνωμες-κοστος-εμπειριες από κόσμο που έχει περάσει το ίδιο. Δε νομίζω να έκανε κακό ένα ποστ. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giannisP14 είπε

Ρε μεγάλε, Για αρχή ο μηχανικός μου έλειπε διακοπές μια βδομάδα και έτυχε σε αυτο το χρόνο να ξεκινήσει το αμάξι να έχει το θέμα . Προφανώς δε θα ποσταρα σε φόρουμ αν είχα κάποια άμεση εξυπηρέτηση από μηχανικό. Το ποστ έγινε για να ρωτήσω γνωμες-κοστος-εμπειριες από κόσμο που έχει περάσει το ίδιο. Δε νομίζω να έκανε κακό ένα ποστ. 

Όχι προς  Θεού κάι καλά έκανες να παρεις μια άποψη. Η ένσταση μου είναι στις σούπερ ραντομ απαντήσεις που σου δίνουν. 

 

20 ώρες πριν, aegean32 είπε

 1800000 χλμ 

Τόσα δεν βγάζει ούτε σε 5 γενεές ρε μαν 

  • Like 2
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

'Εχω αλλάξει κιτ καδένας σε corsaki που κροτάλιζε και στην πορεία, όχι μόνο κρύο. Καταρχήν δεν νομίζω ότι κανείς μηχανικός μπορεί να σου πει τι φταίει χωρίς να ανοίξει τον καθρέφτη να δει τον τεντοτήρα και τους οδηγούς. Μπορει να φταίει ο τεντοτήρας όσο είναι κρύος και να στρώνει μετά, μπορεί να σταματήσει να δουλεύει και να φας τις βαλβίδες στο χέρι κτλ. Εμένα είχε σπάσει ο ένας οδηγός λίγο και χτύπαγε η καδένα. Αλλά αυτές είναι από τις βλάβες που είτε το φτιάχνεις είτε το ρισκάρεις ... αν λύσει να φτάσει μέχρι κάτω να δει, δεν έχει νόημα να μην αλλάξεις το kit. Ίσως και την αντλία μαζί, αν δεν είναι μεγάλο το επιπλέον κόστος.

Τώρα .... 65.000 καδένα αλλαγή κιτ καδένας ... αυτό είναι ξεκάθαρη αστοχία υλικού, σε καμιά περίπτωση δεν βγαίνουν αυτά πριν τις 100 

 

Δημοσ.

Για corsa δεν γνωρίζω

Ρωτάω για vw tsi που ξέρω οτι είχαν θέμα με τις καδένες - τεντωτήρες. Η κάθε εταιρία έχει τα δικά της θεματάκια

Ναι αμα φθάσεις να ανοίξεις θα αλλάξεις το κιτ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ronnie79 είπε

Για corsa δεν γνωρίζω

Ρωτάω για vw tsi που ξέρω οτι είχαν θέμα με τις καδένες - τεντωτήρες. Η κάθε εταιρία έχει τα δικά της θεματάκια

Ναι αμα φθάσεις να ανοίξεις θα αλλάξεις το κιτ

Εννοείται ότι κάθε αυτοκίνητο έχει το δικό του διαφορετικό κιτ και φυσικά διαφορετικα θέματα. Αλλά τα βασικά μέρη είναι η ίδια η καδένα, ο τεντωτήρας και οι οδηγοί αν δεν κάνω λάθος (δλδ μου τα έδειξε στο corsa μου τότε και μου εξήγησε πως λειτουργεί). Και σίγουρα χωρίς να ανοίξει δεν βλέπει τίποτα ο μηχανικός. Κανονικά (αν πω κάτι λάθος ας με διορθώσει ένας μηχανικός εδώ) ο τεντωτήρας έχει αυτό το ρόλο να εμποδίσει να πηδήξει δόντι η καδένα και έχουν και κάποια προστασία στο χρονισμό για μέχρι 2 πηδήματα  ή κάτι τέτοιο. Τώρα αν τον πάρεις στο χέρι ... κλάφτα

Δημοσ.

Skoda Fabia 1.2 HTP , 12 V 

κωδικος κινητηρα BZG

238.000 χιλιόμετρα με την εργοστασιακή καδένα, και συνεχίζω.. κανένας θόρυβος κανένα πρόβλημα

αλλαγές με φουλ συνθετικο λάδι 5-30 κάθε 6-7 χιλιαδες χιλιομετρα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...