Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας! Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και σήμερα βρήκα τα παρακάτω 2 που μου άρεσαν:1.Το VW Golf  FSI του 2006,1600cc,115 ίπποι με 148.000 χιλιόμετρα και 2.Το VW Golf Trendline του 2007,1600cc,115 ίπποι με 135.000χλμ. Τιμή ίδια και για τα δύο. Μήπως ξέρει κάποιος ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στο FSI και στο Trendline και ποιό να προτιμήσω;

Δημοσ.

Fsi είναι και τα 2.

Είναι ο τύπος του κινητήρα. 

Το trendline είναι επίπεδο εξοπλισμού. Αν θυμάμαι καλά το πιο χαμηλό για Golf.

Δημοσ.

Και τα δύο ειναι fsi δηλαδή ατμοσφαιρικά. Αυτό που έχω ακούσει εγώ για τα fsi είναι ότι καίνε πολύ λάδι και είχαν μικροπροβλήματα. Θα σου συνιστούσα να δεις κάτι άλλο.

  • Like 1
Δημοσ.

Με επιφυλαξη τα golf ηταν κατα σειρα εξοπλισμου:

trendline,comfortline.sportline

το fsi ειναι για ολα τα 1600cc.Aν θυμαμαι καλα αναφερεται στην αδεια ποια εκδοση ηταν.

Δημοσ.

Εκεί στον όμιλο vag είχαν την φαεινή ιδέα και στον απλό κινητήρα να βάλουν σήμα / όνομα / πληροφορία! 

FSI λογικά το f  είναι fuel , το i,  injection,  το S πολλά μου έρχονται στο μυαλό αλλά δεν θέλω να πετάξω καμιά κοτσάνα! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Fuel Stratified Injection....οι πρώτες γενιές είχαν κ έχουν σοβαρά θέματα.

Οι τελευταίες γενιές θεωρούνται "διορθωμένες" κ αξιόπιστες.(αμφιβάλω αν ισχύει)

Όντως, επειδή πονούσαν απο τις πολλές επικαθήσεις, στο πίσω μέρος των βαλβίδων (εξαιτίας του τρόπου ψεκασμού καυσίμου) κ πτώση απόδοσης σε σημαντικό ποσοστό,  πολλοί μηχανικοί πρότειναν αποκλειστικά χρήση ανώτερης ποιότητας καυσίμων (100) σαν αντιμετώπιση(?!?!?)

 

Πλέον έχουν αντικατασταθεί (αθόρυβα σχεδόν) απο τους ΤSI.

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 2
Δημοσ.

To TRENDLINE είναι όντος η πιο απλή έκδοση, έχει 4άκινο τιμόνι και δεν έχει αυτόματο κλιματισμό. Τα οχήματα με 3άκτινο τιμόνι και αυτόματο κλιματισμό είναι στις πιο πλούσιες εκδόσεις.

Τώρα τα Golf V που κοιτάς είναι ήδη 13-15 έτών και βγάζουν μικροπροβλήματα με αποτέλεσμα να θέλουν σωστή συντήρηση και ενασχόληση με το αμάξι, κάτι που συνήθως είναι αμφίβολο για μια γυναίκα. Αν το θές για να το οδηγάς καθημερινά θα έλεγα κοίτα κάτι άλλο,αν το θές απλά για βόλτες ψάξε κάτι να είναι σε πραγματικά άριστη κατάσταση και να είναι στις πλούσιες εκδόσεις. Τον 1.6 FSI τον έχω με 185.000 χλμ. Λίγα προβλήματα και προσεκτική συντήρηση που του κάνω και μηδενική κατανάλωση λαδιού. Ο FSI κινητήρας είναι το τελευταίο που απασχολεί εναν κάτοχο GolfV, αλλού είναι τα θέματα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lary7 είπε

To TRENDLINE είναι όντος η πιο απλή έκδοση, έχει 4άκινο τιμόνι και δεν έχει αυτόματο κλιματισμό. Τα οχήματα με 3άκτινο τιμόνι και αυτόματο κλιματισμό είναι στις πιο πλούσιες εκδόσεις.

Τώρα τα Golf V που κοιτάς είναι ήδη 13-15 έτών και βγάζουν μικροπροβλήματα με αποτέλεσμα να θέλουν σωστή συντήρηση και ενασχόληση με το αμάξι, κάτι που συνήθως είναι αμφίβολο για μια γυναίκα. Αν το θές για να το οδηγάς καθημερινά θα έλεγα κοίτα κάτι άλλο,αν το θές απλά για βόλτες ψάξε κάτι να είναι σε πραγματικά άριστη κατάσταση και να είναι στις πλούσιες εκδόσεις. Τον 1.6 FSI τον έχω με 185.000 χλμ. Λίγα προβλήματα και προσεκτική συντήρηση που του κάνω και μηδενική κατανάλωση λαδιού. Ο FSI κινητήρας είναι το τελευταίο που απασχολεί εναν κάτοχο GolfV, αλλού είναι τα θέματα.

Τι προβλήματα βγάζει; Έχει ένα ο πατέρας μου και απ΄όσο ξέρω δεν έχει βγάλει κάτι. Απλά του βάζει 100άρα και κάνει τα σέρβις.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξεβάφουν οι διακόπτες

Κρεμάει η οροφή

Σπάνε οι αεραγωγοί

Χαλασμένος αισθητήρας ΝΟΧ

Τρίζει ρουλεμάν κιβωτίου

Θόρυβος απο βασεις αμορτισερ

Μηχανισμός Πορτ παγκαζ

Κλειδαρίες

Αισθητήρας Θερμοκρασίας

Βαλβίδα EGR

Θόρυβος απο Καδένα-Μεταβλητο

Οθόνη καντράν

 

Κάποια είναι νορμάλ για την ηλικία του, κάποια είναι απο μ@λ@κιες της VW που εκανε στο Golf V και ελπίζω να τα δίορθωσε μετα...

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τι προβλήματα βγάζει; Έχει ένα ο πατέρας μου και απ΄όσο ξέρω δεν έχει βγάλει κάτι. Απλά του βάζει 100άρα και κάνει τα σέρβις.

Ολα τα προβληματα που βγαζει ενα προβληματικο ευρωπαικο και δεν βγαζει ενας ιαπωνας.

Εχω και εγω TSI ,περα απο καδενα ουτε δισκο-πλατω δεν εχω αλλαξει.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Ολα τα προβληματα που βγαζει ενα προβληματικο ευρωπαικο και δεν βγαζει ενας ιαπωνας.

Εχω και εγω TSI ,περα απο καδενα ουτε δισκο-πλατω δεν εχω αλλαξει.

TSI σε ποιο αμάξι?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, lary7 είπε

TSI σε ποιο αμάξι?

golf v τα 140Hp .

Τα λοιπα που αναφερες παντως εγω τα βλεπω φυσιολογικη φθορα σε ενα αμαξι 15 ετων.

Ειχα και ενα corolla vvti κουτα.Τον 6ο χρονο αλλαζα μοκετες εταζερας,ειχανε ξεβαψει διακοπτες,ειχανε σκιστει(οχι ακριβως σκιστει αλλα φαινονταν ινες) στα bucket του καθισματος.ΤΟ δερματινο τιμονι ειχε φθαρει και ειχε κοπει και η δερματινη φουσκα του λεβιε ταχυτητων.Τα ιδια προβληματα δηλαδη.Δεν τα βαζω σε συγκριση γιατι το ενα το ειχα 24/7 εξω στον ηλιο και στην βροχη ενω το golf σε parking.Σε γενικες γραμμες παντνςω ,γιατι ειχα και ενα παμπαλαιο renault 19,ακουω διαφορα παπαγαλακια και γελω.Ειναι τελικα οτι σου τυχει.

Επεξ/σία από vasilllis
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/8/2019 στις 10:26 ΜΜ, Liapisftw είπε

Και τα δύο ειναι fsi δηλαδή ατμοσφαιρικά. Αυτό που έχω ακούσει εγώ για τα fsi είναι ότι καίνε πολύ λάδι και είχαν μικροπροβλήματα. Θα σου συνιστούσα να δεις κάτι άλλο.

Κάθε μοντέλο με μεταβιβάσεις κλπ πάει 5.700 ευρώ. Σ'αυτά τα χρήματα τί μου προτείνεις;

Στις 13/8/2019 στις 11:26 ΠΜ, alexinhogr είπε

Πάρε Ιάπωνα κ άσε τα  golf να τα βλέπεις στον δρόμο χαχαχα

Ποιό μοντέλο προτείνεις;

Επεξ/σία από EVA_ATHENS
Λαθος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...