ilos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Μιας και δεν υπάρχει ακόμα ξεχωριστό θέμα για το συγκεκριμένο game, είπα να δημιουργήσω ένα.😀 https://store.steampowered.com/app/617290/Remnant_From_the_Ashes/ Είναι η τελευταία δουλειά της Gunfire Games, του developer των Darksiders. Το παιχνίδι αποτελεί μια μείξη third person shooter και "ελαφριού" souls like με την έννοια ότι δεν υπάρχει πραγματικό penalty αν πεθάνεις, απλά ξεκινάς πάλι από το last check point/save crystal. Μπορεί να παιχτεί είτε solo είτε coop μέχρι και 3 άτομα. Κυκλοφορεί κανονικά αύριο, αλλά εδώ και 2-3 μέρες είναι σε early access/beta. Για μένα ήδη είναι το sleeper hit της χρονιάς. Πραγματικά απολαυστικό gameplay με πολλά διαφορετικά καλοσχεδιασμένα enemies και attack patterns με μεγάλη έμφαση στο gunplay/shooting element (πρέπει να σημαδεύεις hs/weak points για να κάνεις (chain) stagger τα mobs ώστε να μη κινδυνέψεις να χάσεις dragon crystals (τα estus). Γενικά δε δείχνει αίσθηση κονσολοσούτερ και το aiming είναι snappy, χωρίς ίχνος mouse acceleration. Μέχρι και τα πρώτα Bosses που έχω παίξει πάντως είναι αρκετά πιο εύκολο από άλλα souls like στο normal επίπεδο δυσκολίας. Έχει παρόμοιο upgrade system όπως στα souls αλλά η προσθήκη των weapon mods του δίνουν μια πρωτοτυπία. Αργότερα βρίσκεις κάποια πολύ δυνατότερα (και overpowered) όπλα κιόλας και αντισταθμίζονται τα πιο ζόρικα mobs. Επίσης έχει κάτι μοναδικό σε τέτοιου είδους game. Έχει procedurally generated levels και ΑΙ director (όπως ήταν στα l4d) για το spawning των mobs - αν και συνήθως είναι προβλέψιμο μετά από 3-4 kills κάνει spawn ένα elite mob και 1-2 απλά από κάπου πλάγια/πίσω σου.😍 Αν είναι να πω 2 αρνητικά που βρήκα στο game είναι ότι το in game fps limiter δεν έχει custom / αρκετά options. Δεν έχει για 75 ή 144 πχ που είναι πολλά monitor. Το δεύτερο είναι σίγουρα το scaling σε mp, τα σκελάρει όλα στο highest level και αν είσαι πολύ underleveled μπορείς να πας 1-2 shot από απλά mobs. Κάποιοι επίσης παραπονιούνται για save game corruption και δεν είναι από τα games που θες να χάσεις progress στον χαρακτήρα σου γιατί θα έχεις πολλαπλά playthroughs/online sessions από τη στιγμή που τα πάντα είναι procedurally generated. Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2019 από ilos 5
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Στην αρχή και μένα μου φάνηκε ενδιαφέρον αλλα με το που είδα το roll evade δεν ξανά κοίταξα ποτε πίσω.
ilos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 5 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Στην αρχή και μένα μου φάνηκε ενδιαφέρον αλλα με το που είδα το roll evade δεν ξανά κοίταξα ποτε πίσω. Το αδικείς δε παίζεται ακριβώς σαν souls, είναι σαν να παίζεις πχ gears of war με random generated dungeons και AI director όπως στα l4d (χωρίς horde events). Το roll θα το χρειαστείς στα bosses, κάποια elite mobs που είναι αρκετά tanky και σου έρχονται κ@υλωμένα και κάποια σημεία που είναι survive/last stand φάση και spwnάρουν συνέχεια mobs σε μικρό map. Τα απλά mobάκια πέφτουν με πιστολάκι 2-3 shot αν βαράς headίδια και τρώνε chain staggers οπότε δε πρόκειται να σε πλησιάσουν ποτέ. Αν είναι 2-3 μπροστά σου πχ βαράς 1 hs το ένα μετά το επόμενο κοκ. Δώσου μια ευκαιρία for the old l4d times.😎 Οι μόνες επιρροές από souls είναι το stamina bar (που αν βάλεις το drifter set και το pocket watch amulet που έβαλα εγώ δε θα σου σπάσει τόσο τα νεύρα και γίνεται πιο fast paced το game) και το upgrade system σε armor/όπλα/estus κλπ. Έχει και κάποια npc quests που δεν είναι τίποτα σπουδαία και καμία σχέση με τα εξωφρενικά πράματα που πρέπει να κάνεις σε souls για να βρεις content/άλλα endings. 1
najinblue3 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Ρε @ilos για πες περαιτερω info, ψηνομαι να το παρω. Ειναι μονο shooter η εχει και melee? Κ απο guns τι παιζει? Ειδα μονο κατι δικανα σε κατι streamakia που πετυχα το πρωι. Ειναι το κλασσικο περιοχη και boss η ψιλο-open world? για πε για πε
ilos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, najinblue3 είπε Ρε @ilos για πες περαιτερω info, ψηνομαι να το παρω. Ειναι μονο shooter η εχει και melee? Κ απο guns τι παιζει? Ειδα μονο κατι δικανα σε κατι streamakia που πετυχα το πρωι. Ειναι το κλασσικο περιοχη και boss η ψιλο-open world? για πε για πε Μη το ψάχνεις είναι παιχνίδαρος, αν σου αρέσουν τα third person shooters και τα souls "light" είναι no brainer. Καταρχάς πάντα κουβαλάς 3 όπλα (1 ανά weapon type). 1 handgun (repeater pistol, magnum, SMG κλπ) 1 long weapon (shotgun, tommygun, sniper κλπ) 1 mellee (sword, hammer, sawblade κλπ) Αν πατήσεις lmb όσο δεν είσαι σε ADS κάνει mellee attack με το mellee weapon που έχεις equiped. Το κάθε mellee έχει συνήθως διαφορετικό τριπλό combo, πχ το hammer που χρησιμοποιώ κάνει δεξί-αριστερό slash σε ΑΟΕ overhead. Επίσης έχουν και διαφορετικά running attacks (πχ στο sword είναι thrust αντί για slash). Αλλά το mellee είναι το last resort, αν και έχει καλό damage αν του κάνεις spec. Όλα τα mobs που είναι brawlers έχουν fast attacks και σου τη πέφτουν συνήθως πολλά μαζί. Μερικά "banelings" mobs κάνουν κιόλας τρελό damage με το που τα φας αν είσαι κοντά. Επίσης μερικά elite mobs έχουν αυτή τη red aura που είναι σαν shield ή τα brawler έχουν poise/superarmor και αν πας για trade με το melee είναι gg. Γενικά το έχω μόνο για απλά mobs και μόνο αν είναι κοντά μου και τσιγκουνεύομαι το ammo ή αν κάτι έχει μείνει με πολύ λίγο health γιο ποζεριά.😎 Από τα αρχικά όπλα το shotgun είναι imba as fuck στο normal που παίζω, Σε σημείο να καθαρίζεις bossάκια με το hotshot weapon mod με 2-3 γεμιστήρες (7 shells each).😎 Elite mobs πέφτουν με 3-4 shots από κοντά. Εννοείται εξαϋλώνει οτιδήποτε από τα απλά mobs. Αργότερα βρήκα το beam rifle το οποίο είναι και αυτό τρελό τσιτόγκανο, δεν έχει το burst του shotgun αλλά είναι τρελό dps και safe όπλο αν έχεις λίγο σταθερό aim. Στις περιοχές συνήθως η formula είναι ως εξής. Random Generated Open world area (HUB) -> Random Generated Dungeon -> Boss area ή survival event με κάποιες μικρές εξαιρέσεις. Είναι interconnected ο κόσμος και έχει shortcuts αλλά συνήθως κάνεις travel από crystal σε crystal. Τα hub areas που είναι μεγάλα μπορεί να έχουν 2-3 crystals πχ σε διάφορα μέρη (συνήθως κοντά στις εξόδους για τα dungeons). Κάτι άλλο που δε το ήξερα ούτε εγώ btw. Τα bosses δεν είναι standard τα ίδια (εκτός από κάποια story bosses), πχ μπήκα σε τύπο και είχε διαφορετικό 1st boss από το δικό μου (και έχουν και variations νομίζω αν παίζεις από hard και πάνω). Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2019 από ilos 3
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Super Moderators Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Κι εγώ αμφέβαλα για το κατά πόσο τα bosses μπορεί να είναι διαφορετικά: τα mobs (ακόμη και οι lieutenants, που τους υποδέχεται ο χαρακτήρας με αυτοματοποιημένες φράσεις του στυλ "ωχ τι είναι αυτό", κτλ.) σίγουρα είναι, το διαπίστωσα νωρίς. Αλλά, τα bosses; Χτες μπήκα να δω run άλλου, και ήδη το πρώτο boss ήταν διαφορετικό. Στην αρχή νόμισα πως ήταν lieutenant, αλλά όχι, έχασε και όταν δοκίμασε ξανά πέρασε από ομίχλη, άρα σίγουρα ήταν boss. Είναι όλα διαφορετικά σε αυτό το run; Δεν ξέρω, δεν έφτασε σε δεύτερο, κι ίσως κάποια βασικά να μην είναι τυχαία, αλλά και πάλι... Εξ ου και τα διαφορετικά mods/όπλα που εμφανίζονται και σπάνε οι perfectionists το κεφάλι τους να βρουν πού κρύβονται κτλ. και τελικά δεν είναι κρυμμένα, απλά προκύπτουν από τα διαφορετικά bosses. Θέλει ένα στοιχειωδώς αξιοπρεπές σημάδι (όπως έγραφα και στη συζήτηση που κάναμε στο νήμα του pc gaming) δεν είμαι του χώρου, δεν τα πάω καλά με αυτού του είδους τα παιχνίδια και γενικά τα βρίσκω ρηχά, όμως το συγκεκριμένο έχει κάτι. Χτες έπεσα και σε απόφαση που για να προχωρήσεις πρέπει να διαλέξεις στρατόπεδο. Δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως διάλεξα σωστά (με το πώς θα ήθελα να γραφτεί το σενάριο της ιστορίας, θέλω να πω, μια χαρά προχώρησε το παιχνίδι) αλλά έχω την υποψία πως γίνεται να υπαναχωρήσεις στη συνέχεια. Προφανώς δεν μπορώ να ξέρω αν πράγματι γίνεται, αλλά δίνει μια συνθετότητα στο παιχνίδι αξιοσημείωτη. Εξακολουθώ να προτιμώ την παλαβομάρα του Borderlands (το οποίο θεωρώ πως θα γινόταν πρώτης τάξης κανονικό party-based RPG, άλλη ιστορία αυτή), αλλά το Remnants είναι πολύ καλοφτιαγμένο (αν και στο τελευταίο σκέλος του sand world πάλι συνάντησα melee επίθεση να περνάει μέσα από τοίχο) και σε κρατάει. 1
ilos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, Snoob είπε Κι εγώ αμφέβαλα για το κατά πόσο τα bosses μπορεί να είναι διαφορετικά: τα mobs (ακόμη και οι lieutenants, που τους υποδέχεται ο χαρακτήρας με αυτοματοποιημένες φράσεις του στυλ "ωχ τι είναι αυτό", κτλ.) σίγουρα είναι, το διαπίστωσα νωρίς. Αλλά, τα bosses; Χτες μπήκα να δω run άλλου, και ήδη το πρώτο boss ήταν διαφορετικό. Στην αρχή νόμισα πως ήταν lieutenant, αλλά όχι, έχασε και όταν δοκίμασε ξανά πέρασε από ομίχλη, άρα σίγουρα ήταν boss. Είναι όλα διαφορετικά σε αυτό το run; Δεν ξέρω, δεν έφτασε σε δεύτερο, κι ίσως κάποια βασικά να μην είναι τυχαία, αλλά και πάλι... Εξ ου και τα διαφορετικά mods/όπλα που εμφανίζονται και σπάνε οι perfectionists το κεφάλι τους να βρουν πού κρύβονται κτλ. και τελικά δεν είναι κρυμμένα, απλά προκύπτουν από τα διαφορετικά bosses. Θέλει ένα στοιχειωδώς αξιοπρεπές σημάδι (όπως έγραφα και στη συζήτηση που κάναμε στο νήμα του pc gaming) δεν είμαι του χώρου, δεν τα πάω καλά με αυτού του είδους τα παιχνίδια και γενικά τα βρίσκω ρηχά, όμως το συγκεκριμένο έχει κάτι. Χτες έπεσα και σε απόφαση που για να προχωρήσεις πρέπει να διαλέξεις στρατόπεδο. Δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως διάλεξα σωστά (με το πώς θα ήθελα να γραφτεί το σενάριο της ιστορίας, θέλω να πω, μια χαρά προχώρησε το παιχνίδι) αλλά έχω την υποψία πως γίνεται να υπαναχωρήσεις στη συνέχεια. Προφανώς δεν μπορώ να ξέρω αν πράγματι γίνεται, αλλά δίνει μια συνθετότητα στο παιχνίδι αξιοσημείωτη. Εξακολουθώ να προτιμώ την παλαβομάρα του Borderlands (το οποίο θεωρώ πως θα γινόταν πρώτης τάξης κανονικό party-based RPG, άλλη ιστορία αυτή), αλλά το Remnants είναι πολύ καλοφτιαγμένο (αν και στο τελευταίο σκέλος του sand world πάλι συνάντησα melee επίθεση να περνάει μέσα από τοίχο) και σε κρατάει. Καλά bugιές έχει αρκετούτσικες. Βαράω έναν spearman με το πιστολάκι σε μια ταράτσα στα 200 μέτρα και ξαφνικά διακτινίζεται δίπλα μου!!! Βαράω ένα σκυλί καθώς κατεβαίνει μια σκάλα και το ragdoll του ήταν houston we have a liftoff. Θα πλησιάζει το alpha του Κενταύρου by now.😎 Αυτό το σπαστικό mob που πετάει και κάνει screams για να spwnάρει τα brawlerάκια στα dungeons του RHOM, είχε glitchάρει εκτός map κάποια στιγμή και ΄βάραγε μέσα από τα ταβάνια projectiles, ενώ συνέχιζε να spwnάρει ants...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Super Moderators Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Nαι, η "Σκούχτρα" που λέω, το έκανε αυτό, κάπου έριχνε μέσα από τοίχο και επίσης έπιανε και το ουρλιαχτό της. Εκεί, ή κάθεσαι να χάσεις και φαρμάρεις ό,τι ρίχνει, ή αν είσαι κοντά σε έξοδο βγαίνεις και επιστρέφεις. Γενικά, όμως, μια χαρά παίζει, σταθερό είναι. Ο κόσμος των βάλτων επίσης πολύ καλός, σχεδιαστικά.
ilos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 13 λεπτά πριν, k4ts0u είπε Ενδιαφέρον φαίνεται, το multi του τι λεει? Καλό είναι, αν δε πέσεις σε μεγαλύτερα levels και σε κάνουν outscale τα mobs. Φαντάσου φάση borderlands ^ n στο outscaling.
SPANK Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2019 Ωραίο παιχνιδάκι φαίνεται και πρέπει να τρέχει και εξίσου αρκετά καλα , νομίζω οτι θα το δοκιμάσω μολις πέσει λιγο η τιμή του
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν τρέχει καλά σε Ultra, η 2080Ti δεν κρατάει 60άρια σε 4Κ και τα visuals είναι meh. Remnant: From the Ashes PC Performance Analysis Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2019 από Psycho_Warhead
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα