avacan23 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝΕ ΟΛΟΙ... καλογυρισμενο..αληθινη ιστορία..και αφορά τη διαδικυακή και οχι μόνο ζωή μας.. ειναι τα metadata...ηλίθιε... δείτε το απλά.. https://www.imdb.com/title/tt9358204 2
KilliK Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 γιατι να το δουμε; η ιστορια ειναι γνωστη. αλλαξε κατι; οχι. τελος. 1
avacan23 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 https://www.indiewire.com/2019/08/the-great-hack-documentary-oscar-cambridge-analytica-1202162430/ Cambridge Analytica became their focus. A British data mining firm, the filmmakers realized that it became (as termed in the film) “a full-service propaganda machine.” The company collected data from social media platforms like Facebook, using old military “psych-ops” techniques to craft targeted ads at a narrow band of undecided voters. The practice effectively shaped voting results in several countries (Argentina, Kenya, Malaysia, South Africa) before Donald Trump won the United States presidency in 2016, ΒRΕΧΙΤ. (“Lock her up” was a Cambridge Analytica creation.) οποιος είδε House of cards, (αλγόριθμος που κερδίζει εκλογές) Homeland, πήρε μια ιδέα . Fake news , ψευτικα προφιλ, χειραγωγηση κοινής γνώμης, εκλογές... Εδώ ομως εχουμε αληθινή ιστορία...και στην Ελλαδα 9 στους 10 Έλληνες συνδέονται καθημερινά στο διαδίκτυο, αφιερώνοντας αρκετές ώρες την ημέρα και πιο συγκεκριμένα περίπου 3,5 ώρες από τις 24, σύμφωνα με έρευνα https://www.athleticradio.gr/other-news/487722-poses-ores-chrisimopoioun-to-internet-oi-ellines-2/ απλά με το ντοκιμαντέρ μπορει να ανοίξει μια συζήτηση...
KilliK Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2019 Αναφορά σε κείμενο απλά με το ντοκιμαντέρ μπορει να ανοίξει μια συζήτηση... ποιο το νοημα; αφου δεν προκειται να αλλαξει κατι. καταρχας το ιδιο σκηνικο ειχε παιχθει και επι εκλογων Οbama, υπαρχει σχετικο αρθρο του Guardian για οποιον ενδιαφερεται. κανεις δεν ασχοληθηκε. οταν ομως βγηκε ο Trump και μπλεκτηκανε οι Ρωσοι, τοτε ενδιαφερθηκαν οι πολιτικοι και τα Μεσα. αλλα στο τελος, τι αλλαξε; το "rebranding" του Facebook? αυτη ειναι η πραγματικοτητα. η αγελη οσο πινει το παγωμενο Capuccino της και παιζει με το κινητο στο καναπε, ενω απεξω ακουει το θροισμα των φυλων στα δεντρα, δεν.θα.την.νοιαζει.τιποτα. ουτε τι γινονται τα προσωπικα δεδομενα, ουτε οτι καταστρεφεται ο πλανητης, ουτε οτι κατασκοπευονται απο το ιδιο τους το κρατος, τιποτα. 1
coffeex Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Το FB έφαγε πρόστιμο 5 δις και η Cambridge Analytica πήρε τον πούλο 😎 επίσης σε κάποιους(μικρή μειοψηφία) άνοιξε τα μάτια . 1
Xorxhs! Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Ποια μάτια ρε σεις ... Μου θυμίζει το ... βρέθηκε το φάρμακο για τον καρκίνο ! Πως να μεγαλώσετε το πουλί σας ! Το απόλυτο μυστικό που όλοι πρέπει να δείτε ! Απλά εδώ πετάμε ένα ωραίο ντοκιμαντέρ με καλή σκηνοθεσία και μουσική και νομίζουμε ότι κάτι μας δείχνουν Οταν βγήκε ο Τραμπ και επικράτησε το brexit , όλοι έπεσαν να το ρίξουν και καλά στη χειραγώγηση ... λες και μέχρι σήμερα δεν επιχειρείται αυτό με τα ΜΜΕ ή με τα social media . σε λίγο θα μας πείτε και το όχι του δημοψηφίσματος ήταν και αυτό χειραγωγημένο . Απλά όταν δεν πιάνουν τα μένουμε Ευρώπη και δεν μας πείθει ο Ρουβας , τότε ναι έχουμε χειραγωγηθεί . Η απόλυτη διαστρέβλωση της πραγματικότητας Ps Ο τραμπ είναι ο μόνος που δεν ξεκίνησε πόλεμο έως σήμερα και προσπαθεί να αποτραβηχτεί από αρκετά μέτωπα . Απλώς εκπροσωπεί την παλαιά τάξη πραγμάτων και όχι την παγκοσμιοποίηση που θέλουν κάποιοι να συνεχίσουν να επιβάλουν . Τα αμερικανικά ΜΜΕ και το Χόλυγουντ του την έχουν πέσει από παντού . Αυτό να σας προβληματίζει Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2019 από Xorxhs! 1
tritonas00 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 19 ώρες πριν, avacan23 είπε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝΕ ΟΛΟΙ... ναι, και μετα να συνεχισουν να ανεβαζουν μεχρι και τα βρακια τους στο fb... 1
KilliK Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2019 14 ώρες πριν, coffeex είπε Το FB έφαγε πρόστιμο 5 δις και η Cambridge Analytica πήρε τον πούλο 😎 επίσης σε κάποιους(μικρή μειοψηφία) άνοιξε τα μάτια . ναι αλλα αλλαξε κατι; δεν θα χρησιμοποιηθουν ποτε ξανα τα προσωπικα δεδομενα για να χειραγωγησουν εκλογες και δημοψηφισματα; διοτι κατι μου λεει οτι θα ξαναεχουμε παρομοιο σκανδαλο στο μελλον.
xavier Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2019 Στις 12/8/2019 στις 2:33 ΜΜ, KilliK είπε ναι αλλα αλλαξε κατι; δεν θα χρησιμοποιηθουν ποτε ξανα τα προσωπικα δεδομενα για να χειραγωγησουν εκλογες και δημοψηφισματα; διοτι κατι μου λεει οτι θα ξαναεχουμε παρομοιο σκανδαλο στο μελλον. αμα δουλευει, δεν το αλλαζεις...
gpolic Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Η διαφήμιση, άλλαξε και έγινε απο έντυπη, τηλεοπτική και ραδιοφωνική. Και τωρα δικτυακή. Σήμερα η διαφήμιση που δεν είναι στοχευμενη και δεν προβάλλεται σε συγκεκριμένα άτομα, δεν αξιζει φράγκο. Με τον ιδιο τρόπο αλλάζουν και οι προεκλογικές καμπάνιες και γιατί οχι και η προπαγάνδα. Εφοσον ολα γίνονται μεσω δικτύου. Θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να στοχεύουν σε συγκεκριμένα άτομα, γιατι έτσι προβάλουν μεγαλύτερη αξία σε σχεση με τους παραδοσιακούς τρόπους. Για την εκλογή του Trump δεν νομιζω οτι ευθύνεται η ταδε εταιρια, η εχει καμια σχέση το οτι είχε αναλάβει την καμπάνια. Ο άνθρωπος επιλέγει περισσότερο με το συναίσθημα, και εκεί τα κατορθώματα της Χιλαρι στην θητεία της, και κυρίως η συμπεριφορά της, είχαν πολυ μεγαλύτερη βαρύτητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα