Προς το περιεχόμενο

Remnant: From the Ashes


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.pcgamesn.com/remnant-from-the-ashes/adventure-mode

Adventure mode + new content inbound. Θα μπορείς να κάνεις reroll individual worlds αντί για όλο το campaign από την αρχή, οπότε και θα ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος για να το κάνεις 100%.

Όσο αφορά το scaling, μπορείτε να διαβάσετε εδώ το σκεπτικό τους.

Με λίγα λόγια εγώ θα έλεγα να μην μπαίνετε σε sessions όπου o host είναι πολύ μεγάλο level, και να μην παίζετε hard αν δεν είστε 100-150 trait level.

Αυτό που πρέπει να κάνουν οπωσδήποτε είναι να buffάρουν πολύ πιο aggressive σε damage+survivability τα χαμηλά levels όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά με το highest level. Έχω παίξει τέζα underscaled, αλλά ήμουν με erzans ring και αρκετούς πόντους σε vitality και δε πήγαινα 1 shot. Τα mobs βέβαια ήταν αθάνατα.😂

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, x_revenge είπε

τι fps πιανετε εσεις με 2060super / 5700xt?

H 2060 super είναι στα ίδια περίπου με την 1080 που έχω. 1440p high/ultra mixed settings 70 min έχω (αν και παίζω με ενεργό το in game frame limiter στα 60).

P.S. Tο game πολλές φορές κάνει κάτι σαν ένα στιγμιαίο mini stutter με το που  σκοτώσεις ένα boss και εμφανίσει τα rewards.

Επεξ/σία από ilos
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ilos είπε

H 2060 super είναι στα ίδια περίπου με την 1080 που έχω. 1440p high/ultra mixed settings 70 min έχω (αν και παίζω με ενεργό το in game frame limiter στα 60).

P.S. Tο game πολλές φορές κάνει κάτι σαν ένα στιγμιαίο mini stutter με το που  σκοτώσεις ένα boss και εμφανίσει τα rewards.

α οκ, γιατι ειδα κατι παραπονα για optimization και χαμηλα fps κτλ

Δημοσ.
8 ώρες πριν, ilos είπε

H 2060 super είναι στα ίδια περίπου με την 1080 που έχω. 1440p high/ultra mixed settings 70 min έχω (αν και παίζω με ενεργό το in game frame limiter στα 60).

P.S. Tο game πολλές φορές κάνει κάτι σαν ένα στιγμιαίο mini stutter με το που  σκοτώσεις ένα boss και εμφανίσει τα rewards.

ειναι πολυ αισθητο οτι ειναι double A και οχι triple A?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, firepc είπε

ειναι πολυ αισθητο οτι ειναι double A και οχι triple A?

Κάποια clipping bugs (με τα mobs να βγαίνουν OOB), το scaling στο mp που δεν είναι καλά μελετημένο και τα όχι top of the line graphics/performance (αν και εγώ τα βρίσκω μια χαρά) θα στο θυμίσουν. Αλλά το gameplay του είναι fun και αυτό είναι το σημαντικότερο, το aiming snappy χωρίς mouse acceleration, και το γεγονός ότι είναι proceduraly generated και έχει πολύ replayability αν πας για το 100%, είναι στοιχεία που αντισταθμίζουν τα αρνητικά του.

Στο endgame που θα έχεις ξεκλειδώσει πολλά πράγματα μπορείς να πειραματιστείς κιόλας με διάφορα builds/weapons/mods και διαφορετικά playstyle και θα εκπλαγείς από την ποικιλία. Πχ εγώ παίζω τώρα κυρίως μόνο melee με ένα spear που κάνει overload για τρελό damage και κάνω blink αντί για rolls.😎

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται ο συγκεκριμένος τίτλος. Ο @ilos το έκανε ταληράκια πραγματικά και thx για τα κείμενα για να καταλάβουμε λίγο πολύ τι παίζει με το game διότι δεν έβρισκα άκρη με το κάθε τηγάνι στα reviews που έλεγε τα δικά του.

Mια ερώτηση που μπορεί να την έχεις ήδη απαντήσει αλλά μπορεί να μην το πρόσεξα στα σεντονάκια σου.

Είναι coop μέχρι 3 άτομα αλλά έχω δει κάποια βίντεο με 4 παίχτες. Πως ακριβώς συνέβη αυτό;

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται ο συγκεκριμένος τίτλος. Ο @ilos το έκανε ταληράκια πραγματικά και thx για τα κείμενα για να καταλάβουμε λίγο πολύ τι παίζει με το game διότι δεν έβρισκα άκρη με το κάθε τηγάνι στα reviews που έλεγε τα δικά του.

Mια ερώτηση που μπορεί να την έχεις ήδη απαντήσει αλλά μπορεί να μην το πρόσεξα στα σεντονάκια σου.

Είναι coop μέχρι 3 άτομα αλλά έχω δει κάποια βίντεο με 4 παίχτες. Πως ακριβώς συνέβη αυτό;

Αυτά που είδες με 4 players ήταν early beta Internal footage. Στην αρχή ήταν να το βγάλουν με 4 player coop, αλλά παρατήρησαν ότι το game γινόταν πολύ l4d like και θα έπρεπέ είτε να κάνουν πολύ buillet spongy τα mobs είτε να spwnάρουν ακόμα περισσότερα (που μάλλον δεν ήταν εφικτό  λόγω map restrictions/console performance). Έτσι κάθισαν στα αυγά τους και κατέληξαν στα 3 άτομα και καλά κάναν. Tbh εγώ προτιμώ solo, ακόμα και αν δεν υπήρχαν τα προβλήματα με το mp scaling.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Σε επίπεδο ιστορίας, σίγουρα στέκει περισσότερο με ένα παίκτη.

Το multi, θέλει φίλους και επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, διαφορετικά δεν... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

😂

P.S. κάτι που συνειδητοποίησα σήμερα. Το slide (run+crouch) έχει και αυτό iframes! Λιγότερα από το roll (7 αντί για 9) αλλά υπεραρκετά. Πολύ χρήσιμο αν παίζεις mellee/shotgun για να κλείσεις γρήγορα την απόσταση σε ranged mobs, από το να κάνεις 100000000 rolls δεξιά/αριστερά.

Επεξ/σία από ilos
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Γενικά απο μπλα μπλά κτλπ πως πάει , γιατι γενικά προτιμώ να έχει περισσότερη δράση και exploration παρα διαλόγους

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, SPANK είπε

Γενικά απο μπλα μπλά κτλπ πως πάει , γιατι γενικά προτιμώ να έχει περισσότερη δράση και exploration παρα διαλόγους

10% μπλα μπλα 90% shooting 😁

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...