Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Όταν ένα σημείο είναι επιρρεπές σε ατυχήματα, τότε θα το εξετάσεις ανάλογα. Δεν είπε κανείς ότι θα καταργήσεις όλα τα φανάρια μεταξύ 00:00 - 05:00.... Θα καταργήσεις αυτά που δεν έχουν νόημα ύπαρξης. + Τα φανάρια είναι για την συμφόρηση, όταν ο αριθμός των αμαξιών σε μια διασταύρωση είναι μεγαλύτερος από αυτό που μπορεί να τραβήξει μια ελεύθερη διασταύρωση, αλλιώς όλες οι διασταυρώσεις θα είχαν φανάρια με το που κατασκευάζονται.  + Όταν ο οδηγός είναι απρόσεχτος, αυτό μπορεί να γίνει και με κόκκινο, και με κίτρινο... Δεν έχει ρόλο το χρώμα. Αντιθέτως, εάν όλοι σταματούν υποχρεωτικά, τότε υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να αποφευχθεί το ατύχημα..

Υπαρχουν σημεια που ευνοουν την απροσεξια. Ενδεικτικα, στη γειτονια μου καθε βδομαδα σε συγκεκριμενο σημειο που υπηρχε stop παντα το παραβιαζαν ανυποψιαστοι οδηγοι, αφ'ενος μεν διοτι ο δρομος σαν δρομος ευνοει καποιον να πατησει το γκαζι, αφ'εταιρου δε, ειναι δρομος που εχει παντου προτεραιοτητα εκτος απο το συγκεκριμενο σημειο, βαλε οτι και το στοπ δεν φαινοταν και πολυ καθαρα στο σημειο που ηταν. Σε μια τετοια συνθηκη θεωρουν πολλοι που δεν γνωριζουν το δρομο, αυθαιρετα, οτι εχουν προτεραιοτητα οποτε παιρνουν τον κατηφορο ολο ευθειας και δωστου παραμαζωμα οποιον βρουν στη διασταυρωση. Ε στουκα στη στουκα καθε βδομαδα, μια ηταν και θανατηφορα αφου αυτος που παραβιασε το στοπ πηρε μηχανακι. Βαλανε φαναρι και πλεον οι στουκες σταματησαν.

Αυτο σημαινει οτι το φαναρι μειωνει τις πιθανοτητες ατυχηματος γιατι μειωνει τις πιθανοτητες τις απροσεξιας που μπορει να προκληθει απο διαφορες συνθηκες.

Και ξαναλεω. Απροσεκτος οδηγος δεν ειναι μια κατασταση on/off. ΟΛΟΙ εχουν υπαρξει απροσεκτοι κατα την οδηγηση για 1002 λογους και ιδιαιτερα σε δρομους που δεν γνωριζουν. Οποτε σε σημεια που ευνοουν την απροσεξια, το φαναρι βοηθαει, εαν μιλαμε για διασταυρωση. Σε αλλα σημεια, πχ κλειστες στροφες, βοηθαει το οριο ταχυτητας και παει λεγοντας. Τα μετρα του ΚΟΚ υπαρχουν γιατι προστατευουν ζωες.

Και τελος ειναι δεδομενο οτι στο δρομο υπαρχουν απροσεκτοι οδηγοι (προσωπικα θεωρω πολυ πιο επηρρεπεις στην απροσεξια αυτους που διαθετουν ισχυρη αυτοπεποιθηση για τις οδηγικες τους ικανοτητες, αλλη συζητηση αυτη). Ειναι δηλαδη τελειως ανοητη μια συζητηση γυρω απο το τι θα συνεβαινε αν δεν γινονταν απροσεξιες στο δρομο γιατι αυτη η συνθηκη δεν συμβαδιζει με την πραγματικοτητα και το ρεαλισμο.

Επεξ/σία από BackFromHell
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Υπαρχουν σημεια που ευνοουν την απροσεξια. Ενδεικτικα, στη γειτονια μου καθε βδομαδα σε συγκεκριμενο σημειο που υπηρχε stop παντα το παραβιαζαν ανυποψιαστοι οδηγοι, αφ'ενος μεν διοτι ο δρομος σαν δρομος ευνοει καποιον να πατησει το γκαζι, αφ'εταιρου δε, ειναι δρομος που εχει παντου προτεραιοτητα εκτος απο το συγκεκριμενο σημειο, βαλε οτι και το στοπ δεν φαινοταν και πολυ καθαρα στο σημειο που ηταν. Σε μια τετοια συνθηκη θεωρουν πολλοι που δεν γνωριζουν το δρομο, αυθαιρετα, οτι εχουν προτεραιοτητα οποτε παιρνουν τον κατηφορο ολο ευθειας και δωστου παραμαζωμα οποιον βρουν στη διασταυρωση. Ε στουκα στη στουκα καθε βδομαδα, μια ηταν και θανατηφορα αφου αυτος που παραβιασε το στοπ πηρε μηχανακι. Βαλανε φαναρι και πλεον οι στουκες σταματησαν.

Αυτο σημαινει οτι το φαναρι μειωνει τις πιθανοτητες ατυχηματος γιατι μειωνει τις πιθανοτητες τις απροσεξιας που μπορει να προκληθει απο διαφορες συνθηκες.

Αυτό δεν έχει να κάνει με φανάρια, αλλά με τρόπους να περιορίσεις τις συνέπειες από τις παρανομίες. Κάλλιστα θα μπορούσαν να βάλουν και κυρτώματα στο σημείο - εγγύηση ότι κανένας δεν θα περνά αφηρημένος/με μεγάλη ταχύτητα ή και κάμερες, randar, τροχαία. Τα φανάρια είναι για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, για να δίνουν προτεραιότητα ώστε να υπάρχει βέλτιστη ροή μεταξύ αυτοκινήτων αλλά και πεζών. Ούτε για να σε προστατεύουν από τυχόν αφηρημένους, στραβούς, κάγκουρες, σούμαχερ, ούτε από αυτόν που δεν σέβεται τον ΚΟΚ ούτε για να αντικαθιστούν την έλλειψη οδηγικής παιδείας . Αυτό με το αναβοσβήνον πορτοκαλί φανάρι, υπάρχει και στον κοκ, και χρησιμοποιείται σε αρκετά φανάρια της Ελλάδας συνήθως μαζί με πινακίδες προτεραιότητας, όπως και σε αρκετές χώρες του εξωτερικού. Δεν είναι ούτε θεωρία ούτε κάτι που σκαρφίστηκε ο KlausX.

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Επίσης λοιπόν εσείς οι ντελιβεραδες, οι οδηγοί ταξί κλπ βγάζετε το ψωμί σας, θα έπρεπε και να είστε διπλά προσεκτικοί από τους υπολοίπους οδηγούς.

Να ενημερώσουμε και τους υποψήφιους μελλοθάνατους (που περνάνε κόκκινα ,παραβιάζουν stop ,πάνε ανάποδα σε μονόδρομο κτλ) , να μην έχουν την απαίτηση οι υπόλοιποι να ανέχονται την συμπεριφορά τους ,παραχωρώντας τους προτεραιότητα κιόλας σαν να μην συμβαίνει τίποτα.Χαιρετίσματα στον Άγιο Πέτρο.

  • Thanks 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αυτό δεν έχει να κάνει με φανάρια, αλλά με τρόπους να περιορίσεις τις συνέπειες από τις παρανομίες. Κάλλιστα θα μπορούσαν να βάλουν και κυρτώματα στο σημείο - εγγύηση ότι κανένας δεν θα περνά αφηρημένος/με μεγάλη ταχύτητα ή και κάμερες, randar, τροχαία. Τα φανάρια είναι για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, για να δίνουν προτεραιότητα ώστε να υπάρχει βέλτιστη ροή μεταξύ αυτοκινήτων αλλά και πεζών. Ούτε για να σε προστατεύουν από τυχόν αφηρημένους, στραβούς, κάγκουρες, σούμαχερ, ούτε από αυτόν που δεν σέβεται τον ΚΟΚ ούτε για να αντικαθιστούν την έλλειψη οδηγικής παιδείας . Αυτό με το αναβοσβήνον πορτοκαλί φανάρι, υπάρχει και στον κοκ, και χρησιμοποιείται σε αρκετά φανάρια της Ελλάδας συνήθως μαζί με πινακίδες προτεραιότητας, όπως και σε αρκετές χώρες του εξωτερικού. Δεν είναι ούτε θεωρία ούτε κάτι που σκαρφίστηκε ο KlausX.

Δεν διαφωνω στο οτι υπαρχουν τροποι βελτιωσης του οδικου δικτυου, αλλα το ποιοι ειναι αυτοι ειναι θεμα προς συζητηση. Διοτι αν μπουν κυρτωματα πχ θα πει ο αντιστοιχος KlausX Σουμαχερ οτι ειναι περιττα κι οτι υπαρχουν μονο για ηλιθιους, οτι του χαλαει τα αμορτισερ του καρου του κλπ.

Οποτε η προληψη δεν ειναι περιτη, ειτε ειναι φαναρι, ειτε κυρτωμα, ειτε καμερα. Απλως μπορει να βελτιωθει εαν βρεθουν πιο ικανες μεθοδοι προληψης της απροσεξιας (και της ηλιθιοτητας επισης).

Δημοσ.

Εγώ πάντως εδώ και 10 χρόνια πηγαίνω μονοκουκι Σισμανόγλειο  Λυκόβρυση περνώντας καμία δεκαριά Φαναρια με κόκκινο,εκ των οποίων τα 2 στην Κηφισίας..Βέβαια όλα αυτά στις 4 το πρωί γιατί το μεσημέρι που σχολάω πηγαίνω σαν την Παναγία...Όλα μια χαρά εκτός από μια φορά που ένας μεθυσμένος πέρασε με κόκκινο και πήγε να με φάει...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...