Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο το support της nvdia δεχτηκαν να μου στειλουν αλλο remote αφου τους επιστρεψω με δικα τους εξοδα το προβληματικο. Η απορια μου ειναι πως το στελνω; Με DHL που μιλησα μου ειπαν πως για να το παραλαβουν και να το στειλουν χωρις χρεωση χρειαζονται 'import account number". Με το chat της nvdia που μιλησα δεν καταλαβαινουν τι ειναι αυτο το'import account number".  Μου εστειλαν οδηγείες της ολης διαδικασίας και λενε πως υπαρχει "προπληρωμενη ετικετα αποστολής": 


Case 000000000    :    
RMA 000000000    :    

Dear ,0000000000
Your Thank you for contacting NVIDIA Customer Care. Your request for a replacement has been accepted.
Please return the following item(s) using the shipping instructions below:
Item Description: FASSY P2930 PEPPER SYSTEM BOM(WITH A10 P,
Item Part Number:000000000
Item Serial Number:0000000
The return should be dispatched to NVIDIA 15 calendar days after the RMA is issued.
•    Do not include item(s) not covered in the warranty claim, such as MicroSD, SIM cards or USB flash drives. NVIDIA will not be responsible for returning or replacing such items.
•    Securely package the item(s) to avoid damage during return. If possible, please use the original packaging. If that is not possible, please use appropriate protection to ensure the item(s) are secure during shipping (including an anti-static bag if returning a graphics card).
•    Mark the RMA number #000000000 clearly on the outside of the packaging. It is also worth making and note of the RMA number on a piece of paper and including it on the inside.
Print off a copy of the RMA pre-paid RMA Return Label and attach securely to the outside of the package. Print off a copy of the commercial invoice and include on the outside of the packaging in a pouch.
•    Contact the carrier to arrange for collection, or alternatively you can drop the package off at the carrier’s nearest depot. The cost of the return shipment is covered by NVIDIA.
If you choose not to use the provided prepaid label you will assume the risk of loss in transit; it is highly recommended that defective products are returned using a courier and service level that offers web traceability (i.e. DHL, FedEx, UPS, certified postal service…etc) so that you can monitor when returned goods are delivered to NVIDIA's RMA processing center. NVIDIA will not be responsible for shipments lost in transit. Customers will need to file claims to address losses with the courier of their choosing.
Shipping Address:
•    ATTN: NVIDIA RMA# 0000000000
•    NVIDIA Singapore PTE, Ltd c/o Expeditors International BV-AWL
Casablancaweg 8-10 Attention: NVIDIA, DOCK 13-14
Amsterdam
1047 HP
The Netherlands
Return Shipments
NVIDIA will ship the replacement item (freight charges paid by NVIDIA) normally within 5 business days after receiving your return. The replacement unit may be a refurbished item or a new item, depending on availability.
Unauthorized Returns and Incomplete Returns
Returns without a valid, unexpired RMA# properly marked on the package, or returns that do not have NVIDIA-bound freight prepaid, or returns that were not addressed to the specific NVIDIA receiving location per NVIDIA instructions, are deemed as unauthorized returns.
If identifiable, the customer will be contacted where possible. NVIDIA has the sole discretion to refuse delivery or redirect such unauthorized or incomplete returns to the sender, at end user’s own expense (freight collect). The freight carrier will scrap if the package cannot be delivered to the sender or the sender fails to pick up from the freight carrier within a reasonable period.
Thank you for your cooperation!
NVIDIA Customer Care Support

Αυτη η προπληρωμενη ετικετα  που ειναι;

Δημοσ.

Τωρα μιλαω ξανα στο chat και μου ειπαν πως θα μου στείλουν νεο email, να υποθεσω με την ετικετα; Το πρωι επεσα σε ασχετη. Μου ελεγε για το invoice απο amazon uk που αγορασα το shield. Για να δω, αναμένω.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά βρήκα λύση.  To remote στάλθηκε στην nvdia  Oλλανδιας με Fedex αφού η nvdia τους έστειλε letter of authorization.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

@tsigpan ρε φιλε εχω ακριβως το ιδιο προβλημα,η fedex δεν δεχεται το δεμα μου αν και εχω τα labels και το commercial invoice και τα παντα αν δεν παρει πρωτα letter of authorization.Το ειπα στην Nvidia και μου λενε δεν εχουνε ιδεα τι εννοει η fedex.Μπορεις να μου πεις τι κανω;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, patsstef είπε

@tsigpan ρε φιλε εχω ακριβως το ιδιο προβλημα,η fedex δεν δεχεται το δεμα μου αν και εχω τα labels και το commercial invoice και τα παντα αν δεν παρει πρωτα letter of authorization.Το ειπα στην Nvidia και μου λενε δεν εχουνε ιδεα τι εννοει η fedex.Μπορεις να μου πεις τι κανω;

Αν θυμάμαι σωστά, η Nvidia τα κανονίζει όλα με την μεταφορική και τότε σου στέλνει ένα RMA invoice που πρέπει να εκτυπώσεις. Η μεταφορική θα επικοινωνήσει μαζί σου για παραλαβή και μαζί με το προιον θα πρέπει να τους δώσεις και το invoice που εκτύπωσες. 

Δημοσ.

Εμένα το label και το invoice μου το έστειλε η Nvidia όχι η FedEx.Και με έχουν εμένα στη μέση ο ένας να ζητάει εξουσιοδότηση και ο άλλος να μου λέει ότι δεν ξέρει τι είναι αυτό 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 28/9/2020 στις 12:22 ΜΜ, patsstef είπε

@tsigpan ρε φιλε εχω ακριβως το ιδιο προβλημα,η fedex δεν δεχεται το δεμα μου αν και εχω τα labels και το commercial invoice και τα παντα αν δεν παρει πρωτα letter of authorization.Το ειπα στην Nvidia και μου λενε δεν εχουνε ιδεα τι εννοει η fedex.Μπορεις να μου πεις τι κανω;

Φιλε μου ελπιζω να βρηκες την λυση στο προβλημα σου. Συγνωμη για την καθυστερημενη αποντηση μου  αλλα τωρα ειδα το ποστ σου.   Επειδη τα Αγγλικα μου ηταν φτωχα και δεν μπορουσαν να καταλαβουν απο το support της nvdia τη ακριβως ζητανε απο την FEde,x ζητησα απο την Fedex να μου γραψει στα Αγγλικα τι ακριβώς ζητάνε(letter of authorization) και μ αυτο λύθηκε το προβλημα.

Dear Mr. Ts.....

In regards to our conversation earlier today, we kindly inform you that since we are a GSP country (General Service Provider of FedEx) and this shipment will be sent by you (an individual and not company) to the Netherlands, we kindly need you to request a Letter of Authorization from account holder of FedEx who will be charged for the return with letterhead, stating that they authorize you.............. to use their FedEx ACC# .............. , for the shipment from ...... to ...... The LOA needs to be signed and stamped by the account holder. Once you have it please forward it to this email. This is also needed because the account that is being billed belongs to a third party.

Alternatively, you can request from the account holder to arrange an RPR (remote pick up request) with their local FedEx office. Once the control will be opened, one of my colleagues will contact you in order to arrange collection of package.

We remain at your disposal for any further clarification.

Best Regards

F... Spa..
Customer Service Representative

T : +30.210.8905900
Tnt.gr

TNT Greece
Fleming Road
Markopoulo
Greece

TNT will become FedEx

Οταν τους εστειλα αυτο το μηνυμα μου απαντησαν:

We can arrange a pick-up from your end, to do that please share a pick-up date and time from your address.
Eg. Wednesday 10AM-12PM, 1-3PM etc.
 
Kenny,
NVIDIA

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστω,τελικα βρηκα ακρη.Εφταιγε η Fedex εδω.Αφου τους πηρα 5 φορες επεμεινα να τσεκαρουν τον κωδικο του barcode που ειχαν οι ταμπελες που μου εστειλε η Nvidia,ουσιαστικα δηλαδη το tracking number και το βρηκανε στο συστημα τους.Μιλαμε για ηλιθιους.Και με ειχανε 12 εργασιμες να ζητανε εξουσιοδοτηση και βλακειες.Ευτυχως ξεμπλεξα.

Επεξ/σία από patsstef
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...