Nasosdem Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Καλημέρα σε όλους. Πριν 2 μήνες περίπου, προχώρησα σε ενεργοποίηση Cosmote Mobile Student 20GB καθώς το χρειαζόμουν για την σεζόν. Η διάρκεια που μου είπε η τύπισσα στο κατάστημα είναι 12 μήνες και θα μπορούσα να το σπάσω όποια στιγμή ήθελα με 50€ ή να το μεταφέρω σε μικρότερο πρόγραμμα (μετά την σεζόν ήθελα να το πάω στα 5GB) με χρέωση 15€. Τίποτα από αυτά δεν ίσχυε. Το κόστος να το σπάσω είναι 110€, που θα πέσει στα 60€ μετά από 4 μήνες, η διάρκεια συμβολαίου 24 μήνες, χωρίς δυνατότητα μεταφοράς σε μικρότερο πρόγραμμα. Πρόσφατα είδα μια ανακοίνωση της Cosmote που έλεγε για νέα χρέωση προμήθειας σε περίπτωση εξόφλησης μέσω πάγιας εντολής και όντως μου εμφάνισαν τέτοια ειδοποίηση στον λογαριασμό: https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/090819_enhmervsh_COSMOTE.pdf http://prntscr.com/orhpp3 Οπότε φαντάζομαι μπορώ να προχωρήσω αζημίως σε καταγγελία της σύμβασης γιατί έκανε τροποποίηση των όρων εντός 2 μηνών και να διακόψω το συμβόλαιο, σωστά; Ξέρει κανένας την σωστή διαδικασία;
APPLEGEEK Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 13 λεπτά πριν, Nasosdem είπε Καλημέρα σε όλους. Πριν 2 μήνες περίπου, προχώρησα σε ενεργοποίηση Cosmote Mobile Student 20GB καθώς το χρειαζόμουν για την σεζόν. Η διάρκεια που μου είπε η τύπισσα στο κατάστημα είναι 12 μήνες και θα μπορούσα να το σπάσω όποια στιγμή ήθελα με 50€ ή να το μεταφέρω σε μικρότερο πρόγραμμα (μετά την σεζόν ήθελα να το πάω στα 5GB) με χρέωση 15€. Τίποτα από αυτά δεν ίσχυε. Το κόστος να το σπάσω είναι 110€, που θα πέσει στα 60€ μετά από 4 μήνες, η διάρκεια συμβολαίου 24 μήνες, χωρίς δυνατότητα μεταφοράς σε μικρότερο πρόγραμμα. Πρόσφατα είδα μια ανακοίνωση της Cosmote που έλεγε για νέα χρέωση προμήθειας σε περίπτωση εξόφλησης μέσω πάγιας εντολής και όντως μου εμφάνισαν τέτοια ειδοποίηση στον λογαριασμό: https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/090819_enhmervsh_COSMOTE.pdf http://prntscr.com/orhpp3 Οπότε φαντάζομαι μπορώ να προχωρήσω αζημίως σε καταγγελία της σύμβασης γιατί έκανε τροποποίηση των όρων εντός 2 μηνών και να διακόψω το συμβόλαιο, σωστά; Ξέρει κανένας την σωστή διαδικασία; οτι και να σας λενε στα καταστήματα διαβάστε την σύμβαση καλυτερα. 2
Nasosdem Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, APPLEGEEK είπε οτι και να σας λενε στα καταστήματα διαβάστε την σύμβαση καλυτερα. Προφανώς και οτιδήποτε νέο ξανακάνω θα διαβαστεί όλη η σύμβαση πρώτα. 1
bill2015 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Καλημέρα Λέει οτι μπορείς να σπάσεις τη σύμβαση σου αζημίως Καλύτερα κάλεσε στο 13888 να σου πουν
jkoukos Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Μόνο εφόσον έχει επιλέξει εξαρχής και εξοφλεί τον λογαριασμό μέσω πάγιας εντολής. Όχι σε άλλη περίπτωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα