sha256rk Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Καλησπέρα σας, Στις 21 Ιουλίου αγόρασα από ένα μαγαζί του skroutz.gr ενα Xbox One S με χρόνο παράδοσης 4-10 εργάσιμες. 2 εβδομάδες αργότερα, στις 2 Αυγούστου, πήρα στα χέρια μου τη κονσόλα και χωρίς να μπαίνω σε πολλές λεπτομέρειες ήταν αμέσως φανερό πως ήταν ελαττωματική. Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο το κατάστημα και τους ζητάω επιστροφή χρημάτων (με δεδομένο ότι εκείνη τη στιγμή η κονσόλα στο κατάστημά τους ήταν "κατόπιν παραγγελίας" και θα έπρεπε να περιμένω 10-20 εργάσιμες για να πάρω αντικατάσταση). Αυτοί συμφωνούν αλλα μου λένε πως κλείνουν για 2 εβδομάδες λόγω των διακοπών και πως πρέπει να τους πάρω τηλέφωνο στις 19 του μηνός που ξανανοίγουν, ενώ αναφέρουν πως αμα θέλω μπορώ να απευθυνθώ στη Microsoft για αντικατάσταση μέσω εγγύησης. Εγώ προτιμούσα να πάρω τα χρήματα μου πίσω οπότε έκανα υπομονή μέχρι σήμερα. Τους παίρνω λοιπόν σήμερα τηλέφωνο και μου λένε πως πρέπει να τους στείλω πίσω τη κονσόλα και θα επικοινωνήσουν με την αντιπροσωπεία για να πάρω αντικατάσταση μέσω της εγγύησης. Εγώ τους αναφέρω πως πρίν κλείσουν είχαμε συνεννοηθεί για επιστροφή χρημάτων και μου λένε πως "δεν υπάρχει σαν πολιτική η επιστροφή χρημάτων" και κάτι τέτοια. Εδώ να αναφέρω πως η κονσόλα είναι πλέον "εξαντλημένη" σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους. Αυτό με την εγγύηση μου φάνηκε πολύ περίεργο διότι όσες φορές εχω πάρει ελαττωματικό προϊόν το στέλνω πίσω και το κατάστημα είτε να μου στέλνουν άλλο εφόσον υπάρχει άμεσα διαθέσιμο είτε να μου δώσουν τα χρήματά μου πίσω. Ποτέ δεν γίνεται λόγος για εγγύηση. Επιπλέον, δεν είμαι καν σίγουρος αν μέσω της εγγύησης παίρνω πίσω καινούργιο προϊόν ή επιδιορθωμένο/refurbished. Τι μπορώ να κάνω; Έχει δίκιο το κατάστημα ή μου λένε βλακείες; Συγνώμη αν αυτό δεν είναι το κατάλληλο board για τέτοιου είδους ερώτηση.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Αν είναι πολιτική του καταστήματος να μην επιστρέφουν χρήματα ή να δίνουν πιστωτικό (προσωπικά δεν μου έχει τύχει να μου επιστρέψουν χρήματα από κατάστημα (μεγάλο/μικρό) αλλά να μου δώσουν πιστωτικό) από την στιγμή που δεν λες περισσότερες λεπτομέρειες για το "προβληματικό προιόν" οι επιλογές που έχεις κατά την προσωπική μου γνώμη είναι ή θα πρέπει να απευθυνθείς στην ίδια την Microsoft με την διαδικασία που προβλέπεται ή στις αρμόδιες αρχές δηλαδή στον Συνήγορο του Καταναλωτή ή στην Γενική γραμματεία καταναλωτή.
Extinction Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Στείλε ένα email στο [email protected] με ότι αποδεικτικό έχεις...
1988panos2171 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2019 Στις 19/8/2019 στις 6:49 ΜΜ, sha256rk είπε Επιπλέον, δεν είμαι καν σίγουρος αν μέσω της εγγύησης παίρνω πίσω καινούργιο προϊόν ή επιδιορθωμένο/refurbished. Kαλά αυτό εννοείται. Δεν ισχύει πάντα αλλά σίγουρα ελαττωματικά προϊόντα που επιστρέφονται πίσω στους κατασκευαστές δεν πάνε απαραίτητα για scrap. Οπότε ότι είναι επιδιορθώσιμο, επισκευάζεται και φεύγει από το εργοστάσιο ως καινούργιο. Μπορεί δηλαδή να αγοράσεις κάτι καινούργιο και να σου πέσει μια τέτοια περίπτωση κάτι που δε θα το μάθεις ποτέ, το ίδιο και με ένα αντικαταστήσιμο. Τώρα όσον αφορά το πρόβλημά σου θα πρέπει να σου δώσουν γραπτώς το ότι δεν έχουν πολιτική επιστροφής χρημάτων, αλλά πριν ξεψάχνισε το site τους και τράβα screenshots. Ντάξει άμα το δεις κάπου γραμμένο προφανώς σταματάς ειδάλλως τους λες πως δεν το γνώριζες γιατί δεν σε ενημέρωσαν αναλόγως. Για τι ελάττωμα μιλάμε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα